Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zrušení sedm let vyvíjeného projektu Blizzard mohlo stát i miliardu

Analytici odhadují, že výdaje na tvorbu hry známé pod kódovým označením Titan byly citelné. Společnost Blizzard však vývoj ukončila s ohledem na svou dobrou pověst a její případné poškození se těžko vyčísluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46a27r57e73k 28Š37i27m37o34n 2594147548108

Firma, která pracuje roky na projektu za miliardu a pak ho zruší, protože "není dost dobrý". To je frajer. (Das war Eso Rimr! Wir haben Glück, dass wir noch am Leben sind!)

+2/0
30.9.2014 19:39

L35u51k97á92š 23J45a25n39e50č22e79k 4627102723

Spis se rozhodli, ze nema smysl riskovat dobre jmeno necim nepovedenym a radsi tu miliardu ozelet, protoze se to stejne brzy z WoWka zatahne zpatky

0/0
30.9.2014 19:51

M22i12c45h68a75l 67T70o96m35á25n92e27k 9287669576

tak hlavne oni se z toho pouci a verim ze neco z toho pouziji jinde, treba va wow, ktere vypada ze jeste dlouho budou rozsirovat

0/0
30.9.2014 21:29

J63a15n 90P72a22v82e50l 8633692128636

No, f2p bych až tak nepřeceňoval. V Evropě je přeci jen pořád jen jeden hegemon a ten má předplatné. F2p je určitě konkurenceschopný systém, nic proti tomu. Ale bohužel, velice lehce se může zvrhnout do pay to win.

0/0
30.9.2014 12:56

D48r58a95h14o77m20í27r 64S14t35r87o89u37h86a38l 4385258822104

F2Pay funguje. Fígl je v tom, že Blizzard to vlastně nikdy pořádně nedělal. Diablo se zaplatilo z prodejů placky, HeartStone zase tak drahý nebyl (vlastně jde o něco jako mobilní rychlovku) a Starcraft II se prodával natřikrát. O zbytku už víme svoje.

Zatímco v LoLku máte ligu s možností postoupit na světovou olympiádu a ve WoT má zase každý hráč možnost přijít si i k relativně drahým tankům pomocí akcí, v Titanovi evidentně chyběl ten motor, který hráče žene vpřed.

Navíc já nevím, jestli jste si toho někdy všimnuli, ale Blizzard prakticky nikdy neudělal FPS. To je potom jasné, že když vyjde UE4 za pakatel a každý si může dělat grafické orgie doma na gauči sám, tak se firma, jež v první fázi vývoje přemýšlí nad tím, zda je to zábavné i se čtverečky, stáhne nazpět.

Pokud chce Blizzard vyvinout dobrou FPS, musí se prostě s někým spojit a vytvořit na kvalitním enginu od třetí strany svět tak, jak to umí on. Když bude sedm let vyvíjet hru v prostředí, kde vývojový cyklus trvá tři roky, nikam to nedotáhnou.

+1/0
30.9.2014 14:21

L94u27k57á80š 85J16a87n89e87č89e70k 4477752653

Okazale ignorujete, ze Blizzard je jiz dost dlouhou dobu "spojeny" s Activision, kteri vedi jak FPS delat, jak ukazuje pravidelna davka Call of Duty.

Ovsem zrovna Activision prave vydal Destiny, ktera ma mit 10ti lety plan (cert vi, vzhledem k tomu jak to nedodelali), cili mozna doslo k nejakemu rozhodnuti ze to nema smysl konkurovat.

+2/0
30.9.2014 19:50

M22a28r22t11i31n 46J81i10r63o61u32s75e25k 7626855825548

Každá F2P hra je ve skutečnosti P2W. Musí to tak být, protože ve skuteční F2P hře, kde by placení nepřineslo žádné výhody by prostě nikdo neplatil.

+1/0
1.10.2014 16:35

K80a69m17i45l 90Š77a19n97c89a 1308395734

Treba Hearthstone je priklad F2P, ktera neni P2W. Sice koupenim boosteru zvysujete pravdepodobnost toho, ze budete mit lepsi karty, ale to samo o sobe nezaruci vyhru. Spatny hrac i s nejlepsim deckem nepreleze rank 15.

0/0
1.10.2014 19:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.