Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci videí na YouTube měli podle smlouvy nutit lidi k nákupu her

Fenomén videorecenzí a komentovaných průchodů hrou má i své stinné stránky. Marketingové společnosti totiž za některé příspěvky platí a snaží se autory přimět, aby o titulech mluvili pouze pozitivně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a40k96u29b 74P46e76e34t 7253768552821

a takových her je dnes bohužel většina...

0/0
15.10.2014 14:27

E33d82a 63D47r41á89b63e11k 7139362293217

nejen dnes, tak to bylo vždycky :-)

0/0
28.11.2014 22:35

V81á33c78l76a31v 45Š12k32o15d92a 2931927424

Ono tyhle podivný hodnocení člověk vidí takřka všude, včera vyšel Evil Within, mnohými recenzemi vyzdvihovaný na 8,7 či 9,1, ovšem když jsem sledoval playthrough na twitchi u 2 streamerů, jeden hru zabalil asi po 6 hodinách hraní s tím že ho to prostě nebaví a že je prostě špatná hra co nestojí za hraní a druhej to zabalil asi po hodině se slovy "F***, I want my money back" a já s nimi souhlasím... Nedivil bych se tedy kdyby byly recenze, zvláště pak na špatné hry dost často podplacené tak aby podpořily prodoje, přestože hra za nic moc nestojí nebo prostě není tak dobrá jak uvádějí recenze...

+11/0
15.10.2014 8:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.