Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vývojáři o odkladu Zaklínače 3: Trh špatně odladěné hry nesnese

Trojice velkorozpočtových titulů se letos hned po vydání potýkala s technickými chybami, které zavedené série uvrhly do špatného světla. Tvůrci třetího dílu Zaklínače tak na situaci raději reagovali odložením data vydání. Již několikátým.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V20á82c54l83a94v 26M31a27š93a19t 2711653309486

Na jednu stranu někdo si počká měsíc aby dostal hru bez chyb. Já osobně bych bral hru s chybama o měsíc dřív (samozřejmě s vědomím, že chyby opaví patche vydané v brzké době). Teď samozřejmě nemluvím o chybách takového rázu, že hru vůbec nespusíte - to se poslední dobou se to stává často.

+1/0
12.12.2014 14:31

P33a98v94e35l 56L31o73v82e87c 2154926431408

Zkusme to jinak. "Trh špatně nese střechy, skrz které, tu a tam, zatéká." Co to je? To jako, že se někdo diví, že zákazníci chtějí kvalitní produkt? Nějak jsme ty vývojáře nebo vydavatele (jako zákazníkovi je mi jedno, kdo za to může) rozmazlili, když nám chtěli prodat ne zcela vychytaný produkt. Tvůrci hry nejsou žádní amatéři, kterým bychom mohli odpoustit nějakou tu chybičku, jistě, někde to může zaskřípat, ale odložení v řádu měsíců naznačuje obavy z celkem mnoha chyb...

Byli tu zastánci toho, že přece opravné Patche poměrně rychle situaci vyřeší. Mě však zaráží, jak odlišně vnímáme virtuální produkty - jsme benevolentní, přitom to nejsou levné záležitosti a pokud by k nám přišel řemeslník, udělal nekvalitní práci, vystavil účet na 800 a více Kč, také bychom byli tak benevolentní?

+2/0
12.12.2014 10:43

L72u31k61á34š 34V15l79k 2641189804426

Vidím to tak, že Zaklínače pochopitelně zkusím. Ale asi bude nedohratelná (jako že přestane bavit po třeba 100-300 hodinách), pokud bude tak rozsáhlá. Počet questů asi bude odpovídat velikosti světa, takže tipuji 100 hlavních a 500 vedlejších...

Jinak rychlocestování je vymyšlené asi dobře (jen na konkrétní místa a jen do už navštívených lokací). Třeba ve Two Worlds I. to měli zatím nejlépe: hráč měl snad 3-5 teleportačních kamenů (či kolik jich našel/koupil) a kam je položil tam se mohl teleportovat...

+2/0
11.12.2014 19:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.