Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Blizzard o vývoji Warcraftu 4: Nevylučujeme ho

Třetí díl Warcraftu citelně inovoval strategický žánr. Tradiční formulku totiž doplnil o hrdiny, kteří mohli získávat úrovně a bylo je možné vybavovat předměty. Pro řadu hráčů se tak titul stal vůbec nejoblíbenějším zástupcem žánru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P51a23v30e69l 64L20o76v48e90c 2544586741718

Warcraft I tuším nevytvořil tento model strategie a Warcraft III rozhodně nebyl první hrou - strategií, kde byli hrdinové, co se navíc dali vybavit předměty - vzpomínám na Rival Realms, kterýžto jsem kdysi hrál jako demo, u nás se tuším koupit nedal a když jsem jej sehnal v zahraničí, už jsem jej nedokázal spustit - hardware...

+1/0
13.11.2014 9:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.