Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zrušení sedm let vyvíjeného projektu Blizzard mohlo stát i miliardu

Analytici odhadují, že výdaje na tvorbu hry známé pod kódovým označením Titan byly citelné. Společnost Blizzard však vývoj ukončila s ohledem na svou dobrou pověst a její případné poškození se těžko vyčísluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90a70r46e14k 37Š38i26m39o92n 2104737368538

Firma, která pracuje roky na projektu za miliardu a pak ho zruší, protože "není dost dobrý". To je frajer. (Das war Eso Rimr! Wir haben Glück, dass wir noch am Leben sind!)

+2/0
30.9.2014 19:39

L96u19k78á79š 57J45a96n86e82č32e10k 4557192113

Spis se rozhodli, ze nema smysl riskovat dobre jmeno necim nepovedenym a radsi tu miliardu ozelet, protoze se to stejne brzy z WoWka zatahne zpatky

0/0
30.9.2014 19:51

M22i51c70h36a38l 81T32o25m77á27n20e72k 9267499666

tak hlavne oni se z toho pouci a verim ze neco z toho pouziji jinde, treba va wow, ktere vypada ze jeste dlouho budou rozsirovat

0/0
30.9.2014 21:29

J25a88n 27P88a23v68e69l 8813442238486

No, f2p bych až tak nepřeceňoval. V Evropě je přeci jen pořád jen jeden hegemon a ten má předplatné. F2p je určitě konkurenceschopný systém, nic proti tomu. Ale bohužel, velice lehce se může zvrhnout do pay to win.

0/0
30.9.2014 12:56

D95r36a18h48o46m57í27r 37S13t86r32o72u45h53a31l 4815418602684

F2Pay funguje. Fígl je v tom, že Blizzard to vlastně nikdy pořádně nedělal. Diablo se zaplatilo z prodejů placky, HeartStone zase tak drahý nebyl (vlastně jde o něco jako mobilní rychlovku) a Starcraft II se prodával natřikrát. O zbytku už víme svoje.

Zatímco v LoLku máte ligu s možností postoupit na světovou olympiádu a ve WoT má zase každý hráč možnost přijít si i k relativně drahým tankům pomocí akcí, v Titanovi evidentně chyběl ten motor, který hráče žene vpřed.

Navíc já nevím, jestli jste si toho někdy všimnuli, ale Blizzard prakticky nikdy neudělal FPS. To je potom jasné, že když vyjde UE4 za pakatel a každý si může dělat grafické orgie doma na gauči sám, tak se firma, jež v první fázi vývoje přemýšlí nad tím, zda je to zábavné i se čtverečky, stáhne nazpět.

Pokud chce Blizzard vyvinout dobrou FPS, musí se prostě s někým spojit a vytvořit na kvalitním enginu od třetí strany svět tak, jak to umí on. Když bude sedm let vyvíjet hru v prostředí, kde vývojový cyklus trvá tři roky, nikam to nedotáhnou.

+1/0
30.9.2014 14:21

L84u29k57á29š 66J42a82n66e95č42e52k 4697352233

Okazale ignorujete, ze Blizzard je jiz dost dlouhou dobu "spojeny" s Activision, kteri vedi jak FPS delat, jak ukazuje pravidelna davka Call of Duty.

Ovsem zrovna Activision prave vydal Destiny, ktera ma mit 10ti lety plan (cert vi, vzhledem k tomu jak to nedodelali), cili mozna doslo k nejakemu rozhodnuti ze to nema smysl konkurovat.

+2/0
30.9.2014 19:50

M88a85r95t16i39n 80J62i54r88o45u79s92e25k 7806445915858

Každá F2P hra je ve skutečnosti P2W. Musí to tak být, protože ve skuteční F2P hře, kde by placení nepřineslo žádné výhody by prostě nikdo neplatil.

+1/0
1.10.2014 16:35

K38a31m75i37l 29Š48a16n50c15a 1628895304

Treba Hearthstone je priklad F2P, ktera neni P2W. Sice koupenim boosteru zvysujete pravdepodobnost toho, ze budete mit lepsi karty, ale to samo o sobe nezaruci vyhru. Spatny hrac i s nejlepsim deckem nepreleze rank 15.

0/0
1.10.2014 19:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.