Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci World of Tanks o War Thunder: je to dobrá hra a pomáhá nám

Společnost Wargaming.net uvažuje o druhém dílu World of Tanks. Prozradil to produktový manažer Chris Keeling, kterého jsme v červnu vyzpovídali na herním veletrhu E3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T74o82m71a17s 28B55a55l10w86a28r 7986649972976

Líbí se mi, že se WoT a WT takhle navzájem hecují. Pro hráče obou her jedině dobře. WT je pěkná hra, ale víc mi sedí WoT. Navíc po dvou letech expení nemám ani chuť nic nového začínat :-) Než vylepšování grafiky (kterou teď v další verzi 9.2 budou lehce oklešťovat, protože jejich nové HD modely přetěžují servery ;-D) by mohli konečně zapracovat na podpoře více jader. Z toho by měla radost celá komunita ;-)

0/0
11.7.2014 7:58

J64a48r95o37m63i50r 82F58a64r91e46k 4702713667

Jak muze HD model pretezovat servery? Jako jasne, detailnejsi kolizni model, detailnejsi model pancire (rozlozeni tloustek) apod. Ale pokud se nepletu, dojde pouze ke snizeni textur HD modelu na polovinu u vsech HD tanku, krome toho, ve kterem zrovna sedite. Takze spis uspora na strane klienta, podle me kvuli skubani hry pri nacitani HD modelu.

0/0
11.7.2014 8:02

T47o13m15a58s 93B61a89l17w43a82r 7986989632346

No tak to já nevím taky, ale sami to teď uvedli ve Videu ASAP 9.2, co dali včera na server. Že HD model bude mít hráč jen svůj tank. Zbytek uvidí v normálním provedení. Asi nejde jen o zobrazení, ale HD modely měli mít i jiný systém počítání poškození. Do budoucna mělo docházet např. k odlétávání předsazených pancířů a podobně. Tak asi z tohoto důvodu, nevím.

0/0
11.7.2014 8:07

J29a50r69o59m85i78r 69F51a27r36e47k 4402253257

Jo, jestli bude odletavat predstavny pancir, tak to potom jo, to bude dobry zahul. I kdyz na strane klienta by to mel obstarat havoc a na strane serveru ten pancir vlastne jen zmizi, tezko rict, jestli s nim budou pocitat dal jako se samostatnym objektem.

Ale v soucasne dobe je tam jen to snizeni textur na polovinu a to bude mit dopad jen na strane klienta.  Teda pokud mi neco neuniklo, coz je taky dost mozne :-)

0/0
11.7.2014 8:28

T27o78m69a56s 83B87a61l83w22a50r 7696469182576

No necháme se překvapit. Já se každý Patch děsím, jak mi to zase pojede. PC už nemám nejnovější. Ale teď to snad bude jednou k lepšímu. Ale taky jsem myslel, že ten havoc a detaily jsou výpočtově na straně klienta. Ale težko říct, jak moc dobře to mají kluci napsané. Možná bysme se divili :-) Dřív jsem hrál i ty jejich letadýlka (jen jsem sbíral body kvůli premiaku zadara), ale pak vyšla ta velká aktualizace před vydáním a dolítal jsem. FPS 6 už se nedalo ;-D

0/0
11.7.2014 9:45
Foto

T14o23m37a64s 85V57e39j23m32e86l83e91k 7967955847783

vzdycky si rad poctu diskuzi plnou haterů :) a expertů, co kdyby mohli, tak menší bugy opravují za běhu a větší chyby opraví po obědě.  začněte sportovat, to z vás mluví jen nevybitá energie

0/0
10.7.2014 19:41

J21a63r45o73m88i64r 22F51a25r74e72k 4452373297

Ale notak, od WG by stacilo, kdyby dokazali priznat, ze problem existuje a snazi se ho resit. Obcas jim to trva, no. Ale zlepsuje se to, driv se clovek o reseni problemu dovedel, az kdyz byly vydany poznamky k dalsimu patchi :-D

0/0
11.7.2014 8:04

J88o49s69e21f 46S13t97e82h53l66í85k 7148565829724

Kecy v kleci. Coby dlouholetý hráč WoT od CBT a hráč WT od konce AT můžu říct, že v současnosti arkáda WT je arkádovitější než WoT, realistické bitvy jsou něco úplně jiného a simulace také. WoT má pouze jeden model a ještě hybrid (i s fyzikou, kterou přidali až poté co se mrkli do WarThunderu a zděsili se nad tím propastným rozdílem). Jinak to, že největší konkurencí pro WoWP je WoT snad ani nemá cenu komentovat....

+7/−2
10.7.2014 14:13

T90o89n65í97k 43K38u16t10t43m67a49n11n 6853488212

Tou fyzikou myslíte co přesně? Fyzika ve WoT přišla skoro před dvěma lety, o trochu dříve než přišel War Thunder (v OBT), kde byla v té době jen letadla a nebylo tak co srovnávat.

0/0
10.7.2014 15:25

J84o92s84e12f 96S44t31e85h58l80í79k 7388195789874

GF byly v CAT - a osobně jsem byl už tehdy přesvědčen, že ve WT někoho mají. Celé roky se ve WoT nic neměnilo, jen se slibovalo - a s příchodem WT se najednou začalo měnit vše. Grafika, mechanismy, přístup k hráčům apod....

+2/0
10.7.2014 17:22

J83i17ř38í 78J34u83ř16i46c93a 2898813481

Ale to je snad logické. Když je konkurence, je změna nutná. 

 Nebudeme se tu tahat za pindíky, ale můžeme si říct-buďme rádi za wt. I hráči WT i hráči WoT.

+4/0
10.7.2014 18:31

J36o52s95e12f 22S43t42e80h91l29í53k 7848375689144

Řekněme to naprosto jasně. Dokud nebyla konkurence a hráči neměli kam jinam jít, WG na své zákazníky naprosto bodalo. Ve chvíli, kdy si prohlédli WarThunder, a už během CAT WoWP (kde jsem byl taktéž) zjistili, že s letadly ostrouhají, zavládlo ve štábu zděšení a najednou po všech těch letech se věci začali měnit. Fyzika, grafika, goldová munice za kredity atd atd....kdyby WT nepřišlo, WoT jede pořád na tom samém a hráčům se směje....

0/0
11.7.2014 11:13

M17a26r63t10i95n 31S55c82h42n72e16i24d36e78r 2564905216254

Nechápu, že od 9.0 stále nebyli schopni odstranit brutální fps drop a celkové zasekávání hry. Z podpory mi odepsali, že "sbírají informace" a že jde údajně o problém u konkrétních procesorů, každopádně už je to více jak 2 měsíce a žádné veřejné vyjádření, tisková zpráva, nic..na každym světovým fóru se to řeší, ale ve WG dělají jakože nic

+3/0
10.7.2014 11:42

T94o94n42í61k 78K67u93t75t96m94a64n62n 6523518642

Představa, že se něco změní HNED na přání hráče, je - s prominutím - směšná. Řada hráčů FPS dropy nezaznamenala, řada hráčů ano. Vývoj takové záplaty, která zrovna vám pomůže, netrvá ani týden, ani měsíc, ani dva. Nejprve potřebujete nasbírat data, na kterých sestavách a komponentách k tomu dochází, následně potřebujete hru optimalizovat, a to - opravdu - není práce na dva týdny ani dva měsíce.

0/0
10.7.2014 15:20

M78a98r30t39i89n 84S27c79h68n63e38i15d28e16r 2124455386424

V tomto se nevyznám, takže opravdu nemám tucha jak dlouho může trvat něco podobného odstranit, ale jak jsem již psal, tak mě nejvíc vytáčí způsob jejich "komunikace", kdy o problému vědí ale místo toho aby vydali ofiko zprávu ve stylu "blbne nám tohle a tohle protože tohle a tohle ale pracujeme na tom, omlouváme se" tak mlčí a dělají jakoby nic. Hlavně že na všech možných fórech se založily už desítky vláken o tomto problému ale hráči si musí pomoci sami..

0/0
10.7.2014 18:58

J69a41n 73K71r54p46e95c 5156303334602

pokud ja vim co jsem v ramci klanu aj hracu zaznamenal, tak FPS dropy aznamenali pouze ti, kteri maji jednu nebo vice casti HW od AMD.

0/0
15.7.2014 4:34

T28o78m29a64s 59K56r78a35l 7604310391

Ten člověk se přiznal k porušení NDA, hrál uzavřenou betu WT coby zaměstnanec konkurenční firmy. Pro mě je to lhář a podvodník, tudíž mu nelze věřit ani slovo o "úspěších" her WG.Rv

0/−3
10.7.2014 11:36

J76o25s72e97f 49S61t75e69h93l59í36k 7308825199904

V CBT s NDA jen souhlasíš a to se dá bohužel obhájit. Testeři v alfa testech ji musí přímo podepisovat na papíře, případně ti z nás, co se dostanou k testu citlivých dat atd před přidáním do CBT apod....

0/0
10.7.2014 14:14

P17a53t82r43i83k 64S92p29i50t83z19b50a68r59t 1324196764205

Má pravdu ohledně toho zaměření WarThunder a WoT

Musím uznat i když zastánce WarThunderu že WoT je čistá arkáda zatímco WarThunder se snaží více o tu reálnost, která ne každému prostě sedne :)

0/0
10.7.2014 10:35

D98r56a95h43o39m59í39r 10S90t57r46o55u68h48a35l 4525278472744

Hodně pěkný článek. Dost jsem se na něj těšil. Jen mohli pustit víc žilou ohledně warships.

+2/0
10.7.2014 9:30

T83o94n31í23k 40K21u16t20t70m49a58n20n 6523548412

http://blog.worldofwarships.com/

0/0
10.7.2014 10:01

D17a95v85i98d 53M15a63l28i59n36a 1710943100203

A proc nerozsirovat a nezlepsovat WOT? Podle mne, bylo by dobre pokracovat ve vyvoji zapocateho a kdo vi? Treba by bylo hezke zahrat si Abrahamse proti T-72. :-)

+3/−1
10.7.2014 8:31

D96r66a59h72o64m79í62r 76S43t64r32o33u49h67a60l 4415478932104

To by se musel kompletně přebudovat systém CW a to je fakticky nereálné. Dva roky zpátky byl wargaming dotazován na to, zda bude jedenáctý tier. Odpověď byla, že to spíš budou destítkové artiny (i když takhle si to asi málokdo představoval).

T-72 je již úplně nová technologie. Čelní pancíř je z vrstveného kompozitu, který má odolnost 900mm normalizace proti průrazu a 1200 mm normalizace proti explozi, plus aktivní pancíř, rychlost přes šedesát v hodině atd...

Takový tank čelně neprobijí ani nejsilnější druhoválečná samohybná děla (Karl asi jo) a co se týče rychlosti... No a pak tu máme Abrahamse...

Vlastnostmi tyto tanky spadají do tieru 15 a výše, pokud bychom přepočetli tabulky dál a to místo by se muselo vyplnit. To bychom se spíše mohli dočkat nějakého dočasného modu, kde by se mezi sebou mohli řezat, ale ve hře ani náhodou...

0/0
10.7.2014 9:19

R36o40m38a65n 27Š92i69m29ů76n71e85k 4689268161

Zalezi jaky typ T72 by se pouzil, nemluve o T64, ktery byl urcen do predni linie narozdil od T72 atd...

Musely by to nerfnout ala IS7, ktera patrila spise do tier 12 pred nerfem.

Jinak mam pocit, ze ten clovek mele PR blbosti mimo realitu.

+1/0
10.7.2014 9:37

T98o73n81í98k 46K87u74t78t39m62a30n76n 6303648952

nejde ani tak o CW jako o kompletně odlišný systém střelby (hlavně s drážkovaným vývrtem / hladkým vývrtem / systém munice / systém navádění palby aj.)

0/0
10.7.2014 10:06

D67r27a87h77o93m72í78r 68S11t41r79o94u60h85a15l 4565958152264

To jsou jen čísla... Taková věc jde zkonvertovat do hry bez problémů.

0/0
11.7.2014 10:00

D49a92v77i42d 11M15a35l57i11n75a 1440493710143

Je super, ze konkurenci bere jako vytah pro vsechny k lepsim vysledkum a nehadaji se o vykradani napadu. Tomu rikam pristup! Jinak za mne WOT je super.

+9/0
10.7.2014 8:17

M32a19r54t97i89n 31N42ě30m15e79c 6668664915235

těžký nezájem o tuto hru (možná že nejsem sám)

+6/−9
10.7.2014 7:58

T34o15n34í71k 14K25u12t88t84m86a71n68n 6253778912

nezájem a přesto píšeš do diskuze o ní :) tomu říkám skutečně těžký nezájem :)

+4/0
10.7.2014 9:55

J66i91ř18í 89J37u76ř60i58c15a 2838823291

Ne, pan Němec přišel ukázat jaký je frajer a jací my jsme nýmandi, že se zajímáme. O guru všech her, co bys doporučoval. 8-o

+1/0
10.7.2014 18:36

J87a96n 74Č43e22r21n64ý 3750697198

Mnoo Ten pán parádne mlzi. Pravdou je, ze planes je slabota a hraje ho malo lidi. K otmu clovek nemusi byt CEO, ale staci si t obcas pustit a videt kolik hracu je ve hre. WOt je super dobrej a krom MM, kterej absolutne ingoruje skore jednotlivych hracu a tak se stava, ze proti sobe postavi 15 super  hracu a 15 zacatecniku, takze uz od zacatku vlastne neni o co hrat je v pohode. Postupna stoupajici narocnost na HW je holt realita. A zase by mel vedet ze statistik, ze skutecni hraci vsemozny kraviny, jako dest, mlha, odlesky a tdd vypinaj, protoze to otravuje a zhorsuje FPS. To je dobre mozna pro detocky, ktery pak ve skolce vypravej kamaradum, jak ustrelil prez celou mapu list ze stromu. Nejaky global vypnuti efektu by se hodilo .)

+3/0
10.7.2014 7:13

D77r66a88h29o29m68í21r 28S61t26r51o22u23h74a58l 4125858252734

MM je tak stavěný záměrně, aby hráči vstupovali do bitev, kde není předem znám výsledek a tím pádem se o vítězství snažili a nespoléhali, že to za ně někdo oddře. Pokud vám to vadí, odinstalujte si XVM a budete mít mnohem klidnější hru.

+1/−1
10.7.2014 9:22

J56a28n 87K30r94p24e90c 5206523584572

no ja nevim, ale kdyz vidim staty tymu tak je mi nekdy naprosto jasne, jak bytva dopadne. kdyz nastrilim vice nez zbytek meho tymu dohromady a jedine kily je mych 5+ a stejne prohraju, tak asi neni neco v poradku. a to nemluvim o implementovane noob protection ktera me neskutecne vytaci - strely explodujici za tankem, nepruraz na jednoznacnem weekspotu z 10ti metru, podmerecny zasah ktery necha par HP protivnikovi aby mohl jeste jednou vystrelit...

0/0
15.7.2014 4:44

O60n11d32ř56e23j 50M11a17r56e90k 2472867312655

no ona ta hra je celá jen pro dětičky, jako všechny tyhle "onlajnovky", skuteční hráči hrají BF apod. ;-D

+1/−4
10.7.2014 9:28

V76á75c83l98a84v 20Š35k48o12d23a 2901897464

Lol, BF je vůbec pro mimina...;-D

+4/0
10.7.2014 10:32

A92l15e38š 58R67y68s 8142658507898

Pobavil mne s tím "jsou to jen provokující diskutéři"...... jistě, někteří ano ale jiní skutečně přešli. Já WoT  odinstaloval po otevření bety War Thunder Ground Forces....

+4/−3
10.7.2014 7:09

H65o61n17z10a 77Z67e81m18a41n 6658638282485

Nic ve zlým, ale tanky WaTGF jsou hodně slabý.... myslím, že jste udělal chybu.

+8/−2
10.7.2014 7:53

J16i20ř66í 48M32a21r98v18a65n 1328137174124

Vidite, ja myslim, ze udelal dobre... Take nic ve zlem.

+2/−2
10.7.2014 8:06

J28o41s78e28f 26S10t36e84h27l46í77k 7198565809294

Opravdu? Kdy naposledy jste je hrál? A na jaké stroje jste dosáhl?

+1/−1
10.7.2014 14:16

M14i59r33o82s74l66a31v 48K10r30a80h54u50l80í98k 6387134924

WT je hodně dobrá hra. Jen jsem udělal fatální chybu, že jsem si koupil joystick. V simulaci je to samej profík a na arkádě a historické bitvě jsou to zase mouse warrioři :-)

Joystick je super na ovládání letadla, ale udržet někoho v zaměřovači chce teda moře tréninku :-(. Ale manévrování atd je na joysticku neuvěřitelně zábavnější :)

0/0
10.7.2014 15:52

T75o49n50í39k 22K48u62t90t62m87a72n88n 6383748402

Nový engine za tři roky. Hurá. To už BigWorldu bude pověstných třináct.

+1/0
10.7.2014 0:51

J79a13r16o97m30i42r 45F95a92r78e96k 4452553847

Jeste v poslednim rozhovoru davali BigWorldu velkou budoucnost :-D

+2/0
10.7.2014 8:28

D13r27a18h73o26m80í40r 77S74t46r83o29u82h13a42l 4745208902154

Bigworld je v tento moment pod plnou správou wargamingu. Dá se tedy očekávat, že engine bude postaven na stejných technologiích, ale bude rozšířen o nové možnosti - hlavně fyzikální.

0/0
10.7.2014 9:25

T23o70n77í92k 39K82u59t39t53m57a59n24n 6133178162

To je fajn, nicméně nijak to nepopírá to, že současná hra běží na starém zalepovaném enginu. BigWorld není source, aby i po deseti letech po modifikici vypadal k světu a utáhl všechno, co si pánové v Minsku usmyslí. Engine to chce dříve než později, a za tři roky už může být později.

+1/0
10.7.2014 10:00

D58r70a64h25o21m93í98r 11S38t69r23o11u58h41a62l 4275678152394

Stejnou věc bych mohl říct o WoW, source je na tom vlastně dost podobně. Mimochodem, na Bigworldu jsou stavěné i warshipy a tam se dostali na 100 km čtverečních.

Jaké vlastně budou možnosti toho nového enginu, který se možná vyvine? Jak jsem pochopil, fyzika se bude počítat na serveru, aby všichni hráči měli stejné prostředí. To má zajistit update v létě. Pokud zapnete hru na nejvyšší detaily, tak hladina vody prakticky už zlepšit nejde.

Co by šlo zlepšit, je chování vody (ta pěna je fakt jen symbolická a vlny za vozidlem by taky mohly dostat lepší vizáž). Určitě by neuškodilo přidání zvíření kalu při průjezdu vodou a jeho šíření v proudu. Mohli by přidat nějaký ten vodopádek.

Počasí už začínají integrovat. Mraky jsou OK. Světelné efekty taky. Podle mapy už přidali sníh. Má se dostavit vliv počasí na viditelnost.

Neškodilo by přidat pokrytí tanku při průjezdu lepivým materiálem (bláto, sníh), rozhazování sněžných závějí, stopy pásů, které se obnoví při jejich "nasvícení" a vydrží do konce mapy. A obecně zničitelnost prostředí. Jáma po artině by měla být jámou po artině a ne jen textura - a s tím spojená těžší průchodnost terénem po "dělostřelecké přípravě" (artiny by dostaly další taktické využití).

Následovat by mohla i možnost rozbití tanku na menší celky. Možnost pushování vozidel před sebou se momentálně vyvíjí. Lepší kopírování terénu pásy by taky nebyla na škodu, i když už udělali dost. Vegetaci si stejně většina lidí vypíná (já ji mám zapnutou, protože miluju prohánění se skrt pole fialek s lehkým tankem). Osobně si myslím, že většině těchle možností je pořád v silách bigworldu. Ale to nemění nic na tom, že dodnes vzpomínám na počáteční grafiku, kdy se na to sice nedalo koukat, ale vše bylo přehlednější a běželo to svižněji. No, pokrok nezastavíš...

0/0
11.7.2014 8:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.