- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za nepřímé zaměstnance bych spíš považoval třeba za serverové administrátory. Různé firmy co jsou outsourcovány pro potřebu herních firem atd...
Kdyby jen ten nárůst byl znát na kvalitě. Naprostá většina her vychází jako nedodělky (viz momentální AC Unity), často postrádají atmosféru, na PC bývají špatně optimalizované. A prodeje zaručuje masivní reklamní masáž. Kolikrát jste si za poslední 2 roky koupili hru, která slibovala všechno možné, byla všude propagovaná, vypadala slibně, a nakonec po 2 hodinách hraní jste zjistili, že máte v ruce nemastný, neslaný kus softwaru optimalizovaný (jak hardwarově, tak ovládáním) pro PS nebo xbox, znechuceně to vypli? A vrátili se k HoMaM 3, NfS UG2, Oblivionu, Caesar 3, AoE 2, BG 1 a 2, NWN? Já mockrát. A je mi líto, že to šlo tímhle směrem. Oslovit co nejvíc lidí, prodat jim zajíce v pytli. A za rok znovu. Kdyby se nebáli trochu riskovat, řešili hratelnost, optimalizaci a příběh místo maximální kvality zobrazení (která prvních 5 patchů stejně funguje jenom někde), maximálního výdělku (který po nich žádají vlastníci studií) a rychlosti vývoje hry.