Diskuze

RECENZE: Evil Within se vrací ke kořenům hororu. Každý náboj se počítá

Pokud patříte k těm, kteří zamáčknou nostalgickou slzu při vzpomínce na staré hororové skvosty jako Resident Evil 1-4 a Silent Hill 1-3, můžete se radovat. Evil Within pro vás nejspíš bude splněným snem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Evil Within pro mě skutečnej herní odpad, 20%... Přesto že se nám snaží recenze namluvit opak, není to horror, je to jen neskutečně nechutná akční hra s hektolitry krve a jiného hnusu, okamžiky kdy se člověk bojí nebo lekne se během těch cca 14 hodin dají počítat na prstech jedné ruky, což je zoufale málo. V recenzi zmíněný kradmý postup, nevim kde se to komu podařilo, ale zombíci v této hře mají 6. smysl a vidí vás téměř okažitě jakmile se k nim přiblížíte, takže systém plížení v této hře prostě nefunguje. Zabíjení nepřátel je relativně rozmanité, člověk ovšem neví jestli se smát nebo plakat když jednoho špekouna střelíte brokovnící do hlavy že mu z ní zůstane jenom uzounký vnější okraj a on stejně kráčí dál a dalších pár patron proletí touto dírou. Další takovou úsměvnou věcí jsou sirky-všichni nepřátelé musí být zřejmě napumpovaní benzínem, jinak si nedovedo představit že sirka na ně hozená zapálí krásný táboráček, nicméně vaše schopnost nést sebou celých 5 sirek najednou je k pousmání, než si díky zelenému hnusu který vám napumpují do mozku zvětšíte kapsu nebo krabičku od sirek, či snad odstraníte psychický blok že mít více sirek najednou je nebezpečné? Demence. Tohle slovo hru vlastně docela vystihuje. Když vaše postava dokáže sprintovat před bandou zombíků celé 3 vteřiny (nebo jak dlouho než se upgradujete slizem) a pokud jste natolik neobezřetní že si vyčerpáte celou staminu, postava se prostě zastaví a asi 2 vteřiny se bude rozdejchávat než se pohne dál, zombíci, nezombíci. Pokud se potřebujete uzdravit, slouží k tomu 2 předměty, jistá dost nedůvěryhodně vypadající dvoujehla plná ještě nedůvěryhodnější zelené tekutiny, která vám obnoví část zdraví a nezanechá žádné vedlejší následky, naopak druhý předmět, klasická lékárnička vás uzdraví úplně, nicméně jste po ní sjetý jak ta nejhorší fetka... Hnedka první boss-týpek s motorovkou kterého musíte zabít, abyste (a teď se podržte) mohli přeříznout ocelový řetěz držící bránu, po jeho přeříznutí motorovku zahodíte.

3 0
možnosti

To byl okamžik kdy jsem doopravdy nechápal, už jsem se těšil že bude mít postava něco na blízko, jelikož sekyrku kterou občas potká zahodí po prvním použití a tak po prvním použití zahodí i motorovku, protože nechat si jí by dávalo smysl. Téměř ke konci pak získáte k arzenálu i revolver magnum, naštěstí do jeho upgradu už moc příležitostí investovat nemáte, jelikož střelivo do něj do konce hry potkáte jen asi párkrát-proč bylo tedy nezbytné ho do hry dávat mi zůstává záhadou... Během hry vás bude občas doprovázet mladší detektiv Joseph-tedy spíš vy jeho, mladej šikula vyřeší všechno za vás zatímco vy ho budete jen občas léčit a dívat se jak mu to jde hezky od ruky. Joseph je asi jediná postava která stojí za zmínku, všechny ostatní se vždycky jenom na pár okamžiků mihnou a pak se od vás nějakým zázrakem oddělí, zvlášť chovanec blázince Leslie, kterého naháníte (kdovíproč) už od začátku hry a vždy vám zdrhne za zombíkama, přesto se z nějakého důvodu nestane jejich krmením, jak se dozvíte na konci hry-ano až na konci hry začne celý "příběh" dávat trošičku smysl, alespoň v některých bodech, v jiných je to stále slátanina beze smyslu.

3 0
možnosti

J82a93n 94K97o19n52e42c42n20y

21. 10. 2014 11:24

Škoda, že port na PC je shit.

0 0
možnosti