Diskuze

Jak se dělá hra: Bez marketingu skončíte v prodejním pekle

Poslední díl vývojářského deníčku odhalí jeden z nejdůležitějších aspektů herní tvorby. Tedy propagaci a marketing.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V35i53t 41O19t42a59h47a30l

6. 10. 2014 11:13

Tohle není tak úplně pravda. 

Spousta her je natolik dobrých, že si komunitu vybuduje a je úspěšná i netradičním modelem bez notnosti vyhazování  financí na marketing.

Typickým příkladem je třeba Dwarf Fortress.

0 0
možnosti

"Spousta her"... to jsou extremne vzacne vyjimky. Diky bohu za ne, ale takovy uspech nelze planovat a i v ramci podobnych projektu se povede jen jednomu z mnoha tisic.

1 0
možnosti

jedině hry na zx spectru do 48 kb, to mělo své kouzlo

0 1
možnosti