Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci World of Tanks o War Thunder: je to dobrá hra a pomáhá nám

Společnost Wargaming.net uvažuje o druhém dílu World of Tanks. Prozradil to produktový manažer Chris Keeling, kterého jsme v červnu vyzpovídali na herním veletrhu E3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T30o38m53a64s 18B18a97l85w47a81r 7446429872286

Líbí se mi, že se WoT a WT takhle navzájem hecují. Pro hráče obou her jedině dobře. WT je pěkná hra, ale víc mi sedí WoT. Navíc po dvou letech expení nemám ani chuť nic nového začínat :-) Než vylepšování grafiky (kterou teď v další verzi 9.2 budou lehce oklešťovat, protože jejich nové HD modely přetěžují servery ;-D) by mohli konečně zapracovat na podpoře více jader. Z toho by měla radost celá komunita ;-)

0/0
11.7.2014 7:58

J27a64r92o37m79i51r 86F89a37r85e30k 4422613207

Jak muze HD model pretezovat servery? Jako jasne, detailnejsi kolizni model, detailnejsi model pancire (rozlozeni tloustek) apod. Ale pokud se nepletu, dojde pouze ke snizeni textur HD modelu na polovinu u vsech HD tanku, krome toho, ve kterem zrovna sedite. Takze spis uspora na strane klienta, podle me kvuli skubani hry pri nacitani HD modelu.

0/0
11.7.2014 8:02

T53o21m27a23s 63B35a72l34w29a62r 7616219632366

No tak to já nevím taky, ale sami to teď uvedli ve Videu ASAP 9.2, co dali včera na server. Že HD model bude mít hráč jen svůj tank. Zbytek uvidí v normálním provedení. Asi nejde jen o zobrazení, ale HD modely měli mít i jiný systém počítání poškození. Do budoucna mělo docházet např. k odlétávání předsazených pancířů a podobně. Tak asi z tohoto důvodu, nevím.

0/0
11.7.2014 8:07

J38a50r91o30m84i24r 57F77a14r93e19k 4142373507

Jo, jestli bude odletavat predstavny pancir, tak to potom jo, to bude dobry zahul. I kdyz na strane klienta by to mel obstarat havoc a na strane serveru ten pancir vlastne jen zmizi, tezko rict, jestli s nim budou pocitat dal jako se samostatnym objektem.

Ale v soucasne dobe je tam jen to snizeni textur na polovinu a to bude mit dopad jen na strane klienta.  Teda pokud mi neco neuniklo, coz je taky dost mozne :-)

0/0
11.7.2014 8:28

T85o65m74a80s 31B76a53l85w71a90r 7316709142636

No necháme se překvapit. Já se každý Patch děsím, jak mi to zase pojede. PC už nemám nejnovější. Ale teď to snad bude jednou k lepšímu. Ale taky jsem myslel, že ten havoc a detaily jsou výpočtově na straně klienta. Ale težko říct, jak moc dobře to mají kluci napsané. Možná bysme se divili :-) Dřív jsem hrál i ty jejich letadýlka (jen jsem sbíral body kvůli premiaku zadara), ale pak vyšla ta velká aktualizace před vydáním a dolítal jsem. FPS 6 už se nedalo ;-D

0/0
11.7.2014 9:45
Foto

T39o30m12a60s 87V34e77j73m59e91l90e68k 7887675957683

vzdycky si rad poctu diskuzi plnou haterů :) a expertů, co kdyby mohli, tak menší bugy opravují za běhu a větší chyby opraví po obědě.  začněte sportovat, to z vás mluví jen nevybitá energie

0/0
10.7.2014 19:41

J44a58r40o62m30i90r 22F75a54r87e55k 4162733487

Ale notak, od WG by stacilo, kdyby dokazali priznat, ze problem existuje a snazi se ho resit. Obcas jim to trva, no. Ale zlepsuje se to, driv se clovek o reseni problemu dovedel, az kdyz byly vydany poznamky k dalsimu patchi :-D

0/0
11.7.2014 8:04

J43o23s33e36f 17S10t39e79h82l34í89k 7968415959164

Kecy v kleci. Coby dlouholetý hráč WoT od CBT a hráč WT od konce AT můžu říct, že v současnosti arkáda WT je arkádovitější než WoT, realistické bitvy jsou něco úplně jiného a simulace také. WoT má pouze jeden model a ještě hybrid (i s fyzikou, kterou přidali až poté co se mrkli do WarThunderu a zděsili se nad tím propastným rozdílem). Jinak to, že největší konkurencí pro WoWP je WoT snad ani nemá cenu komentovat....

+7/−2
10.7.2014 14:13

T71o83n61í26k 81K32u34t11t68m14a97n67n 6813688752

Tou fyzikou myslíte co přesně? Fyzika ve WoT přišla skoro před dvěma lety, o trochu dříve než přišel War Thunder (v OBT), kde byla v té době jen letadla a nebylo tak co srovnávat.

0/0
10.7.2014 15:25

J58o32s84e14f 85S27t30e54h53l72í42k 7378585119824

GF byly v CAT - a osobně jsem byl už tehdy přesvědčen, že ve WT někoho mají. Celé roky se ve WoT nic neměnilo, jen se slibovalo - a s příchodem WT se najednou začalo měnit vše. Grafika, mechanismy, přístup k hráčům apod....

+2/0
10.7.2014 17:22

J46i66ř31í 78J23u90ř48i43c88a 2868273411

Ale to je snad logické. Když je konkurence, je změna nutná. 

 Nebudeme se tu tahat za pindíky, ale můžeme si říct-buďme rádi za wt. I hráči WT i hráči WoT.

+4/0
10.7.2014 18:31

J10o11s15e40f 34S80t25e52h30l30í81k 7738315669974

Řekněme to naprosto jasně. Dokud nebyla konkurence a hráči neměli kam jinam jít, WG na své zákazníky naprosto bodalo. Ve chvíli, kdy si prohlédli WarThunder, a už během CAT WoWP (kde jsem byl taktéž) zjistili, že s letadly ostrouhají, zavládlo ve štábu zděšení a najednou po všech těch letech se věci začali měnit. Fyzika, grafika, goldová munice za kredity atd atd....kdyby WT nepřišlo, WoT jede pořád na tom samém a hráčům se směje....

0/0
11.7.2014 11:13

M43a95r36t77i61n 67S41c55h96n83e45i12d53e79r 2184925656514

Nechápu, že od 9.0 stále nebyli schopni odstranit brutální fps drop a celkové zasekávání hry. Z podpory mi odepsali, že "sbírají informace" a že jde údajně o problém u konkrétních procesorů, každopádně už je to více jak 2 měsíce a žádné veřejné vyjádření, tisková zpráva, nic..na každym světovým fóru se to řeší, ale ve WG dělají jakože nic

+3/0
10.7.2014 11:42

T38o43n37í22k 71K41u31t28t75m11a30n23n 6103578412

Představa, že se něco změní HNED na přání hráče, je - s prominutím - směšná. Řada hráčů FPS dropy nezaznamenala, řada hráčů ano. Vývoj takové záplaty, která zrovna vám pomůže, netrvá ani týden, ani měsíc, ani dva. Nejprve potřebujete nasbírat data, na kterých sestavách a komponentách k tomu dochází, následně potřebujete hru optimalizovat, a to - opravdu - není práce na dva týdny ani dva měsíce.

0/0
10.7.2014 15:20

M27a26r76t89i52n 31S14c32h48n46e97i78d83e40r 2164285756124

V tomto se nevyznám, takže opravdu nemám tucha jak dlouho může trvat něco podobného odstranit, ale jak jsem již psal, tak mě nejvíc vytáčí způsob jejich "komunikace", kdy o problému vědí ale místo toho aby vydali ofiko zprávu ve stylu "blbne nám tohle a tohle protože tohle a tohle ale pracujeme na tom, omlouváme se" tak mlčí a dělají jakoby nic. Hlavně že na všech možných fórech se založily už desítky vláken o tomto problému ale hráči si musí pomoci sami..

0/0
10.7.2014 18:58

J64a38n 11K55r15p62e97c 5656893364202

pokud ja vim co jsem v ramci klanu aj hracu zaznamenal, tak FPS dropy aznamenali pouze ti, kteri maji jednu nebo vice casti HW od AMD.

0/0
15.7.2014 4:34

T37o30m82a24s 87K52r31a76l 7754480741

Ten člověk se přiznal k porušení NDA, hrál uzavřenou betu WT coby zaměstnanec konkurenční firmy. Pro mě je to lhář a podvodník, tudíž mu nelze věřit ani slovo o "úspěších" her WG.Rv

0/−3
10.7.2014 11:36

J47o89s16e17f 49S91t83e29h96l27í89k 7178815809384

V CBT s NDA jen souhlasíš a to se dá bohužel obhájit. Testeři v alfa testech ji musí přímo podepisovat na papíře, případně ti z nás, co se dostanou k testu citlivých dat atd před přidáním do CBT apod....

0/0
10.7.2014 14:14

P61a87t74r44i47k 68S16p66i58t20z86b50a62r57t 1914406334795

Má pravdu ohledně toho zaměření WarThunder a WoT

Musím uznat i když zastánce WarThunderu že WoT je čistá arkáda zatímco WarThunder se snaží více o tu reálnost, která ne každému prostě sedne :)

0/0
10.7.2014 10:35

D87r61a62h80o66m71í91r 57S50t44r36o17u33h64a34l 4805708502474

Hodně pěkný článek. Dost jsem se na něj těšil. Jen mohli pustit víc žilou ohledně warships.

+2/0
10.7.2014 9:30

T23o60n10í13k 52K47u11t82t42m73a41n55n 6633418242

http://blog.worldofwarships.com/

0/0
10.7.2014 10:01

D50a57v58i73d 35M22a62l79i95n23a 1180183740603

A proc nerozsirovat a nezlepsovat WOT? Podle mne, bylo by dobre pokracovat ve vyvoji zapocateho a kdo vi? Treba by bylo hezke zahrat si Abrahamse proti T-72. :-)

+3/−1
10.7.2014 8:31

D42r39a92h67o59m61í38r 49S48t11r80o63u28h54a55l 4675118612754

To by se musel kompletně přebudovat systém CW a to je fakticky nereálné. Dva roky zpátky byl wargaming dotazován na to, zda bude jedenáctý tier. Odpověď byla, že to spíš budou destítkové artiny (i když takhle si to asi málokdo představoval).

T-72 je již úplně nová technologie. Čelní pancíř je z vrstveného kompozitu, který má odolnost 900mm normalizace proti průrazu a 1200 mm normalizace proti explozi, plus aktivní pancíř, rychlost přes šedesát v hodině atd...

Takový tank čelně neprobijí ani nejsilnější druhoválečná samohybná děla (Karl asi jo) a co se týče rychlosti... No a pak tu máme Abrahamse...

Vlastnostmi tyto tanky spadají do tieru 15 a výše, pokud bychom přepočetli tabulky dál a to místo by se muselo vyplnit. To bychom se spíše mohli dočkat nějakého dočasného modu, kde by se mezi sebou mohli řezat, ale ve hře ani náhodou...

0/0
10.7.2014 9:19

R77o11m92a65n 29Š92i87m48ů34n86e49k 4729508871

Zalezi jaky typ T72 by se pouzil, nemluve o T64, ktery byl urcen do predni linie narozdil od T72 atd...

Musely by to nerfnout ala IS7, ktera patrila spise do tier 12 pred nerfem.

Jinak mam pocit, ze ten clovek mele PR blbosti mimo realitu.

+1/0
10.7.2014 9:37

T73o34n97í79k 22K34u48t56t90m94a29n34n 6853208812

nejde ani tak o CW jako o kompletně odlišný systém střelby (hlavně s drážkovaným vývrtem / hladkým vývrtem / systém munice / systém navádění palby aj.)

0/0
10.7.2014 10:06

D25r76a68h62o50m73í97r 66S60t91r73o92u42h45a60l 4105768922244

To jsou jen čísla... Taková věc jde zkonvertovat do hry bez problémů.

0/0
11.7.2014 10:00

D55a13v67i92d 76M63a94l64i75n53a 1190373960683

Je super, ze konkurenci bere jako vytah pro vsechny k lepsim vysledkum a nehadaji se o vykradani napadu. Tomu rikam pristup! Jinak za mne WOT je super.

+9/0
10.7.2014 8:17

M24a47r76t66i56n 72N28ě20m83e34c 6818544725565

těžký nezájem o tuto hru (možná že nejsem sám)

+6/−9
10.7.2014 7:58

T81o97n62í83k 72K85u43t88t11m31a64n94n 6563958442

nezájem a přesto píšeš do diskuze o ní :) tomu říkám skutečně těžký nezájem :)

+4/0
10.7.2014 9:55

J71i95ř25í 29J83u14ř47i91c84a 2388253561

Ne, pan Němec přišel ukázat jaký je frajer a jací my jsme nýmandi, že se zajímáme. O guru všech her, co bys doporučoval. 8-o

+1/0
10.7.2014 18:36

J98a39n 48Č81e92r38n23ý 3190137968

Mnoo Ten pán parádne mlzi. Pravdou je, ze planes je slabota a hraje ho malo lidi. K otmu clovek nemusi byt CEO, ale staci si t obcas pustit a videt kolik hracu je ve hre. WOt je super dobrej a krom MM, kterej absolutne ingoruje skore jednotlivych hracu a tak se stava, ze proti sobe postavi 15 super  hracu a 15 zacatecniku, takze uz od zacatku vlastne neni o co hrat je v pohode. Postupna stoupajici narocnost na HW je holt realita. A zase by mel vedet ze statistik, ze skutecni hraci vsemozny kraviny, jako dest, mlha, odlesky a tdd vypinaj, protoze to otravuje a zhorsuje FPS. To je dobre mozna pro detocky, ktery pak ve skolce vypravej kamaradum, jak ustrelil prez celou mapu list ze stromu. Nejaky global vypnuti efektu by se hodilo .)

+3/0
10.7.2014 7:13

D36r39a44h83o50m60í43r 76S54t51r62o25u36h37a46l 4825768402614

MM je tak stavěný záměrně, aby hráči vstupovali do bitev, kde není předem znám výsledek a tím pádem se o vítězství snažili a nespoléhali, že to za ně někdo oddře. Pokud vám to vadí, odinstalujte si XVM a budete mít mnohem klidnější hru.

+1/−1
10.7.2014 9:22

J24a57n 45K79r11p14e73c 5536313344552

no ja nevim, ale kdyz vidim staty tymu tak je mi nekdy naprosto jasne, jak bytva dopadne. kdyz nastrilim vice nez zbytek meho tymu dohromady a jedine kily je mych 5+ a stejne prohraju, tak asi neni neco v poradku. a to nemluvim o implementovane noob protection ktera me neskutecne vytaci - strely explodujici za tankem, nepruraz na jednoznacnem weekspotu z 10ti metru, podmerecny zasah ktery necha par HP protivnikovi aby mohl jeste jednou vystrelit...

0/0
15.7.2014 4:44

O73n13d15ř58e85j 22M32a56r74e12k 2182437762805

no ona ta hra je celá jen pro dětičky, jako všechny tyhle "onlajnovky", skuteční hráči hrají BF apod. ;-D

+1/−4
10.7.2014 9:28

V78á53c87l84a65v 65Š11k75o36d35a 2661737244

Lol, BF je vůbec pro mimina...;-D

+4/0
10.7.2014 10:32

A85l47e70š 59R39y13s 8102298387698

Pobavil mne s tím "jsou to jen provokující diskutéři"...... jistě, někteří ano ale jiní skutečně přešli. Já WoT  odinstaloval po otevření bety War Thunder Ground Forces....

+4/−3
10.7.2014 7:09

H61o33n40z34a 89Z28e39m66a82n 6428718662365

Nic ve zlým, ale tanky WaTGF jsou hodně slabý.... myslím, že jste udělal chybu.

+8/−2
10.7.2014 7:53

J91i73ř77í 46M69a17r47v14a81n 1598857654814

Vidite, ja myslim, ze udelal dobre... Take nic ve zlem.

+2/−2
10.7.2014 8:06

J59o26s69e72f 26S51t75e52h67l56í95k 7138765459124

Opravdu? Kdy naposledy jste je hrál? A na jaké stroje jste dosáhl?

+1/−1
10.7.2014 14:16

M45i47r44o56s13l14a97v 92K12r20a35h50u90l98í53k 6857354514

WT je hodně dobrá hra. Jen jsem udělal fatální chybu, že jsem si koupil joystick. V simulaci je to samej profík a na arkádě a historické bitvě jsou to zase mouse warrioři :-)

Joystick je super na ovládání letadla, ale udržet někoho v zaměřovači chce teda moře tréninku :-(. Ale manévrování atd je na joysticku neuvěřitelně zábavnější :)

0/0
10.7.2014 15:52

T40o41n73í84k 32K26u12t92t20m49a97n35n 6773228212

Nový engine za tři roky. Hurá. To už BigWorldu bude pověstných třináct.

+1/0
10.7.2014 0:51

J46a56r50o27m47i12r 22F64a74r33e49k 4652263267

Jeste v poslednim rozhovoru davali BigWorldu velkou budoucnost :-D

+2/0
10.7.2014 8:28

D51r97a14h82o90m55í46r 29S14t46r28o85u10h42a18l 4605568242834

Bigworld je v tento moment pod plnou správou wargamingu. Dá se tedy očekávat, že engine bude postaven na stejných technologiích, ale bude rozšířen o nové možnosti - hlavně fyzikální.

0/0
10.7.2014 9:25

T45o37n96í45k 21K76u39t42t77m78a34n57n 6943878112

To je fajn, nicméně nijak to nepopírá to, že současná hra běží na starém zalepovaném enginu. BigWorld není source, aby i po deseti letech po modifikici vypadal k světu a utáhl všechno, co si pánové v Minsku usmyslí. Engine to chce dříve než později, a za tři roky už může být později.

+1/0
10.7.2014 10:00

D51r19a26h48o20m55í31r 24S24t35r59o82u58h79a15l 4695948162614

Stejnou věc bych mohl říct o WoW, source je na tom vlastně dost podobně. Mimochodem, na Bigworldu jsou stavěné i warshipy a tam se dostali na 100 km čtverečních.

Jaké vlastně budou možnosti toho nového enginu, který se možná vyvine? Jak jsem pochopil, fyzika se bude počítat na serveru, aby všichni hráči měli stejné prostředí. To má zajistit update v létě. Pokud zapnete hru na nejvyšší detaily, tak hladina vody prakticky už zlepšit nejde.

Co by šlo zlepšit, je chování vody (ta pěna je fakt jen symbolická a vlny za vozidlem by taky mohly dostat lepší vizáž). Určitě by neuškodilo přidání zvíření kalu při průjezdu vodou a jeho šíření v proudu. Mohli by přidat nějaký ten vodopádek.

Počasí už začínají integrovat. Mraky jsou OK. Světelné efekty taky. Podle mapy už přidali sníh. Má se dostavit vliv počasí na viditelnost.

Neškodilo by přidat pokrytí tanku při průjezdu lepivým materiálem (bláto, sníh), rozhazování sněžných závějí, stopy pásů, které se obnoví při jejich "nasvícení" a vydrží do konce mapy. A obecně zničitelnost prostředí. Jáma po artině by měla být jámou po artině a ne jen textura - a s tím spojená těžší průchodnost terénem po "dělostřelecké přípravě" (artiny by dostaly další taktické využití).

Následovat by mohla i možnost rozbití tanku na menší celky. Možnost pushování vozidel před sebou se momentálně vyvíjí. Lepší kopírování terénu pásy by taky nebyla na škodu, i když už udělali dost. Vegetaci si stejně většina lidí vypíná (já ji mám zapnutou, protože miluju prohánění se skrt pole fialek s lehkým tankem). Osobně si myslím, že většině těchle možností je pořád v silách bigworldu. Ale to nemění nic na tom, že dodnes vzpomínám na počáteční grafiku, kdy se na to sice nedalo koukat, ale vše bylo přehlednější a běželo to svižněji. No, pokrok nezastavíš...

0/0
11.7.2014 8:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.