- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na jednu stranu někdo si počká měsíc aby dostal hru bez chyb. Já osobně bych bral hru s chybama o měsíc dřív (samozřejmě s vědomím, že chyby opaví patche vydané v brzké době). Teď samozřejmě nemluvím o chybách takového rázu, že hru vůbec nespusíte - to se poslední dobou se to stává často.
Zkusme to jinak. "Trh špatně nese střechy, skrz které, tu a tam, zatéká." Co to je? To jako, že se někdo diví, že zákazníci chtějí kvalitní produkt? Nějak jsme ty vývojáře nebo vydavatele (jako zákazníkovi je mi jedno, kdo za to může) rozmazlili, když nám chtěli prodat ne zcela vychytaný produkt. Tvůrci hry nejsou žádní amatéři, kterým bychom mohli odpoustit nějakou tu chybičku, jistě, někde to může zaskřípat, ale odložení v řádu měsíců naznačuje obavy z celkem mnoha chyb...
Byli tu zastánci toho, že přece opravné Patche poměrně rychle situaci vyřeší. Mě však zaráží, jak odlišně vnímáme virtuální produkty - jsme benevolentní, přitom to nejsou levné záležitosti a pokud by k nám přišel řemeslník, udělal nekvalitní práci, vystavil účet na 800 a více Kč, také bychom byli tak benevolentní?
Vidím to tak, že Zaklínače pochopitelně zkusím. Ale asi bude nedohratelná (jako že přestane bavit po třeba 100-300 hodinách), pokud bude tak rozsáhlá. Počet questů asi bude odpovídat velikosti světa, takže tipuji 100 hlavních a 500 vedlejších...
Jinak rychlocestování je vymyšlené asi dobře (jen na konkrétní místa a jen do už navštívených lokací). Třeba ve Two Worlds I. to měli zatím nejlépe: hráč měl snad 3-5 teleportačních kamenů (či kolik jich našel/koupil) a kam je položil tam se mohl teleportovat...