Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nadáváme na herní průmysl, ale je cesta zpět řešením? Recenze Wrack

Kdyby tak byly hry jako dřív. Toto přání zní často v diskusích a je to něco, čemu sám věřím. Nová střílečka ve stylu DOOMa však pokládá otázku, jestli jsou některé typy starých her opravdu lepší a nakolik je to síla nostalgie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H26y20n33e18k 47T52r60o88j65a46n 1871661923959

však ona by to taky byla mnohem větší zábava, kdyby ta hra celkově nepůsobila spíš jako demo:

+nepřátel je dohromady tak 5+sem tam nějaký boss

+zbraně mi přijdou naopak celkem nudný a hlavně nevyvážený (a nejlepší je jednoznačně meč)

+design levelů nejde s doomem srovnávat ani omylem; mapy obsahují dvakrát až třikrát nakopírovanou zcela identickou lokaci, na jejímž konci stisknete jedno z tlačítek, která nakonec uvolní cestu k bossovi.

+dohráno v suchým triku za 3 hodiny, motivace a chuť hrát znova veškerá žádná, navíc ať je příběh sebevíc špatnej, tak prostě končí v půlce. to se prostě nedělá.

+chybí multplayer.

Shrnuto - je to prostě demoverze. Na indie projekt je to úspěch, ale ten promarněnej potenciál mrzí strašně. protože místy to byla fakt sranda. za mě 40% PS: soundtrack se povedl! ten je původnímu Doomu asi nejblíž ze všech aspektů hry.

0/0
4.11.2014 2:06

M47i30r50o86s96l83a77v 91S68t95a33s20t51n64y 7444503836871

Tak já nevím, ale přece závisí hlavně na žánru. Řekl bych, že třeba RPG i adventury měly ten zlatý věk během 90. let a většině těch nejkvalitnějších her se dneska máloco vyrovná, natož aby je překonaly. Už jen proto, že se uchylují ke kompromisům typu akční mezihry, menší důraz na dialogy a celkové cílení na mainstreamové zákazníky. Proto pak vznikají všelijaké naředěné žánry, kde jde kvalita stranou.

Akční hry jsou v tomhle jiné, nemám pocit, že by kolem mě lidi až tak žehrali, jak ty doomovky z devadesátek byly strašný terno a dneska už se nic nedá hrát.

0/0
3.11.2014 14:19

A60n68t40o34n15í82n 92Ž43o14h41a 2835680738946

Všechno má své meze. Starší hry byly v některých ohledech opravdu asi lepší, ale nemyslím si, že je nutné se vracet až k Doomu....

0/0
2.11.2014 19:50

P65e96t75r 26J51a64r20o96š 2494331515367

Wrack uz od doby oznameni absence sitove hry je vseobecne povazovanaza outsidera. Vyvojari totiz prave vynechali to, proc se doom stal legendou. Single mel totiz presne to co ma Wrack. Stereotyp. Legendu z Doomu udelal totiz MP - COOP i DM. Podobna hra bez MP proste nema sanci vyrazneji uspet. Dnes ani tehdy.

+3/−3
1.11.2014 17:15

B84e36d11ř95i53c25h 62V98y16m34y65s22l24i67c93k63ý 3798453183988

Sigle Doom byl stereotyp? No možná pro tebe, ale já ho dohrál napříč všemi obtížnostmi a všemi epizodami několikrát a nikdy mě to stereotypní nepřipadalo.

+4/0
1.11.2014 21:23

J32a38k54u53b 87P28e98e28t 7773628282161

presne, ja ho třeba po siti nikdy ani nehral...a ze jsem se ho naparil, Heretica zrovna tak.

+5/0
1.11.2014 22:30

V82o77j97t66ě42c17h 87R68ů16ž73e88k 1407402624112

Ne, nechci se vrátit do minulosti. Dnes jsou hry mnohem lepší než před 15 lety.

+5/−18
1.11.2014 11:04

P82e70t56r 27J14a25r51o13š 2554811565187

single urcite. v MP mi vsak nove prvky a rozmanita grafika spise vadi a rozptyluji. i proto dodnes uprednostnuji CS1.6 pred CSS.

Atletika se dodnes taky beha na jednoduchem ovalu, a nepridavaji se tam ruzne serepaticky. Kdyz chci realitu, jdu na paintbal.

+2/0
1.11.2014 17:08

V26o44j31t52ě16c59h 39R45ů69ž36e30k 1717572484922

;-D Vy jste mi ale vtipálek, běžte si hrát původní Pong.

0/−5
1.11.2014 17:10

P58e49t23r 23J34a27r25o56š 2304441245897

Pong ne, ale vecer si dam zase Q1.

+3/0
1.11.2014 17:22

V41o74j51t83ě84c98h 63R51ů70ž52e45k 1337802334642

No vidíte, já si dám raději Dark Souls 2. Ale když vás to baví.

0/−1
1.11.2014 17:24

P23e44t35r 55J55a75r57o54š 2164671435827

v poradku. kazdemu co jeho jest ;-)

0/0
1.11.2014 17:39

H16y10n87e11k 17Š91l68a97h70ů27n52e45k 4719933956329

Dark Souls 2 bych nezmiňoval jako příklad "moderní" hry, protože má starou hardcore obtížnost.

+3/0
1.11.2014 18:53

V15o13j88t41ě11c61h 11R22ů93ž88e67k 1237822294442

"Hardcore"

0/−1
1.11.2014 19:14

H25y51n26e56k 51Š82l51a38h41ů22n35e92k 4959903896839

Aha, nějaký online masturbátor ;-D

+2/0
1.11.2014 19:48

B61e79d35ř48i13c78h 12V81y53m98y75s16l28i34c54k24ý 3518813363938

Myslíš ten "moderní" Dark Souls 2 s tím ovládáním z konzolí, které se tvůrci ani nesnažili pořádně nabindovat, takže v tutoriálu máš dělat věci na které není ani přiřazená klávesa a musíš si to nastavovat sám? :D

0/0
1.11.2014 21:27

V55o46j54t48ě63c74h 57R28ů74ž68e15k 1307142154152

No jo, o tom se konzolistům může leda tak zdát, aby si mohli ovládání nastavit, jak chtějí. :-)

0/−1
1.11.2014 21:35

M43i57l79a41n 46Š49t43ě13p52á17n44e19k 8176662215518

Tak já moc střílečky nehraju. Ale obecně hry vypínám po půl hodině naopak právě kvůli těm pitomým filmovým sekvencím. Chci si sednou, v klidu si zahrát. A místo toho sedím, čučím a čekám... začínám se nudit. Kdybych měl chuť koukat na film, tak si totiž pustím film (který bude pro mě určitě milionkrát lepší než filmová sekvence i v té nejlepší hře).

+8/−1
1.11.2014 9:41

O23n64d95r37a 25H34ů85ď84a 5386301828168

Sekvence od Blizzardu jsou občas lepší než nadprůměrný film :)

+6/0
1.11.2014 11:03

V84o92j54t11ě22c28h 21R65ů71ž50e88k 1537212434122

Zahrajte si Dark Souls 2, ty vás s příběhem moc otravovat nebudou.

0/−3
1.11.2014 11:06

P41e28t64r 49J61a63r26o91š 2654181765897

vas to DS2 asi vazne chytlo. Jinou hru jste zatim nezminil :)))

+3/0
1.11.2014 17:43

V19o70j94t12ě25c66h 37R27ů58ž62e43k 1967872554542

Nebudu přeci zmiňovat jinou hru, než kterou zrovna hraju, ne?

0/−3
1.11.2014 19:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.