Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Doom: Sedm způsobů, jak vzkřísit klasiku

V druhé polovině července dojde ke vzkříšení legendární akční série Doom, která položila základy moderním akcím. Zamysleli jsme se nad tím, jak bychom chtěli, aby čtvrtý díl vypadal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V49o81j49t18ě85c63h 23P42e58š 9962404301940

Doufám že hra která mě přinutí si koupit high-end grafiku. Už se těším a modlím se aby to nedopadlo jako většina dnešních lineárních FPS her. Opět si chci zabojovat se samotným peklem! Doom to je prostě srdcovka! R^

0/0
21.7.2014 7:46
Foto

V96l19a29s62t75i27m72i72l 24M21e45d15ř13i14c81k71ý 8554434988160

těším se na to. DOOM 3 už byla horrorová pecka......R^

+1/0
19.7.2014 12:59

B38r84o11n82i68s72l94a81v 45J46a79k78l 8540635505905

Podivam se do sve kristalove koule a musim rict - bude to propadak, zatim vse tomu nasvedcuje. Pristup do bety jenom chudakum, co si predobednali priserneho noveho wolfensteina? Dekuji, nechci!

Chvili jsem hral demo wolfa (dokonce po mnohych vycitkach dyl nez pul hodiny) a hnus nad hnus. Priserna a hlavne totalne neprehledna grafika, kde clovek musi byt nalepeny na monitoru, aby videl nejakeho nepritele. O tom, ze kolem sebe musi clovek litat mysi a cumet doprostred na monitor, jestli se neobjevi nejaky symbol, protoze najit vizualne treba lekarnicku je proste ZCELA NEMOZNE. System sbirani veci, kdy se na ne musi kliknout uz vubec nebudu komentovat.

Verim, ze vsechny tyto skvele prvky spolu s prebijenim zbrani (kdo tuhle kokotinu vymyslel by zaslouzil par po drzce) a autohealem, checkpointama a podobne se opet v plne sile ukazou u noveho dooma:o) Ty nejzparchantelejsi veci, co kompletne pohrbily cely zanr FPS her. Kdyz to ma bezet jak na konzolach, tak PC, tak doufam, ze bude omezeni na dve zbrane!

Autor vyzdvihuje model nakupovani picovin a vylepsovani zbrani .... snad ani ty dve zbrane nedokazou tak zkazit herni zazitek nez nejake upgrady a odemykani nejakych schopnosti .... aby clovek hledal hovadiny a premyslel, jestli se mu vic vyplati upgradovat tuhle zbran nebo jinou ... OMFG .... CHCI HRAT 3D FPS, NE PITOMOU STRATEGII!!!!!!!

Neverim, ze doba uzrala a urcite neuzraje u techto megafirem, ktere si mysli, ze cim slozitejsi grafika, tim je hra radoby realistictejsi a tim padem kvalitnejsi .....

Osobne predpovidam, ze prijde uplne male herni studio a vyrobi killerbombahru presne podle predlohy nejake 20 let stare hry a bude mit nehorazny uspech .... zkratka vyrobi FPS strilecku, ktera uz nevysla dobrych 10 let KUWA!!!!! To, co se dnes snazi prezentovat jako FPS neni tim, co FPS zanr definovalo! Dnes je to Strategicky Rychlokvasny Absolutnenehratelny Cynickytristni Kurvanudny Analni vyplach ..... cili S-R-A-C-K-A!

0/0
15.7.2014 17:07

K32a95r32e55l 76U38r34b70a14n 2134824581409

Wolfenstein je jedna z nejlepších stílecích her za posledních pár let. To co naznačuje propadák je spíše ten komentář k vývoji grafiky.., bude to nejspíš graficky hrozné, stejně, jako onen wolfenstein, jehož největší chybou byla právě grafika.

0/0
18.7.2014 13:47

B12r62o41n24i65s21l18a46v 93J13a31k90l 8370775405655

To mozna jo, ale ta grafika, jak pisete, je tam priserna a asi se to s doomem nespravi. Je smutne, ze tak nehratelna hra jako wolf (fakt lovit mysi a koukat doprostred, kde je lekarnicka, protoze v te obskurnosti proste predmety videt nejsou, je ubohost) se da oznacit jako nejlepsi hra za poslednich par let .... a to jenom proto, ze nema omezeni na dve zbrane (ikdyz to prebijeni a ty mody zbrani jsou priserne) ....

0/0
18.7.2014 14:36

K59a49r63e90l 48S59o21c53h39ů98r60e40k 2770646899465

Hlavně aby fungovalo IDKFA, IDDQD, IDDT, IDCLEV atd.

+3/0
14.7.2014 11:52

H50y73n43e27k 47T40r96o38j81a84n 1121281333859

A jak tu všichni pějou ódy na Dooma... chápu vás, ale osobně jsem ještě před doomem hrál Heretika a proto mi přirostl k srdci mnohem víc než doom... a proto mě i mnohem víc mrzí, že Heretik nebo Hexen už pravděpodobně nikdy pokračování mít nebude; místo Dooma 4 bych si mnohem radši zahrál Heretic 3 )

0/0
11.7.2014 17:35

J11a55k40u47b 53P42e93e49t 7313528502861

jo  jo, heretic 1 byl pecka, ale dvojka uz me tak nebavila.zezzacatku me nadchla vizualni stranka a pohled ze 3. osoby,ale casem to vyprchalo. to jednicku si davam občas dodnes :)

0/0
11.7.2014 19:00

H84y65n60e77k 67T38r23o84j49a62n 1441231283299

Autor moc hezky shrnul věci, které by pomohly vlastně každé střílečce, která v poslední a vlastně nejen v poslední době vyšla.

Já už jsem na střílečky nějak rezignoval... dopadne to podle mě tak, jak je naznačeno ve videu "If Doom was done today"

0/0
11.7.2014 17:29

R51a35d18k63o 56S91ü30t53t97ö 8141988391215

Dooom bol a stale je fantasticky. Hlavne jeho mody pridavajuce OpenGL grafiku, odstranuju niektore limity - napr. nemoznost urobit objekt typu "most" - t.j. prejdes hore, aj dole, plavanie vo vode - aby si sa dostal k vychodu, musis spustit cerpadlo, ktore napusti miestnost vodou atd. Moj najoblubenejsi port je gZdoom, obcas si ho aj pustim.

+1/0
11.7.2014 9:47

V56l51a10d51i89s75l60a55v 40N77o14h27e73j15l 7478457478211

ty limity delaj Dooma Doomem, stejne jako chyby, ktery se staly vlastnostmi, treba tichy BFG v multaku... ve vylepsujicich modech to uz nefungovalo a stalo to za prd ;-)

0/0
12.7.2014 1:40

M26a29r34e90k 68T41e67t95u57r 9659404666

Jj Doom je klasa. Hromada projektilů a spousta cílů. :-P R^

+1/0
10.7.2014 9:19

J55a77k37u26b 66P43e48e21t 7533468672731

on blood dragon byl velmi dobře udelanej v retro stylu...kecy hlavního hrdiny,zminene rvani při delší strelbe z rotacaku a nejvic se mi libily ty chyby obrazu jako tomu bylo u pomuchlanych VHSek :) tahle hra me opravdu potesila. Tak by se měli delat novy hry v retro stylu :)

+2/0
9.7.2014 17:10

T20o57m13á45š 82R86i81c17h60t92e82r 5203868644816

zahraj si hot-line miamy, nebo ten brutal doom :-)

+1/−1
9.7.2014 17:24

J68a83k93u27b 93P24e73e31t 7363888562481

brutal doom jsem hral,to se povedlo,to druhy zkusim :)

+1/0
9.7.2014 19:42

T14o96m36á67š 79R61i59c79h21t37e31r 5223708834336

K herní sérii DooM mám poměrně kladnej vztah. Jedničku jsem hrál poprvé v osmi a mým nejoblíbenějším žánrem vedle plošinovek byly právě tzv. doomovky (heretic, hexen, quake, Duke Nukem, Shadow Warrior).

Doom 3 mě bavil, ale už to nebyl ten starý doom, všechno bylo jaksi nascriptovaný a celá hra neměla ten správnej šmrnc. Přesto se doom 3 trochu držel předlohy (žádné skákání, lekačky, občas nějaký ten puzzle).

V poslední době mě začal zajímat moderská komunita, která se u původního dooma vytvořila. Asi nejlepší mod, který na původního dooma najdete se jmenuje Brutal DooM a přesně z něj by si měli tvůrci vzít ponaučení (Romero ho sám chválil, ale ten se bohužel nepodílí na připravovaný čtyřce).

Teď shrnu několik bodů, který si myslím, že by novému Doomu prospěli.

1) Levely jako bludiště

Novej Doom by neměl být koridorovej. Původní Doom má naprosto skvělej Level Desing a u toho by se měli tvůrci držet. Hráč by neměl mít pocit, že ho někdo tahá za ruku, nebo, že mu pomáhá. Hráči nejsou blbci, bohužel je z nich tvůrci moderních her dělaj. 2) Skrytý Powerupy Každý level by měl mít několik tajemství, které hráč může objevit. Jako v původním doomu, revard za vyřešení nějakého hlavolamu je pro hráče velkou motivací. Levely by neměli být designovány tupě, ale chytře, rozvrstveně. V původním doomu se stalo, že se hráč zaseknul v levelu, protože nedokázal najít tu zatracenou kartu atd. 3) Lékarničkovej systém a omezený náboje Samodobijecí zdraví alá většina moderních shooterů je bullshit, hra má být challenge. Hráč má umět managovat zdroje, který level poskytuje. (Viz Dead Space např.)

+2/−1
9.7.2014 15:34

T16o62m94á27š 39R11i60c78h36t58e29r 5723598464356

4) Gore, Satanistická symbolika a rating 18+

Doom ve své době představoval produkt heavy a trash metalový Ameriky. Měl by si tuhle značku uchovat nadále a ještě zvýšit kontroverzi například nahotou. Navíc co je retro a gore dneska letí. Takže hodně krve a vnitřností. (Například pokud použiju motorovou pilu, tak postavě stříká krev do obličeje a zamlžuje obraz. Vystřelenej mozek pomalu stéká ze stěn. možnost uřezat všechny končetiny. Nepřítel se po zásahu různou zbraní chová jinak. Rotační kulomet nepřítele rozmašíruje na pidikousíčky, zatímco dvojitá brokovnice mu do hrudi udělá díru. Plazma z něj udělá uhel). K tomu by měl být i příslušný repertoár zvuků. Bestie by měli vydávat šílený agonický zvuky, plazit se po zemi, škemrat o poslední kulku, zvuky trhajících se končetin atd.. Čím víc by jich postava (doomguy) zabíjel tím větší by byla šance, že si sám začne mumlat nějaký macho hlášky (duke nukem), nebo začne řvát jako v šílenym amoku.

5) Zbraně

Zůstal bych u původních zbraní. Ale přidal bych realistický zvuky. Kickback u silnějších kousků. některý zbraně by se hodily víc na blízko, některé na dálku, nebo podle typu nepřátel. zbraně by se neměli dobíjet moc dlouho jako je tomu v Doom 3. Ze zbraní by sě mělo kouřit, měly by z nich odpadávat náboje. Jejich záblesky by měly osvětlovat tmavý prostory. Měli by mít sekundární mód.

4) Žádné scripty ani cutscény

Cutscény rušej deep imersion zážitek ze hry, jsou nákladný. Vývojáři by měli investovat peníze jinam (do level designu). Potvory by neměli být nascriptované, měli by mít vysokou inteligenci a využívat terénu. Lekat hráče, číhat na něj, obkličovat ho atd. Každý nepřítel by měl mít taktiku a několik typů útoku. Mělo by jích být hodně, aby bylo po čem střílet 5) Kopy, údery pažbou, berserk medicit - součástí hry by mely být tyhle melee útoky, aniž by člověk musel přepínat zbraň. 6) Opravdu těžká obtížnost pro zkušené hráče. Obtížnost by se měla zvedat počtem nepřátel a jejich rychlostí, ne jejich damagem.

+1/−1
9.7.2014 16:01

J75a56k36u48b 76P20e34e35t 7123588362841

jo to rvani při strelbe z rotacaku byl perfektni v blood dragonu :)

0/0
9.7.2014 17:07

T69o40m61á81š 55R20i89c66h68t41e70r 5273468534276

6) Soundtrack. Id software jsou povětší tím, že fandí tvrdý hudbě. Viz soundtrack od Nine Inch Nails v Quakovi. Soundtrack k původnímu Doomu, byly vlastně vykradené riffy od tehdejších trash metalových hvězd (Metallica, Pathera atd). Doporučoval bych nějakou kompilačku. hudba by měla sedět k levelům (lekací levely by měli mít nějakej temnější industriál (něco alá Downward the spiral od NiN), masakróznější levely zas nějakej našláplej rock, nebo metal (Meshugah, Tool). Satanististické levely by měli mít black metal (ale tohle by fakt u tvůrců neprošlo :-))

7) Na spodní liště s náboji apod by měl být doomguy. Ten by se měl otáčet podle toho odkud nepřátele střílejí. Měl by být víc zmlácenej podle toho kolik má hráč zdraví. měl by hláškovat a mít hrozivý výrazy podle toho co se ve hře děje.

8) Volnej kód pro moderskou komunitu.

+1/−1
9.7.2014 16:13
Foto

G98e18o60r87g10e 42S85i60u74d85a 3322161237

Hráči pý nejsou blbci? - Ta tvoje čeština o tom dost vypovídá. Např.: "lekací lely by měli(y) mít..." nebo "Satanististické levely by měli(y) mít black..." Rv

0/0
17.7.2014 17:26

K80a36r91e68l 12U26r89b47a74n 2764724621689

Ale obsahově se dá souhlasit.

0/0
18.7.2014 13:59

J79a66n 44S84o19u11k33u91p 1344274516695

Stačí relativně málo - vzít Romera, aby se na hře podílel :).

A zbytečně se nesnažit znovuvynalézt kolo, udělat hru stejně jednoduše účelnou, jako byl starý Doom. Ale ať budou dělat, co budou chtít, konečná podoba hry i její hodnocení bude poplatné době, kdy se preferuje něco jiného.

0/0
9.7.2014 11:53

J36a51k83u79b 86P95e33e13t 7763848412491

ja bych vzal dooma 1,2 ty bych spojil v jednu delsi hru. pridal bych znicitelne prostredi,takze z bludiste by se dal pri dostatku munice a poradne zbrani udelat koridor-napr. bfgckem propalit tunel skrz zed. a pak bych tam hodil nejakyho mecha jako byĺ treba ve hre riddick escape from butcher bay,ve kterym bych si to mohl rozdat se cyber demonem bo obrim mozkem nebo treba moznost nasadit si na ramena revenantovy raketomety a pridat moznost skakani. to vse v nejaky pekny grafice a temnou atmoskou a ja bych byl spokojen :)

0/−1
8.7.2014 23:22

J12a24k30u62b 78P34e40e87t 7343408622281

nejaci novy nepratele bych pridal a odstranil neozbrojene zombiky.

v multaku pak mod kde bych mohl hrat za pekelniky a podle poctu zabiti se vylepsovat- 1.level zonbik s pistoli a brokarnou,2. imp,3.pinky atd az bych nakonec mohl hrat za cybera.za kazdou smrt bych naopak spadl o level niz. marinaci by mely svuj system,napr. lepsi zbrane az nakonec treba ten mech.

0/−1
8.7.2014 23:27

J26a88k75u31b 81P30e55e19t 7503978752731

a pokud by to bylo i dost temny,tak system ukladani jako u stareho AvP nez to podelali patchem.

0/−1
8.7.2014 23:30

J16a67k87u80b 48P58e91e93t 7353948822931

a pristupnost 18+ :)

0/−1
8.7.2014 23:31

J79a70k23u10b 85P63e45e94t 7873648632961

jo tim spojit ty dva dily myslim propojit ty dve mapy lokaci po kterych jsme postupovali a klido este neco pridat...

0/−1
8.7.2014 23:33

M29i12c31h55a38l 31N98a13c48h55t56m21a45n58n 8487742487680

Já všechny tyhle starý hry hrál až s odstupem času (jsem prostě mladší, no), ale DOOM mě nikdy nechytl. Přitom jiné předpotopní hry miluji - prvního prince, Another world, ze stříleček Wolfa nebo pro mě naprosto skvělé Dark forces. Ale DOOM...bohužel.

+1/−4
4.7.2014 23:13

J92a30k15u81b 50P21e17e55t 7323858622791

doom byl pecka hlavne po siti v ty době,jinak me třeba wolf taky bavil vic... Nejraeji jsem mel asi heretica  a s dark forces nemuzu nez nesouhlasit,to byla taky pecka. Nebo systém shock 1 :)

+1/−1
5.7.2014 6:10

A85l50e14x89a61n46d37r 45K64o13s95t79k54a 5349236129646

Po síti. Pamatuji po kabelu.. Datový kablík mezi com porty a jedeme :)

+3/0
5.7.2014 9:06

J37a24r69o56m29í71r 42K90r46á60l 4190489824989

Zkoušeli jsme i s VR helmou a i při tom nízkém rozlišení to tehdy byla bomba.

0/0
8.7.2014 18:03

V22o50j68t69ě16c16h 55R95ů11ž47e12k 1137892344352

Mě ten originální doom nikdy nebavil, je to ještě tupější střílečka jako ty dnešní, navíc ty levely jsou většinou bludiště.

+1/−12
4.7.2014 21:44

M37i26c97h15a89l 94B70e91d33n65á77ř 6715981258844

tak si hraj ty svý koridory a nám nech bludiště ;)

+11/−1
5.7.2014 14:36

J27a96n 80S13o83u38k85u63p 1174944196405

Bludiště? Cože? Ano, dá se chodit doleva a doprava a jsou tam lokality, do kterých se vůbec nemusí chodit, ano.

+5/0
9.7.2014 11:48

V22o32j53t25ě81c18h 64R19ů44ž21e43k 1917142504582

To i v nespočtu dnešních her, a stejně někteří hipsteři skuhrají, že doom je lepší.

+1/−3
9.7.2014 11:55

M44i13c37h44a55l 80K26r29e15j31č85í 1506960501613

Podle mě se "masakróznost" a atmosféra nevylučují. Původní DOOM měl skvělou atmosféru. Je rok 2014, nemůžete jen tak bez uvození hodit hráče do bludiště a poraď si jak umíš. Chtěl bych, aby nový DOOM opravdu naháněl hrůzu a byl ještě děsivější, satanističtější, apokalyptičtější, mimozemštější a pekelnější než kdy dřív. :-) tzn. méně komixovosti a více realističnosti. Trojka byla v tomhle výborná, ale něco ji trochu scházelo.

+1/−1
4.7.2014 16:49

V90l19a80s63t57i68m78i50l 95S63v43o16b49o16d63a 7883988425794

No, hlavně by ho neměla dělat Bethesda, což vzhledem k tomu, že Bethesda vlastní ID Soft. asi moc pravděpodobné nebude :-). Protože poté, co jsem se blbec nechal kdysi nalákat na obrázky a zahrál jsem si Obliviona a Fallouta (3D) od této firmy, načež jsem zjistil, že Bethesda neumí udělat pořádné RPG, jsem dost skeptický k tomu, jestli umí udělat alespoň pořádné sci-fi FPS :-(.

+2/−1
4.7.2014 13:03

J50i59ř78í 60V62y58š95í12n 6489923945679

No nevim Doom 3 byl pribehove des ale treba zrovna Fallouta 3 me celkem chytnul.

+2/0
4.7.2014 13:15

V67l67a81s30t33i20m49i91l 88S65v62o41b80o22d74a 7753238505424

Doom 3 byla neskutečná nuda. Pravda, pokud se to alespoň trochu odchýlí od konceptu D3 v pozitivním slova smyslu, bude již toto docela úspěch ;-). Problém Obliviona a Fallouta 3 byl v tom, že to fakticky byly lineární akce. To prostě nebyl otevřený svět RPG, to byla jedna linie příběhu. Ano, byly tam sice jiné cesty, ale byly tam jenom proto, aby se neřeklo, nemělo žádný smysl je hrát. A příběh Fallouta 3 byl dobrý zpočátku a pak ještě párkrát, závěr byl otřesný.

0/−1
4.7.2014 13:28

J85a17k26u10b 12P21e58e28t 7143618652401

Doom 3 uz nebyl doom,měli to pojmenovat jinak a bylo by to ok. Ale me to bavila, pravda, diky tomu,ze to bylo cely nascriptovany,tak jen napoprvé,ale bavilo. Stejne tak Fallout 3 uz nebyl fallout,alepostapo. oblivion. Nicméně oblivion byl velice dobrej, v kazdym RPG je nejakej pribeh a pokud jedes jen hlavni linii,tak je celkem jasny,ze je to dost linearni,ale jak rikam,to plati pro všechny hry...mimoto Morrowind byl ještě předtím,tak nevim co proti oblivionu,je to stejny jen lepsi grafika.

0/0
4.7.2014 15:32

V57l10a95s74t48i66m84i39l 77S59v50o90b84o96d46a 7793498835294

No, k Morrowindu jsem se dostal poměrně pozdě a grafika + nenamluvené dialogy už mě moc nelákaly a tak jsem ho jej zlehka oťukl. Pravda, pak asi lze říci, že buď se Morrowind výjimečně povedl anebo do té doby Bethesdě RPG dělat šly. Morrowind a Oblivion rozhodně nejsou stejně kvalitní RPG, to ani omylem.

0/0
4.7.2014 22:54

J88a96k59u19b 59P51e66e79t 7183748902441

no to je vec nazoru,podle me je to uplne stejny az na tu grafiku. dohral jsem oboji a az Skyrim me zklamal...svet je sice zivejsi,ale celkovej dojem jsem mel nejlepší prave z oblivionu : )  stejne jako když v Morrowindu pojedete jen hlavni pribehove questy,tak je to proste linearni a celkem kratky,ale to uz u takovychhle her proste je...i ve falloutu 2 pokud pojedete jen questy nutne k dohrani hry,tak je to ukrutne kratky a můžete rict ze je to ultra linearni tahovka :D:D:D A Fallout NV je aspoň z myho pohledu uplne stejnej jako trojka,akorad je tam dost zminek o mistech a postavách prave ze starejch falloutu,hlavne dvojky. Jo a jsou tam geckoni : ) Ale me i trojka i NV bavilo dost,trojka mozna i vic, ale ani jedno z toho uz neberu jako fallouta.Ted se tesim na wasteland 2, stejne měli pokracovat i ve falloutu...neprenaset to do 3d,ale nechat pekne  z vysky a aspoň se snazit udrzet tu atmosku a humor plnej narazek... trojku a NV beru proste jako postapo. oblivion.

0/0
5.7.2014 6:08

J40a32r35o15s40l84a46v 36B18r37ü21m63m36e65r 7354253156

Fallout NV byl velmi dobrý, sice jej Bethesda nedělala, ale patří pod ní. Záleži na konkrétních vývojářích.

+4/0
4.7.2014 17:08

V73l78a77s30t41i76m42i96l 90S45v33o80b86o76d63a 7853248205674

Fallout: New Vegas jsem neměl na mysli, nýbrž Fallouta 3.

0/0
4.7.2014 22:46

M59a91r15t94i13n 57B21e61n85e95š 3822927254519

naprosto souhlasim.... Bethesda radši ať už vůbec žádný hry nedělá... většina je stejně uplně nehratelná bez hromady modů

0/0
8.7.2014 2:14

J74i43r95i 22F24r97y55d91e17l 1497489229548

hlavně měl autor napsat že než se začalo používat spojení FPS akce tak se všem podobným hrám říkalo důmovky.

+20/0
4.7.2014 12:16

F31i60l56i76p 21T55ř66e64b23a 6673830748716

Podle mě by měl vypadat, jako vždycky - skvěle, a měl by potrápit grafické karty na dlouho dopředu.

...Na druhou stranu, aby to byl původní Doom, musí jít osekat tak, aby dal stabilních 60 FPS i na mé HD5770 R^

No a jinak čistokrevná akce. Žádné dlouhé briefingy a studování PDA. Prostě Doom R^

+6/0
4.7.2014 11:46

D30a24l56i11b17o51r 17H38o21d42i67s 1723106215223

Jestli to bude takový hardwarový rachot jako v roce 2004, tak si to zase nezahraju;-D

0/0
4.7.2014 11:32

J66a83r65o55s89l13a88v 10B38r28ü71m47m58e85r 7614743226

Milášek Cyberdemon v traileru :-) Když jsem ho v Doomu 1 potkal poprvé, tak jsem se z jeho dupání málem po... :-)

+3/0
4.7.2014 10:46

F47r51a77n40t45i16š41e96k 15K25ý19h28o88s 8148201433546

minulej měsíc mě chytla nostalgická, tak sem otočil Doom 1, Doom 2 a  Blooda 1 :-)

+13/0
4.7.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.