Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mezi násilím ve hrách a skutečném světě není spojitost, tvrdí vědec

Vědec Christopher Ferguson požádal mocenské síly, aby přestaly mylně označovat videohry za zdroj kriminality. Jako psycholog se zabývá dopadem násilného obsahu v různých formách médií na chování ve skutečném světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i16c16h17a20l 47P85a60v30l41á29t 9913803714299

Konecne nekdo vedecky podchytil realitu.I pres smrtici kombinaci Dooma a Carmageddonu totiz nikdo z mych znamych nikoho nerozrezal motorovou pilou, ani nedal kombo bonus na tramvajove zastavce (coz se napr. o sl. Hepnarove, ktera v zivote nevidela pocitac, tak nejak rict neda).

0/0
18.11.2014 15:33

J90a44k55u20b 92P18e88e14t 7873188412671

kolem 15ti nebo kolem/prez 60?

0/0
17.11.2014 14:02

M38a84r89t25i51n 53Ž80e20l17i57n67s96k30ý 9668589949502

Vzdyt to snad bylo uz spoustu krat ve zpravach, jak nekteri jedinci, co spachali zlocin, se odvolavali na to, ze chteli prozit to, co ve hre. Nedavno se psalo o islamistech z ISIL ze rikaji, ze je to lepsi nez Call of Duty, ponevadz je to v realu. Ja osobne si pri hrani hry dokazi velice dobre predstavit, ze mentalne jednodussi a moralne labilnejsi jedinec nemusi realisticke herni prostredi od reality az tak odlisovat a sve nadseni muze klidne prevest do realithy. 

A nezlobte se, ale tak jedoduchy, nesmyslny pruzkum a delat z nej zavery ...

Nově zpracoval vlastní studii, ve které porovnává čas trávený s hraním her v letech 1996 až 2011 s mírou násilí mladistvých za stejné období.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/nasili-ve-hrach-studie-ferguson-d3h-/Magazin.aspx?c=A141111_115955_bw-magazin_anb

... aby z nej mohl udelat zaver, tak by musel porovnat tento stav i se stavem ve spolecnosti bez her. Trebas by se bez her kriminalita snizovala, nebo nektere jeji druhy.

0/−10
16.11.2014 11:43

V28o20j24t40a 19P80a54t46k81o81s 8130768128273

Odkaz nebo se to nestalo. 99% islamisů z ISIL v životě nesedělo u počítače, můžete mi říct, jak tyhle lidi ty počítačové hry ovlivnily? A pokud někdo opravdu řekl to o CoD, tak to byl jeden z těch zfanatizovaných muslimů ze západu, kteří se tam rozhodli odjet. Ti tam ale opravdu nejeli na základě toho, že by je zfanatizovalo hraní počítačových her, ale spíš výplach mozku imána z nejbližší mešity.

+3/0
17.11.2014 9:11

M98a78r78t56i74n 39Ž25e76l48i98n60s22k43ý 9758579899352

Cetl jsem to podle me v ceskem clanku, ale vyhledal jsem si pouze anglicky ... BBC by snad melo stacit ... .

"A British fighter with the extremist group which calls itself Islamic State in Syria and Iraq (ISIS) has compared terrorism to video game Call of Duty."

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/27838978

0/0
17.11.2014 23:48

L59i93b62o69r 97D27a36v28i14d 4459782680719

"Vědec" - hlupák k pohledání. Stále se stupňující zločinnost tedy přišla do celého světa náhodou!

0/−15
16.11.2014 8:58

P77e43t14r 39J68a28r50o19š 2824641355507

lidi je vic, lide chudnou, vetsina z tech kriminalniku nema doma vubec pocitac.

je to stejne kratkozraky nazor, jako kdyby jste tvrdil ze mame vic dopravnich nehod a smrtaku, protoze dnesni auta jsou nebezpecnejsi nez ta pred 30 lety.

+10/−1
16.11.2014 9:42

M71i24c79h96a47l 78P88a91v55l53á82t 9493573104609

S temi nehodami.. My jich mame o dost min. A jeste mnohem min by jich mohlo byt, kdyby humlobuzeratori nemrvili co se da.

0/0
18.11.2014 15:29

J52i37ř70í 93P46e18t76r31u26ž18e13l16k38a 5487262755382

Kdybyste místo emoce vzbuzujících médií sledoval statistiky, tak uvidíte, že množství násilných zločinů páchaných mládeží naopak razantně za poslední desetiletí kleslo a stále klesá (alespoň statistiky USA, nehledě na několik smutných událostí), i jednotlivé typy zločinů jsou na minimu za posledních 34 let.

0/0
23.11.2014 19:06

M36a29r35t12i56n 31Ž65e66l88i75n25s34k59ý 9638819679662

Otazkou je, k cemu je vyrabeni her, kde muze clovek zit nemoralni-kradeze, zabijeni nevinnych a pod. zivot. Slusny clovek to hrat nebude a toho labilniho to snad muze zvyklat.

+1/−14
15.11.2014 23:46

E97d81a 21D70r88á42b94e92k 7629882443717

proč to slušný člověk hrát nebude?

+8/−1
16.11.2014 0:10

M60a53r39t76i53n 22Ž37e74l58i95n16s15k36ý 9568419609962

Nevidim duvod proc by slusneho cloveka, co z principu odmita delat spatne veci, to melo lakat delat to ve hre. Jina vec je, kdyz tam mas neco ukrast, nekoho zastrelit abys nekoho zachranil a pod.

+1/−2
16.11.2014 11:23

J65a53k30u48b 70P49e43e64t 7663478862401

;-D;-D;-D

+1/0
16.11.2014 11:28

M19a92r42t31i94n 38Ž32e84l56i15n50s53k92ý 9188129749152

To jsem nenapsal pro nevyzrale ... .

0/0
16.11.2014 11:29

V43o41j10t43a 95P95a44t23k32o88s 8130958218863

Jasně, vy jste tak skvěle vyzrálý, že vlastně mluvíte o něčem, co jste v životě nezkusil. Vsadím se o cokoliv, že jste nikdy žádnou z her, které tu tak kritizujete nehrál. Jinak byste věděl, že to, že někdo hraje za nemorální postavu z něj ještě nedělá neslušného člověka. To byste mohl říct i o člověkovi, který s oblibou sleduje například film Kmotr. Hlavní postavy jsou mafiánové, kteří s radostí zabíjejí jiné mafiány. Dělá to snad z diváka, který s nadšením sleduje film o nemorálních postavách taky špatného člověka?

+1/0
17.11.2014 9:09

M74a50r43t48i12n 72Ž83e41l27i19n75s49k59ý 9138759549612

Ano, z labilniho cloveka oslava kriminalnich aktu podle me muze udelat kriminalnika a hry hraji. Nastesi strilecky co jsem hral mely moralni aspekt, ze si tam clovek nemuze jit strilet nekoho co je jako dobry, civilisty a tak ... . Az tak spatne to podel me neni s tema hrama, odrazi se tam boj dobra se zlem ... zakazal bych jen hry, kde ma clovek hrat zlo, skodit, krast, zabijte nevine a pod. a tech tolik podle me snad neni.

0/0
17.11.2014 23:42

A47l67e58š 33K16o85p96e23c95k96ý 2172716495288

Já bych vám zakázal přístup PC a internetu, protože čtení o zločinech a vraždách by mohlo způsobit, že přestanete rozlišovat mezi tím ,co se stalo a tím, co je a vydat se na krvavou stezku. Nepřijde vám to dosti podobné?

+1/0
18.11.2014 7:18

M88a45r28t75i13n 59Ž69e98l12i31n12s23k90ý 9668569459412

Ne, ja se tady bavim o propagande zlocinu.

0/0
18.11.2014 22:58

J46a77k37u65b 37P62e62e68t 7643468352161

jen dotaz - kolik vam je?

0/0
17.11.2014 14:01

M75a75r68t77i89n 86Ž14e41l36i72n94s91k47ý 9658369319912

Nechce se mi to rikat, ani nevidim jak by to melo byt dulezite ... hry hraji.

0/0
18.11.2014 0:10

T93o39n65í59k 65K70u93t21t61m60a81n64n 6173478232

Máte pravdu. Jsem (doufám) chlap a nedovedu si představit, že bych hrál počítačovou hru - opakuji HRU - za ženskou. Proboha, hry jsou právě od toho, že vytvářejí (virtuální) zážitky, kterých se normální člověk v životě nedočká.

+2/0
16.11.2014 11:49

M43a92r35t55i42n 45Ž10e78l52i14n14s72k81ý 9448289709352

Svobodny, slusny clovek nema skryte, nemoralni potreby, to se vam snazim vysvetlit ... muze mit ruzna prani jako byt bohaty, cestovat po svete a pod. a to si v te hre muze zazit, ale zazivat neco nemoralniho nema potrebu ani ve hre. Takze lide labilni si mohou spatne moralni navyky vybudovat i skrze hry ... muj nazor.

0/−9
16.11.2014 12:15

M41a75r69t16i68n 55B19e15n74e65š 3382357314759

Naopak, je prokázaný, že zájem člověka o gore, násilí, atd (ať už ve filmech, ve hrách nebo v realu) je přímo spojen s pudem sebezáchovy, evolučním vývojem a zvyšuje šanci člověka na přežití v případě, kdy se dostane do podobné situace sám. V tomto videu je to krásně vysvětlené - https://www.youtube.com/watch?v=ZbdMMI6ty0o

+3/0
16.11.2014 12:41

M29a34r81t57i54n 40Ž80e87l56i92n60s23k54ý 9608969219762

Jste me nepochopil, ze problem s nasilim ve hrach nemam ale problem s moralkou ... tzj. napr nasilim na nevinnem a pod.

0/0
16.11.2014 19:48

J43a89k55u33b 40P77e16e73t 7463258502661

No nevim, podle mého nazoru a podle toho co tu pisete jste vy jen nevyzralej moralista co to ma v hlave trochu neutrideny...

Dále nechapu co znamena to slovo - SVOBODNY - a co to ma spolecneho se SLUSNY?

Vy budete asi jeden z tech fanatických odpurcu nasili ve hrach, kterej by nejradeji videl jen hry typu tetirs co...

A co třeba nemoralni chovani Maria, když zabiji houbicky jak na bezicim pasu :D to je panecku zlocinec a Mario zcela jiste vedl ke zrodu nejakyho toho vrahouna :D

Udelejte si vlastní pruzkum - jaka byla kriminalita v USA rekneme před 50 - 150 lety...a podívejme, hry nikde a kriminalita tak vyysoka,ze bych tam fakt zit nechtel (napr.divokej zapad,obdobi prohibice).

Pak je taky rozdil co člověka napadne a jestli to opravdu udela...

Me uz taky kolikrat napadlo nekoho zmlatit nebo zabit, ale to ještě neznamena, ze pujdu a udelam to zejo :D:D:D

Souhlasim s tim, ze u nekterych lidi se to opravdu stat muze, ale to jsou psychicky nemocni jedinci nebo tezce nevyrovnani jedinci, kteří nedokazi rozlisit realitu od virtuality...

0/0
17.11.2014 13:54

M78a71r52t30i38n 84Ž47e10l85i73n40s54k52ý 9298769559552

Ja hraji rad a mam rad strilecky ... celou dobu, ale mluvim o moralnim aspektu her(hrat zly character - krades, zabijis pro penize ...), nasili jako takove jak tady nekdo rekl (vlakno se mi nechce hledat), je o preziti a jestli je zamereno za boj proti zlu, tak to je snad i pozitivni ... ac i to nasili ve hre snad muze nekoho nezraleho nabudit, ale takovy snad skonci v nasili i bez toho nabuzeni hrou ... to se ale asi tezko uhlida.

Ten svodbodny slusny je clovek co je slusnym clovekem svobodne bez tlaku spolecnosti a tudiz nema ani zadne skryte neslusne touhy na rozdil od nesvobodneho slusnaka co je slusnym jen navenek.

0/0
17.11.2014 23:57

J10a57n 17V62e88s93e45l74ý 7525878569747

Vím přesně kam míříte, když jsem poprvé slyšel o hře Payday 2(bavíme-li se ostřílečkách) tak tam hrajete za bankovní lupiče a zabíjíte policisty a někdy i civilisty pokud je to nutné, taky jsem s tím měl pár vteřin morální problém (chudáci policajti dělají jen svou práci a někdo je po stovkách zabíjí jen kvůli penězům a přitom jsem zničil stovky virtuálních rodin ...).Jenže pak jsem si uvědomil že je to prostě jen hra.V realu mi policie vůbec nevadí a rozhodně nemám nějaké choutky jim nějak ubližovat.Prostě člověk, který nedokáže rozlišit realitu a virtualitu, tak by takové hry opravdu hrát neměl.A jak mi připadá tak zrovna Vy s tím asi trochu problém máte.Takže je vlastně dobře že hry, kde děláte věci proti své morálce nehrajete.A že si o hrách předem zjišťujete informace je Vám jen ke cti. R^

0/0
18.11.2014 16:19

M83a17r24t40i31n 76Ž30e17l92i26n75s58k20ý 9898689599112

Samozrejme bych s podobnym odstupem jako vy mohl hrat i zlodeje co strili policajty, ale nebylo by mi to prijemne takze porc by cho delal, proc vubec takovou hru vyrabet? ...  a prave mluvim o tom, ze u lidi co nejsou moralne ukotveni a pod. to muze neco nabudit, co se projevi i v jejich zivote ... proste to co je zakazano v zakonech zeme by podle me nemelo byt propagovano ve hrach jinak si ten stat co ty hry povoluje ponekud ka.i na hlavu ... rekl bych ... .

0/0
18.11.2014 23:08

J79a20k11u60b 28P45e67e42t 7133888762171

jasne, takze zastreleni nekoho kvůli ochrane jiného je v poho a proto cela UE zrusila a zakazala trest smrti zejo...taky nebudete az tak moralne v pohode jak rikate vy moralisto :) A co se deje v USA, kdy fizlove dřív strilej nez se ptaj je uplne v poradku, protože oni prece strilej po kriminálnicích,aby ochranili ostatní obcany...

0/0
17.11.2014 14:07

M54a85r95t89i35n 12Ž66e26l23i31n51s55k48ý 9618839819572

Jedna vec je trest smrti a druha kdyz jako vojak bojujete s nepratelskou armadou, co vasi zemi napadla :-) . I u toho trestu smrti existuje diskuse ... v USA jej maji, v EU ne ... . Mluvim o tom, ze hry by meli byt v moralnich mantinelech, jinak hlasaji zlo, co muze negatvne ovlivnit labilni jedince ... proc vubec takove hry vubec vyrabet?

0/0
18.11.2014 0:14

J52a98k35u84b 73P72e76e55t 7243658702561

no otazkam bojujících vojaku je uplne mimo, protože vojaci proste plnej rozkazy a nedelaj to s nejakym zlym umyslem...proste plnej rozkazy jinak by je jejich vlastní nadrizeni zastrelili nebo v lepsim pripade zavreli...takze toto jako omluva opravdu neplati. Ono ani tak nezalezi na tom skutku, ale na motivech...

Vemte si třeba co hlasa krestanstvi (desatero) a jak se cirkev chovala...největší moralisti byli zaroven největší svine... Hranice dobra a zla je velice tenka a hlavne dobro a zlo každý vnima jinak...je to hodne o prostředí, ve kterem clovek vyrusta a o vychove.

A jsem si na 100% jistej, ze hry opravdu nejsou motivem k nasili, spise naopak...

A to, ze v napr. GTA pujdu a pokosim sto lidi fakt neznamena, ze to chci udelat opravdu a ani nejake skryte touhy...proste dokazu rozlisit co je realita a co ne.

A ona ani odpověď na tu zakladni otázku není jednoznacna  - normalni clovek si proste hraje, labilního to muze poznamenat nebo fungovat jako spoustec... ale takových pripadu je v porovnani se zbytkem kriminality podle me tak 0,1% ne-li méně.

Pak uz jen otázka na vas: Vy osobne schvalujete trest smrti? Ano existuje o nem diskuze, coz je jen dukaz toho, ze kazdej ma proste jiny  moralni zasady a podle toho co tu pisete vy, tak s nim nesouhlasite, protože pokud ano,tak vse co jste napsal je jen pokrytectvi...

Ale to je zas diskuze, která by mela byt vedena nekde jinde a ne na webu o hrach :) ta by se mela vest nekde kam chodi všichni lide (skuiny lidi - ne jen nraci her).

0/0
18.11.2014 7:24

A96d27a87m 52Š98p47i39l79l68a84r 8879127432876

Já to hraju a dobře se u toho bavím :-) Opravdu mne nesžírá touha přenést třeba GTA do ulic Plzně ;-D

+6/0
16.11.2014 10:27

M57a68r54t21i65n 61Ž84e84l60i89n51s31k80ý 9238289439202

Tak to budes asi clovek, co nenasel uplne zalibu v korektnim jednani a tak das pruchod nejake sve rebelujici touze, spatnemu ja, delat spatne veci. Ja osobne napriklad takovou touhu ani ve hre nemam. I hra pro me musi splnovat urcita moralni kriteria, abych se pobavil a myslim, ze vetsina her takovych snad i je (chranis nejake dobro a proto strilis, ukradnes a pod. jak bys udelal I v realite abys to dobro, lidi zachranil). Ve spatnostech se nevyzivam ani ve hrach.

+1/0
16.11.2014 11:28

P46e94t69r 25J14a63r12o49š 2244541115887

dobro a zlo bych to toho netahal, protoze to je velice subjektivni zalezitost. Drzel bych se tech moralnich zasad, i kdyz to take neni uplne to prave. Zde totiz narazime prave na zakladni kamen urazu multikulturalismu.

0/0
16.11.2014 19:29

M66a21r32t51i84n 24Ž18e10l12i98n19s70k22ý 9658969109762

Jakoze pro vraha je dobre nekoho zabit a tak? To nas snad zajimat nemusi, ne? Multikulturalizmus je podle me spatny ... nejlepe by to bylo podle me poznat kdyby to rekli, lide co jej zavadeji jaky k nemu maji duvod.

0/0
16.11.2014 20:16

J65a26k60u34b 73P50e16e73t 7713538142521

jane, ale on by řekl to same o vas...ze ho nejaka morálka zajímat nemusi...  To s tim multikulturalismem si delate srandu ne? Je to presne jak pise Petr Jaros - dobro a zlo se dost prolina (zabiti zlého je v poho?v tom pripade pro zlyho je v poho zabit hodnyho ze...) a kazda kultura ma jiné moralni zvyky a zasady...

Nejste vy nejakej unitář? kterej by byl nejradeji kdyby byli všichni stejni jak tupy stado?

Co byste řekl třeba na hru Manhunt? Tam hrajete za vraha,po celou hru zabijite dost brutálními zpusoby jiné vrahy, ale delate to proto, abyste získal svobodu, takze je to vlasne uplne v pohode hra zejo, protože jde o SVOBODU a zabijite ty zle... nebo to bude zase jinak?

Ono se nemusi ani do jiny kultury,abyste potkal lidi s rozdilnejma moralnima zasadama vite...

Vždy jde stejne jem o to, ze pravdu ma proste ten kdo sdili názor vetsiny....ale to z toho nazoru ještě pravdu nedela...ono totiž asi ani nic jako obecna pravda neexistuje...

0/0
17.11.2014 14:01

M71a51r16t83i94n 93Ž78e29l78i94n97s19k42ý 9188469859972

Podle me clovek co zpochybnuje dokonce i hranice dobra a zla je moralne pekne v cudu. ... Manhunt neznam, takze tezko je mi soudit, ale jestli clovek zabiji druhe-vrahy od kterych mu hrozi smrt pro svobodu tak se to snad da brat jako ok ... .Vetsinu her co znam jsem si predem precetl o cem to je a s jejich moralkou jsem nemel problem, mozna s jejich nekterymi charaktery, ale clovek sam se tak chovat nemusel.

0/0
18.11.2014 0:04

J13a47k66u11b 71P57e38e49t 7643918692251

Když si najdete v diskuzích moje příspěvky,tak zjistite, ze ja jsem tezkej moralista, ale problém vidim uplne jinde. Podle me je hlavni problém v tom, ze dnes je ekonomika (penize) dulezitejsi nez lide... většina "nemoralnich" skutku se stava jen kvůli  zisku (okradani,vykradani,vrazdy a prepadeni, podvody) a ne kvůli tomu ze někdo proste chce zabijet lidi (nebo hodne mimozemstany :D)...

0/0
17.11.2014 14:11

M77a23r70t14i57n 39Ž57e12l85i26n71s28k80ý 9968699279512

Souhlas. ... napr. hra by cloveku nemela umoznit byt nejakym dobyvatelem, kde vrazdi kvuli majetku, ani podvodnym obchodnikem ... kdyz se bavime o tomhle. ... .

0/0
18.11.2014 0:20

J90a65k13u30b 74P67e15e47t 7513108922771

Clovek co zpochybnuje hranici dobra a zla ze je moralne v cudu? To snad ani nemůžete myslet vazne...clovek co se snazi tuto hranici najit nebo o tom alespoň uvazuje je naopak velice moralne vyspely...

A ta hranice je v kazdem z nas a kazdej ji ma trochu jinak polozenou... Ty největší zločiny byly pachany s tim nejlepsim umyslem, když se na to kouknete z pohledu toho kdo je pachal a stejne tak dobro muze prinest hromadu zkazy... co třeba takovy humanitarni bombardovani - zlo nebo dobro? Uz zmineny trest smrti - pachatel je dopaden,odsouzen, takze prece není důvod ho zabijet ne?muzeme ho proste zavrit,ale ne oni ho zabijou cimz spachaj sami ten nejhorsi cin (zabiti cloveka). A v tomto pripade se to omluvit da podle vas (z morálního hlediska)?

Lidi se nejsou schopny ani shodnout se na tom jestli je napr. komunismus dobrej nebo ne, natoz aby se shodly na tom co je spravne a co ne obecne... Holt nam byla dana svobodna vule,coz je největší dar a zaroven prokleti... jo kdybychom se ridili jen instinkty jako zvířata,tak by ani nebyl ten vámi nechteny multikulturalismus... A když uz jsem u toho,tak podle vas není zlo odsuzovat jiné kultury? Když tak nechcete multikulturalismus,tak to znamena, ze byste zakazal jiné vyznani, jinou architekturu, jiné jazyky a vůbec vse co nepatri do naší kultury? To je podle me  paradni priklad spatneho...

Ja se uz celkem naucil moc nemoralizovat, protože se to vždy stretne s odporem, coz je jen další dukaz toho, ze to ma kazdej hozeny jinak a nejaka hra na tom nic nezmeni...

0/0
18.11.2014 7:45

M43a40r11t18i14n 11Ž81e37l15i84n77s88k83ý 9228859749472

Chapu jak to myslite s tou pozitivitou otevrenosti, ale dospeli lide co hledaji naprosto jasne veci mi prijdou v cudu. ... u mladych to je ale celkem normalni, ze se vyviji ... vyzyvaji hodnoty, hledaji ... . takze jestli jste to myslel takhle ... .

0/0
18.11.2014 23:12

J30a74n 87P20i97c73k35a 8657948137542

Tak ten článek mě připoměl pratetu. Ta říkala jak za komunismu bylo dobře, protože měli televizi a za první republiky jenom rádio :-( Jenže na rozdíl od autora jí tou dobou bylo 92let a tak se to dalo brát s nadhledem :-)

0/0
15.11.2014 22:53

J64a66n 15P39i64c33k51a 8847698197752

ono tu nejde příspěvek smazat :-(. Tohle patřilo k jinému článku...

0/0
16.11.2014 10:09

V95o87j88t45a 15P86a24t45k61o80s 8390988318353

Pochopím, když někdo omylem reaguje na jiný příspěvek než chtěl, ale jak jste dokázal napsat příspěvek pod úplně jiný článek je mi záhadou:-)

+1/0
16.11.2014 11:15

H15o66n45z66a 74R52o19č96e36k 3715489783482

Stane se ... stačí rozkliknout rovnou diskuzi a zrovna se stane, že se člověk překlikne a hned reaguje ...

+1/0
16.11.2014 21:48

J33i59ř69í 11K14o38c53u77r98e31k 6615674485518

Jaképak počítačové hry hrál v mládí třeba takový Mengele, Karadžič, Mugabe, Breivik? Asi v mládí příliš sledovali Toma a Jerryho... teda až na toho Mengeleho. A zakladatele KuKluxKlanu...

0/0
15.11.2014 22:22

J58a50n 73K34a66r83e14l 59N65o16v28a93k 5666664988616

njn je videt, ze to nesledujete.. Breivik napr CoD

0/0
15.11.2014 22:33

R27a96d35e48k 89H84o91d79a34ň 9696777561153

CoD se prodalo přes 100 milionů kopií. Co dokážete vysledovat z toho že jeden z nich byl Breivik? Stejně tak můžete vinit například gumové medvídky, pokoj vymalovaný na bílo nebo kinder vajíčka.

+6/0
15.11.2014 22:53

E45d82a 98D36r10á60b55e62k 7469802943447

a podle vás, hrál breivik CoD proto, že byl mešuge, nebo se stal mešuge proto, že hrát CoD?:-)

+2/0
16.11.2014 0:12

P73a93v63e82l 19J70a85s78t47r13á64b41e98k 7603722586929

je mi 38 let a na hrách jsem vyrustal, pocinaje od amigy, kterou mám porád doma dokonale funkcní, nyní mám doma dva počítače a PS3, hrál jsem vše od bojovek po strategie, nyní je času málo, rodina má přednost, jsem rád, když si sednu večer k nějaké hře, ale to jsem odbočil, za celou dobu hraní by mě nenapadlo, vzit zbran a jit někoho zastřelit, není možné sloučit virtualni a realný svět dohromady, pořád mě nenapadá nějaká spojitost mezi násílím ve hře a realitou, jedině za předpokladu, že je člověk nemocný a hra by fungovala jako spoušteč, ale i tak mě to přijde přitaýené za vlasy

+5/0
15.11.2014 22:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.