Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Editorial: další hříchy World of Tanks

Chceme vás seznámit s tím, na čem pracujeme a na jaké články se můžete v nejbližší době těšit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P82a92v77e48l 17B16l88á11h97a 1116966118328

už nebylo co recyklovat, tak napípšeme o tom, o čem teprve napíšeme. Hlavně že se kliká.. :-D

+1/−1
14.9.2014 20:33
Foto

O20n85d80ř68e89j 57Z46a49c65h 3273760613552

Nejste vy jeden z těch, co nadává i na to, že tráva je zelená?

0/−2
15.9.2014 13:49

M76a63r12t83i16n 81J53i60r93o24u50s68e58k 7316125835698

Hra WoT je v současné době záležitostí WG ovlivněným matchmakingem, random faktoru na přesnost střelby, penetraci, damage, poškození modulů a WG botů, nasazovaných do her. Vše je podřízeno "monetizaci" a hratelnost je v čudu. Už jsem to odinstaloval.

+3/0
14.9.2014 15:18

T54o12n87í61k 87K11u75t79t14m54a82n64n 6263748102

To je dobře, o jedno rajče míň :-P

+7/−3
14.9.2014 17:10

M85a61r39t35i97n 23C94e25r57m71a25k 7705391986415

Chybí mi v "jízdním řádu" hra DriveClub pro PS4. snad už konečně vyjde 8.října...

0/0
14.9.2014 1:39
Foto

O35n43d65ř94e71j 74Z72a92c88h 3623360143122

Doplním, díky

+1/0
14.9.2014 8:16

L37u70d94ě77k 48R50á81j95e91c76k84ý 7568597850404

Další hříchy WoT? A co vyzdvihnout přednosti, které přinesli na trh? Hmmm, to už se asi nenosí, teď mají konkurenci, tak je můžeme pomlouvat, i když pořád jedou nejlíp.

+9/−1
14.9.2014 0:07

F88i71l39i46p 79G71a28l48a98š 2307137354228

Nejlip?? Dobrej vtipek :-D jinak co ze WoT ma presne za prednosti??

+3/−6
14.9.2014 6:16

J67i49ř71í 71J19u92ř87i86c76a 2478313881

Tak třeba, že mne, zapřisáhlého antionlajnistu dovedlo k online hrám. Třeba že nejen mi pomohlo zabít čas, kdy bych se ukousal. atd.

+6/0
14.9.2014 11:12

L27u45d42ě66k 79R48á22j87e42c14k26ý 7328887330394

Dostalo k hraní spoustu nových lidí.

Pořád má jeden z nejvyšších zisků z online her na trhu.

Mají výrazně vysokou míru konverze hráč / platící hráč.

Pokud jde o hru samotnou - časová nenáročnost, jednoduché a intuitivní ovládání a GUI (spousta dalších her ho mj. dneska přebírá, třeba připravovaný Armored Warfare je prakticky přesná kopie), zvládnutý model grindingu, který je sice na hraně, ale pořád má člověk pocit, že se někam posouvá. A samozřejmě možnost modů - zapojení herní komunity do hry samotné.

Za letošek (tzn. od verze 8.10 nebo 8.11) je to optimalizace, HD modely, připravovaný Havok, Stronghold mód, úpravy fyziky, zlepšení map. Samozřejmě, nemusí se to zdát jako tolik, ale kolik toho letos přidal třeba Minecraft (který má sice poloviční tým, ale jejich hra je taky o dost jednodušší)? Pár nových bloků, nějaké ty algoritmy, nové potvory, spousta optimalizace (a pořád jí dost zbývá, pokud mohu soudit z jejich bug trackeru).

Hráči si představují, že vývoj hry je nějaká jednoduchá věc, kdy se dá jejich nápad přidat za odpoledne, ale u hry, kterou hraje pár milionů lidí to tak jednoduché opravdu není.

+8/0
14.9.2014 14:52
Foto

O18n31d94ř56e45j 24Z69a37c51h 3143230463662

Určitě máte nějakou oblíbenou hru a tím, že ji hrajete často, byste na ní našel pár věcí, které byste rád vylepšil. Neberte to jako pomlouvání, ale jako pohled aktivního hráče, kterého hra baví.

+3/0
14.9.2014 8:20

L97u52d21ě33k 18R57á62j36e84c81k29ý 7818897470784

Tak to samozřejmě - ale zároveň jsem schopný přemýšlet o tom, zda ty geniální nápady, které mám, je schopné studio realizovat, případně zda jsou opravdu tak skvělé jak si myslím.

Spousta hráčů se třeba ohání skill MM, který se zdá jako skvělý nápad - než si ho člověk probere blíž a zjistí, že nezmění vůbec nic, naopak vytvoří problémy jiné.

Tohle probírání problémů WoT (a třeba Minecraftu, tím se taky lidi rádi ohání) z pozice "zkušeného hráče" je ve většině případů jen stesk po nějakém starším modelu, který studio opustilo a vrátit se k němu nejde, případně naříkání na ostatní hráče.

+1/0
14.9.2014 14:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.