Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Doom: Sedm způsobů, jak vzkřísit klasiku

V druhé polovině července dojde ke vzkříšení legendární akční série Doom, která položila základy moderním akcím. Zamysleli jsme se nad tím, jak bychom chtěli, aby čtvrtý díl vypadal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V77o71j11t26ě28c37h 72P71e62š 9122474251750

Doufám že hra která mě přinutí si koupit high-end grafiku. Už se těším a modlím se aby to nedopadlo jako většina dnešních lineárních FPS her. Opět si chci zabojovat se samotným peklem! Doom to je prostě srdcovka! R^

0/0
21.7.2014 7:46
Foto

V67l82a50s76t56i81m28i42l 70M51e90d86ř44i65c52k18ý 8144614338610

těším se na to. DOOM 3 už byla horrorová pecka......R^

+1/0
19.7.2014 12:59

B75r88o61n10i18s48l76a48v 91J87a42k83l 8760795335665

Podivam se do sve kristalove koule a musim rict - bude to propadak, zatim vse tomu nasvedcuje. Pristup do bety jenom chudakum, co si predobednali priserneho noveho wolfensteina? Dekuji, nechci!

Chvili jsem hral demo wolfa (dokonce po mnohych vycitkach dyl nez pul hodiny) a hnus nad hnus. Priserna a hlavne totalne neprehledna grafika, kde clovek musi byt nalepeny na monitoru, aby videl nejakeho nepritele. O tom, ze kolem sebe musi clovek litat mysi a cumet doprostred na monitor, jestli se neobjevi nejaky symbol, protoze najit vizualne treba lekarnicku je proste ZCELA NEMOZNE. System sbirani veci, kdy se na ne musi kliknout uz vubec nebudu komentovat.

Verim, ze vsechny tyto skvele prvky spolu s prebijenim zbrani (kdo tuhle kokotinu vymyslel by zaslouzil par po drzce) a autohealem, checkpointama a podobne se opet v plne sile ukazou u noveho dooma:o) Ty nejzparchantelejsi veci, co kompletne pohrbily cely zanr FPS her. Kdyz to ma bezet jak na konzolach, tak PC, tak doufam, ze bude omezeni na dve zbrane!

Autor vyzdvihuje model nakupovani picovin a vylepsovani zbrani .... snad ani ty dve zbrane nedokazou tak zkazit herni zazitek nez nejake upgrady a odemykani nejakych schopnosti .... aby clovek hledal hovadiny a premyslel, jestli se mu vic vyplati upgradovat tuhle zbran nebo jinou ... OMFG .... CHCI HRAT 3D FPS, NE PITOMOU STRATEGII!!!!!!!

Neverim, ze doba uzrala a urcite neuzraje u techto megafirem, ktere si mysli, ze cim slozitejsi grafika, tim je hra radoby realistictejsi a tim padem kvalitnejsi .....

Osobne predpovidam, ze prijde uplne male herni studio a vyrobi killerbombahru presne podle predlohy nejake 20 let stare hry a bude mit nehorazny uspech .... zkratka vyrobi FPS strilecku, ktera uz nevysla dobrych 10 let KUWA!!!!! To, co se dnes snazi prezentovat jako FPS neni tim, co FPS zanr definovalo! Dnes je to Strategicky Rychlokvasny Absolutnenehratelny Cynickytristni Kurvanudny Analni vyplach ..... cili S-R-A-C-K-A!

0/0
15.7.2014 17:07

K64a85r12e12l 51U59r44b10a58n 2344404911179

Wolfenstein je jedna z nejlepších stílecích her za posledních pár let. To co naznačuje propadák je spíše ten komentář k vývoji grafiky.., bude to nejspíš graficky hrozné, stejně, jako onen wolfenstein, jehož největší chybou byla právě grafika.

0/0
18.7.2014 13:47

B28r54o97n85i91s24l91a93v 88J76a48k43l 8510935785635

To mozna jo, ale ta grafika, jak pisete, je tam priserna a asi se to s doomem nespravi. Je smutne, ze tak nehratelna hra jako wolf (fakt lovit mysi a koukat doprostred, kde je lekarnicka, protoze v te obskurnosti proste predmety videt nejsou, je ubohost) se da oznacit jako nejlepsi hra za poslednich par let .... a to jenom proto, ze nema omezeni na dve zbrane (ikdyz to prebijeni a ty mody zbrani jsou priserne) ....

0/0
18.7.2014 14:36

K58a13r67e84l 29S50o48c74h30ů58r33e38k 2260106589235

Hlavně aby fungovalo IDKFA, IDDQD, IDDT, IDCLEV atd.

+3/0
14.7.2014 11:52

H45y55n84e69k 86T84r89o87j19a74n 1701961353639

A jak tu všichni pějou ódy na Dooma... chápu vás, ale osobně jsem ještě před doomem hrál Heretika a proto mi přirostl k srdci mnohem víc než doom... a proto mě i mnohem víc mrzí, že Heretik nebo Hexen už pravděpodobně nikdy pokračování mít nebude; místo Dooma 4 bych si mnohem radši zahrál Heretic 3 )

0/0
11.7.2014 17:35

J18a18k50u31b 94P75e37e34t 7313988142591

jo  jo, heretic 1 byl pecka, ale dvojka uz me tak nebavila.zezzacatku me nadchla vizualni stranka a pohled ze 3. osoby,ale casem to vyprchalo. to jednicku si davam občas dodnes :)

0/0
11.7.2014 19:00

H21y71n64e68k 65T71r75o88j29a16n 1471931933719

Autor moc hezky shrnul věci, které by pomohly vlastně každé střílečce, která v poslední a vlastně nejen v poslední době vyšla.

Já už jsem na střílečky nějak rezignoval... dopadne to podle mě tak, jak je naznačeno ve videu "If Doom was done today"

0/0
11.7.2014 17:29

R27a77d96k19o 74S76ü76t93t94ö 8241308751785

Dooom bol a stale je fantasticky. Hlavne jeho mody pridavajuce OpenGL grafiku, odstranuju niektore limity - napr. nemoznost urobit objekt typu "most" - t.j. prejdes hore, aj dole, plavanie vo vode - aby si sa dostal k vychodu, musis spustit cerpadlo, ktore napusti miestnost vodou atd. Moj najoblubenejsi port je gZdoom, obcas si ho aj pustim.

+1/0
11.7.2014 9:47

V63l47a17d31i62s70l82a35v 77N25o54h16e14j35l 7598747888111

ty limity delaj Dooma Doomem, stejne jako chyby, ktery se staly vlastnostmi, treba tichy BFG v multaku... ve vylepsujicich modech to uz nefungovalo a stalo to za prd ;-)

0/0
12.7.2014 1:40

M12a36r10e14k 20T56e34t88u38r 9819434766

Jj Doom je klasa. Hromada projektilů a spousta cílů. :-P R^

+1/0
10.7.2014 9:19

J68a53k45u94b 96P34e80e97t 7263408332871

on blood dragon byl velmi dobře udelanej v retro stylu...kecy hlavního hrdiny,zminene rvani při delší strelbe z rotacaku a nejvic se mi libily ty chyby obrazu jako tomu bylo u pomuchlanych VHSek :) tahle hra me opravdu potesila. Tak by se měli delat novy hry v retro stylu :)

+2/0
9.7.2014 17:10

T91o98m80á64š 68R72i51c44h30t35e28r 5733518624436

zahraj si hot-line miamy, nebo ten brutal doom :-)

+1/−1
9.7.2014 17:24

J96a74k37u80b 54P52e43e48t 7843618682391

brutal doom jsem hral,to se povedlo,to druhy zkusim :)

+1/0
9.7.2014 19:42

T61o49m17á13š 84R95i76c25h27t56e53r 5333688194916

K herní sérii DooM mám poměrně kladnej vztah. Jedničku jsem hrál poprvé v osmi a mým nejoblíbenějším žánrem vedle plošinovek byly právě tzv. doomovky (heretic, hexen, quake, Duke Nukem, Shadow Warrior).

Doom 3 mě bavil, ale už to nebyl ten starý doom, všechno bylo jaksi nascriptovaný a celá hra neměla ten správnej šmrnc. Přesto se doom 3 trochu držel předlohy (žádné skákání, lekačky, občas nějaký ten puzzle).

V poslední době mě začal zajímat moderská komunita, která se u původního dooma vytvořila. Asi nejlepší mod, který na původního dooma najdete se jmenuje Brutal DooM a přesně z něj by si měli tvůrci vzít ponaučení (Romero ho sám chválil, ale ten se bohužel nepodílí na připravovaný čtyřce).

Teď shrnu několik bodů, který si myslím, že by novému Doomu prospěli.

1) Levely jako bludiště

Novej Doom by neměl být koridorovej. Původní Doom má naprosto skvělej Level Desing a u toho by se měli tvůrci držet. Hráč by neměl mít pocit, že ho někdo tahá za ruku, nebo, že mu pomáhá. Hráči nejsou blbci, bohužel je z nich tvůrci moderních her dělaj. 2) Skrytý Powerupy Každý level by měl mít několik tajemství, které hráč může objevit. Jako v původním doomu, revard za vyřešení nějakého hlavolamu je pro hráče velkou motivací. Levely by neměli být designovány tupě, ale chytře, rozvrstveně. V původním doomu se stalo, že se hráč zaseknul v levelu, protože nedokázal najít tu zatracenou kartu atd. 3) Lékarničkovej systém a omezený náboje Samodobijecí zdraví alá většina moderních shooterů je bullshit, hra má být challenge. Hráč má umět managovat zdroje, který level poskytuje. (Viz Dead Space např.)

+2/−1
9.7.2014 15:34

T42o48m28á27š 31R55i71c47h10t51e12r 5513438484656

4) Gore, Satanistická symbolika a rating 18+

Doom ve své době představoval produkt heavy a trash metalový Ameriky. Měl by si tuhle značku uchovat nadále a ještě zvýšit kontroverzi například nahotou. Navíc co je retro a gore dneska letí. Takže hodně krve a vnitřností. (Například pokud použiju motorovou pilu, tak postavě stříká krev do obličeje a zamlžuje obraz. Vystřelenej mozek pomalu stéká ze stěn. možnost uřezat všechny končetiny. Nepřítel se po zásahu různou zbraní chová jinak. Rotační kulomet nepřítele rozmašíruje na pidikousíčky, zatímco dvojitá brokovnice mu do hrudi udělá díru. Plazma z něj udělá uhel). K tomu by měl být i příslušný repertoár zvuků. Bestie by měli vydávat šílený agonický zvuky, plazit se po zemi, škemrat o poslední kulku, zvuky trhajících se končetin atd.. Čím víc by jich postava (doomguy) zabíjel tím větší by byla šance, že si sám začne mumlat nějaký macho hlášky (duke nukem), nebo začne řvát jako v šílenym amoku.

5) Zbraně

Zůstal bych u původních zbraní. Ale přidal bych realistický zvuky. Kickback u silnějších kousků. některý zbraně by se hodily víc na blízko, některé na dálku, nebo podle typu nepřátel. zbraně by se neměli dobíjet moc dlouho jako je tomu v Doom 3. Ze zbraní by sě mělo kouřit, měly by z nich odpadávat náboje. Jejich záblesky by měly osvětlovat tmavý prostory. Měli by mít sekundární mód.

4) Žádné scripty ani cutscény

Cutscény rušej deep imersion zážitek ze hry, jsou nákladný. Vývojáři by měli investovat peníze jinam (do level designu). Potvory by neměli být nascriptované, měli by mít vysokou inteligenci a využívat terénu. Lekat hráče, číhat na něj, obkličovat ho atd. Každý nepřítel by měl mít taktiku a několik typů útoku. Mělo by jích být hodně, aby bylo po čem střílet 5) Kopy, údery pažbou, berserk medicit - součástí hry by mely být tyhle melee útoky, aniž by člověk musel přepínat zbraň. 6) Opravdu těžká obtížnost pro zkušené hráče. Obtížnost by se měla zvedat počtem nepřátel a jejich rychlostí, ne jejich damagem.

+1/−1
9.7.2014 16:01

J42a79k17u13b 21P81e79e27t 7243878542841

jo to rvani při strelbe z rotacaku byl perfektni v blood dragonu :)

0/0
9.7.2014 17:07

T27o78m27á83š 57R84i43c51h15t45e42r 5513188164776

6) Soundtrack. Id software jsou povětší tím, že fandí tvrdý hudbě. Viz soundtrack od Nine Inch Nails v Quakovi. Soundtrack k původnímu Doomu, byly vlastně vykradené riffy od tehdejších trash metalových hvězd (Metallica, Pathera atd). Doporučoval bych nějakou kompilačku. hudba by měla sedět k levelům (lekací levely by měli mít nějakej temnější industriál (něco alá Downward the spiral od NiN), masakróznější levely zas nějakej našláplej rock, nebo metal (Meshugah, Tool). Satanististické levely by měli mít black metal (ale tohle by fakt u tvůrců neprošlo :-))

7) Na spodní liště s náboji apod by měl být doomguy. Ten by se měl otáčet podle toho odkud nepřátele střílejí. Měl by být víc zmlácenej podle toho kolik má hráč zdraví. měl by hláškovat a mít hrozivý výrazy podle toho co se ve hře děje.

8) Volnej kód pro moderskou komunitu.

+1/−1
9.7.2014 16:13
Foto

G69e13o42r92g35e 81S78i89u21d53a 3612151797

Hráči pý nejsou blbci? - Ta tvoje čeština o tom dost vypovídá. Např.: "lekací lely by měli(y) mít..." nebo "Satanististické levely by měli(y) mít black..." Rv

0/0
17.7.2014 17:26

K60a67r11e12l 43U10r85b29a30n 2334284931579

Ale obsahově se dá souhlasit.

0/0
18.7.2014 13:59

J15a23n 36S43o73u61k13u74p 1124574216545

Stačí relativně málo - vzít Romera, aby se na hře podílel :).

A zbytečně se nesnažit znovuvynalézt kolo, udělat hru stejně jednoduše účelnou, jako byl starý Doom. Ale ať budou dělat, co budou chtít, konečná podoba hry i její hodnocení bude poplatné době, kdy se preferuje něco jiného.

0/0
9.7.2014 11:53

J61a59k45u10b 37P71e13e33t 7373718542761

ja bych vzal dooma 1,2 ty bych spojil v jednu delsi hru. pridal bych znicitelne prostredi,takze z bludiste by se dal pri dostatku munice a poradne zbrani udelat koridor-napr. bfgckem propalit tunel skrz zed. a pak bych tam hodil nejakyho mecha jako byĺ treba ve hre riddick escape from butcher bay,ve kterym bych si to mohl rozdat se cyber demonem bo obrim mozkem nebo treba moznost nasadit si na ramena revenantovy raketomety a pridat moznost skakani. to vse v nejaky pekny grafice a temnou atmoskou a ja bych byl spokojen :)

0/−1
8.7.2014 23:22

J41a48k74u16b 90P49e81e19t 7733418332731

nejaci novy nepratele bych pridal a odstranil neozbrojene zombiky.

v multaku pak mod kde bych mohl hrat za pekelniky a podle poctu zabiti se vylepsovat- 1.level zonbik s pistoli a brokarnou,2. imp,3.pinky atd az bych nakonec mohl hrat za cybera.za kazdou smrt bych naopak spadl o level niz. marinaci by mely svuj system,napr. lepsi zbrane az nakonec treba ten mech.

0/−1
8.7.2014 23:27

J76a84k19u87b 53P75e84e65t 7523908872471

a pokud by to bylo i dost temny,tak system ukladani jako u stareho AvP nez to podelali patchem.

0/−1
8.7.2014 23:30

J36a83k30u95b 56P89e34e77t 7513818652411

a pristupnost 18+ :)

0/−1
8.7.2014 23:31

J22a38k68u20b 18P38e45e86t 7283228362591

jo tim spojit ty dva dily myslim propojit ty dve mapy lokaci po kterych jsme postupovali a klido este neco pridat...

0/−1
8.7.2014 23:33

M86i93c44h82a94l 69N21a87c56h85t67m64a65n60n 8227272507980

Já všechny tyhle starý hry hrál až s odstupem času (jsem prostě mladší, no), ale DOOM mě nikdy nechytl. Přitom jiné předpotopní hry miluji - prvního prince, Another world, ze stříleček Wolfa nebo pro mě naprosto skvělé Dark forces. Ale DOOM...bohužel.

+1/−4
4.7.2014 23:13

J94a34k12u52b 55P40e46e25t 7553448612521

doom byl pecka hlavne po siti v ty době,jinak me třeba wolf taky bavil vic... Nejraeji jsem mel asi heretica  a s dark forces nemuzu nez nesouhlasit,to byla taky pecka. Nebo systém shock 1 :)

+1/−1
5.7.2014 6:10

A60l17e70x93a45n69d95r 88K93o56s21t54k52a 5649526109546

Po síti. Pamatuji po kabelu.. Datový kablík mezi com porty a jedeme :)

+3/0
5.7.2014 9:06

J51a76r32o69m76í22r 40K35r83á50l 4880529574539

Zkoušeli jsme i s VR helmou a i při tom nízkém rozlišení to tehdy byla bomba.

0/0
8.7.2014 18:03

V65o53j94t43ě17c56h 93R66ů75ž57e54k 1207112774892

Mě ten originální doom nikdy nebavil, je to ještě tupější střílečka jako ty dnešní, navíc ty levely jsou většinou bludiště.

+1/−12
4.7.2014 21:44

M97i13c74h93a25l 10B91e83d29n90á40ř 6585621208844

tak si hraj ty svý koridory a nám nech bludiště ;)

+11/−1
5.7.2014 14:36

J54a10n 51S97o67u88k98u69p 1184924966575

Bludiště? Cože? Ano, dá se chodit doleva a doprava a jsou tam lokality, do kterých se vůbec nemusí chodit, ano.

+5/0
9.7.2014 11:48

V20o55j21t31ě12c38h 57R92ů52ž84e76k 1637382644602

To i v nespočtu dnešních her, a stejně někteří hipsteři skuhrají, že doom je lepší.

+1/−3
9.7.2014 11:55

M20i24c26h26a45l 14K65r71e10j19č59í 1786320191143

Podle mě se "masakróznost" a atmosféra nevylučují. Původní DOOM měl skvělou atmosféru. Je rok 2014, nemůžete jen tak bez uvození hodit hráče do bludiště a poraď si jak umíš. Chtěl bych, aby nový DOOM opravdu naháněl hrůzu a byl ještě děsivější, satanističtější, apokalyptičtější, mimozemštější a pekelnější než kdy dřív. :-) tzn. méně komixovosti a více realističnosti. Trojka byla v tomhle výborná, ale něco ji trochu scházelo.

+1/−1
4.7.2014 16:49

V15l84a32s12t43i73m72i78l 19S55v33o61b90o12d24a 7733448395334

No, hlavně by ho neměla dělat Bethesda, což vzhledem k tomu, že Bethesda vlastní ID Soft. asi moc pravděpodobné nebude :-). Protože poté, co jsem se blbec nechal kdysi nalákat na obrázky a zahrál jsem si Obliviona a Fallouta (3D) od této firmy, načež jsem zjistil, že Bethesda neumí udělat pořádné RPG, jsem dost skeptický k tomu, jestli umí udělat alespoň pořádné sci-fi FPS :-(.

+2/−1
4.7.2014 13:03

J47i58ř93í 75V80y22š15í89n 6489313915789

No nevim Doom 3 byl pribehove des ale treba zrovna Fallouta 3 me celkem chytnul.

+2/0
4.7.2014 13:15

V77l70a43s80t70i77m15i62l 26S46v50o47b17o88d79a 7133808965944

Doom 3 byla neskutečná nuda. Pravda, pokud se to alespoň trochu odchýlí od konceptu D3 v pozitivním slova smyslu, bude již toto docela úspěch ;-). Problém Obliviona a Fallouta 3 byl v tom, že to fakticky byly lineární akce. To prostě nebyl otevřený svět RPG, to byla jedna linie příběhu. Ano, byly tam sice jiné cesty, ale byly tam jenom proto, aby se neřeklo, nemělo žádný smysl je hrát. A příběh Fallouta 3 byl dobrý zpočátku a pak ještě párkrát, závěr byl otřesný.

0/−1
4.7.2014 13:28

J84a43k91u84b 65P55e90e55t 7313318672821

Doom 3 uz nebyl doom,měli to pojmenovat jinak a bylo by to ok. Ale me to bavila, pravda, diky tomu,ze to bylo cely nascriptovany,tak jen napoprvé,ale bavilo. Stejne tak Fallout 3 uz nebyl fallout,alepostapo. oblivion. Nicméně oblivion byl velice dobrej, v kazdym RPG je nejakej pribeh a pokud jedes jen hlavni linii,tak je celkem jasny,ze je to dost linearni,ale jak rikam,to plati pro všechny hry...mimoto Morrowind byl ještě předtím,tak nevim co proti oblivionu,je to stejny jen lepsi grafika.

0/0
4.7.2014 15:32

V39l86a62s54t83i30m68i43l 13S66v33o70b30o22d52a 7383738325354

No, k Morrowindu jsem se dostal poměrně pozdě a grafika + nenamluvené dialogy už mě moc nelákaly a tak jsem ho jej zlehka oťukl. Pravda, pak asi lze říci, že buď se Morrowind výjimečně povedl anebo do té doby Bethesdě RPG dělat šly. Morrowind a Oblivion rozhodně nejsou stejně kvalitní RPG, to ani omylem.

0/0
4.7.2014 22:54

J85a67k33u96b 92P43e77e57t 7243258862591

no to je vec nazoru,podle me je to uplne stejny az na tu grafiku. dohral jsem oboji a az Skyrim me zklamal...svet je sice zivejsi,ale celkovej dojem jsem mel nejlepší prave z oblivionu : )  stejne jako když v Morrowindu pojedete jen hlavni pribehove questy,tak je to proste linearni a celkem kratky,ale to uz u takovychhle her proste je...i ve falloutu 2 pokud pojedete jen questy nutne k dohrani hry,tak je to ukrutne kratky a můžete rict ze je to ultra linearni tahovka :D:D:D A Fallout NV je aspoň z myho pohledu uplne stejnej jako trojka,akorad je tam dost zminek o mistech a postavách prave ze starejch falloutu,hlavne dvojky. Jo a jsou tam geckoni : ) Ale me i trojka i NV bavilo dost,trojka mozna i vic, ale ani jedno z toho uz neberu jako fallouta.Ted se tesim na wasteland 2, stejne měli pokracovat i ve falloutu...neprenaset to do 3d,ale nechat pekne  z vysky a aspoň se snazit udrzet tu atmosku a humor plnej narazek... trojku a NV beru proste jako postapo. oblivion.

0/0
5.7.2014 6:08

J40a94r77o67s17l29a36v 34B29r60ü38m60m81e76r 7684243456

Fallout NV byl velmi dobrý, sice jej Bethesda nedělala, ale patří pod ní. Záleži na konkrétních vývojářích.

+4/0
4.7.2014 17:08

V42l47a27s57t97i42m95i70l 63S64v61o49b51o21d29a 7863798735394

Fallout: New Vegas jsem neměl na mysli, nýbrž Fallouta 3.

0/0
4.7.2014 22:46

M34a44r84t30i54n 95B10e65n17e93š 3462207664199

naprosto souhlasim.... Bethesda radši ať už vůbec žádný hry nedělá... většina je stejně uplně nehratelná bez hromady modů

0/0
8.7.2014 2:14

J42i77r81i 48F42r82y96d44e70l 1467649709728

hlavně měl autor napsat že než se začalo používat spojení FPS akce tak se všem podobným hrám říkalo důmovky.

+20/0
4.7.2014 12:16

F79i18l27i41p 93T96ř94e84b20a 6973610958136

Podle mě by měl vypadat, jako vždycky - skvěle, a měl by potrápit grafické karty na dlouho dopředu.

...Na druhou stranu, aby to byl původní Doom, musí jít osekat tak, aby dal stabilních 60 FPS i na mé HD5770 R^

No a jinak čistokrevná akce. Žádné dlouhé briefingy a studování PDA. Prostě Doom R^

+6/0
4.7.2014 11:46

D11a41l40i63b68o28r 50H82o41d77i50s 1153406405563

Jestli to bude takový hardwarový rachot jako v roce 2004, tak si to zase nezahraju;-D

0/0
4.7.2014 11:32

J37a98r23o83s88l35a37v 84B97r76ü14m26m68e24r 7574673836

Milášek Cyberdemon v traileru :-) Když jsem ho v Doomu 1 potkal poprvé, tak jsem se z jeho dupání málem po... :-)

+3/0
4.7.2014 10:46

F86r45a78n94t13i40š81e94k 51K31ý96h75o49s 8908881663636

minulej měsíc mě chytla nostalgická, tak sem otočil Doom 1, Doom 2 a  Blooda 1 :-)

+13/0
4.7.2014 9:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.