Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Editorial: další hříchy World of Tanks

Chceme vás seznámit s tím, na čem pracujeme a na jaké články se můžete v nejbližší době těšit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P17a20v91e64l 53B17l11á39h31a 1556176688858

už nebylo co recyklovat, tak napípšeme o tom, o čem teprve napíšeme. Hlavně že se kliká.. :-D

+1/−1
14.9.2014 20:33
Foto

O38n64d70ř55e45j 79Z65a83c10h 3663520913402

Nejste vy jeden z těch, co nadává i na to, že tráva je zelená?

0/−2
15.9.2014 13:49

M78a63r34t34i13n 44J71i85r70o57u52s58e81k 7956585445128

Hra WoT je v současné době záležitostí WG ovlivněným matchmakingem, random faktoru na přesnost střelby, penetraci, damage, poškození modulů a WG botů, nasazovaných do her. Vše je podřízeno "monetizaci" a hratelnost je v čudu. Už jsem to odinstaloval.

+3/0
14.9.2014 15:18

T36o55n87í82k 79K40u64t22t60m44a71n71n 6513358902

To je dobře, o jedno rajče míň :-P

+7/−3
14.9.2014 17:10

M96a11r24t70i60n 66C30e82r65m51a65k 7785981966915

Chybí mi v "jízdním řádu" hra DriveClub pro PS4. snad už konečně vyjde 8.října...

0/0
14.9.2014 1:39
Foto

O31n83d87ř51e32j 49Z64a83c89h 3803540923482

Doplním, díky

+1/0
14.9.2014 8:16

L32u21d50ě98k 85R11á32j89e97c56k29ý 7408757880664

Další hříchy WoT? A co vyzdvihnout přednosti, které přinesli na trh? Hmmm, to už se asi nenosí, teď mají konkurenci, tak je můžeme pomlouvat, i když pořád jedou nejlíp.

+9/−1
14.9.2014 0:07

F10i23l88i97p 42G60a46l78a50š 2667477494748

Nejlip?? Dobrej vtipek :-D jinak co ze WoT ma presne za prednosti??

+3/−6
14.9.2014 6:16

J60i58ř85í 69J85u74ř88i27c29a 2538373981

Tak třeba, že mne, zapřisáhlého antionlajnistu dovedlo k online hrám. Třeba že nejen mi pomohlo zabít čas, kdy bych se ukousal. atd.

+6/0
14.9.2014 11:12

L21u90d98ě92k 88R93á12j19e88c94k33ý 7798407140494

Dostalo k hraní spoustu nových lidí.

Pořád má jeden z nejvyšších zisků z online her na trhu.

Mají výrazně vysokou míru konverze hráč / platící hráč.

Pokud jde o hru samotnou - časová nenáročnost, jednoduché a intuitivní ovládání a GUI (spousta dalších her ho mj. dneska přebírá, třeba připravovaný Armored Warfare je prakticky přesná kopie), zvládnutý model grindingu, který je sice na hraně, ale pořád má člověk pocit, že se někam posouvá. A samozřejmě možnost modů - zapojení herní komunity do hry samotné.

Za letošek (tzn. od verze 8.10 nebo 8.11) je to optimalizace, HD modely, připravovaný Havok, Stronghold mód, úpravy fyziky, zlepšení map. Samozřejmě, nemusí se to zdát jako tolik, ale kolik toho letos přidal třeba Minecraft (který má sice poloviční tým, ale jejich hra je taky o dost jednodušší)? Pár nových bloků, nějaké ty algoritmy, nové potvory, spousta optimalizace (a pořád jí dost zbývá, pokud mohu soudit z jejich bug trackeru).

Hráči si představují, že vývoj hry je nějaká jednoduchá věc, kdy se dá jejich nápad přidat za odpoledne, ale u hry, kterou hraje pár milionů lidí to tak jednoduché opravdu není.

+8/0
14.9.2014 14:52
Foto

O88n60d13ř30e45j 43Z84a50c33h 3953700533162

Určitě máte nějakou oblíbenou hru a tím, že ji hrajete často, byste na ní našel pár věcí, které byste rád vylepšil. Neberte to jako pomlouvání, ale jako pohled aktivního hráče, kterého hra baví.

+3/0
14.9.2014 8:20

L13u91d21ě95k 69R54á14j60e35c86k51ý 7728577540714

Tak to samozřejmě - ale zároveň jsem schopný přemýšlet o tom, zda ty geniální nápady, které mám, je schopné studio realizovat, případně zda jsou opravdu tak skvělé jak si myslím.

Spousta hráčů se třeba ohání skill MM, který se zdá jako skvělý nápad - než si ho člověk probere blíž a zjistí, že nezmění vůbec nic, naopak vytvoří problémy jiné.

Tohle probírání problémů WoT (a třeba Minecraftu, tím se taky lidi rádi ohání) z pozice "zkušeného hráče" je ve většině případů jen stesk po nějakém starším modelu, který studio opustilo a vrátit se k němu nejde, případně naříkání na ostatní hráče.

+1/0
14.9.2014 14:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.