Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zrušení sedm let vyvíjeného projektu Blizzard mohlo stát i miliardu

Analytici odhadují, že výdaje na tvorbu hry známé pod kódovým označením Titan byly citelné. Společnost Blizzard však vývoj ukončila s ohledem na svou dobrou pověst a její případné poškození se těžko vyčísluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15a53r49e40k 35Š25i97m51o13n 2274477438368

Firma, která pracuje roky na projektu za miliardu a pak ho zruší, protože "není dost dobrý". To je frajer. (Das war Eso Rimr! Wir haben Glück, dass wir noch am Leben sind!)

+2/0
30.9.2014 19:39

L38u62k77á81š 67J52a52n80e19č18e38k 4257262803

Spis se rozhodli, ze nema smysl riskovat dobre jmeno necim nepovedenym a radsi tu miliardu ozelet, protoze se to stejne brzy z WoWka zatahne zpatky

0/0
30.9.2014 19:51

M11i93c31h85a15l 96T84o11m87á40n31e66k 9987219776

tak hlavne oni se z toho pouci a verim ze neco z toho pouziji jinde, treba va wow, ktere vypada ze jeste dlouho budou rozsirovat

0/0
30.9.2014 21:29

J10a75n 85P12a19v83e38l 8513282878856

No, f2p bych až tak nepřeceňoval. V Evropě je přeci jen pořád jen jeden hegemon a ten má předplatné. F2p je určitě konkurenceschopný systém, nic proti tomu. Ale bohužel, velice lehce se může zvrhnout do pay to win.

0/0
30.9.2014 12:56

D10r19a52h74o67m72í82r 71S26t42r93o88u31h26a54l 4375688552944

F2Pay funguje. Fígl je v tom, že Blizzard to vlastně nikdy pořádně nedělal. Diablo se zaplatilo z prodejů placky, HeartStone zase tak drahý nebyl (vlastně jde o něco jako mobilní rychlovku) a Starcraft II se prodával natřikrát. O zbytku už víme svoje.

Zatímco v LoLku máte ligu s možností postoupit na světovou olympiádu a ve WoT má zase každý hráč možnost přijít si i k relativně drahým tankům pomocí akcí, v Titanovi evidentně chyběl ten motor, který hráče žene vpřed.

Navíc já nevím, jestli jste si toho někdy všimnuli, ale Blizzard prakticky nikdy neudělal FPS. To je potom jasné, že když vyjde UE4 za pakatel a každý si může dělat grafické orgie doma na gauči sám, tak se firma, jež v první fázi vývoje přemýšlí nad tím, zda je to zábavné i se čtverečky, stáhne nazpět.

Pokud chce Blizzard vyvinout dobrou FPS, musí se prostě s někým spojit a vytvořit na kvalitním enginu od třetí strany svět tak, jak to umí on. Když bude sedm let vyvíjet hru v prostředí, kde vývojový cyklus trvá tři roky, nikam to nedotáhnou.

+1/0
30.9.2014 14:21

L62u54k67á79š 30J76a16n58e26č68e33k 4937552103

Okazale ignorujete, ze Blizzard je jiz dost dlouhou dobu "spojeny" s Activision, kteri vedi jak FPS delat, jak ukazuje pravidelna davka Call of Duty.

Ovsem zrovna Activision prave vydal Destiny, ktera ma mit 10ti lety plan (cert vi, vzhledem k tomu jak to nedodelali), cili mozna doslo k nejakemu rozhodnuti ze to nema smysl konkurovat.

+2/0
30.9.2014 19:50

M12a86r11t71i45n 22J42i80r98o12u35s35e17k 7236295475668

Každá F2P hra je ve skutečnosti P2W. Musí to tak být, protože ve skuteční F2P hře, kde by placení nepřineslo žádné výhody by prostě nikdo neplatil.

+1/0
1.10.2014 16:35

K95a57m39i66l 68Š54a81n82c28a 1718205374

Treba Hearthstone je priklad F2P, ktera neni P2W. Sice koupenim boosteru zvysujete pravdepodobnost toho, ze budete mit lepsi karty, ale to samo o sobe nezaruci vyhru. Spatny hrac i s nejlepsim deckem nepreleze rank 15.

0/0
1.10.2014 19:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.