Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Shadow of Mordor ukazuje netradiční pohled na Tolkienovu Středozemi

Připravovaná akce od legendárního studia Monolith potěší jak fanoušky Pána prstenů, tak milovníky pořádných akčních rubanic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28a39t42o40u87š 88K25a51c52h40t95í92k 6666358714345

Spíše by mohli konečně vydat další díl strategie Battle for Middle-earth, která je dle mého názoru přímo dokonalá. Nebo alespoň něco podobného.

0/0
31.8.2014 10:53

J80a46n64a 33H33r41č14k30o20v43á 1793139302798

Duchem Celebrimbora... Celebrimbor byl elf, kovář, který ukoval tři, sedm a devět prstenů a kterého umučil Sauron.

+2/0
28.8.2014 14:59

M57i21c59h78a24l 32N38a37c33h24t68m91a29n44n 8767872877880

Celerbrambor?

+3/−3
28.8.2014 14:50

M33a13r34t33i74n 58Č95e91r78n35ý 2127398389249

No v souladu s knižní předlouhou to jistě nebude a skalní fanoušci to přes srdce nepřenesou, podle toho jak pláčou v diskuzích na Tiscali :-) . Už jenom Celebrimbor jako wraith, všechny ty schopnosti, Sauronovi synové atd., to už pro některé může být o infarkt VRv.  Mě osobně tyhle "hříchy" zrovna u PC hry zasazené do prostředí Středozemě nijak nevadí, narozdíl od filmů, které "jsou" točené podle knižní předlohy.

+5/0
28.8.2014 14:19

P73e18t12r 66J56a86r14o42š 2634281345727

Kdyby radeji udelali kvalitni RPG. LOTR online byl dost o nicem....

+4/0
28.8.2014 13:14

T21o96n15í36k 16K67u77t54t92m75a15n51n 6393918142

Už jste to hrál, že víte, že to nebude kvalitní RPG? 8-o

0/0
28.8.2014 15:57

A44l15e47x48a70n57d49r 40V59e94j32v65a27r71a 9903591247167

Bude to na i konzole takže moc velkou slávu neočekávám co se týče grafického zpracování a herních mechanizmů.

+1/−1
28.8.2014 20:54

P76e66t27r 26Š37t86ě87p 2313503600796

Ja bych rekl, ze to nebude rpg, ale prachsprosta konzoloidni rubacka :(

+2/−1
28.8.2014 22:01

P42e95t25r 27J93a10r96o58š 2804841125627

precetl jsem si clanek

0/0
29.8.2014 21:00

Z45d22e36n31ě83k 55K36l32á24s47e27k 5877193618812

Kua zase PS3 ostrouhá? A´t mi neříkají, že by to ta mašinka nezvládla ;-€

0/0
28.8.2014 12:48
Foto

H35o97n78z79a 61S35r49p 9104763902618

Na Ps3 to bude, jen bez plnohodnotnýho Nemesis systému.

0/0
28.8.2014 13:40

M64a35r90t63i63n 67P62o19c76h85m38a33n 6588579502

Trosku jak Assasins Creed. Vypada to zajimave.

0/0
28.8.2014 7:40
Foto

N87o94l78e 61F78r69a70n33k 6303372583

Co trochu rekl bych ze to ma stejnej engine jak AC2. Ty pohybh jsou uplne stejne. Je tam eagle vision a dokonce i ty snury na prechazeni mezi strechami

+1/0
28.8.2014 10:24

T96o58n20í71k 36K54u91t93t70m95a33n82n 6633308562

Ne, nemá to stejnej engine. Monolith dlouhý roky využívá svůj vlastní (updatovanej) engine LithTech, kterej poháněl i sérii F.E.A.R., AC2 jezdí na Anvilu.

0/0
28.8.2014 12:53
Foto

N51o14l49e 69F55r31a14n84k 6603152963

Jo verim, ale vypada to az podezrele podobne

0/0
28.8.2014 14:49

T38o81n94í64k 67K43u36t19t66m22a28n75n 6653968132

Ono upřímně to, co vypadá podobně, je herní mechanika nezávislá na enginu. To samé vám napíše a rozpohybuje vývojář v CryENGINU, Unreal Enginu nebo klidně i ve stařičkém Source. Grafické a animační možnosti enginu osobně neřeším, ono s klidem animace šplhání, lezení po šňůrách nebo nějaká forma "eagle vision" může vypadat obdobně. Je třeba možný, že se tvůrci inspirovali herní mechanikou lezení, šplhání a eagle vision, ale upřímně řečeno je mi to jedno. Zaprvý nejsem fanoušek AC, zadruhý, co mě na Shadow of Mordor přitahuje nejvíc, je právě Nemesis systém a snad soubojovej systém. A zatřetí, kdo dneska nepoužívá mechaniky jiných úspěšných her? ;-)

0/0
28.8.2014 15:56

M65a56r27t97i55n 77Č25e49r23n80ý 2257868889499

Před nějakou dobou se to řešilo - http://www.gamespot.com/articles/former-ubisoft-developer-accuses-shadow-of-mordor-of-using-code-from-assassin-s-creed/1100-6417307/

+1/0
28.8.2014 14:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.