Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokračování klasik od Atari mají nabízet moderní pojetí

Cílem při předělávání klasických titulů je pro Atari jejich modernizace. Hry musí uspět u nového publika a volit hry k přepracování je navíc třeba citlivě. Zpětný katalog společnosti je totiž rozsáhlý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H61o49n70z41a 65R36o92č40e14k 3275309153822

Alone in the Dark tu mám ještě v tý hezký plechový krabici .... bohužel je to jediná hra, která se mi nidky nepodařila rozjet plynule a to mam uplně nový herní PC ... nechápu co s tim je ... Skyrim na full detail s hd texturama, Far cry 3 na full, GRID2 na full detail, novej Assassins creed taky, ale tohle se prostě rube ...

0/0
13.9.2014 2:02

F72i86l96i67p 23P74e95t51e45r 1778446564931

Já si vzpomínám hlavně na hry jako Moon Patrol nebo Dig Dug. Chtěl bych vidět jak by si s tim vývojáři poradili.

0/0
12.9.2014 16:01

M96i36c35h74a87l 13N40a53c20h83t75m56a19n91n 8787102937460

"Titul navíc pracuje se svítilnou jako jedním z ústředních prvků. Pokud totiž začnete střílet na nepřítele, kterého jste baterkou neosvítili, budete ho poškozovat jen velmi málo. "Naším cílem je vytvářet nové zážitky s klasickou herní náplní," říká Shallbetter."

Říkal někdo Alan Wake?

+2/0
12.9.2014 14:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.