Diskuze

Po BioShocku vytvářejí pohádkově působící výzvu pro otrlé hráče

Rozpuštění studia Irrational, ve kterém vznikla značka BioShock, řadu lidí překvapilo. Část vývojářů se však rozhodla vytvořit vlastní společnost The Molasses Flood a jejich první titul navozuje značně umělecký dojem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Nevim, nevim, poslední dobou je těch survival her nějak moc, ať už singleplayerových nebo multiplayerových. Nějak jim nemůžu přijít na chuť. Pár jsem jich zkoušel, na pár se díval na Twitchy, ale vždycky to bylo jen 30 minut jdu a jdu a pak během pár sekund jsem mrtvý.

Jako chápu, že survival prvky můžou být přínosem pro hry a určitě pozitivně ovlivní hratelnost spousty her, ale samotný survival, kdy jediné, co musíte je přežít mi moc zábavné nepřipadá. Nemám tolik času, abych u her trávil hodiny. Chápu, že někdo je má a rád vymění svůj život za život ve virtuální realitě, ale to není nic pro mě.

0 0
možnosti