- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže odebrali oživení, aby z toho udělali snad taktickou akci, ale pro jistotu to nastavili na zápasy v délce trvání 3 minut plus vozítka a vrtulníčky aby hráči BF a CoD nedostali smrtelnou dávku frustrace a nudy.
Pro srovnání, ve SWAT4 co-op modu se vždycky tak 10-15 minut domlouvalo, jak se bude postupovat, jaký jsou týmy a sub-týmy, kdo je point a kdo cover, jaký je postup vstupování do místnosti, jeslti se používá opti-wand nebo "skenování" aby to nebylo tak jednoduchý a následně se ve hře postupovalo krok po kroku a když někdo na začátku padnul, tak pak 20 minut čuměl, v lepším případě z pohledu jiného hráče. A jaká to byla zábava.
Nakonec bych rád upozornil na projekt Ground Branch od BlackFoot Studios, který vyvíjejí lidi co se podíleli na prvních dílech např. Ghost Recon a R6, a cílem je vytvořit hard-core tactical shooter právě ve stylu SWAT nebo prvních GR a R6. Přičemž by už neměli být daleko od nějaké alpha verze (teď tuším chtějí vypustit jakési technické demo).
v dnešním uspěchaném světě jsou tyto taktické hry jen pro malé procento hráčů. Já si je rád zahraji, ale hráči jako my budou mít vždy problém s počtem aktivních hráčů. Ground Branch je zajímavý projekt.