- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při rozhodování v reálném světě máme desítky let na sbírání informací a můžeme poté lépe odhadnout, jaké bude mít to rozhodnutí dopad. Když bude hra chtít, abych učinil náhodné rozhodnutí, u kterého nemám šanci předpovědět výsledek, tak je to nanic, to si rovnou mohu hodit kostkou.
Jo, jo, hrac si pak rekne, ze autori jsou banda volu, ze ho s takovymi kravinami obtezuji. Bohuzel pomerne caste..
Aniz bych byl odbornik, tak je jasne, ze siroke moznosti interkci ve hre nemohou ovlivnit dej nijak zasadne. Koncu (ci ruznych variant deje) her nemuze byt mnoho, protoze nejsou jednak lide, kteri by vymysleli desitky ruznych koncu, protoze takova hra by byla neskutecne draha.
Uz ted se rada vyvojaru potyka s financnimi problemy a studio je kolikrat rado, ze hru vubec vyda. Jaky dopat na cenu by melo pripraveni mnoha dalsich alternativnich pribehovych uzlu, ktere by hrac vubec nemusel objevit nebo projit, je tak celkem jasne. Myslenka pekna, ale o jeji realizaci vzhledem k casove a financni narocnosti dost pochybuju...
Hrdina v modrých džínách by tak třeba od fousatého staříka neobdržel speciální předmět se slovy: "Řekli mi, že tuhle lahvičku mám dát ženě v červených šatech. Takže sorry, game over."
Ale třeba v Heavy Rain se tohle může stát :)
Me teda prijde, ze naopak spousta rozhodnuti nema zadny vliv. Maximalne se zmeni barva oblohy.
Ve hrách už je takovýchto "stupidních" možností spousta. A všechny jsem vždycky bral jako zásadní. :) Protože kdyby nebyly, neměly by smysl...
Můžete prosím nějak vysvětlit o čem jste to právě psali???
Autora nejspíš připadal ten nápad zajímavý a tak se s nim chtěl podělit