Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když se nechováte jako hlupáci, populární hra vás odmění

Titul League of Legends spadá do žánru s nejvíc nepřátelskou herní komunitou. V těchto hrách se totiž soupeří až několik desítek minut v týmech po pěti lidech. A výsledky schopných hráčů často k zemi táhnou ostatní členové týmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H21y41n71e75k 26Š83l44a19h54ů84n54e22k 4119213796399

"... populární hra vás odmění."

Proč není v nadpise uvedeno, o jakou hru jde? Prokliky?

0/0
8.1.2015 16:40

P89e86t62r 64S83v57o66b65o19d63a 1324596383406

Úroveň komunity souvisí s hrou. Čím atraktivnější pro mladší, tím horší komunita. LoL hraju cca rok a je to zatim nejhorší asi ze všeho. V EVE Online se s tim téměř nepotkáte a ted hraju WoT a musím říct, že jsem docela překvapenej, proti LoL je to uplně v klidu, asi to děcka taky moc neláká.

0/0
8.1.2015 13:59

D85r80a40h13o55m18í20r 82S86t17r93o64u62h34a68l 4705648262334

WoT je taky docela zasažené, ale tam to není tak problematické, protože jste v areně zavření maximálně 15 minut. Já osobně jsem už třeba stačil naplnit ignorelist dvakrát. Nejhorší je to promazávání, abych v něm měl místo. Možná by nebylo na škodu udělat tam něco jako zásobník FIFO.

Ve WoT nepotřebujete informativní pokec ve hře. Ignore se tam praktikuje zásadně proti spamu, protože na rozhovory nemáte čas. Takže když někdo zemře a začne mluvit o noobech, jde automaticky do ignore. Má v garáži vybírat nový tank a ne přesvědčovat lidi na netu, že jsou špatní. Ten list mám veliký... prakticky každou bitvu se mi objeví nějaký ignorovaný hráč. Ale zase byste nevěřili, jak klidnou hru mám.

+1/−1
8.1.2015 14:14

M51i53r40o75s50l51a79v 54K90r44a23h38u36l98í70k 6967474284

Všechny PVP hry mají +- otřesnou komunitu.

První problém jsou lidi - asi je to touha být nejlepší a všem to natřít.

druhý problém je špatný matchmaking.

špatný matchmaking totiž dokáže vytočit i normálně klidného hráče. Ono když je hráč podprůměrný / průměrný a dostává jako oponenty lidi s nadprůměrným skillem tak vás to nebaví a při trošku horší náladě pak můžou rupnout i nervy. Ale na to se člověk musí naučit alt+F4 a nenechat se vytočit.

Kooperativní módy by teoreticky měly být lepší, ale třeba WoW je ukázka toho, že to tak není. WoW komunita je převážně: Čas jsou peníze, takže pokud jste v partě a "zdržujete" tak vás kicknou. WoW jsem dal jako příklad, ale stává se to podle mě v každém MMO (ESO jako poslední zkušenost - prolítnout dungem a nenechají vás ani si projít quest dialog). Z tohodle důvodu už mě MMOčka přestávají bavit. 

Abych si to užil, tak musím hrát sólo a to si myslím je už lepší hrát single player hry.

Poslední dobou preferuji SP hry a jsem mnohem ale mnohem spokojenější. Má to příběh, můžu si to hrát svým tempem a nikdo mi hru nekazí a jako bonus to můžu kdykoli vypnout a pokračovat tam kde jsem to vypnul :)

+4/0
8.1.2015 13:14

J45i58ř54í 70Ř28e31h45o41ř 9428138366888

být nejlepší a všem to natřít není problém. Přesněji by se to dalo nazvat velkým egem. Podobně jako u řidičů na silnicích, kteří si myslí, že už jsou nejlepší a tudíž mají největší právo jet po této silnici a touto rychlostí. A vůbec jim to tu patří. Ve hře jsou v této skupině i nedospělí a pak je to horší. Jinak už tradičně oprašuju svůj wow account při novém datadisku a v podstatě téměř vůbec nechodím jakékoliv náhodně skládané party a vyhýbám se hráčům které neznám. Nechodím prostě cokoliv tak často, ale zase mám plno času na vedlejší single obsah kterého je nyní už tuna. Stejně jako na diskuzích idnes, tedy politických :-) poznáte i ve hře to nejhorší z lidí schovaných v bezpečí anonymity. Radou tak není vyhýbat se MMO, ale být v gildě a znát lidi i z reálu.

+2/0
8.1.2015 13:43

M68i21r51o14s47l94a72v 51K14r14a83h20u72l64í51k 6587484934

tak to máte jistě pravdu. Ale po pravdě co jsem za poslední rok hrál převážně SP hry : Skyrim, Assassin´s Creed, Deus Ex:HR, FarCry3 a mnoho dalších a teď hraji posledního Hitmana a užívám si to fakt mnohem více jak online hry.

z online jsem si nejvíc užil FC3 v coop modu s kamošem.

Nový datadistk k WoWku určitě vyzkouším, ale až padne jeho cena dolů. Přijde mi to příliš předražené, když ještě platíme předplatné. Mohli by konečně zavést to hodinové předplatné pro občasné hráče.

0/0
8.1.2015 13:52

T43o13m32á39š 32M23a96t61ě84j 9285338453142

Mno mám téměř od počátku alfu Heroes of the Storm ... a jak tam pouštějí stále více lidí, tak je krásně vidět, jak postupně kvalitně upadá "morálka". 

Na počátku když tam bylo málo lidí, na zápasy se čekalo dlouho, reconnect byl nemožný, a nadávání bylo velmi málo - lidi to tak nežrali a spíš řešili bugy / nedodělky / balance atd...  

Teď ... snad neprojde hra, kdy by někdo nenadával jak špaček. (A to je jen komunikace s vlastním týmem - s protitýmem se komunikovat nedá). A bohužel se začíná rozmáhat "sabotovací AFK" ...

Asi by to chtělo nějaký hlasovací systém "votekick" s historií, ale i to má své mezery...

+1/0
8.1.2015 12:50

J83o80s48e39f 19J53u25h36á15s55z 1879782518

Spoustu názorů vychází z praxe a tak taky přihodím svou troškou do mlýna.

LoL jsem hrál cca rok a půl, zažil dvě různé sezóny, spoustu remodelů mechanismů atd..

Hra sama o sobě je skvělá a Riot odvádí dobrou práci. Mechanismy, postavy, balancování atd. + vzhledy postav, wardek atd.. se vším si očividně dalo hodně lidí práci a odměnou je skutečně dobrá hra.

Problém je bohužel již zmíněná komunita a občas nelogické chování herních mechanismů. Komunita = drtivá většina hráčů jsou uzlíčky nenávisti, čekající na sebemenší signál ke spuštění urážek a variacím sabotování hry (feed, afk, nekooperace, stealing atd).

Bohužel aktuálně nefunguje systém, který by tyto sabotéry oddělil od slušných hráčů a oni tím pádem kazí radost a hru ostatním. Určitě jsem nebyl první a ani poslední z hráčů, kteří nakonec LoL opustili kvůli lidem. Mám pochopení pro ty, kteří to neumí, ale snaží se. Nemám však pochopení pro cokoliv jiného. Tak jsem řekl svým 80 postavám, 70 skinům pá a už si užívají herního důchodu :-)

+1/0
8.1.2015 12:27

D25r51a48h88o97m32í43r 79S28t18r64o32u16h67a32l 4975648632974

Tak teoreticky to jde. Stačí, když se strojová inteligence zaměří na sprostá slova a v okamžiku, když se ve hře projeví jejich zvýšená kadence, tak viník dostane záporný rating sprostoty :-) a naopak. Na základě toho se budou skládat hry a výsledkem bude to, že největší hováda se budou flamem vzájemně držet na dně tabulky.

Když už některé firmy takhle dokázaly oddělit cheatery od nepodvádějících hráčů, tak rating za kecy by měl být raz dva...

+2/0
8.1.2015 12:40

T76o77m64á83š 85M10a43t96ě54j 9535148983942

1) slovníky se lidi vždycky naučí obcházet ("U fcukin aaaazzholey")

2) heuristiku nenaprogamuješ ("běž obskákat svoji mámu")

3) AFK/jinou sabotáž prostě neošetříš (jednoduchý timer na AFK lidi vždycky nějak obejdou, a navíc musíš nějak ošetřit, aby to nekolidovalo s normální hrou)

+1/0
8.1.2015 12:54

D51r94a88h95o62m21í65r 23S16t28r27o50u50h41a74l 4605518292544

Hehe, čím víc lidí si myslí, že to nejde, tím líp...

0/0
8.1.2015 13:00

T54o81m95á70š 46M49a93t55ě37j 9545838643952

Tuhle myšlenku jsem nepochopil.

0/0
8.1.2015 13:05

D98r19a10h48o15m57í24r 32S33t38r35o58u19h39a14l 4135718592154

heuristická analýza naprogramovat jde, stejně jako i analýza deformací slov. Samozřejmě, je to výkonově náročnější.

Když se ale nasadí i to jednoduché odchytávání faků, tak to podle mě pomůže.

+1/0
8.1.2015 13:21

T59o57m71á50š 66M39a91t96ě53j 9215278173582

Ok nebudu to tolik zjednodušovat. Nějaká heuristika naprogramovat jde ... jenže nebude zdaleka dokonalá (viz současné "dospělé systémy" speach-to-text / automatické překlady / osobní asistenti typu Siri / Cortana - kolikrát nepoznají, co po nich chceš (i když jim to dáš písemně), a to, že chceš znásilnit jejich výrobní linku nepochopí už vůbec) - nehledě na potřebný výkon (všichni tito asistenti si pomáhají serverem a obrovskou databází po síti). O jazykových mutacích nemluvě. 

Slovníky používá většina her blizzardu třeba (profanity filter)... ale to odhalí jen naprosté minimum...

+1/0
8.1.2015 13:30

J27o22s16e25f 50J22u24h51á81s31z 1909202878

Mno upřímně, pokud někdo psal ve hře noob this, noob that atd. a přitom hrál dál, tak mi to ve finále nevadilo tolik jako někdo, kdo to úmyslně feedoval nebo stál v základně / byl afk. Na druhou stranu velmi často docházelo ke kombinaci výše uvedeného :))

+2/0
8.1.2015 13:25

F77i53l87i97p 61T86ř21e84b80a 6113500438206

Tohle krásně funguje v Dotě. Dřív, v době bety, se každý druhý prohraný zápas změnil na teamový flamewar.

Pak Valve zavedlo low priority na základě opakovaných reportů, Flameři hrají jen s dalšími flamery, a je klid R^

No, většinou....

0/0
12.1.2015 13:38

F39i11l26i17p 86K22o43r67v56a81s 8216613714370

Třebas mě přijde, že hra se dá dost dobře ovlivnit. Obzvláště když je někdo sabotér, tak to nebrat. Mě se osvědčilo na kohokoli kdo má tendenci trollit zareagovat způsobem co odpovídá větě "are you f* serious?" ...ne naštvaně, ale prostě otráveně. Hlavně, když má tendenci hejtovat, tak nemá smysl dávat najevo jakoukoliv formou emocionální reakci - krom pozitivních. 

Když někdo reaguje negativně na nějakou akci, tak objektivně odsoudit vinu (říct ano, tohle se mu nepodařilo), a pokud tam ta chyba neni zas říct, kde chyba byla (pokud někde byla), anebo proč tam chyba nebyla. 

...hraju většinou 0-1 hru denně, skoro dycky ranked, v gold a na EUW. s totálnim flame sem se setkal ve svym týmu naposledy docela dávno...

0/0
8.1.2015 16:05

P16e69t72r 87S79v27o17b25o52d69a 7832961284

Hraju spis HoN ale princip je totozny.

Jak uz tu nekdo psal nejvetsi sranda je ze jakmile nekomu rupnou nervy a zacne flamovat svoje spoluhrace v chatu tak to vetsinou vede k prohre daneho teamu i kdyz je to kolakrat za jednu pitomos ktera by jinak match temer neovlivnila.

Jakmile se ale v chatu zacnou obevovat stohy flametextu tak vim ze uz je defakto rozhodnuto. Lidi co se navzajem flamuji maji totiz hodne omezene moznosti produktivni spoluprace a navic je rozdil kdyz na vas nekdo skoci zatimco jste pripraven a nebo kdyz mate zrovna otevrene chat okno a snazite se vymyslet co nejorigilanejsi urazku na souloz s matkou sveho spoluhrace :D

Jeden cas jsme se tohle s kamosema snazivali dokonce uplatnit jako nasi vyhodu. Tzn. budto jsme jemnym postuchovanim podporovali flamovani teamu co stal proti nam a nebo jsme naopak na okolo delali jak se flamujem navzajem a nespolupracujem.

Ale vzhledem k tomu ze v soucasnoti je flame v HoNku defakto standard co casto zacina uz s prvni vlnou creepu a jeste pred prvnim killem tak tahle podla taktita ztratila smysl :D

0/0
8.1.2015 12:24

D13a78v19i35d 92C80h81u64d41o39m30s58k63ý 4148284141640

Problém opět "překvapivě" pramení v lidech (hráčích) a Riot asi nemá moc velkou šanci dělat něco jiného, než motivovat k lepšímu chování, protože jak tu již bylo řečeno, dokud bude mít z hráčů penízky, budou postihy minimální. Sám jsem chvíli hlasoval v tribunálu a z 230 případů tam mám 1 permaban. Převážnou většinu tvoří varování.... Je pravda, že někteří hráči reportují jen za to, že je někdo totálně rozjel na lince, tak mu tam prostě hodí "Verbal abuse" a má lepší pocit, což je nevýhoda tohoto systému reportů. Problém umocňuje i anonymita hráčů a "internet hero" syndrom. Často mi přijde, že si hráči neuvědomují, že nadávat a rozčilovat se je obrovsky kontraproduktivní a VELMI často se kvůli tomu prohrává, buď někdo začne vyloženě trolit nebo jde AFK či jenom prostě rezignuje a nespolupracuje. 

Když zavzpomínám, tak dříve jsem asi také trochu nadával, zvlášť když do mě někdo rýpal, ale nikdy jsem neměl žádný ban ani omezení chatu. Osobně se snažím spíše podporovat, když se zadaří tak "gj" a když se neraří, tak prostě nic nebo " :( ". Nevím jestli je to tím, že lolko hraji už dlouho nebo tím, že jsem vyrostl, ale tak nějak jsem se nad to všechno povznesl, nicméně rankedy mě dokážou trochu vystresnout, proto je radši nehraju, protože jsem vždycky smutný, když i ve vyšších divizích člověk potká negativní spoluhráče. Nejradši hraju s kamarády na Teamspeaku, nejhorší moje nadávka je"ty jsi polský" myšleno ze srandy.

Nechci tady zabředávat do téma výchovy dětí, protože jsem sám skoro ještě dítě, ale dnešní děti opravdu ztrácí respekt ke všemu, jsou sprostší a když není po jejich tak se naštvou (se mi zdá ..). Když to smícháme s anonymitou a bezpečím pokojíčku, dostaneme nebezpečný koktejl, který už asi okusil každý, ale podle mého nikdo by si ho znovu nedal. :)

Člověk by měl hrát aby se odreagoval a odpočinul si, ještě abych se u toho nervoval, to tak, na to mám jiné věci.

PS: Doufal jsem, že dostaneme od Riotu dáreček k Vánocům, Dota minulý rok dávala !! REPORT ! :D

+1/0
8.1.2015 11:42

J18i79ř54í 71Ř68e24h96o13ř 9318408406298

hry hraje velmi velké procento dětí. Většina dětí v reálném světě lže, zapírá, shazuje vinu na druhé a podvádí. V míře úměrné přísné výchově či věku. Ta nejlepší rada psychologů jak děti vychovávat zní "vysvětlete jim, že to je špatné". Proč si někdo myslí, že ve hře kde téměř neexistuje postih za takové chování, to ty děti nebudou dělat? Anonymita násobí jakékoliv špatné chování. Navíc z nevychovaných dětí vyrůstají nevychovaní dospělí. S tímhle nic tvůrci hry neudělají. Dokud budou mít z hráčů peníze, tedy navždycky, tak to zůstane u banů a kosmetických odměn, které jsou každému ukradené.

+2/−1
8.1.2015 10:55

D75r32a35h14o56m11í38r 36S33t57r56o52u32h50a60l 4925438182584

Když LoLko začínalo, bylo tvořené jednou z nejpřívětivějších komunit. Když někdo udělal prokazatelnou chybu, nebylo mu nadáváno, ale lidi se spíš snažili radit. RIOT se dokonce svého času holebal, že tam jsou velmi slušní hráči. Ale to samé zažilo i HoN, WoT, DotA2 a další.

Čím je pokles morální úrovně způsobený? Musíme hledat především mechanismy, jakými komunita vzniká.

V prvních okamžicích působení jakékoli hry na trhu totiž není žádná hra vyhledávaná masovým publikem. Na "objevu" se podílejí především nerdi, kteří mají přehled o novinkách, velice často se nějakým způsobem podílejí i na samotné tvorbě (především betatestem) a mají na hru nějakou přímější vazbu. Pak je tu část publika, která je na nerdy napojená. Tyto dvě skupiny jsou velmi slušné a mají technologické znalosti (takže si ani nestěžují na lagy, protože ví, jak to funguje, poctivě reportují bugy apod.), takže atmosféra mezi nimi je velice přátelská.

Těchto lidí je na světě odhaduji tak dvacet třicet milionů a pohybují se mezi novými tituly, jež se zrovna rodí, občas u něčeho vytvrdnou, ale snaží se objevovat, často se z nich rekrutují tvůrci nezávislých titulů apod.

Pak je tu druhá skupina - hráči naverbovaní reklamou. Samozřejmě, i zde se mohou vyskytovat slušní lidé, stejně jako se ve výše jmenovaných skupinách vyskytují černé ovce. Jenže majorita je tvořená převážně nevyzralými osobnostmi. Ano, přesně tak - dětmi.

Mě je třeba přes třicet a vnímám ten generační odstup s čím dál větší intenzitou. Rebelie, kterou dřív hraní bylo, se proměnilo v rebelii v rebelii. Hraní v hraní. Naši potomci objevují nové a nové cesty, jak nás občurat stejně, jako jsme to my dělali našim rodičům. Ale zatímco my jsme se ve vzdoru sjednocovali, oni propadají vzdoru ultimátnímu. Oni vs. svět. Zatímco jejich uživatelské znalosti rostou, nevědí, jak s nimi nakládat. Dostávají se do konfliktu s lidmi, které už nikdy více neuvidí, protože budou zamutováni, takže je jim jedno, jak se chovají.

Ale jak to vyřešit netuším.

+16/−1
8.1.2015 9:15

K92a28r49e47l 52J66a97n36d55a 3833301450799

To je super definice, hraní v hraní. R^

+2/0
8.1.2015 9:21

M53a38r18e81k 72Z16a40h62r67a20d31i10l 6314609525291

Třeba by se to redukovalo vyhrazením některých titulů (či jen konkrétních serverů v rámci titulu) osobám starším např. 18 let, či inteligenčním testem :) (ano, i to by šlo ochcat, ale hůř)...

0/0
8.1.2015 9:27

L75u53d45ě32k 13R84á45j55e85c55k60ý 7278917550624

Ale to pro vývojáře není zajímavé - pro vývojáře bude vždycky lepší pětkrát větší, trochu nenávistná komunita, než pětinová komunita slušňáků. Tohle požadují jen hráči, a to ještě jen někteří.

+2/0
8.1.2015 9:53

A27d26a92m 84Š22p29i59l71l81a64r 8399277742136

Tohle je velký problém tohoto typu her. Na 20-60+ minut vás zavřou do "arény" s partou různě vyšinutých lidí. Sám mám vypnutý chat s enemy týmem a abych byl co nejméně spojen s verbální komunikací našeho týmu mám hodně zmenšený chat aby nepoutal pozornost. Snažím se co nejvíc komunikovat pomocí "pingování". Ve hře je naštěstí ještě preventivní tlačítku "mute", kterým se dá ztlumit to nej z nejtoxičtějších hráčů. Ale stejně se té negativní energii nedá vyhnout. Téměř v každém módu se tohle stane. Od normálnem přes ARAM, ale nejhorší je to samozřejmě v rankedech. Někdy je mi až špatně z toho co si nadávající vymýšlejí. Obcování s mojí matkou? To je běžná rutina. Co mi ale dokáže zvednout ze židle a zkazit i povedenou hru je někdo, kdo přeje závažná onemocnění typu rakoviny vašim blízkým, vám atd. Tohle je opravdu nechutné. Navíc systém "reportů" se mi nezdá moc efektivní. Tribunal byl zrušen, komunita se už nechrání sama a osobně si myslím, že je to ve hře dost poznat. Člověk by si řekl, že na středním až vyšším elu už to začne být trochu více fér, ale kdepak. Trollů, chronických nadávačů popř. leaverů spíše přibývá a já se jen ptám jak je možné, že se v ranked systému drží na takových pozicích. Byla doba, kdy se v Goldu hrálo na slušné úrovni. Ta je asi nenávratně pryč. Nevím jak je to na jiných hrách jako je Dota 2, HoN a dalších. Slušnou komunitu z vlastní zkušenosti má Smite. Tam sem se nesetkal s nějakým větším nadáváním i když hru vyloženě kazíte. Ale asi je to tím, že je to velice čerstvá hra. 

A ke slíbenému Mystery giftu. Tohle je skvělý nápad od RIOT. Odměnit ty slušné hráče, tak uvidíme jak se jim to povede. :-)

0/0
8.1.2015 8:09

M25i49c80h62a80l 69T38o69m27á86n96e75k 9907649796

u Smite uz sem se za tu chvili co sme t hral s nadavanim setkal, hlavne pri picku to je peklo, vsichni si napickuji mage a carry ci jeste  jungle carry a na vas jeci co to berete a jaktoze pro ne neberete support

0/0
8.1.2015 9:16

M43a17r48e48k 44Z91a43h76r26a60d13i64l 6694329255161

Podle mě tu komunikaci ve hře moc prožíváte. Anonymní člověk (rozumněj provokatér recesista, ubožák či zoufalec - viz internetové diskuse) si dovolí napsat (a ve hrách třeba i udělat) hovadiny už z principu, ale rozumný člověk na ně nereaguje, dokáže je sám ignorovat a mávnout nad tim rukou. Kdybych se měl stresovat nad každym puberťákem, kterej si na internetu a ve hrách procvičuje na ostatních nový slovíčka, který se zrovna naučil od zkušenějších spolužáků, tak už jsem po třech mrtvicích. Nejlepší lék je nenechat se vyprovokovat...

+3/0
8.1.2015 9:22

A70d47a54m 26Š65p55i94l11l69a16r 8759857162916

Naopak :) Myslím si, že jsem ve hře velmi klidný hráč. Jen mi to štve vnitřně. A to z jednoduchého důvodu. Když se takhle začne kecat tak se půlka týmu začne soustředit místo na monitor na klávesnici a je z toho free IP/LP pro enemy tým. Jde mi jen o můj čas. Ten chci investovat do zábavy a kvalitní hry. Moc mi netěší, že principy hry mi neskutečně baví, mám tam několik oblíbených postav, ale kazí mi to spoluhráči/protihráči. Bohužel je to ten typ hry, která se jinak než proti lidem hrát nedá :-)

0/0
8.1.2015 19:48

K66a30r52e55l 63J91a68n10d56a 3783761160779

Ze stejných důvodů hraju už jen výhradně Aram; když se objeví toxic, a děje se to v 1/2 - 1/3 případů, prostě ho v tabu vypnu a není nutný se při krátký hře stresovat. Zabít 40 minut v classic s kašparem co sóluje/trollí/sabotuje, na to už jsem starej.

+3/0
8.1.2015 1:03

M15i86c97h23a37l 23T46o78m91á81n55e59k 9157339626

na tohle mi prislo nejhrosi HoN z tohoto typu her, ale taky ho povazuju za nejtezsi dota klon, ale jestli se masoveji rozjede Smite, kde navic je potreba spelly mirit a zase uhybat, tak tam to bude jeste horsi,

0/0
8.1.2015 2:32

M53a51r94e84k 14Z78a66h10r71a80d44i60l 6834499405881

A to je přesně důvod, proč nemám rád multiplayerový co-op hry - furt se ti někdo se.e do toho, jak to máš hrát... :-P

0/0
8.1.2015 8:01

K51a19r25e18l 87J60a25n79d82a 3393501250349

No je to už v názvu - co-op ;-)

0/0
8.1.2015 9:21

M66a51r84e34k 67Z38a75h43r25a31d37i73l 6964559145211

No, kooperace se dá uskutečnit i spojením dvou (a více) vzájemných individualit (individuálních postupů vedoucích k jednomu cíli). To mnozí nechápou... ;-)

0/0
8.1.2015 10:27

D15r58a28h75o11m72í30r 63S17t37r86o10u20h59a45l 4495908662554

Nejsem si tím úplně jistý :-). Postupú může být víc, ale jeden z nich musí být vybrán jako společný.

Jinak víte, jak se jmenuje postup dvou osob různými cestami ke stejnému cíli?

Kapitalismus

0/0
8.1.2015 13:58

K59a17r85e85l 92J36a76n46d59a 3963411850869

Spíš nechápete na co jsem narážel - s "mid only/mid or troll/mid or afk" se prostě hrát nedá.

0/0
8.1.2015 19:07

A94d25a74m 11Š63p24i24l16l15a44r 8429107822256

A to v ARAMce vyloženě o nic nejde a všichni ví, že to skončí do 30minut. Ale normál(blind, draft) a pak rankedy...to je fakt o nervy. S koncem sezony to už není v polovině, ale tak v 80% případů, že jeden z 10 hráčů je fakt vážný troll, který zkazí hru tobě a nebo enemy. Nejraději bych chodil premade 5 pořád, ale málokdy se sejdeme s kamarády v tomhle počtu. Škola, práce...už toho času taky není tolik. Nejčastěji chodím duo na bot já supp kamarád adc (když se teda zadaří a nedostanem flame hned v picku championů ;-D;-D;-D ) Ale úplně sám jsem hru nepustil už strašně dlouho. A to jen z důvodu, že nechci bejt jen sám v té negativní atmosféře :-)

+2/0
8.1.2015 8:16

M36a39r44t44i47n 30P19o53c24h72m71a40n 6808849962

Ja to tak mel minulej rok, ale pred Vanoci jsem se vratil k rankedum a za mesic to vytahl ze silveru do platiny. Sice je offseason, ale myslim, ze mi ten rok v ARAMech pomohl v mechanice jednotlivych sampionu a lepsimu prehledu v teamfightech. Porad je tam hodne negativni atmosfera, ale cim jses vys, tak se to lepsi a asi i diky tomu, ze nyni cca 75% her je viteznych, tak ten flame neni tak castej. Ale celkove to je asi nejvetsi problem te hry. I kdyz v ostatnich MOBA titulech je to uplne to samy.

+1/0
8.1.2015 8:32

M28i10l92a23n 79Š94t75ě26p44á66n75e40k 8266242715488

Njn, když jsem s dotou začínal, tak to bylo fakt peklo. Naštěstí jsme byli dva kámoši na koleji a tak jsem ty flamy rozdýchal. Sám bych asi utekl, jako malý kluk. Otrkal jsem se za ta léta a dneska mě to netankuje. Prostě si hraju pro radost a ostatní ať si píšou, co chcou. Ale řekl bych, že v Dota2 je to neporovnatelně lepší, než to bývalo v Dotě1. Ale zase průměrný pub pick v Dotě2 by si proti průměrnému pub picku v Dotě1 ani neškrtl.

+1/0
8.1.2015 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.