- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je pravda je F2P model není tak výnosný jako P2P. Nicméně spousta hráčů hru dohrála, opustila a více se k ní vracet nehodlá - to je osud každého produktu. F2P model by mohl oslovit novou skupinu hráčů a přinést i nové příjmy.
Ono totiž neznamená že člověk odmítající platit měsíční poplatky odmítá také jakékoliv platby. Je tomu právě naopak u lidí, kteří nejsou schopni u hry sedět 24/7. Pro takové hráče jsou měsíční platby nevýhdné a raději investují do maličkosti, která jim pomůže urychlit postup.
Neverwinter je v základu F2P, dle mého prosperuje ačkoliv se podle mého názoru kvalitou ani hráčskou základnou (Elder scrolls fandové) TESO nemůže rovnat.
Jedním slovem, bylo by to fajn (ano, aby si socky jako já mohly pár hodin měsíčně zahrát něco jinýho než Skyrim :D )
ESO vyhrála MMO hru roku. Pochybuji, že nejdražší hra s pravidelnou platbou na trhu má důvod přejít na hry zabíjející F2P systém. Ten přechod by ji spolehlivě zabil. Autoři pravidelně vydávají co dva měsíce rozsáhlé patche s novým obsahem, který zatím drží hrající komunitu v rozumných počtech (větší počet by hře spíše uškodil).
nemluve o tom ze kykoliv se na ofiko foru objevi hlasovani ohledne prechodu na f2p tak skonci tak ze v tom pripade by hru opusilo vva 70-80% predplatitelu. A by mne zajimaly ty lepsi MMO ktery sou zdarma pac o zadnych nevim NW mi stylove nesedl, kdyz sem koncil s GW2 tak neco jako slusnej end game contet neexistovalo, a F2P u SWTOR je neco totalne prisernyho.