Diskuze

Vývojáři nového Rainbox Six vysvětlují, proč ve hře chybí oživení

Titul Rainbow Six Siege chce nabídnout taktickou akci i v rámci síťové hry. Jedním z prvků, který to má zajistit, je absence oživení v rámci jednoho zápasového kola.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Takže odebrali oživení, aby z toho udělali snad taktickou akci, ale pro jistotu to nastavili na zápasy v délce trvání 3 minut plus vozítka a vrtulníčky aby hráči BF a CoD nedostali smrtelnou dávku frustrace a nudy.

Pro srovnání, ve SWAT4 co-op modu se vždycky tak 10-15 minut domlouvalo, jak se bude postupovat, jaký jsou týmy a sub-týmy, kdo je point a kdo cover, jaký je postup vstupování do místnosti, jeslti se používá opti-wand nebo "skenování" aby to nebylo tak jednoduchý a následně se ve hře postupovalo krok po kroku a když někdo na začátku padnul, tak pak 20 minut čuměl, v lepším případě z pohledu jiného hráče. A jaká to byla zábavaR^.

Nakonec bych rád upozornil na projekt Ground Branch od BlackFoot Studios, který vyvíjejí lidi co se podíleli na prvních dílech např. Ghost Recon a R6, a cílem je vytvořit hard-core tactical shooter právě ve stylu SWAT nebo prvních GR a R6. Přičemž by už neměli být daleko od nějaké alpha verze (teď tuším chtějí vypustit jakési technické demo).

1 0
možnosti
MK

v dnešním uspěchaném světě jsou tyto taktické hry jen pro malé procento hráčů. Já si je rád zahraji, ale hráči jako my budou mít vždy problém s počtem aktivních hráčů. Ground Branch je zajímavý projekt.

0 0
možnosti