Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Doom: Sedm způsobů, jak vzkřísit klasiku

V druhé polovině července dojde ke vzkříšení legendární akční série Doom, která položila základy moderním akcím. Zamysleli jsme se nad tím, jak bychom chtěli, aby čtvrtý díl vypadal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V69o91j46t18ě31c72h 48P69e12š 9122574801460

Doufám že hra která mě přinutí si koupit high-end grafiku. Už se těším a modlím se aby to nedopadlo jako většina dnešních lineárních FPS her. Opět si chci zabojovat se samotným peklem! Doom to je prostě srdcovka! R^

0/0
21.7.2014 7:46

V61l20a21s85t97i36m51i93l 94M50e69d76ř33i11c64k89ý 8684724128490

těším se na to. DOOM 3 už byla horrorová pecka......R^

+1/0
19.7.2014 12:59

B53r62o13n56i57s48l25a92v 25J97a50k72l 8550375475915

Podivam se do sve kristalove koule a musim rict - bude to propadak, zatim vse tomu nasvedcuje. Pristup do bety jenom chudakum, co si predobednali priserneho noveho wolfensteina? Dekuji, nechci!

Chvili jsem hral demo wolfa (dokonce po mnohych vycitkach dyl nez pul hodiny) a hnus nad hnus. Priserna a hlavne totalne neprehledna grafika, kde clovek musi byt nalepeny na monitoru, aby videl nejakeho nepritele. O tom, ze kolem sebe musi clovek litat mysi a cumet doprostred na monitor, jestli se neobjevi nejaky symbol, protoze najit vizualne treba lekarnicku je proste ZCELA NEMOZNE. System sbirani veci, kdy se na ne musi kliknout uz vubec nebudu komentovat.

Verim, ze vsechny tyto skvele prvky spolu s prebijenim zbrani (kdo tuhle kokotinu vymyslel by zaslouzil par po drzce) a autohealem, checkpointama a podobne se opet v plne sile ukazou u noveho dooma:o) Ty nejzparchantelejsi veci, co kompletne pohrbily cely zanr FPS her. Kdyz to ma bezet jak na konzolach, tak PC, tak doufam, ze bude omezeni na dve zbrane!

Autor vyzdvihuje model nakupovani picovin a vylepsovani zbrani .... snad ani ty dve zbrane nedokazou tak zkazit herni zazitek nez nejake upgrady a odemykani nejakych schopnosti .... aby clovek hledal hovadiny a premyslel, jestli se mu vic vyplati upgradovat tuhle zbran nebo jinou ... OMFG .... CHCI HRAT 3D FPS, NE PITOMOU STRATEGII!!!!!!!

Neverim, ze doba uzrala a urcite neuzraje u techto megafirem, ktere si mysli, ze cim slozitejsi grafika, tim je hra radoby realistictejsi a tim padem kvalitnejsi .....

Osobne predpovidam, ze prijde uplne male herni studio a vyrobi killerbombahru presne podle predlohy nejake 20 let stare hry a bude mit nehorazny uspech .... zkratka vyrobi FPS strilecku, ktera uz nevysla dobrych 10 let KUWA!!!!! To, co se dnes snazi prezentovat jako FPS neni tim, co FPS zanr definovalo! Dnes je to Strategicky Rychlokvasny Absolutnenehratelny Cynickytristni Kurvanudny Analni vyplach ..... cili S-R-A-C-K-A!

0/0
15.7.2014 17:07

K90a59r12e89l 16U52r74b51a76n 2404974701829

Wolfenstein je jedna z nejlepších stílecích her za posledních pár let. To co naznačuje propadák je spíše ten komentář k vývoji grafiky.., bude to nejspíš graficky hrozné, stejně, jako onen wolfenstein, jehož největší chybou byla právě grafika.

0/0
18.7.2014 13:47

B78r42o38n54i40s91l97a17v 63J37a59k20l 8570785955105

To mozna jo, ale ta grafika, jak pisete, je tam priserna a asi se to s doomem nespravi. Je smutne, ze tak nehratelna hra jako wolf (fakt lovit mysi a koukat doprostred, kde je lekarnicka, protoze v te obskurnosti proste predmety videt nejsou, je ubohost) se da oznacit jako nejlepsi hra za poslednich par let .... a to jenom proto, ze nema omezeni na dve zbrane (ikdyz to prebijeni a ty mody zbrani jsou priserne) ....

0/0
18.7.2014 14:36

K95a31r94e63l 72S98o19c70h22ů43r10e86k 2600796269495

Hlavně aby fungovalo IDKFA, IDDQD, IDDT, IDCLEV atd.

+3/0
14.7.2014 11:52

H54y19n45e64k 21T28r24o44j48a84n 1361311523789

A jak tu všichni pějou ódy na Dooma... chápu vás, ale osobně jsem ještě před doomem hrál Heretika a proto mi přirostl k srdci mnohem víc než doom... a proto mě i mnohem víc mrzí, že Heretik nebo Hexen už pravděpodobně nikdy pokračování mít nebude; místo Dooma 4 bych si mnohem radši zahrál Heretic 3 )

0/0
11.7.2014 17:35

J57a73k77u50b 80P18e13e16t 7203798332671

jo  jo, heretic 1 byl pecka, ale dvojka uz me tak nebavila.zezzacatku me nadchla vizualni stranka a pohled ze 3. osoby,ale casem to vyprchalo. to jednicku si davam občas dodnes :)

0/0
11.7.2014 19:00

H41y96n90e21k 55T83r20o19j64a47n 1421401873769

Autor moc hezky shrnul věci, které by pomohly vlastně každé střílečce, která v poslední a vlastně nejen v poslední době vyšla.

Já už jsem na střílečky nějak rezignoval... dopadne to podle mě tak, jak je naznačeno ve videu "If Doom was done today"

0/0
11.7.2014 17:29

R17a59d24k86o 72S87ü27t42t84ö 8361188201985

Dooom bol a stale je fantasticky. Hlavne jeho mody pridavajuce OpenGL grafiku, odstranuju niektore limity - napr. nemoznost urobit objekt typu "most" - t.j. prejdes hore, aj dole, plavanie vo vode - aby si sa dostal k vychodu, musis spustit cerpadlo, ktore napusti miestnost vodou atd. Moj najoblubenejsi port je gZdoom, obcas si ho aj pustim.

+1/0
11.7.2014 9:47

V18l46a47d98i64s41l53a86v 27N52o37h38e51j20l 7428247208401

ty limity delaj Dooma Doomem, stejne jako chyby, ktery se staly vlastnostmi, treba tichy BFG v multaku... ve vylepsujicich modech to uz nefungovalo a stalo to za prd ;-)

0/0
12.7.2014 1:40

M47a62r13e11k 52T91e33t17u45r 9499974216

Jj Doom je klasa. Hromada projektilů a spousta cílů. :-P R^

+1/0
10.7.2014 9:19

J64a12k45u84b 12P72e26e48t 7763988432891

on blood dragon byl velmi dobře udelanej v retro stylu...kecy hlavního hrdiny,zminene rvani při delší strelbe z rotacaku a nejvic se mi libily ty chyby obrazu jako tomu bylo u pomuchlanych VHSek :) tahle hra me opravdu potesila. Tak by se měli delat novy hry v retro stylu :)

+2/0
9.7.2014 17:10

T89o16m85á57š 30R77i84c28h74t94e70r 5563948164926

zahraj si hot-line miamy, nebo ten brutal doom :-)

+1/−1
9.7.2014 17:24

J55a75k57u95b 14P87e15e87t 7343928662171

brutal doom jsem hral,to se povedlo,to druhy zkusim :)

+1/0
9.7.2014 19:42

T69o96m70á63š 47R28i22c21h46t15e74r 5853668634786

K herní sérii DooM mám poměrně kladnej vztah. Jedničku jsem hrál poprvé v osmi a mým nejoblíbenějším žánrem vedle plošinovek byly právě tzv. doomovky (heretic, hexen, quake, Duke Nukem, Shadow Warrior).

Doom 3 mě bavil, ale už to nebyl ten starý doom, všechno bylo jaksi nascriptovaný a celá hra neměla ten správnej šmrnc. Přesto se doom 3 trochu držel předlohy (žádné skákání, lekačky, občas nějaký ten puzzle).

V poslední době mě začal zajímat moderská komunita, která se u původního dooma vytvořila. Asi nejlepší mod, který na původního dooma najdete se jmenuje Brutal DooM a přesně z něj by si měli tvůrci vzít ponaučení (Romero ho sám chválil, ale ten se bohužel nepodílí na připravovaný čtyřce).

Teď shrnu několik bodů, který si myslím, že by novému Doomu prospěli.

1) Levely jako bludiště

Novej Doom by neměl být koridorovej. Původní Doom má naprosto skvělej Level Desing a u toho by se měli tvůrci držet. Hráč by neměl mít pocit, že ho někdo tahá za ruku, nebo, že mu pomáhá. Hráči nejsou blbci, bohužel je z nich tvůrci moderních her dělaj. 2) Skrytý Powerupy Každý level by měl mít několik tajemství, které hráč může objevit. Jako v původním doomu, revard za vyřešení nějakého hlavolamu je pro hráče velkou motivací. Levely by neměli být designovány tupě, ale chytře, rozvrstveně. V původním doomu se stalo, že se hráč zaseknul v levelu, protože nedokázal najít tu zatracenou kartu atd. 3) Lékarničkovej systém a omezený náboje Samodobijecí zdraví alá většina moderních shooterů je bullshit, hra má být challenge. Hráč má umět managovat zdroje, který level poskytuje. (Viz Dead Space např.)

+2/−1
9.7.2014 15:34

T45o69m40á87š 88R95i79c70h72t29e13r 5383118834286

4) Gore, Satanistická symbolika a rating 18+

Doom ve své době představoval produkt heavy a trash metalový Ameriky. Měl by si tuhle značku uchovat nadále a ještě zvýšit kontroverzi například nahotou. Navíc co je retro a gore dneska letí. Takže hodně krve a vnitřností. (Například pokud použiju motorovou pilu, tak postavě stříká krev do obličeje a zamlžuje obraz. Vystřelenej mozek pomalu stéká ze stěn. možnost uřezat všechny končetiny. Nepřítel se po zásahu různou zbraní chová jinak. Rotační kulomet nepřítele rozmašíruje na pidikousíčky, zatímco dvojitá brokovnice mu do hrudi udělá díru. Plazma z něj udělá uhel). K tomu by měl být i příslušný repertoár zvuků. Bestie by měli vydávat šílený agonický zvuky, plazit se po zemi, škemrat o poslední kulku, zvuky trhajících se končetin atd.. Čím víc by jich postava (doomguy) zabíjel tím větší by byla šance, že si sám začne mumlat nějaký macho hlášky (duke nukem), nebo začne řvát jako v šílenym amoku.

5) Zbraně

Zůstal bych u původních zbraní. Ale přidal bych realistický zvuky. Kickback u silnějších kousků. některý zbraně by se hodily víc na blízko, některé na dálku, nebo podle typu nepřátel. zbraně by se neměli dobíjet moc dlouho jako je tomu v Doom 3. Ze zbraní by sě mělo kouřit, měly by z nich odpadávat náboje. Jejich záblesky by měly osvětlovat tmavý prostory. Měli by mít sekundární mód.

4) Žádné scripty ani cutscény

Cutscény rušej deep imersion zážitek ze hry, jsou nákladný. Vývojáři by měli investovat peníze jinam (do level designu). Potvory by neměli být nascriptované, měli by mít vysokou inteligenci a využívat terénu. Lekat hráče, číhat na něj, obkličovat ho atd. Každý nepřítel by měl mít taktiku a několik typů útoku. Mělo by jích být hodně, aby bylo po čem střílet 5) Kopy, údery pažbou, berserk medicit - součástí hry by mely být tyhle melee útoky, aniž by člověk musel přepínat zbraň. 6) Opravdu těžká obtížnost pro zkušené hráče. Obtížnost by se měla zvedat počtem nepřátel a jejich rychlostí, ne jejich damagem.

+1/−1
9.7.2014 16:01

J61a64k63u70b 25P30e13e41t 7333388822931

jo to rvani při strelbe z rotacaku byl perfektni v blood dragonu :)

0/0
9.7.2014 17:07

T56o49m10á70š 38R50i18c68h27t92e14r 5763208894366

6) Soundtrack. Id software jsou povětší tím, že fandí tvrdý hudbě. Viz soundtrack od Nine Inch Nails v Quakovi. Soundtrack k původnímu Doomu, byly vlastně vykradené riffy od tehdejších trash metalových hvězd (Metallica, Pathera atd). Doporučoval bych nějakou kompilačku. hudba by měla sedět k levelům (lekací levely by měli mít nějakej temnější industriál (něco alá Downward the spiral od NiN), masakróznější levely zas nějakej našláplej rock, nebo metal (Meshugah, Tool). Satanististické levely by měli mít black metal (ale tohle by fakt u tvůrců neprošlo :-))

7) Na spodní liště s náboji apod by měl být doomguy. Ten by se měl otáčet podle toho odkud nepřátele střílejí. Měl by být víc zmlácenej podle toho kolik má hráč zdraví. měl by hláškovat a mít hrozivý výrazy podle toho co se ve hře děje.

8) Volnej kód pro moderskou komunitu.

+1/−1
9.7.2014 16:13
Foto

G97e43o44r88g20e 37S27i53u20d32a 3952481577

Hráči pý nejsou blbci? - Ta tvoje čeština o tom dost vypovídá. Např.: "lekací lely by měli(y) mít..." nebo "Satanististické levely by měli(y) mít black..." Rv

0/0
17.7.2014 17:26

K41a38r17e59l 16U12r32b31a71n 2574734871919

Ale obsahově se dá souhlasit.

0/0
18.7.2014 13:59

J24a11n 67S59o85u59k34u93p 1154964876485

Stačí relativně málo - vzít Romera, aby se na hře podílel :).

A zbytečně se nesnažit znovuvynalézt kolo, udělat hru stejně jednoduše účelnou, jako byl starý Doom. Ale ať budou dělat, co budou chtít, konečná podoba hry i její hodnocení bude poplatné době, kdy se preferuje něco jiného.

0/0
9.7.2014 11:53

J71a66k38u94b 89P47e41e11t 7593378872851

ja bych vzal dooma 1,2 ty bych spojil v jednu delsi hru. pridal bych znicitelne prostredi,takze z bludiste by se dal pri dostatku munice a poradne zbrani udelat koridor-napr. bfgckem propalit tunel skrz zed. a pak bych tam hodil nejakyho mecha jako byĺ treba ve hre riddick escape from butcher bay,ve kterym bych si to mohl rozdat se cyber demonem bo obrim mozkem nebo treba moznost nasadit si na ramena revenantovy raketomety a pridat moznost skakani. to vse v nejaky pekny grafice a temnou atmoskou a ja bych byl spokojen :)

0/−1
8.7.2014 23:22

J54a70k18u66b 15P36e84e69t 7113278222261

nejaci novy nepratele bych pridal a odstranil neozbrojene zombiky.

v multaku pak mod kde bych mohl hrat za pekelniky a podle poctu zabiti se vylepsovat- 1.level zonbik s pistoli a brokarnou,2. imp,3.pinky atd az bych nakonec mohl hrat za cybera.za kazdou smrt bych naopak spadl o level niz. marinaci by mely svuj system,napr. lepsi zbrane az nakonec treba ten mech.

0/−1
8.7.2014 23:27

J85a59k45u46b 23P63e36e41t 7293208442441

a pokud by to bylo i dost temny,tak system ukladani jako u stareho AvP nez to podelali patchem.

0/−1
8.7.2014 23:30

J93a35k80u19b 42P86e42e86t 7223818152251

a pristupnost 18+ :)

0/−1
8.7.2014 23:31

J51a67k88u78b 21P28e47e53t 7543218192391

jo tim spojit ty dva dily myslim propojit ty dve mapy lokaci po kterych jsme postupovali a klido este neco pridat...

0/−1
8.7.2014 23:33

M12i94c86h95a10l 56N65a43c35h73t71m79a54n75n 8367242847340

Já všechny tyhle starý hry hrál až s odstupem času (jsem prostě mladší, no), ale DOOM mě nikdy nechytl. Přitom jiné předpotopní hry miluji - prvního prince, Another world, ze stříleček Wolfa nebo pro mě naprosto skvělé Dark forces. Ale DOOM...bohužel.

+1/−4
4.7.2014 23:13

J14a14k54u29b 93P55e73e57t 7293108722901

doom byl pecka hlavne po siti v ty době,jinak me třeba wolf taky bavil vic... Nejraeji jsem mel asi heretica  a s dark forces nemuzu nez nesouhlasit,to byla taky pecka. Nebo systém shock 1 :)

+1/−1
5.7.2014 6:10

A88l81e25x51a17n47d98r 45K85o64s25t70k89a 5779946199336

Po síti. Pamatuji po kabelu.. Datový kablík mezi com porty a jedeme :)

+3/0
5.7.2014 9:06

J45a90r33o67m29í17r 15K83r81á10l 4400329524369

Zkoušeli jsme i s VR helmou a i při tom nízkém rozlišení to tehdy byla bomba.

0/0
8.7.2014 18:03

V65o70j44t83ě88c63h 13R67ů88ž24e49k 1487482874832

Mě ten originální doom nikdy nebavil, je to ještě tupější střílečka jako ty dnešní, navíc ty levely jsou většinou bludiště.

+1/−12
4.7.2014 21:44

M39i26c59h64a33l 83B19e48d32n69á74ř 6195661358464

tak si hraj ty svý koridory a nám nech bludiště ;)

+11/−1
5.7.2014 14:36

J67a23n 43S37o59u98k54u92p 1154544306765

Bludiště? Cože? Ano, dá se chodit doleva a doprava a jsou tam lokality, do kterých se vůbec nemusí chodit, ano.

+5/0
9.7.2014 11:48

V11o18j27t80ě68c26h 10R51ů82ž80e67k 1297522554322

To i v nespočtu dnešních her, a stejně někteří hipsteři skuhrají, že doom je lepší.

+1/−3
9.7.2014 11:55

M21i23c24h54a45l 42K52r55e35j14č20í 1386840841323

Podle mě se "masakróznost" a atmosféra nevylučují. Původní DOOM měl skvělou atmosféru. Je rok 2014, nemůžete jen tak bez uvození hodit hráče do bludiště a poraď si jak umíš. Chtěl bych, aby nový DOOM opravdu naháněl hrůzu a byl ještě děsivější, satanističtější, apokalyptičtější, mimozemštější a pekelnější než kdy dřív. :-) tzn. méně komixovosti a více realističnosti. Trojka byla v tomhle výborná, ale něco ji trochu scházelo.

+1/−1
4.7.2014 16:49

V53l19a12s16t18i39m14i87l 16S91v66o83b62o86d55a 7243848135764

No, hlavně by ho neměla dělat Bethesda, což vzhledem k tomu, že Bethesda vlastní ID Soft. asi moc pravděpodobné nebude :-). Protože poté, co jsem se blbec nechal kdysi nalákat na obrázky a zahrál jsem si Obliviona a Fallouta (3D) od této firmy, načež jsem zjistil, že Bethesda neumí udělat pořádné RPG, jsem dost skeptický k tomu, jestli umí udělat alespoň pořádné sci-fi FPS :-(.

+2/−1
4.7.2014 13:03

J42i79ř90í 10V83y44š57í62n 6909753575879

No nevim Doom 3 byl pribehove des ale treba zrovna Fallouta 3 me celkem chytnul.

+2/0
4.7.2014 13:15

V24l66a60s36t57i26m45i47l 91S16v35o17b61o78d57a 7883688795894

Doom 3 byla neskutečná nuda. Pravda, pokud se to alespoň trochu odchýlí od konceptu D3 v pozitivním slova smyslu, bude již toto docela úspěch ;-). Problém Obliviona a Fallouta 3 byl v tom, že to fakticky byly lineární akce. To prostě nebyl otevřený svět RPG, to byla jedna linie příběhu. Ano, byly tam sice jiné cesty, ale byly tam jenom proto, aby se neřeklo, nemělo žádný smysl je hrát. A příběh Fallouta 3 byl dobrý zpočátku a pak ještě párkrát, závěr byl otřesný.

0/−1
4.7.2014 13:28

J34a35k17u51b 52P62e19e28t 7703598762231

Doom 3 uz nebyl doom,měli to pojmenovat jinak a bylo by to ok. Ale me to bavila, pravda, diky tomu,ze to bylo cely nascriptovany,tak jen napoprvé,ale bavilo. Stejne tak Fallout 3 uz nebyl fallout,alepostapo. oblivion. Nicméně oblivion byl velice dobrej, v kazdym RPG je nejakej pribeh a pokud jedes jen hlavni linii,tak je celkem jasny,ze je to dost linearni,ale jak rikam,to plati pro všechny hry...mimoto Morrowind byl ještě předtím,tak nevim co proti oblivionu,je to stejny jen lepsi grafika.

0/0
4.7.2014 15:32

V22l57a14s51t26i12m60i96l 96S49v64o83b36o53d82a 7473158855684

No, k Morrowindu jsem se dostal poměrně pozdě a grafika + nenamluvené dialogy už mě moc nelákaly a tak jsem ho jej zlehka oťukl. Pravda, pak asi lze říci, že buď se Morrowind výjimečně povedl anebo do té doby Bethesdě RPG dělat šly. Morrowind a Oblivion rozhodně nejsou stejně kvalitní RPG, to ani omylem.

0/0
4.7.2014 22:54

J92a21k84u32b 61P16e24e17t 7723488972731

no to je vec nazoru,podle me je to uplne stejny az na tu grafiku. dohral jsem oboji a az Skyrim me zklamal...svet je sice zivejsi,ale celkovej dojem jsem mel nejlepší prave z oblivionu : )  stejne jako když v Morrowindu pojedete jen hlavni pribehove questy,tak je to proste linearni a celkem kratky,ale to uz u takovychhle her proste je...i ve falloutu 2 pokud pojedete jen questy nutne k dohrani hry,tak je to ukrutne kratky a můžete rict ze je to ultra linearni tahovka :D:D:D A Fallout NV je aspoň z myho pohledu uplne stejnej jako trojka,akorad je tam dost zminek o mistech a postavách prave ze starejch falloutu,hlavne dvojky. Jo a jsou tam geckoni : ) Ale me i trojka i NV bavilo dost,trojka mozna i vic, ale ani jedno z toho uz neberu jako fallouta.Ted se tesim na wasteland 2, stejne měli pokracovat i ve falloutu...neprenaset to do 3d,ale nechat pekne  z vysky a aspoň se snazit udrzet tu atmosku a humor plnej narazek... trojku a NV beru proste jako postapo. oblivion.

0/0
5.7.2014 6:08

J87a25r92o22s58l57a37v 40B86r17ü81m91m84e69r 7334243976

Fallout NV byl velmi dobrý, sice jej Bethesda nedělala, ale patří pod ní. Záleži na konkrétních vývojářích.

+4/0
4.7.2014 17:08

V78l70a22s83t90i82m11i36l 35S51v44o12b93o86d58a 7983748765684

Fallout: New Vegas jsem neměl na mysli, nýbrž Fallouta 3.

0/0
4.7.2014 22:46

M42a41r33t89i77n 54B80e84n38e91š 3462917824989

naprosto souhlasim.... Bethesda radši ať už vůbec žádný hry nedělá... většina je stejně uplně nehratelná bez hromady modů

0/0
8.7.2014 2:14

J18i92r77i 84F88r96y41d90e85l 1337159919388

hlavně měl autor napsat že než se začalo používat spojení FPS akce tak se všem podobným hrám říkalo důmovky.

+20/0
4.7.2014 12:16

F91i29l33i92p 20T92ř63e81b66a 6543800448386

Podle mě by měl vypadat, jako vždycky - skvěle, a měl by potrápit grafické karty na dlouho dopředu.

...Na druhou stranu, aby to byl původní Doom, musí jít osekat tak, aby dal stabilních 60 FPS i na mé HD5770 R^

No a jinak čistokrevná akce. Žádné dlouhé briefingy a studování PDA. Prostě Doom R^

+6/0
4.7.2014 11:46

D96a72l43i87b59o60r 12H84o92d79i24s 1843786375503

Jestli to bude takový hardwarový rachot jako v roce 2004, tak si to zase nezahraju;-D

0/0
4.7.2014 11:32

J54a10r83o84s26l87a64v 14B98r36ü97m28m27e51r 7474953506

Milášek Cyberdemon v traileru :-) Když jsem ho v Doomu 1 potkal poprvé, tak jsem se z jeho dupání málem po... :-)

+3/0
4.7.2014 10:46

F59r87a43n28t51i45š55e40k 36K16ý36h52o77s 8348231363406

minulej měsíc mě chytla nostalgická, tak sem otočil Doom 1, Doom 2 a  Blooda 1 :-)

+13/0
4.7.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.