- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak upřímně ještě ani nemají zpětný ráz... na většině projektilových zbraních by mělo být možné bez gravitace létat...
není nijak korigována hmotnost brnění... atd.
ve hře zatím nejsou lasery, plasmové a částicové pušky...
Je to první preview... a není to vymazlená videosekvence do které Chris nalil 50000 vlastních dollarů (to se mu už teda vrátilo) cca tolik prý stálo to ´´uvodní video s Bengalem.
Jak může reallnost zpětného rázu pomáhat nováčkům spíš naopak ne?
Ne, autor tím chtěl zřejmě naznačit, že tímto způsobem k zásahu protivníka je potřeba také kus štěstí, ne jen zkušenosti.
Co jsem měl možnost vidět, tak fps modul mi připadal těžkopádnej a nudnej.
když píše CoDčkař o taktický akci , to mě zase baví....co by jste chtěli proboha?! nad všemi postavami health bar? velký nápis DOUBLE KILL!! nad vším čeho se doknete aby vám to hladilo ego
mě osobně se to moc libí, trochu to připomíná právě taktický akce typu Ghost Recon nebo SWAT a to mám 100x raději než bezhlavý "vletím tam a počkám na res" styl CoD nebo BF...chce to opatrně, krýt se, postupovat s mozkem a to je to co mraky lidí díky CoD a spol absolutně nezná
Vaše babička je CODkař. :) V recenzi Red Orchestra 2 jsem titul za to brutálně realistické zpracování chválil. O tom to vážně není.
Docela se mi libi to zabijeni bez napisu a nutnosti si byt zcela jisty ze souper padl.
V te nulove gravitaci je to docela vtipne, kdyz ta postava i tak dal leti vzduchem.
100% suhlas s clankom (to sa mi na BW uz davno nestalo :))