Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci World of Tanks o War Thunder: je to dobrá hra a pomáhá nám

Společnost Wargaming.net uvažuje o druhém dílu World of Tanks. Prozradil to produktový manažer Chris Keeling, kterého jsme v červnu vyzpovídali na herním veletrhu E3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T25o80m60a63s 57B80a18l77w61a37r 7816109122846

Líbí se mi, že se WoT a WT takhle navzájem hecují. Pro hráče obou her jedině dobře. WT je pěkná hra, ale víc mi sedí WoT. Navíc po dvou letech expení nemám ani chuť nic nového začínat :-) Než vylepšování grafiky (kterou teď v další verzi 9.2 budou lehce oklešťovat, protože jejich nové HD modely přetěžují servery ;-D) by mohli konečně zapracovat na podpoře více jader. Z toho by měla radost celá komunita ;-)

0/0
11.7.2014 7:58

J31a69r92o75m16i42r 42F77a29r75e95k 4932803277

Jak muze HD model pretezovat servery? Jako jasne, detailnejsi kolizni model, detailnejsi model pancire (rozlozeni tloustek) apod. Ale pokud se nepletu, dojde pouze ke snizeni textur HD modelu na polovinu u vsech HD tanku, krome toho, ve kterem zrovna sedite. Takze spis uspora na strane klienta, podle me kvuli skubani hry pri nacitani HD modelu.

0/0
11.7.2014 8:02

T71o75m65a44s 63B55a92l68w50a94r 7246589752456

No tak to já nevím taky, ale sami to teď uvedli ve Videu ASAP 9.2, co dali včera na server. Že HD model bude mít hráč jen svůj tank. Zbytek uvidí v normálním provedení. Asi nejde jen o zobrazení, ale HD modely měli mít i jiný systém počítání poškození. Do budoucna mělo docházet např. k odlétávání předsazených pancířů a podobně. Tak asi z tohoto důvodu, nevím.

0/0
11.7.2014 8:07

J35a32r90o54m33i61r 41F76a74r60e40k 4942613477

Jo, jestli bude odletavat predstavny pancir, tak to potom jo, to bude dobry zahul. I kdyz na strane klienta by to mel obstarat havoc a na strane serveru ten pancir vlastne jen zmizi, tezko rict, jestli s nim budou pocitat dal jako se samostatnym objektem.

Ale v soucasne dobe je tam jen to snizeni textur na polovinu a to bude mit dopad jen na strane klienta.  Teda pokud mi neco neuniklo, coz je taky dost mozne :-)

0/0
11.7.2014 8:28

T60o83m66a63s 10B90a16l84w70a47r 7466569902616

No necháme se překvapit. Já se každý Patch děsím, jak mi to zase pojede. PC už nemám nejnovější. Ale teď to snad bude jednou k lepšímu. Ale taky jsem myslel, že ten havoc a detaily jsou výpočtově na straně klienta. Ale težko říct, jak moc dobře to mají kluci napsané. Možná bysme se divili :-) Dřív jsem hrál i ty jejich letadýlka (jen jsem sbíral body kvůli premiaku zadara), ale pak vyšla ta velká aktualizace před vydáním a dolítal jsem. FPS 6 už se nedalo ;-D

0/0
11.7.2014 9:45
Foto

T28o96m60a56s 65V95e51j96m84e50l69e28k 7847935117153

vzdycky si rad poctu diskuzi plnou haterů :) a expertů, co kdyby mohli, tak menší bugy opravují za běhu a větší chyby opraví po obědě.  začněte sportovat, to z vás mluví jen nevybitá energie

0/0
10.7.2014 19:41

J14a67r92o55m17i65r 37F60a58r84e39k 4502603537

Ale notak, od WG by stacilo, kdyby dokazali priznat, ze problem existuje a snazi se ho resit. Obcas jim to trva, no. Ale zlepsuje se to, driv se clovek o reseni problemu dovedel, az kdyz byly vydany poznamky k dalsimu patchi :-D

0/0
11.7.2014 8:04

J18o76s69e78f 58S76t98e82h39l64í94k 7638985269934

Kecy v kleci. Coby dlouholetý hráč WoT od CBT a hráč WT od konce AT můžu říct, že v současnosti arkáda WT je arkádovitější než WoT, realistické bitvy jsou něco úplně jiného a simulace také. WoT má pouze jeden model a ještě hybrid (i s fyzikou, kterou přidali až poté co se mrkli do WarThunderu a zděsili se nad tím propastným rozdílem). Jinak to, že největší konkurencí pro WoWP je WoT snad ani nemá cenu komentovat....

+7/−2
10.7.2014 14:13

T80o15n21í83k 65K42u77t62t45m53a61n69n 6103968792

Tou fyzikou myslíte co přesně? Fyzika ve WoT přišla skoro před dvěma lety, o trochu dříve než přišel War Thunder (v OBT), kde byla v té době jen letadla a nebylo tak co srovnávat.

0/0
10.7.2014 15:25

J66o11s45e41f 41S92t58e16h45l34í15k 7318385389594

GF byly v CAT - a osobně jsem byl už tehdy přesvědčen, že ve WT někoho mají. Celé roky se ve WoT nic neměnilo, jen se slibovalo - a s příchodem WT se najednou začalo měnit vše. Grafika, mechanismy, přístup k hráčům apod....

+2/0
10.7.2014 17:22

J53i66ř21í 65J77u78ř27i65c94a 2208403231

Ale to je snad logické. Když je konkurence, je změna nutná. 

 Nebudeme se tu tahat za pindíky, ale můžeme si říct-buďme rádi za wt. I hráči WT i hráči WoT.

+4/0
10.7.2014 18:31

J33o34s95e16f 98S84t58e96h92l27í67k 7838115329984

Řekněme to naprosto jasně. Dokud nebyla konkurence a hráči neměli kam jinam jít, WG na své zákazníky naprosto bodalo. Ve chvíli, kdy si prohlédli WarThunder, a už během CAT WoWP (kde jsem byl taktéž) zjistili, že s letadly ostrouhají, zavládlo ve štábu zděšení a najednou po všech těch letech se věci začali měnit. Fyzika, grafika, goldová munice za kredity atd atd....kdyby WT nepřišlo, WoT jede pořád na tom samém a hráčům se směje....

0/0
11.7.2014 11:13

M75a59r59t21i49n 34S84c10h94n58e43i29d11e49r 2454505306114

Nechápu, že od 9.0 stále nebyli schopni odstranit brutální fps drop a celkové zasekávání hry. Z podpory mi odepsali, že "sbírají informace" a že jde údajně o problém u konkrétních procesorů, každopádně už je to více jak 2 měsíce a žádné veřejné vyjádření, tisková zpráva, nic..na každym světovým fóru se to řeší, ale ve WG dělají jakože nic

+3/0
10.7.2014 11:42

T78o34n80í48k 27K16u45t78t40m66a36n98n 6363648552

Představa, že se něco změní HNED na přání hráče, je - s prominutím - směšná. Řada hráčů FPS dropy nezaznamenala, řada hráčů ano. Vývoj takové záplaty, která zrovna vám pomůže, netrvá ani týden, ani měsíc, ani dva. Nejprve potřebujete nasbírat data, na kterých sestavách a komponentách k tomu dochází, následně potřebujete hru optimalizovat, a to - opravdu - není práce na dva týdny ani dva měsíce.

0/0
10.7.2014 15:20

M79a50r16t44i98n 90S87c48h34n11e57i64d65e57r 2574575766464

V tomto se nevyznám, takže opravdu nemám tucha jak dlouho může trvat něco podobného odstranit, ale jak jsem již psal, tak mě nejvíc vytáčí způsob jejich "komunikace", kdy o problému vědí ale místo toho aby vydali ofiko zprávu ve stylu "blbne nám tohle a tohle protože tohle a tohle ale pracujeme na tom, omlouváme se" tak mlčí a dělají jakoby nic. Hlavně že na všech možných fórech se založily už desítky vláken o tomto problému ale hráči si musí pomoci sami..

0/0
10.7.2014 18:58

J82a31n 96K27r37p42e53c 5746693934282

pokud ja vim co jsem v ramci klanu aj hracu zaznamenal, tak FPS dropy aznamenali pouze ti, kteri maji jednu nebo vice casti HW od AMD.

0/0
15.7.2014 4:34

T73o94m31a78s 73K31r98a38l 7154310201

Ten člověk se přiznal k porušení NDA, hrál uzavřenou betu WT coby zaměstnanec konkurenční firmy. Pro mě je to lhář a podvodník, tudíž mu nelze věřit ani slovo o "úspěších" her WG.Rv

0/−3
10.7.2014 11:36

J89o84s56e47f 68S50t79e31h82l18í58k 7618525429574

V CBT s NDA jen souhlasíš a to se dá bohužel obhájit. Testeři v alfa testech ji musí přímo podepisovat na papíře, případně ti z nás, co se dostanou k testu citlivých dat atd před přidáním do CBT apod....

0/0
10.7.2014 14:14

P61a22t73r90i33k 30S93p30i60t15z35b85a90r35t 1574286704255

Má pravdu ohledně toho zaměření WarThunder a WoT

Musím uznat i když zastánce WarThunderu že WoT je čistá arkáda zatímco WarThunder se snaží více o tu reálnost, která ne každému prostě sedne :)

0/0
10.7.2014 10:35

D71r40a21h70o89m72í12r 94S47t20r19o24u43h78a45l 4255688852644

Hodně pěkný článek. Dost jsem se na něj těšil. Jen mohli pustit víc žilou ohledně warships.

+2/0
10.7.2014 9:30

T96o88n95í64k 94K41u42t64t87m94a34n89n 6863468792

http://blog.worldofwarships.com/

0/0
10.7.2014 10:01

D12a45v89i32d 10M87a37l81i82n20a 1450713560503

A proc nerozsirovat a nezlepsovat WOT? Podle mne, bylo by dobre pokracovat ve vyvoji zapocateho a kdo vi? Treba by bylo hezke zahrat si Abrahamse proti T-72. :-)

+3/−1
10.7.2014 8:31

D74r65a70h63o56m27í82r 44S55t74r57o40u47h17a52l 4845298362964

To by se musel kompletně přebudovat systém CW a to je fakticky nereálné. Dva roky zpátky byl wargaming dotazován na to, zda bude jedenáctý tier. Odpověď byla, že to spíš budou destítkové artiny (i když takhle si to asi málokdo představoval).

T-72 je již úplně nová technologie. Čelní pancíř je z vrstveného kompozitu, který má odolnost 900mm normalizace proti průrazu a 1200 mm normalizace proti explozi, plus aktivní pancíř, rychlost přes šedesát v hodině atd...

Takový tank čelně neprobijí ani nejsilnější druhoválečná samohybná děla (Karl asi jo) a co se týče rychlosti... No a pak tu máme Abrahamse...

Vlastnostmi tyto tanky spadají do tieru 15 a výše, pokud bychom přepočetli tabulky dál a to místo by se muselo vyplnit. To bychom se spíše mohli dočkat nějakého dočasného modu, kde by se mezi sebou mohli řezat, ale ve hře ani náhodou...

0/0
10.7.2014 9:19

R97o43m79a78n 63Š64i35m68ů17n22e54k 4599688841

Zalezi jaky typ T72 by se pouzil, nemluve o T64, ktery byl urcen do predni linie narozdil od T72 atd...

Musely by to nerfnout ala IS7, ktera patrila spise do tier 12 pred nerfem.

Jinak mam pocit, ze ten clovek mele PR blbosti mimo realitu.

+1/0
10.7.2014 9:37

T23o22n39í62k 35K39u28t96t66m88a25n73n 6693498302

nejde ani tak o CW jako o kompletně odlišný systém střelby (hlavně s drážkovaným vývrtem / hladkým vývrtem / systém munice / systém navádění palby aj.)

0/0
10.7.2014 10:06

D39r96a90h19o74m58í16r 94S86t17r98o31u58h74a31l 4115258882544

To jsou jen čísla... Taková věc jde zkonvertovat do hry bez problémů.

0/0
11.7.2014 10:00

D33a93v22i32d 92M95a77l10i75n89a 1620883930843

Je super, ze konkurenci bere jako vytah pro vsechny k lepsim vysledkum a nehadaji se o vykradani napadu. Tomu rikam pristup! Jinak za mne WOT je super.

+9/0
10.7.2014 8:17

M48a76r24t62i50n 93N36ě17m27e51c 6548364185695

těžký nezájem o tuto hru (možná že nejsem sám)

+6/−9
10.7.2014 7:58

T32o44n86í10k 84K25u25t36t26m74a97n22n 6953588392

nezájem a přesto píšeš do diskuze o ní :) tomu říkám skutečně těžký nezájem :)

+4/0
10.7.2014 9:55

J14i34ř28í 14J45u19ř97i16c48a 2748933271

Ne, pan Němec přišel ukázat jaký je frajer a jací my jsme nýmandi, že se zajímáme. O guru všech her, co bys doporučoval. 8-o

+1/0
10.7.2014 18:36

J26a76n 70Č76e65r87n18ý 3770417138

Mnoo Ten pán parádne mlzi. Pravdou je, ze planes je slabota a hraje ho malo lidi. K otmu clovek nemusi byt CEO, ale staci si t obcas pustit a videt kolik hracu je ve hre. WOt je super dobrej a krom MM, kterej absolutne ingoruje skore jednotlivych hracu a tak se stava, ze proti sobe postavi 15 super  hracu a 15 zacatecniku, takze uz od zacatku vlastne neni o co hrat je v pohode. Postupna stoupajici narocnost na HW je holt realita. A zase by mel vedet ze statistik, ze skutecni hraci vsemozny kraviny, jako dest, mlha, odlesky a tdd vypinaj, protoze to otravuje a zhorsuje FPS. To je dobre mozna pro detocky, ktery pak ve skolce vypravej kamaradum, jak ustrelil prez celou mapu list ze stromu. Nejaky global vypnuti efektu by se hodilo .)

+3/0
10.7.2014 7:13

D62r13a78h68o22m59í49r 63S38t96r77o76u22h27a36l 4325718592334

MM je tak stavěný záměrně, aby hráči vstupovali do bitev, kde není předem znám výsledek a tím pádem se o vítězství snažili a nespoléhali, že to za ně někdo oddře. Pokud vám to vadí, odinstalujte si XVM a budete mít mnohem klidnější hru.

+1/−1
10.7.2014 9:22

J37a47n 35K89r96p98e58c 5556973424332

no ja nevim, ale kdyz vidim staty tymu tak je mi nekdy naprosto jasne, jak bytva dopadne. kdyz nastrilim vice nez zbytek meho tymu dohromady a jedine kily je mych 5+ a stejne prohraju, tak asi neni neco v poradku. a to nemluvim o implementovane noob protection ktera me neskutecne vytaci - strely explodujici za tankem, nepruraz na jednoznacnem weekspotu z 10ti metru, podmerecny zasah ktery necha par HP protivnikovi aby mohl jeste jednou vystrelit...

0/0
15.7.2014 4:44

O86n79d97ř11e70j 24M35a75r96e47k 2662847462955

no ona ta hra je celá jen pro dětičky, jako všechny tyhle "onlajnovky", skuteční hráči hrají BF apod. ;-D

+1/−4
10.7.2014 9:28

V49á49c63l53a49v 43Š26k58o53d13a 2641377224

Lol, BF je vůbec pro mimina...;-D

+4/0
10.7.2014 10:32

A81l69e62š 14R50y31s 8142208967778

Pobavil mne s tím "jsou to jen provokující diskutéři"...... jistě, někteří ano ale jiní skutečně přešli. Já WoT  odinstaloval po otevření bety War Thunder Ground Forces....

+4/−3
10.7.2014 7:09

H20o55n21z95a 94Z61e85m69a62n 6878938562585

Nic ve zlým, ale tanky WaTGF jsou hodně slabý.... myslím, že jste udělal chybu.

+8/−2
10.7.2014 7:53

J93i11ř57í 97M16a38r36v94a46n 1438117524164

Vidite, ja myslim, ze udelal dobre... Take nic ve zlem.

+2/−2
10.7.2014 8:06

J44o42s26e62f 41S85t52e71h53l96í37k 7468315959674

Opravdu? Kdy naposledy jste je hrál? A na jaké stroje jste dosáhl?

+1/−1
10.7.2014 14:16

M42i11r48o28s35l21a67v 13K91r32a96h80u70l81í73k 6227204534

WT je hodně dobrá hra. Jen jsem udělal fatální chybu, že jsem si koupil joystick. V simulaci je to samej profík a na arkádě a historické bitvě jsou to zase mouse warrioři :-)

Joystick je super na ovládání letadla, ale udržet někoho v zaměřovači chce teda moře tréninku :-(. Ale manévrování atd je na joysticku neuvěřitelně zábavnější :)

0/0
10.7.2014 15:52

T88o27n52í53k 10K56u17t13t86m50a13n30n 6613848412

Nový engine za tři roky. Hurá. To už BigWorldu bude pověstných třináct.

+1/0
10.7.2014 0:51

J67a62r44o93m81i27r 93F75a39r33e39k 4432143817

Jeste v poslednim rozhovoru davali BigWorldu velkou budoucnost :-D

+2/0
10.7.2014 8:28

D88r78a84h27o92m41í78r 24S87t11r90o20u31h33a27l 4985718702224

Bigworld je v tento moment pod plnou správou wargamingu. Dá se tedy očekávat, že engine bude postaven na stejných technologiích, ale bude rozšířen o nové možnosti - hlavně fyzikální.

0/0
10.7.2014 9:25

T49o12n29í38k 27K37u35t93t50m23a30n69n 6233138312

To je fajn, nicméně nijak to nepopírá to, že současná hra běží na starém zalepovaném enginu. BigWorld není source, aby i po deseti letech po modifikici vypadal k světu a utáhl všechno, co si pánové v Minsku usmyslí. Engine to chce dříve než později, a za tři roky už může být později.

+1/0
10.7.2014 10:00

D97r71a28h12o67m53í61r 53S73t43r12o70u95h69a58l 4395608682314

Stejnou věc bych mohl říct o WoW, source je na tom vlastně dost podobně. Mimochodem, na Bigworldu jsou stavěné i warshipy a tam se dostali na 100 km čtverečních.

Jaké vlastně budou možnosti toho nového enginu, který se možná vyvine? Jak jsem pochopil, fyzika se bude počítat na serveru, aby všichni hráči měli stejné prostředí. To má zajistit update v létě. Pokud zapnete hru na nejvyšší detaily, tak hladina vody prakticky už zlepšit nejde.

Co by šlo zlepšit, je chování vody (ta pěna je fakt jen symbolická a vlny za vozidlem by taky mohly dostat lepší vizáž). Určitě by neuškodilo přidání zvíření kalu při průjezdu vodou a jeho šíření v proudu. Mohli by přidat nějaký ten vodopádek.

Počasí už začínají integrovat. Mraky jsou OK. Světelné efekty taky. Podle mapy už přidali sníh. Má se dostavit vliv počasí na viditelnost.

Neškodilo by přidat pokrytí tanku při průjezdu lepivým materiálem (bláto, sníh), rozhazování sněžných závějí, stopy pásů, které se obnoví při jejich "nasvícení" a vydrží do konce mapy. A obecně zničitelnost prostředí. Jáma po artině by měla být jámou po artině a ne jen textura - a s tím spojená těžší průchodnost terénem po "dělostřelecké přípravě" (artiny by dostaly další taktické využití).

Následovat by mohla i možnost rozbití tanku na menší celky. Možnost pushování vozidel před sebou se momentálně vyvíjí. Lepší kopírování terénu pásy by taky nebyla na škodu, i když už udělali dost. Vegetaci si stejně většina lidí vypíná (já ji mám zapnutou, protože miluju prohánění se skrt pole fialek s lehkým tankem). Osobně si myslím, že většině těchle možností je pořád v silách bigworldu. Ale to nemění nic na tom, že dodnes vzpomínám na počáteční grafiku, kdy se na to sice nedalo koukat, ale vše bylo přehlednější a běželo to svižněji. No, pokrok nezastavíš...

0/0
11.7.2014 8:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.