Diskuze

Ve hře se chovají otřesně, ale ve skutečnosti mohou být milí a nápomocní

Vědci tvrdí, že zlé skutky ve virtuálním prostředí vedou k dobrým skutkům ve skutečném světě. K tomuto závěru došla studie vedená doktorem Matthewem Grizzardem na Univerzitě Buffalo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To ale bohužel nevysvětlíte člověku, který bere hry jako pokleslou zábavu "pro malé děti". S článkem souhlasím.

0 0
možnosti
AK

Bohužel, několikanásobná osobní zkušenost mi spíš říká, že kdo je arogantní blbeček ve hře je takový i v realitě.

1 0
možnosti
TB

Hraní her je pořád jen hraní a zábava. Pokud je člověk normální, je to pro něj jen relax a vraha to z něj neudělá. Psychicky narušenej člověk to naopak může brát jako simulátor toho, jak si to jednou vyřídí se svým okolím. To jak se ale člověk chová ve hře o něm vypovídá většinou velký kulový. To že v GTA budu masakrovat chodce neznamená, že po nich jednou budu jezdit svým autem. Na druhou stranu. To že v RPGčku pomůžu v Questu kdejakému moulovi, automaticky neznamená, že až se na ulici něco semele, že se nebudu koukat jinam a potichu nezmizím. Takže asi tak. ;-) Výzkum naprosto o ničem.

1 0
možnosti
FT

F23i95l21i86p 39T14ř35e89b74a

10. 7. 2014 11:16

Byť se závěry "výzkumu" souhlasím, mám určité pochybnosti o jeho metodologii. Přijde mi totiž, že srovnává jablka s velbloudama. Násilí ve hrách totiž IMO nemá žádný vliv na nikoho (zdravého). Neudělá z vás psychopata, ale ani vám samotné násilí nepomůže odreagovat. To jsou prostě pixely, a impy jsem střílel bez mrknutí od svých snad pěti let.

Mnohem zajímavější by byl výzkum rekreace reálných situací. Něco jako když ve Falloutu dáte nebo nedáte těch pár drobných somrákovi, a pak v reálu, nebo když si v ME máte vybrat, kterou pustit k vodě, a kdo zemře na sebevražedné misi... Hmm?

2 0
možnosti
JC

Jo jo, není lepšího odreagování po perném dni, než poslat na onen herní svět pár nebožáků v nějaké pěkné střílečce a hned je člověku o poznání líp.

PS: Docela by mě zajímalo jak vypadá takové - cituji z článku  "násilné hraní her". To jako někoho násilně nutí hrát hry?

0 0
možnosti
JP

J39a85n 83P20e43k66a

9. 7. 2014 21:17

Jasný, snadno se uklidním tím, že rozšvihám sto chodců a postřílím armádu policajtů v GTAčku, pak se můžu klíídně usmívat na okolní svět :D

0 0
možnosti

P48e96t47r 14Š84t66ě31p

9. 7. 2014 21:11

Ja bych chtel videt psychologicky profil lidi, kteri v EVE nedelaji nic lepsiho, nez suicide ganks, buzeruji bezbranne tezare apod... To chovani musi vyrustat z prirozene povahy cloveka, i kdyz ji treba v realu nerealizuje - treba proto, ze ma 120 kilo, 5 dioptrii a pri kazde rvacce mel od krve hubu, zatimco ostatni ruce...

0 0
možnosti
JP

Myslím si (a i zkušenost mi to zatím potvrzuje), že žádná hra sama o sobě z nikoho bestiálního kriminálníka neudělá. Jestli je dítě zdravé - čímž především myslím, pokud vyrůstá v prostředí, které ho vychová, tak bych se nebál. Může si večer jako oddechovku rozřezat v počítačí pár desítek lidí motorovkou. Jiná věc je fakt, že takto zdravých dětí ze zdravého prostředí je čím dál méně. :-/

1 0
možnosti
VV

tak by měli zavést hry do vězení ne?

2 0
možnosti
TB

No ze článku to vypadá, že odsouzení vrazi by asi hráli jen simulátory pěstování kytiček a podobně :-)

0 0
možnosti
AC

Ja hraju maximalne neutralniho, jinak kladas. Za zlyho mi to prijde uplne neprirozeny. A to i v zivote. Kamarad zase hraje za zleho jakmile se mu naskytne prilezitost, ale jinak je to nekonfliktni hodnej kluk:)

Je to opravdu individualni.

6 0
možnosti