Diskuze
Jak vylepšit a kam posunout sérii Assassin’s Creed?
Děkujeme za pochopení.
O65n72d72ř17e41j 34M20a44r70e65k
má pravdu předseda......je fakt že to vraždění se víc podobá řádění šíleného maniaka a než poslání "hodného" assassína. Poslední dva díly byly zoufalost bez pořádného příběhu a s hl. postavami se člověk nemoh sžít. Věřím v návrat Altaira, Ezia a Desmonda
V41o94j71t19ě43c31h 16R92ů97ž78e57k
Jo, to vraždění stovek stráží v kombinaci s filosofií asasínů o nezabíjení těch, kteří si to nezaslouží mě dost štve
V Black Flag jsem s ničím jiným než s pěstmi a foukačkou nebojoval, a ten malej lotr Kidd (nebo jak se to jmenuje), mě štval taky.
E21v93a 68V75i45n14k79l13e71r19o48v30á
Mně by se líbilo, kdyby se zase rozvinul příběh za Abstergem. Strašně mě bavilo odhalovat tu konspiraci a trochu mě naštvalo, když nejdřív umřela Lucy a pak to zabalili i s Desmondem. Teď mám rozehranou čtverku a měla jsem strašnou radost, když jsem v hale Absterga uviděla Rebeccu a Shauna. Teď čekám, jestli se to někam rozvine :) ... A jestli né... (poprosím nespoilovat :)) !
Jinak opakující se styl hry mi tolik nevadí, o tom AC je a pořád mě to baví. Co mě štve, je slabej příběh. Ezia všichni milovali, protože jsme s ním prošli od kolíbky až ke stáří, člověk měl nutkání posouvat děj pořád dopředu a zjistit, co se bude dít potom. Tohle mi u dalších dílů chybí, dopředu mě žene akorát pár slabších momentů. Tak se teď modlím, aby Unity zachránila aspoň ta Paříž, i když Arno taky vypadá dost charakterně :)
P44e77t98e34r 92B74i68e96l54y
Ja som zjavne uplne opacny koniec, Desmoda a spol. by som uplne vyskrtol :)) Nemam rad ked ma z akcie preberu niekde v labaku alebo v jaskyni a poslu ma vyspat alebo nieco preskumat..to by som vedel vrazdit...
M78i46r79o28s93l50a24v 25K69r41a31h66u36l53í77k
na AC mi vadí zaměření převážně na masové vraždění a dále obtížnost. Ještě mi vadí absence převleků jako bylo v Liberation - assassin chodící stál v kápy je prostě nápadný.
Velice ale opravdu velice bych uvítal kdyby tam byl normál mod (tak jak tomu je doposud) a hardcore
Hardcore by obsahoval něco jako staminu.
ta by ubývala při těchto činnostech:
- boj
- zásah od soupeře
- sprint a lezení (kdy jste v režimu boje), mimo boj by stamina nemizela při lezení.
další úpravu bych uvítal u počtu "HP"
- dnešní assassíni jsou prakticky nesmrtelní. Chtělo by to aby vydržel max 2-3 zásahy od nepřítele
- regeneraci HP bych rád viděl pouze u nějakého městského doktora(bez možnosti si koupit instantní léčení) + pohyb silně zraněného by byl zpomalen a stráže by měli okamžitě podezření když se budete někde belhat.
J13a40r94o29s40l40a98v 56Z91o73l37t41á43n
Já hrál (a nedohrál) teda zatím jeden díl (3) a jedním zlovem - nuda.
V95o23j28t38a 80P12a42t57k87o57s
Třetím dílem bych zrovna nezačínal, oproti těm předchozím v krásných lokalitách je totiž opravdy docela nudný. Dohrál jsem ho jednou a nemám nejmenší nutkání se k němu vracet, narozdíl od skvělé dvojky a datadisků.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...