Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Skutečnost? Technologie téměř maže rozdíly mezi hrou a realitou

Realisticky vypadající prostředí bylo tradičně úkolem pro počítačovou farmu, která za citelné náklady hodiny předem vykreslovala jen několik minut videa. Se stoupajícím výkonem počítačů se však zvyšuje i míra realismu, která je dostupná v reálném čase.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73a54r27e76k 53Z19a91h43r20a39d67i43l 6864389935251

Vypadá to úžasně. A zapojit do výsledného renderu i venkovní (přirozené) osvětlení není vůbec jednoduché.

0/0
25.8.2014 9:21

M26i21c74h45a19l 57B34e23d80n96á60ř 6585751718444

U Half-Life 2 např. sem měl dost často spuštěnou čelist. Tohle je "jen" docela pěkný.

0/−1
23.8.2014 14:54

A37n76d74r82e75j 95B27r15a91b39e17c 4902831297924

Half-LIfe 2 dnes vypada takhle: https://www.youtube.com/watch?v=YZog3ocVz6c

0/0
24.8.2014 17:27

M28a91r71t71i43n 78N17o45v72a26k 2290130957568

Co by si nechtel idnes umi jen krast, navic ani ne v poradne rozliseni.... Jeste ze mistni pisalci maji lupu....

+2/−5
22.8.2014 19:00

M57a42r66t48i93n 39N66ě21m54e27c 6288974155825

přímý link na youtube byste někdo neměli?

0/0
22.8.2014 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.