- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ročilovat se u Minecraftu, že kostky nepadají na zem, mi přijde dost dětinské. Engine je na tomto principu postavený. Zaprvé kvůli výkonu, zadruhé kvůli kreativnímu přístupu. Berte to prostě jako jiný druh světa, kde můžete mít létací ostrovy, nekonečné vysuté mosty, levitující světla...
Co se týče velikosti... je to zběsile málo. Na postavení městečka to není. Pokud budete chtít něco ukraftit, nebudete mít dost surovin (dokážu si představit, že nenajdete dost písku nebo uhlí na vytvoření skleněného mrakodrapu, nebo hlíny na normální dům).
Osobně jsem postavil 3D sochu přes sto metrů na délku, aby měla nějakou míru detailu (furt to bylo hranatý). Kámoš dělá obrázky 100x100 minimálně. Zkuste si na tohle najít materiál. Když děláte jenom sochu z cobblu, tak vznikne pěkná díra v zemi. Když stavíte město, můžete se dostat kvůli materiálu i na dno :-).
Byl jste rychlejší. Na tom, že kostky nepadají (až na sand a gravel) je založeno opravdu hodně mechanismů hry, od stavění domů po redstone obvody. A jestli si na to autor stěžuje, tak mu ani těch 20 nahraných hodin nevěřím.