Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nadáváme na herní průmysl, ale je cesta zpět řešením? Recenze Wrack

Kdyby tak byly hry jako dřív. Toto přání zní často v diskusích a je to něco, čemu sám věřím. Nová střílečka ve stylu DOOMa však pokládá otázku, jestli jsou některé typy starých her opravdu lepší a nakolik je to síla nostalgie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H77y16n60e63k 97T44r61o58j91a32n 1861971343639

však ona by to taky byla mnohem větší zábava, kdyby ta hra celkově nepůsobila spíš jako demo:

+nepřátel je dohromady tak 5+sem tam nějaký boss

+zbraně mi přijdou naopak celkem nudný a hlavně nevyvážený (a nejlepší je jednoznačně meč)

+design levelů nejde s doomem srovnávat ani omylem; mapy obsahují dvakrát až třikrát nakopírovanou zcela identickou lokaci, na jejímž konci stisknete jedno z tlačítek, která nakonec uvolní cestu k bossovi.

+dohráno v suchým triku za 3 hodiny, motivace a chuť hrát znova veškerá žádná, navíc ať je příběh sebevíc špatnej, tak prostě končí v půlce. to se prostě nedělá.

+chybí multplayer.

Shrnuto - je to prostě demoverze. Na indie projekt je to úspěch, ale ten promarněnej potenciál mrzí strašně. protože místy to byla fakt sranda. za mě 40% PS: soundtrack se povedl! ten je původnímu Doomu asi nejblíž ze všech aspektů hry.

0/0
4.11.2014 2:06

M79i48r90o97s38l41a59v 25S60t62a74s71t32n74y 7414583756871

Tak já nevím, ale přece závisí hlavně na žánru. Řekl bych, že třeba RPG i adventury měly ten zlatý věk během 90. let a většině těch nejkvalitnějších her se dneska máloco vyrovná, natož aby je překonaly. Už jen proto, že se uchylují ke kompromisům typu akční mezihry, menší důraz na dialogy a celkové cílení na mainstreamové zákazníky. Proto pak vznikají všelijaké naředěné žánry, kde jde kvalita stranou.

Akční hry jsou v tomhle jiné, nemám pocit, že by kolem mě lidi až tak žehrali, jak ty doomovky z devadesátek byly strašný terno a dneska už se nic nedá hrát.

0/0
3.11.2014 14:19

A83n56t20o66n34í45n 23Ž92o80h24a 2225630778196

Všechno má své meze. Starší hry byly v některých ohledech opravdu asi lepší, ale nemyslím si, že je nutné se vracet až k Doomu....

0/0
2.11.2014 19:50

P83e40t22r 82J95a16r42o97š 2434541115717

Wrack uz od doby oznameni absence sitove hry je vseobecne povazovanaza outsidera. Vyvojari totiz prave vynechali to, proc se doom stal legendou. Single mel totiz presne to co ma Wrack. Stereotyp. Legendu z Doomu udelal totiz MP - COOP i DM. Podobna hra bez MP proste nema sanci vyrazneji uspet. Dnes ani tehdy.

+3/−3
1.11.2014 17:15

B75e56d62ř34i37c51h 48V16y36m34y47s87l75i47c75k66ý 3878923843318

Sigle Doom byl stereotyp? No možná pro tebe, ale já ho dohrál napříč všemi obtížnostmi a všemi epizodami několikrát a nikdy mě to stereotypní nepřipadalo.

+4/0
1.11.2014 21:23

J16a76k96u24b 49P51e15e70t 7313868902761

presne, ja ho třeba po siti nikdy ani nehral...a ze jsem se ho naparil, Heretica zrovna tak.

+5/0
1.11.2014 22:30

V34o18j55t96ě13c13h 59R40ů87ž58e80k 1107822614532

Ne, nechci se vrátit do minulosti. Dnes jsou hry mnohem lepší než před 15 lety.

+5/−18
1.11.2014 11:04

P50e91t58r 93J47a76r86o79š 2514501305317

single urcite. v MP mi vsak nove prvky a rozmanita grafika spise vadi a rozptyluji. i proto dodnes uprednostnuji CS1.6 pred CSS.

Atletika se dodnes taky beha na jednoduchem ovalu, a nepridavaji se tam ruzne serepaticky. Kdyz chci realitu, jdu na paintbal.

+2/0
1.11.2014 17:08

V52o26j83t12ě25c98h 92R36ů58ž44e14k 1617342514852

;-D Vy jste mi ale vtipálek, běžte si hrát původní Pong.

0/−5
1.11.2014 17:10

P64e70t36r 91J61a60r38o37š 2964781445787

Pong ne, ale vecer si dam zase Q1.

+3/0
1.11.2014 17:22

V39o30j58t25ě19c54h 32R59ů57ž35e14k 1397172334672

No vidíte, já si dám raději Dark Souls 2. Ale když vás to baví.

0/−1
1.11.2014 17:24

P16e72t15r 77J52a95r55o64š 2374351665287

v poradku. kazdemu co jeho jest ;-)

0/0
1.11.2014 17:39

H15y53n32e56k 52Š80l93a41h11ů17n57e48k 4899973586349

Dark Souls 2 bych nezmiňoval jako příklad "moderní" hry, protože má starou hardcore obtížnost.

+3/0
1.11.2014 18:53

V14o42j98t94ě82c25h 59R96ů76ž30e29k 1697842964972

"Hardcore"

0/−1
1.11.2014 19:14

H66y82n49e91k 52Š33l67a97h66ů11n54e24k 4199263496509

Aha, nějaký online masturbátor ;-D

+2/0
1.11.2014 19:48

B27e39d37ř59i82c13h 19V74y34m58y89s55l45i32c54k51ý 3138573323448

Myslíš ten "moderní" Dark Souls 2 s tím ovládáním z konzolí, které se tvůrci ani nesnažili pořádně nabindovat, takže v tutoriálu máš dělat věci na které není ani přiřazená klávesa a musíš si to nastavovat sám? :D

0/0
1.11.2014 21:27

V57o97j63t51ě87c81h 12R27ů61ž95e89k 1227782314612

No jo, o tom se konzolistům může leda tak zdát, aby si mohli ovládání nastavit, jak chtějí. :-)

0/−1
1.11.2014 21:35

M85i44l15a55n 42Š24t51ě35p50á78n52e88k 8496612135968

Tak já moc střílečky nehraju. Ale obecně hry vypínám po půl hodině naopak právě kvůli těm pitomým filmovým sekvencím. Chci si sednou, v klidu si zahrát. A místo toho sedím, čučím a čekám... začínám se nudit. Kdybych měl chuť koukat na film, tak si totiž pustím film (který bude pro mě určitě milionkrát lepší než filmová sekvence i v té nejlepší hře).

+8/−1
1.11.2014 9:41

O78n88d89r67a 24H30ů61ď34a 5346221628398

Sekvence od Blizzardu jsou občas lepší než nadprůměrný film :)

+6/0
1.11.2014 11:03

V11o13j47t52ě86c10h 20R93ů14ž93e80k 1567742954452

Zahrajte si Dark Souls 2, ty vás s příběhem moc otravovat nebudou.

0/−3
1.11.2014 11:06

P88e91t91r 88J48a40r43o13š 2764731745287

vas to DS2 asi vazne chytlo. Jinou hru jste zatim nezminil :)))

+3/0
1.11.2014 17:43

V70o92j78t15ě63c71h 62R85ů88ž74e55k 1197592704452

Nebudu přeci zmiňovat jinou hru, než kterou zrovna hraju, ne?

0/−3
1.11.2014 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.