Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejlepší zážitek z The Evil Within na PC? Podle vývojářů 30 snímků za vteřinu

Vývojáři tvrdí, že vyvíjeli The Evil Within s nejlepším zážitkem na paměti. To v praxi znamená, že je titul i v PC verzi omezený na 30 snímků za vteřinu a využívá rozlišení v poměru stran 2,35:1. Hráči tyto parametry mohou upravit speciálními příkazy, vývojáři to však nedoporučují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D10a47n64i46e67l 12A36m76b44r80o57ž 7849623635332

Pane Jiří, ať je hra koncipovaná jako film, pořád je to HRA, která se HRAJE a OVLÁDÁ, takže čím víc snímků, tím líp. Vaše tvrzení používají velmi rádi vývojáři předělávající konzolovou hru na PC, aby se nemuseli piplat s konzolovým portem, který většinou standartně na TV podporuje právě 30 snímků. Vývojáři se pak totiž musí dělat ještě s triple bufferingem, který taky rádi vývojáři vynechávají a výsledkem je, že většina konzolovích her na PC, když je zapnutá verticální synchronizace jede bud 30 nebo 60 snímků a nic víc, což je škoda když hra může na plné detaily jet třeba 52 že. Jako 30 snímků je opravdu nepříjemné na pohled na monitoru, po hodině hraní jste rád, že se poznáte v zrcadle a "poslepu" hledáte prášky na migrénu a zánět spojivek ;-(  Né ted vážně, zkuste si u jiné jakékoliv hry při 30 snímcích podívat myší rychleji doleva a pak doprava a pak při 60 a rozdíl vám bude okamžitě jasný! A nevidím důvod proč bych měl mít při pohybu nebo pohledu šmouhy místo plynulého přechodu obrazu, ať se jedná o fps nebo adventuru. Je to pouze o lenosti vývojářů a více práce! Nebude to podporované, ale naštěstí to půjde nastavit v debugu, protože jinak by jim to lidi na PC omlátili o hlavu! Kdo tomu trochu rozumí nenechá se opít rohlíkem z nějaké tiskovky. R^

0/0
14.10.2014 8:30
Foto

J76i42ř49í 65K69w22o35l19e41k 5593187908159

30 snímků za vteřinu a rozlišení v poměru stran 2,35 :1 jsou obdobou širokoúhleho filmu. Hra je tedy koncipována jako film. A pokud není akční tak více fps nepotřebuje.

0/−1
10.10.2014 13:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.