Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po BioShocku vytvářejí pohádkově působící výzvu pro otrlé hráče

Rozpuštění studia Irrational, ve kterém vznikla značka BioShock, řadu lidí překvapilo. Část vývojářů se však rozhodla vytvořit vlastní společnost The Molasses Flood a jejich první titul navozuje značně umělecký dojem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B43e91d20ř52i60c33h 65V11y94m75y39s52l52i80c15k71ý 3658763253238

Nevim, nevim, poslední dobou je těch survival her nějak moc, ať už singleplayerových nebo multiplayerových. Nějak jim nemůžu přijít na chuť. Pár jsem jich zkoušel, na pár se díval na Twitchy, ale vždycky to bylo jen 30 minut jdu a jdu a pak během pár sekund jsem mrtvý.

Jako chápu, že survival prvky můžou být přínosem pro hry a určitě pozitivně ovlivní hratelnost spousty her, ale samotný survival, kdy jediné, co musíte je přežít mi moc zábavné nepřipadá. Nemám tolik času, abych u her trávil hodiny. Chápu, že někdo je má a rád vymění svůj život za život ve virtuální realitě, ale to není nic pro mě.

0/0
9.10.2014 10:32
Foto

J38i70ř52í 85C40h52o21c32h98o95l82á60č 5314853360466

tak nějak

0/0
9.10.2014 10:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.