Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak vznikal bláznivý simulátor kozy. Rozhovor s autory

Před rokem bylo těžké si existenci titulu Goat Simulator jen představit. Dnes se v digitální distribuci Steam pyšní hodnocením 92 % od více jak dvaceti tisíc uživatelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I57v65a50n92a 12R46a11f23a24j72o70v48á 7672500573680

Naprosto perfektní hra ;-D Co já se jí nahrála, hlavně s démonickou kozou ;-D Skvělá pro všechny, kteří občas mají zápal kosti od blbosti a chtějí si odpočinout R^

+2/−1
10.11.2014 11:43

V72o36j72t77ě72c13h 67R13ů29ž10e31k 1387512324672

Odhaduji, že tu bude mnoho lidí plakat, jak je to nespravedlivé a jaká je to blbost, kterou si mohli koupit jen blbci.

0/0
10.11.2014 9:31

D32r45a94h82o47m77í63r 46S10t50r71o90u53h54a25l 4215768712564

Proč?

0/0
10.11.2014 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.