Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se dělá hra: Bez marketingu skončíte v prodejním pekle

Poslední díl vývojářského deníčku odhalí jeden z nejdůležitějších aspektů herní tvorby. Tedy propagaci a marketing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V84i23t 61O60t12a17h62a34l 5835900879794

Tohle není tak úplně pravda. 

Spousta her je natolik dobrých, že si komunitu vybuduje a je úspěšná i netradičním modelem bez notnosti vyhazování  financí na marketing.

Typickým příkladem je třeba Dwarf Fortress.

0/0
6.10.2014 11:13

A93n86d58r39e81j 91B77r82a68b82e13c 4202661887814

"Spousta her"... to jsou extremne vzacne vyjimky. Diky bohu za ne, ale takovy uspech nelze planovat a i v ramci podobnych projektu se povede jen jednomu z mnoha tisic.

+1/0
6.10.2014 12:09

L15a17d85i22s79l84a91v 38Z92i37m61a 4123361879768

Přesně. Navíc tyhle výjimky maj specifické to, že nejsou typické casual hry. Pokud chce někdo jít do běžných casual her, kde je nejvíc peněz, tak musí i hodně utratit za marketing, protože je zde obrovská konkurence.

0/0
24.10.2014 19:37

V35á47c58l36a59v 40H56o51s47c51h 8576908862731

jedině hry na zx spectru do 48 kb, to mělo své kouzlo

0/−1
6.10.2014 9:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.