Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Editorial: další hříchy World of Tanks

Chceme vás seznámit s tím, na čem pracujeme a na jaké články se můžete v nejbližší době těšit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P13a78v84e92l 28B46l16á25h69a 1576826568708

už nebylo co recyklovat, tak napípšeme o tom, o čem teprve napíšeme. Hlavně že se kliká.. :-D

+1/−1
14.9.2014 20:33
Foto

O25n58d22ř24e76j 20Z95a24c76h 3443900463122

Nejste vy jeden z těch, co nadává i na to, že tráva je zelená?

0/−2
15.9.2014 13:49

M33a64r23t59i97n 58J88i55r53o35u55s59e19k 7266195645958

Hra WoT je v současné době záležitostí WG ovlivněným matchmakingem, random faktoru na přesnost střelby, penetraci, damage, poškození modulů a WG botů, nasazovaných do her. Vše je podřízeno "monetizaci" a hratelnost je v čudu. Už jsem to odinstaloval.

+3/0
14.9.2014 15:18

T93o28n37í15k 40K90u31t62t84m53a55n84n 6923238882

To je dobře, o jedno rajče míň :-P

+7/−3
14.9.2014 17:10

M98a10r19t11i84n 77C36e29r71m27a68k 7725291106875

Chybí mi v "jízdním řádu" hra DriveClub pro PS4. snad už konečně vyjde 8.října...

0/0
14.9.2014 1:39
Foto

O21n95d15ř75e59j 22Z20a82c61h 3463540863782

Doplním, díky

+1/0
14.9.2014 8:16

L57u11d44ě57k 30R78á98j95e15c36k12ý 7588487400584

Další hříchy WoT? A co vyzdvihnout přednosti, které přinesli na trh? Hmmm, to už se asi nenosí, teď mají konkurenci, tak je můžeme pomlouvat, i když pořád jedou nejlíp.

+9/−1
14.9.2014 0:07

F56i39l56i72p 42G16a53l59a78š 2657217394598

Nejlip?? Dobrej vtipek :-D jinak co ze WoT ma presne za prednosti??

+3/−6
14.9.2014 6:16

J68i60ř53í 54J30u62ř85i64c73a 2188923621

Tak třeba, že mne, zapřisáhlého antionlajnistu dovedlo k online hrám. Třeba že nejen mi pomohlo zabít čas, kdy bych se ukousal. atd.

+6/0
14.9.2014 11:12

L88u57d61ě36k 53R32á14j91e57c95k95ý 7728457920254

Dostalo k hraní spoustu nových lidí.

Pořád má jeden z nejvyšších zisků z online her na trhu.

Mají výrazně vysokou míru konverze hráč / platící hráč.

Pokud jde o hru samotnou - časová nenáročnost, jednoduché a intuitivní ovládání a GUI (spousta dalších her ho mj. dneska přebírá, třeba připravovaný Armored Warfare je prakticky přesná kopie), zvládnutý model grindingu, který je sice na hraně, ale pořád má člověk pocit, že se někam posouvá. A samozřejmě možnost modů - zapojení herní komunity do hry samotné.

Za letošek (tzn. od verze 8.10 nebo 8.11) je to optimalizace, HD modely, připravovaný Havok, Stronghold mód, úpravy fyziky, zlepšení map. Samozřejmě, nemusí se to zdát jako tolik, ale kolik toho letos přidal třeba Minecraft (který má sice poloviční tým, ale jejich hra je taky o dost jednodušší)? Pár nových bloků, nějaké ty algoritmy, nové potvory, spousta optimalizace (a pořád jí dost zbývá, pokud mohu soudit z jejich bug trackeru).

Hráči si představují, že vývoj hry je nějaká jednoduchá věc, kdy se dá jejich nápad přidat za odpoledne, ale u hry, kterou hraje pár milionů lidí to tak jednoduché opravdu není.

+8/0
14.9.2014 14:52
Foto

O68n53d81ř31e75j 55Z93a14c57h 3403160853132

Určitě máte nějakou oblíbenou hru a tím, že ji hrajete často, byste na ní našel pár věcí, které byste rád vylepšil. Neberte to jako pomlouvání, ale jako pohled aktivního hráče, kterého hra baví.

+3/0
14.9.2014 8:20

L46u42d87ě85k 73R51á66j59e58c54k31ý 7358147530554

Tak to samozřejmě - ale zároveň jsem schopný přemýšlet o tom, zda ty geniální nápady, které mám, je schopné studio realizovat, případně zda jsou opravdu tak skvělé jak si myslím.

Spousta hráčů se třeba ohání skill MM, který se zdá jako skvělý nápad - než si ho člověk probere blíž a zjistí, že nezmění vůbec nic, naopak vytvoří problémy jiné.

Tohle probírání problémů WoT (a třeba Minecraftu, tím se taky lidi rádi ohání) z pozice "zkušeného hráče" je ve většině případů jen stesk po nějakém starším modelu, který studio opustilo a vrátit se k němu nejde, případně naříkání na ostatní hráče.

+1/0
14.9.2014 14:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.