Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci videí na YouTube měli podle smlouvy nutit lidi k nákupu her

Fenomén videorecenzí a komentovaných průchodů hrou má i své stinné stránky. Marketingové společnosti totiž za některé příspěvky platí a snaží se autory přimět, aby o titulech mluvili pouze pozitivně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a94k68u90b 89P61e96e11t 7943978452541

a takových her je dnes bohužel většina...

0/0
15.10.2014 14:27

E75d48a 76D98r73á42b26e37k 7819672173417

nejen dnes, tak to bylo vždycky :-)

0/0
28.11.2014 22:35

V43á57c66l81a83v 70Š34k64o52d27a 2711637794

Ono tyhle podivný hodnocení člověk vidí takřka všude, včera vyšel Evil Within, mnohými recenzemi vyzdvihovaný na 8,7 či 9,1, ovšem když jsem sledoval playthrough na twitchi u 2 streamerů, jeden hru zabalil asi po 6 hodinách hraní s tím že ho to prostě nebaví a že je prostě špatná hra co nestojí za hraní a druhej to zabalil asi po hodině se slovy "F***, I want my money back" a já s nimi souhlasím... Nedivil bych se tedy kdyby byly recenze, zvláště pak na špatné hry dost často podplacené tak aby podpořily prodoje, přestože hra za nic moc nestojí nebo prostě není tak dobrá jak uvádějí recenze...

+11/0
15.10.2014 8:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.