Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čtyři palčivé problémy World of Tanks z pohledu ostříleného hráče

Autorům World of Tanks končí období monopolu a naslouchat komunitě tak může být důležitější než kdy dříve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48e85t41r 18E68b46r 2942290243730

O tom, že vzorce na přísun zkušeností a peněz existuji nepochybuji. Jen mám dojem, že byly upravené v neprospěch hráče, tak aby vice přemýšlel o konverzi zkušeností. Kdy naposled viděl někdo ve hře více než 1800 zakladnich zkusenosti? Já už několik měsíců ne ani u jiných za unikatni výkony. Přitom sám mám maximum přes 2200 ale to je někdy z minulého roku.

0/0
21.9.2014 17:08

M44a28r73t83i64n 67Č58e40r23n17í31k 3914195853775

Nechápu... WoT je v podstatě zdarma a WG nikoho nenutí to hrát. Detailnější arkádovka pro obyčejnou zábavu na večer, nic víc, nic míň a komu se na tom něco nelíbí, tak ať si najde jinou zábavu a nefňuká pořád jak tohle a támhleto. ;-) Zkrátka jenom hra...

+2/−1
17.9.2014 19:03

J25i87ř83í 25J60u64ř85i16c39a 2788423261

I přes svůj příspěvek níže s Vámi zcela souhlasím.

0/0
17.9.2014 22:13

R75o45m51a94n 57Š70i77m83ů13n77e83k 4829368761

Ja ne.

Svet neni pouze cerny a bily.

Spousty fnukacu jsou lide, co tu hru maji radi a zalezi jim na ni.

Jen diky zpetne vazbe od hracu muze byt wot jeste lepsi ........

A co si budeme nalhavat, ta hra ma potencional.

+1/0
18.9.2014 8:22

P90e82t51r 12E55b75r 2542400533570

Zkrátka si koupíš za peníze prémiový tank a po čase ti WG zhorší jeho vlastnosti. O nic nejde. Zkrátka investuješ čas do cesty k vytouženemu tanku a když jsi u něj, dostane nerf. Balanc je nutny, ale WG toho zneuziva. Už v testu muselo být jasné, že WTE100 je moc, ale nechalo se to tak, lidi o to budou stát, konvertovat s platit. Pak se to dá "na vrchol stromu " aby i poslední zájemci kontrolovali a potom brutální nerf. Balanc musi být.

0/0
21.9.2014 17:20

P21e13t62r 19E57b22r 2432140323500

Nekontrolovali, ale konvertovali :) predikce ...., grrr...

0/0
21.9.2014 17:22

J82i93ř70í 21J73u31ř41i12c73a 2468133111

Jedna věc co štve mne, ale nemusí to být nezbytně chyba WG. Snad jen má smůla.

Když se mi daří a vyhraji 60-70% bitev ten den tak musím skončit protože najednou je pravděpodobnost proti mně. V každé bitvě buď hořím nebo dostanu do munice, pak následuje výbuch nebo oprava. V druhém případě jde další střela opět do munice.

Výstřely mi létají k hranici zaměřovací kružnice, takže něco trefit vyžaduje dostat celý tank do zaměřovače.

Také se mi občas stane situace, kdy s nízkým TDčkem a maskovačkou, BIA, maskovacím skillem a ventilací stojím na mistě a najednou se rozsvítím. Nevím co se děje a bum. Zabil mne 50 metrů vzdálený, jedoucí Tiger II, který se rozsvítil až v okamžiku výstřelu.

 Nechci brečet, jenom doufám, že jde o náhodu a ne o udržování průměrných statů a zvýhodňování rajčat. Pokud má někdo stejný pocit, dejte vědět. Dík.

+2/0
17.9.2014 17:20

R88o83m72a13n 64Š36i33m65ů70n44e90k 4929838531

JJ to je RNG - .

Nejsi sam.

To spotnuti je problem. Melo by to byt tak, ze te muze spotnout a nebyt viden jen tank s lepsim camo faktorem. Spoteri maji stejne camo pri jizde, jako pri stani. S topovou postadkou a velmi pomalou jizdou je to mozne, ale to by sis musel overit na webu s camo faktory u tanků.

TJ musel te spotnout nejaky spoter...... Spoter vjede do lesa kde ocekava TD velmi velmi pomalu a pri spotnuti se ihned zastavi a kontroluje zarovku.

Nesviti li uz jen pasivne stoji dokud nezemres a pak stejne pokracuje dale.

0/0
17.9.2014 18:52

J17i67ř35í 89J43u79ř60i84c93a 2958213391

Ne jejich ostatní zbylé tanky byly vidět jinde. Naprosto jsem to nepochopil a stalo se mi to ještě párkrát, ale tam si nejsem zcela jist ostatními tanky. Tady jsem to kontroloval a dokonce jsem poslal replay na support a bylo mi řečeno že na camu wg stále pracuje.

0/0
17.9.2014 22:12

R38o33m43a52n 65Š16i54m20ů23n78e46k 4549578171

Tak to je prasarna, to me pripomina jak pred rokem bojuji proti hellcatu +- 20m ode me za rohem. Vyjel chci vystrelit a zmizel, koukam jak puk a najednou pic dostal jsem ji a on se objevil jak zajizdi zpet za roh.

0/0
18.9.2014 8:20

P79e65t78r 47E12b76r 2372290233730

Stejna zkusenost, ensk Typ58 na 30 m vystreli, objevi se, couvne, zmizi a znovu. Vzdy se i na tak bezprostredni vzdalenost objevi az po vystrelu. Stejny pripad, jina mapa uz se mi stalo nekolikrat.

0/0
21.9.2014 16:34

O75n83d12ř33e49j 13D88u75j90k34a 4966986320289

Ad historické bitvy, tvrzení že hráči nechtěli hrát za "slabší" tanky je jen další z běloruských lží.

Strávil jsem dost času ve frontě s t-34, t-70, pz4, matildou. Nikdy! jsem se nedostal do bitvy. Spolu i protihráčů na ekvivalentnich tierech bylo až až. WG prostě dokázal vybalancovat pouze 2-3 typy tanků na stranu, zbytek tam na oko nechal a zablokoval v MM.

+2/0
16.9.2014 19:38

L77u84d48ě73k 40R38á31j80e42c36k98ý 7938157550924

Článek slabší než minule, navíc minimálně půlka nepodložená. Myslím, že autor pláče na kompletně špatných místech.

+1/−6
16.9.2014 16:33

Š44t12ě19p20á69n 76V81a14n31ě69k 3193889697627

Autor nepláče, autor konstatuje, jen ty máš hloupé komentáře.

+6/−2
16.9.2014 19:59

J32a19r80o42m60i69r 27F37a62r88e84k 4522943507

Autor má přinejmenším ukřivděný tón, navíc jeho rozbor je povrchní. Ten článek je špatný, možná by prošel v blesku.....

+2/0
16.9.2014 22:39

R74o33m54a97n 43Š81i55m32ů87n88e61k 4509948791

Kazdy mame pravo na svuj nazor, proto ti ho nebudu vyvracet.

Ovsem co znam lidi z wot, tak vetsina ma nazor podobny a dost lidi jeste extremejsi.

Mimochodem co rikate na nove tanky v pripravovanem update 0.9.3

;-D;-D;-D;-D

To je ukazka ze si wg nevidi do ust.

Zrusi super spotera t50-2 a za urcitou dobu nasadi podobne tanky misty i lepsi.

0/−1
17.9.2014 10:10

J27a14r30o48m60i27r 20F26a28r60e54k 4842753177

Ale jo, spousta lidi ma vyhrady k tomu, jak to WG vede a co vlastne provadi za upravy, jake vlastnosti maji nove pridane tanky a tak vubec. nic proti tomu. ale na tom clanku mi vadi ta povrchnost.

Napr. boti a AFK hraci: chybi rozbor narustu botu a AFK hracu po zavedeni misi, reakce WG, kdy pro splneni podminek musite byt mezi prvnimi 10 v expech. Nesmyslnost misi na expy, nebo pocet odehranych bitev, kter opet vedou k narustu poctu botu a AFK hracu. Velke razie proti botum na RU serveru. Na EU serveru se o tom jen mlci.

Utajene parametry: Jake utajene parametry? Je jasne, ze tank nelze z fyzikalniho pohledu definovat jen vahou a silou motoru, je potreba definovat daleko vic parametru, WG je oznacuje jako mekke parametry (ja nevim, jak tady lepe prelozit soft, treba mi nekdo pomuze). Takze se nejedna o zadnou konspiraci ze strany WG, ale proste nepovzoali za nutne hracum vse sdelovat. Nebo se na to nekdo ptal a oni ho odpalkovali? Opet by toto melo zaznit v clanku, ale neni to tam. Syndrom posledniho vystrelu (ktery je ovsem predposledni). Bez statistickeho rozboru je to jen domnenka. Autor se ohani matematickou pravdepodobnosti bez jakychkoliv relevantnich dat.

Kritika ceske pobocky: tady si myslim, ze problem je osobni.

Historicke bitvy (a k nim muzeme klidne prihodit i rezim konfrontace): Sousta hracu se do bitev snazila dostat i s lehkymi a strednimi tanky a nepodarilo se jim to, tady autor prekrucuje fakta. Nicmene ano, tohle je epic fail ze strany WG, trvanlivost techto modu je 1 patch! A WG jen slibuje a nic nedela......

Prakticky nejlepsi je na celem clanku ten zaver, posledni 3 odstavce :-)

+2/0
17.9.2014 10:37

J48a30r34o27m81i41r 38F96a24r21e54k 4862173987

Kdyz se jeste vratim k uvadeni novych tanku a rebalanci stavajicich, tak tady WG lita ode zdi ke zdi.

Muj oblibeny priklad, VK36.01H, z nadprumerneho medka dokazali udelat njhorsi HT na svem tieru (tady nerikam, ze je ten tank nehratelny, nicemene cisla napriklad na noobmeteru hovori pomerne jasne). Pro zmenu rebalanc KV1S trval neskutecne dlouho, prestoze bylo vice nez zrejme, ze ten tank je totalne mimo. WG se balo reakce hracu. Strasne mi vadi jejich ohaneni se rhatelnosti a historicnosti, ovsem pokazde tak, jak se jim to hodi...

Dalsi rebalanc byla uprava presnosti v 8.6. Vsechny tanky maji ted paradni presnost (KV2 s derpem bez problemu snajpuje pres celou mapu). chysta se uprava tohoto stavu, kdy bude vic poznat papirova presnost dela. Jenze tohle meli ocekavat driv, proste tenkrat tu upravu prehnali, misto aby postupovali po mensich kuccich...

atd atd, ted prikladu budes znat urcite taky dost (zavedeni neviditelnych zasobnikovych TD).......

A na ty LT v 9.3 jsem zvedavy, bohuzel ani jednu vetev k nim nemam  dostatecne rozjetou (vetsinou jsem tam skoncil tak na 3 - 4 tieru).

+1/0
17.9.2014 10:44

R31o90m80a19n 73Š47i20m58ů68n45e90k 4769398571

Stahni si test server client a testni si je, jezdi se tam stale jen nove tier 6-8, tak ze minimalni cekani.

0/0
17.9.2014 14:11

J15i93ř53í 57J16u48ř83i67c63a 2448683631

No některé bude třeba hodně ponerfovat. Uvidíme.

0/0
17.9.2014 17:23

J51i29n89d18ř92i73c20h 20P94i36l79i44č21e37k 1953881611872

Tak taky si přisadím svůj názor. Po takových 3 letech hraní a skoro 15.000 bitvách...

1.S botama jsem se moc nesetkal,nebo alespoň tak jak to tu prezentuje. Zajímavé, že by nějaký program za mě odehrál bitvu a dokonce i střílel? Jinak i já jsem někdy bot. prostě se přihlásím do hry a rodina zavelí..tak to vypnu a jsem tím pádem bot v bitvě.Stává se mi to, ale vysvětlete to manželce;-D

2.Utajené prvky - nejsem tak zapálený,abych to poznal, nemůžu soudit,a prostě mi to nevadí.Kdo je hnidopich a tankovej megafanda, ať jde do WT a tam si řeší detaily.

3.WG staff nevyužívám, nevykecávám se na fóru a co jsem chtěl,tak mi tam poradili.

4.Historické bitvy...hmm,škoda, měl jsem je rád. Ale když každý jezdí jen ty profláklé tanky, tak to bylo nedodělané. Mohli dát extra bonusy pro lehké tanky a střední tanky..škoda.

Jinak MM mi nevadí, už jsem poznal jak cca funguje a zařídím se podle toho.

Je fakt, že UFO tanky nesnáším, to ano!

Toť vše.

PS.:Hrál jsem i WT, ale když jsem si během jedné hry - neustálého opravování tanku - stihnul vypít pivko a uvařit kafe,tak už to moc nehraju...čekání na opravu není pro mne.

+2/−1
16.9.2014 15:43

B35e14d11ř79i91c30h 67V96y79m67y25s63l36i45c50k20ý 3948893683598

Když jsi tak dlouho čekal na opravu tanku, jak vysokou jsi měl hodnotu Oprava v bojových podmínkách u posádky? Jen pro info.

0/0
16.9.2014 17:30
Foto

J51a27n 66M29a62t77u23s18z46e78k 2529930155747

a není to jedno? WoT je na 20minut max i se spuštením hry. u WT je hezké, že do boje jde člověk s více tanky..ale když mu dva posobě exnou na kritický zásah munice z tanku který nemá ani šanci poškrábat lak na pancíři je divné….

+1/0
16.9.2014 19:07

Š18t63ě61p70á37n 69V50a95n92ě51k 3943419107447

Přesně!!! Odpovědí fanošuků WT mi bylo, že to jsou prostě reálné podmínky. Ale pokud mi někdo odpálí munici 2x za sebou na skoro kilometr, tak to fakt sorry. Nemluvě o totálně nepřehledném výzkumu. Grafika je supr, ale hra mě vůbec nechytla a to jsem se na ni moc těšil.

+2/0
16.9.2014 20:05
Foto

P92e10t41r 15H30v11o46z18d47o81v27s23k16ý 5589597117254

A tady je ten kámen úrazu. WoT je pro nenáročné hráče a pro neznalce historie a potažmo techniky 2.SV, protože v reálných soubojích byl např. PzKpfw VI Tiger I schopen vyřadit jedinou střelou ze své 88mm zbraně tank T34 až na vzdálenost 2km, takže na 1km se tomu není co divit. Navíc je ve WT právě super, když míříte na slabiny tanku, tak máte možnost jej bez potíží zlikvidovat. Už v arkádě je to dosti znatelné a nezlobte se na mě, ale přece nechcete aby slabý kalibr třeba u německých PzKpfw III E prostřelil na větší vzdálenost takový tank jakým byl např. tank KV1 v prvotních verzích. A opět doložené historické záznamy mluví o tom jak byly německé tankové a protitankové posádky v šoku, když narazili na první verze T34 a KV1, kdy se od nich vystřelená munice jen odrážela jak pinpogové míčky. Proto prosím zanechte podobných komentářů, když hrajete hru která je jen námětem podobná tankovým soubojům jinak s nimi má pramálo společného. Děkuji předem.

0/0
16.9.2014 21:59

J30i57n60d36ř85i58c34h 62P98i19l54i33č24e34k 1313771771252

Ano,to je ten rozdíl v těchto hrách. WoT hrají"masy" prostě je to pro širší veřejnost, která tyto informace nemá a ani je nezajímají. Kdežto Wt hrají zapálení nadšenci,kteří i detaily na vozidlech řeší.

Třeba teď masovka cca 150.000 Eu vs experti 25-30.000 EU server.

0/0
16.9.2014 22:59

R46o46m46a72n 14Š38i98m26ů79n53e23k 4629908461

Zapomeli jste nad ufo vecmi ala alrtylerie, ci presnost houfnic ve wot.

Za 2. svet. se artyna netrefila do tanku, byl to spise nahodny zasah diky mnoztvi artyn. Ve wot vas arty trefi laserem navadenou strelou klidne i za jizdy :-) a tanky s houfnicemi ( nejnepresnejsi dela) vas sniperuji na vzdalenosti nad 400m bez problemu.

Proste jedna hovadina za druhou, jen kvuli svemu spatnemu modelu.

0/0
17.9.2014 8:36

D91r36a73h82o48m17í17r 50S17t52r31o91u90h84a33l 4575958442384

OK, tak když chcete realitu, můžeme tam dát půlhodinové nahazování pásů, co říkáte? A když zemře člen posádky, tak bude mrtvý. Nafurt... Budete muset nabrat nového.

+1/0
17.9.2014 9:54

R43o22m64a77n 57Š53i32m36ů69n78e79k 4489458271

Ja nerikam, ze chci realitu, ja rikam, ze to je prehnane.

Pred mnoha patchy byla sance ze naboj jde na okraj zamerovaciho kruhu 20%, pak to zlepsily na 5% a tim umoznili to co zde pisi.

Drive musely houfnice dopredu, nyni tezke tanky sniperuji zdalky, duvod je jasny : ad1 se trefi ad2 ve hre jsou sakra presne TD s op penetraci.

Nova nemecka TD rada je chyba co v jednu dobu masivne ovlivnila hru, ve spojeni s neviditelnosti po vystrelu coz diky bohu u vetsiny opravily to bylo az brutalni.

Neverim, ze nevedely dopredu, ze to je chyba.

Naopak verim nazoru, ze to byl umysl jak vytahnout z lidi free exp a tim i jejich penize.

+1/0
17.9.2014 10:18

M18i41r86o60s47l39a70v 17K94r38a93h51u21l47í24k 6917314574

to je zase extrémní pohled na věc. Ale realismus ve WT je jednoznačně lepší a hra je zajímavější.

WoT a WoWplanes jsou, ale také fajn hry. Jen nejsou hardcore na rozdíl od WT. Každému sedí něco jiného. Obě jsou to dobré hry. Ovšem co se týče HW nároků tak má WT výrazně navrch. Hrají to na plné pecky se stabilníma FPS okolo 60.

když nahodím na plné pecky WoWplanes tak se mi to seká, přitom to má výrazně horší grafiku než WT.

0/0
17.9.2014 10:22

J78i34n57d33ř37i57c26h 39P26i79l46i71č36e14k 1843741821532

v průměru 5 +30 (za experta). Jinak 20s příprava opravy + cca 25s oprava...většinou se to střídá..dělo, pásy..motor...furt dokola,když mám smůlu u 1.verze KV1. Možná to je realistický,ale čumět na monitor 20 s než se něco udějě je NUDA!!

+1/0
16.9.2014 22:55

D45r95a57h15o66m35í27r 35S83t15r41o83u22h76a56l 4325698212684

http://youtu.be/KkY2uPdhQKM

0/0
17.9.2014 9:48

J83i14ř38í 44J17u23ř89i70c32a 2128883651

Tak tohle je masakr. Válka botů.

0/0
17.9.2014 17:30

M35a98r72t66i32n 16H11a73v20l97í41k 4670695257143

Ono těch stížností je víc. Rajčata si stěžujou, že WG zvýhoďnuje platící fialky. Fialky si stěžujou, že WG zvýhodňuje rajčata :)

Já sem si toho nějak nevšiml. Občas se mi povede výstřel z otočky, občas dingnu, občas někdo dingne mě, ale příde mi, že na obou stranách je to nějak stejné.

Spíše mi daleko vadí ty mapy. Některé jsou fakt jen o tom ject koridorem a tam se bez nějaké taktiky přestřelovat s protivníkem.

A k MM. Ono za to může spíš XVM. Když máte šanci na výhru 70%, tak se všichni hrnou neohroženě zpět, zatímco tým s 30% se někde krčí zakempenej. Tak to pak končí 13:0 a podobně.

Ale nejhorší podle mě je, že nekomunikují s komunitou.

+3/0
16.9.2014 14:36

M43a72r15t97i49n 17H61a50v91l76í64k 4930335937483

Oprava: tak se všichni hrnou neohroženě vpřed

0/0
16.9.2014 14:50
Foto

J93o29s50e30f 31M32o95u54č46k76a 9129648331191

Ale alespoň trochu komunikujou :-) Neohroženě se rozjedou, umřou a napíšou "FU MM! Idi*t team!"

+3/0
16.9.2014 15:16

M31a11r17t96i55n 91H41a65v31l48í72k 4580805887673

Já to myslel jako komunikace ze strany GW že vázne :)

Ale o těch hráčích je to taky no. Hlavně neznají účel tanku. V tom je zase problém nedostatečného tutoriálu. Aby vysvětlil, že lehký tanky maj hledat nepřátele, medka hlídat hevynám zadek a boky a hevyny držet hlavní linii. Většinou je to tak, že než hevy někam dojede, tak rychlé tanky zemřou v první linii hrdinnou smrtí. Také nějaký angeling, sidescraping a princip penetrace nevysvětlují.

Proto se pak nedivím hráčům co hned zkapou, když stojí k nepříteli bokem a ani se nikde nekrijou.

0/0
16.9.2014 15:34
Foto

J22o77s78e70f 13M21o27u48č92k80a 9479288671301

No ony základní tutoriály a návody existujou. Ale Návod k pračce otevřete taky až v okamžiku kdy vám vadí, že se vám zmenšují ponožky ;-) 

http://worldoftanks.eu/cs/content/guide/newcomers-guide/

http://wiki.wargaming.net/en/Tactics

http://wiki.wargaming.net/en/Video_tutorials

http://wiki.wargaming.net/en/World_of_Tanks

+1/0
16.9.2014 16:25

R46o51m37a40n 20Š54i62m85ů35n48e56k 4619638281

V online hrach se pohybuji nejakych 7 let a pouze u wot mam pocit, ze jsou dny kdy me hra umyslne cheatuje.

Prirovnani k wow:

Poslu heal na hrace, ozve se hlaska to jste ho pekne uzdravil a nad hracem se objevi misto 50000 heal pouze 0 a hrac umre.

Tak to se chova pouze word of tanks.

Co vypovida o lidech fakt, ze potajmu ovlivnuji chovani hry ? A lzou o tom, ze to delaji? Dokonce to delaji pro svuj zisk ?

To same jako o zlodejich. Kdo jednou ukradne ukradne po druhe.

Firmu WG bych prirovnal k lidem co na akcich okradaji stare duverive duchodce.

+5/0
16.9.2014 14:31

M80a57r73t25i65n 78H64a34v85l62í15k 4680145617233

To dmg mohl vyžrat nějaký modul nebo pás.

0/0
16.9.2014 14:38

R26o18m73a73n 44Š83i95m44ů27n69e43k 4149358511

Jiste ze, ale v tom problem neni, problem je v RNG, ktery je 25% a dava tim padem obrovskou moznost manipulovat se hrou.

Priklad strelim s kv1s do light spotera na 20m a ding, strelim podruhe a ding.

Ano vyjimecna situace ovsem z video zazanamu zjistis, ze strela dva krat trefila hranu tanku.

Jaka je pravdepodobnost, ze 2x trefim hranu lught tanku na 20m s nepresnym delem 0,46 ....?

Asi takova, jako ze se ti na hlavu 2x po sobe vykadi ptak ve stejny den ?

To je to co tu tak smrdi v teto hre. S matematickou pravdepodobnosti se tadle hra nemaze.

Nastesti to neni kazdy den, ale jednou za cas ti to hra da proste sezrat i s navyjakem a to me masivne vadi.

A ufo tanky ? :-) to je jen finta na vytazeni penez z kapes lidi co maji volne expy. Vyvazeni hry je pase.

0/0
16.9.2014 16:02

L39u24d50ě57k 97R66á44j17e31c62k88ý 7658227650744

"Nastesti to neni kazdy den"

Ano, to je přesně náhoda. 2 x trefit hranu na 20m je celkem jednoduché, primárně kvůli tomu, že projektil má nějakou plochu. Rozhodně vyšší šance než že se vám dvakrát vykadí pták na hlavu.

Hlavní důvod, proč to není manipulované? Jednak je to zbytečné psát (proč tam cpát ztěžování hry, když si ji lidi ztěžují sami), jednak by to lidi dávno našli v kódu nebo packetech a zveřejnili.

0/0
16.9.2014 16:20

R35o50m50a11n 71Š18i40m81ů87n28e43k 4849238551

Omyl milej zlatej 0,46 delo kv1s ma rozptyl jak krava, je to jak pisi ja.

V kodu hry : uz se za bricho popadam. ;-D

Mel by ses naucit cist, kdyz rikam RNG 25% co to asi znamena .....

ze to muze letat nahoru dolu dle toho jak to potichu u tanku nastavim.

To jsou ty skryte nerfy......

A jestli me chces rici, ze tato hra nema skryte nerfy tak koncim s komunikaci s tebou.

Jak me vysvetlis, ze jeden den jezdim a trefuji za jizdy bez mireni takrka vse a me jen tak nikdo netrefi a druhy den uplny opak.

Jeden den nemusim ani hrat a mam +60% win a druhy 22% i s vykony nad 2500 wn8 ?

To je to RNG.

+1/0
16.9.2014 18:59

L54u31d74ě38k 81R55á47j63e21c15k93ý 7788197850214

Ano - to je RNG. Silný vliv RNG (náhody) mimo jiné znamená, že jeden den můžete prohrávat jako blázen a druhý den vyhrávat jako bůh. Ale na velkém vzorku bitev (třeba 5, 10 tisíc) se váš skill projeví.

Stejně to má třeba poker - také v něm mají lidi dny, kdy jim nepřijdeani jedna ruka a dny, kdy jim chodí všechno jak chtějí - ať jsou dobří jak chtějí. Ale na velkém vzorku z turnajů se dá celkem dobře poznat, kdo hraje líp. A nechodí kvůli tomu za krupiéry, že jim nastavují karty.

+1/0
17.9.2014 22:15

R83o78m71a39n 68Š91i28m92ů12n63e43k 4989418621

A to je dle me kamen urazu, prilis vysoke RNG snizuje zabavnost hry.

0/0
18.9.2014 10:03

D39r63a81h31o60m75í40r 23S36t40r20o36u70h39a44l 4165928982534

Na světě neexistuje firma, která by možnosti hraní tak srovnala pro platící a neplatící a přitom dávala platícím výhody, jako WG. Možná RIOT, ale ten se k hráčům v Evropě chová vyloženě hulvátsky.

+1/−1
16.9.2014 14:39

V70l14a49d71i54m53i63r 36C37h71y74l47i56k 1160119807516

ALe ano ... SOE a Planetside 2. To je naozaj FTP hra a nie Pay to win. Vsetko co si mozes kupit vies aj vyexpit v hre a jedine co sa neda vyexpit su kamuflaze a ine kozmeticke zalezitosti. Neexistuje premiova municia nic.

0/0
16.9.2014 23:34

R22o56m57a20n 79Š69i51m40ů29n41e30k 4889588951

Abych nebyl jen negativni. Kdyz hra jede jak ma, tak je vyborna.

Ma potencional, ktery ovsem vyvojari plne nevyuzivaji, kvalitatnivne bych hodnotil, ze hratelnost jde cim dal vice dolu.

Nj uz zas negativa sorry.

+- 4 roky jsem na offic wow a jsem bohuzel zvyklej na pristup blizzardu k hracum a dle toho hodnotim. Je to holt vysoko polozena latka, ke ktere ma WG cim dal vice daleko.

0/0
17.9.2014 10:05

D69r43a54h70o57m89í91r 37S76t96r49o13u51h60a91l 4635308692574

No vidíte. Ve WoT můžete koupit kamufláže i tak :-). Stejně tak můžete koupit prémiovou munici. Pokud jde o Planetside 2... Strávil jsem tam docela dost času a během té doby jsem zjistil, co je to grind. Zatímco ve WoT si vybavíte tank po pár bitvách a pak hrajete s top výbavou, vybavit do plné výbavy třeba jen inženýra je úkol na měsíc.

Planetside má ale jiné problémy - uzamyká kontinenty, takže když je na něm vyhlášena třeba cold war, během okamžiku je zaplněný a zamčený, takže se tam už nikdo nedostane. Velice často to dopadá tak, že jedna strana tam má násobnou převahu. Kempení spawn pointů atd atd... Ta hra má do dokonalosti rozhodně daleko. Chcete za kamarádem na kontinent a nemáte premium? Máte smůlu! Musí on za Vámi na ostatní kontinenty, kde se vůbec nic neděje. Fakt skvělá hra...

0/0
17.9.2014 10:08

V92l92a45d51i43m89i43r 96C40h34y21l42i47k 1770759147146

Nie osm premium a to co pises sa mi este nestalo . Najdlhsie som na warp cakal 6 minut a zatial som hral inde. Aj ked je Alert na niektorom z kontinentov tak to neznamena ze inde sa nic nedeje. Kontinent kde je alert sa za chvilu preplni a ostany co sa tma nedostanu musia niekde hrat takze vzdy sa da bez vacsich problemov najst miesto kde to vrie. Hram to rok bez premioveho uctu a mam vycerene vsetko za co hram a co potrebujem. Mam 7000ct a neviem co s nimi.  Jedina vyhoda premium je rychlejsie expenie. Ine vyhody tam ja nevidim. Takze stale tvrdim ze to nie je pay to win hra. Priamo v boji nikto nema vyhodu kvoli peniazom a to sa mi na tej hre paci napriek niektorym nedokonalostiam ale tie ma kazda hra. Hravam aj WOT a aj ta sa mi paci napriek pay to win systemu. Je to stale len hra a zabava a takto aj beriem.

0/0
18.9.2014 9:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.