Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Skutečnost? Technologie téměř maže rozdíly mezi hrou a realitou

Realisticky vypadající prostředí bylo tradičně úkolem pro počítačovou farmu, která za citelné náklady hodiny předem vykreslovala jen několik minut videa. Se stoupajícím výkonem počítačů se však zvyšuje i míra realismu, která je dostupná v reálném čase.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47a96r46e68k 52Z81a34h90r44a95d29i13l 6514879945651

Vypadá to úžasně. A zapojit do výsledného renderu i venkovní (přirozené) osvětlení není vůbec jednoduché.

0/0
25.8.2014 9:21

M48i92c97h42a16l 82B44e55d92n96á45ř 6205951338734

U Half-Life 2 např. sem měl dost často spuštěnou čelist. Tohle je "jen" docela pěkný.

0/−1
23.8.2014 14:54

A24n87d52r30e82j 39B33r77a32b65e23c 4302891327654

Half-LIfe 2 dnes vypada takhle: https://www.youtube.com/watch?v=YZog3ocVz6c

0/0
24.8.2014 17:27

M62a47r20t82i30n 19N93o14v52a50k 2610350717288

Co by si nechtel idnes umi jen krast, navic ani ne v poradne rozliseni.... Jeste ze mistni pisalci maji lupu....

+2/−5
22.8.2014 19:00

M17a19r13t90i75n 45N73ě27m20e71c 6108354725185

přímý link na youtube byste někdo neměli?

0/0
22.8.2014 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.