Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nadáváme na herní průmysl, ale je cesta zpět řešením? Recenze Wrack

Kdyby tak byly hry jako dřív. Toto přání zní často v diskusích a je to něco, čemu sám věřím. Nová střílečka ve stylu DOOMa však pokládá otázku, jestli jsou některé typy starých her opravdu lepší a nakolik je to síla nostalgie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H74y35n24e66k 74T31r69o81j37a27n 1421741423509

však ona by to taky byla mnohem větší zábava, kdyby ta hra celkově nepůsobila spíš jako demo:

+nepřátel je dohromady tak 5+sem tam nějaký boss

+zbraně mi přijdou naopak celkem nudný a hlavně nevyvážený (a nejlepší je jednoznačně meč)

+design levelů nejde s doomem srovnávat ani omylem; mapy obsahují dvakrát až třikrát nakopírovanou zcela identickou lokaci, na jejímž konci stisknete jedno z tlačítek, která nakonec uvolní cestu k bossovi.

+dohráno v suchým triku za 3 hodiny, motivace a chuť hrát znova veškerá žádná, navíc ať je příběh sebevíc špatnej, tak prostě končí v půlce. to se prostě nedělá.

+chybí multplayer.

Shrnuto - je to prostě demoverze. Na indie projekt je to úspěch, ale ten promarněnej potenciál mrzí strašně. protože místy to byla fakt sranda. za mě 40% PS: soundtrack se povedl! ten je původnímu Doomu asi nejblíž ze všech aspektů hry.

0/0
4.11.2014 2:06

M22i91r29o33s55l58a13v 95S55t11a92s39t68n95y 7244153676931

Tak já nevím, ale přece závisí hlavně na žánru. Řekl bych, že třeba RPG i adventury měly ten zlatý věk během 90. let a většině těch nejkvalitnějších her se dneska máloco vyrovná, natož aby je překonaly. Už jen proto, že se uchylují ke kompromisům typu akční mezihry, menší důraz na dialogy a celkové cílení na mainstreamové zákazníky. Proto pak vznikají všelijaké naředěné žánry, kde jde kvalita stranou.

Akční hry jsou v tomhle jiné, nemám pocit, že by kolem mě lidi až tak žehrali, jak ty doomovky z devadesátek byly strašný terno a dneska už se nic nedá hrát.

0/0
3.11.2014 14:19

A41n18t48o50n48í81n 28Ž16o81h84a 2825890158326

Všechno má své meze. Starší hry byly v některých ohledech opravdu asi lepší, ale nemyslím si, že je nutné se vracet až k Doomu....

0/0
2.11.2014 19:50

P53e42t58r 69J21a91r16o41š 2934781215197

Wrack uz od doby oznameni absence sitove hry je vseobecne povazovanaza outsidera. Vyvojari totiz prave vynechali to, proc se doom stal legendou. Single mel totiz presne to co ma Wrack. Stereotyp. Legendu z Doomu udelal totiz MP - COOP i DM. Podobna hra bez MP proste nema sanci vyrazneji uspet. Dnes ani tehdy.

+3/−3
1.11.2014 17:15

B98e80d88ř61i43c86h 77V59y55m36y67s37l18i39c27k33ý 3148703473858

Sigle Doom byl stereotyp? No možná pro tebe, ale já ho dohrál napříč všemi obtížnostmi a všemi epizodami několikrát a nikdy mě to stereotypní nepřipadalo.

+4/0
1.11.2014 21:23

J89a11k32u36b 11P44e93e57t 7933608282861

presne, ja ho třeba po siti nikdy ani nehral...a ze jsem se ho naparil, Heretica zrovna tak.

+5/0
1.11.2014 22:30

V16o61j13t68ě59c55h 26R55ů80ž75e14k 1307372874312

Ne, nechci se vrátit do minulosti. Dnes jsou hry mnohem lepší než před 15 lety.

+5/−18
1.11.2014 11:04

P35e12t15r 18J66a77r75o25š 2514851375427

single urcite. v MP mi vsak nove prvky a rozmanita grafika spise vadi a rozptyluji. i proto dodnes uprednostnuji CS1.6 pred CSS.

Atletika se dodnes taky beha na jednoduchem ovalu, a nepridavaji se tam ruzne serepaticky. Kdyz chci realitu, jdu na paintbal.

+2/0
1.11.2014 17:08

V56o79j26t55ě86c75h 22R20ů61ž57e51k 1287832424592

;-D Vy jste mi ale vtipálek, běžte si hrát původní Pong.

0/−5
1.11.2014 17:10

P63e64t98r 27J28a44r66o27š 2414521745907

Pong ne, ale vecer si dam zase Q1.

+3/0
1.11.2014 17:22

V53o59j81t86ě22c71h 78R13ů44ž29e27k 1617112524542

No vidíte, já si dám raději Dark Souls 2. Ale když vás to baví.

0/−1
1.11.2014 17:24

P71e70t47r 15J89a48r42o18š 2974191425627

v poradku. kazdemu co jeho jest ;-)

0/0
1.11.2014 17:39

H51y12n30e44k 67Š74l14a42h16ů27n38e34k 4659813896159

Dark Souls 2 bych nezmiňoval jako příklad "moderní" hry, protože má starou hardcore obtížnost.

+3/0
1.11.2014 18:53

V90o92j61t21ě37c94h 33R18ů43ž43e41k 1377122564602

"Hardcore"

0/−1
1.11.2014 19:14

H52y53n96e74k 70Š37l12a87h37ů44n70e64k 4669793536539

Aha, nějaký online masturbátor ;-D

+2/0
1.11.2014 19:48

B77e21d47ř84i88c75h 98V30y23m10y72s82l25i30c16k67ý 3458883363458

Myslíš ten "moderní" Dark Souls 2 s tím ovládáním z konzolí, které se tvůrci ani nesnažili pořádně nabindovat, takže v tutoriálu máš dělat věci na které není ani přiřazená klávesa a musíš si to nastavovat sám? :D

0/0
1.11.2014 21:27

V38o46j28t49ě33c22h 17R67ů58ž83e85k 1337532664422

No jo, o tom se konzolistům může leda tak zdát, aby si mohli ovládání nastavit, jak chtějí. :-)

0/−1
1.11.2014 21:35

M17i87l56a87n 69Š38t75ě67p13á90n22e61k 8916162345458

Tak já moc střílečky nehraju. Ale obecně hry vypínám po půl hodině naopak právě kvůli těm pitomým filmovým sekvencím. Chci si sednou, v klidu si zahrát. A místo toho sedím, čučím a čekám... začínám se nudit. Kdybych měl chuť koukat na film, tak si totiž pustím film (který bude pro mě určitě milionkrát lepší než filmová sekvence i v té nejlepší hře).

+8/−1
1.11.2014 9:41

O26n55d41r46a 20H62ů63ď98a 5656311418878

Sekvence od Blizzardu jsou občas lepší než nadprůměrný film :)

+6/0
1.11.2014 11:03

V93o54j91t40ě98c42h 96R23ů82ž45e39k 1937142164652

Zahrajte si Dark Souls 2, ty vás s příběhem moc otravovat nebudou.

0/−3
1.11.2014 11:06

P31e47t30r 31J33a87r45o10š 2294811445707

vas to DS2 asi vazne chytlo. Jinou hru jste zatim nezminil :)))

+3/0
1.11.2014 17:43

V75o83j83t37ě13c58h 25R48ů19ž70e93k 1517222494742

Nebudu přeci zmiňovat jinou hru, než kterou zrovna hraju, ne?

0/−3
1.11.2014 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.