Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když se nechováte jako hlupáci, populární hra vás odmění

Titul League of Legends spadá do žánru s nejvíc nepřátelskou herní komunitou. V těchto hrách se totiž soupeří až několik desítek minut v týmech po pěti lidech. A výsledky schopných hráčů často k zemi táhnou ostatní členové týmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H50y13n35e78k 12Š78l93a37h75ů45n91e52k 4359873326259

"... populární hra vás odmění."

Proč není v nadpise uvedeno, o jakou hru jde? Prokliky?

0/0
8.1.2015 16:40

P77e15t51r 97S10v67o24b85o76d48a 1484596923816

Úroveň komunity souvisí s hrou. Čím atraktivnější pro mladší, tím horší komunita. LoL hraju cca rok a je to zatim nejhorší asi ze všeho. V EVE Online se s tim téměř nepotkáte a ted hraju WoT a musím říct, že jsem docela překvapenej, proti LoL je to uplně v klidu, asi to děcka taky moc neláká.

0/0
8.1.2015 13:59

D75r15a57h77o11m65í86r 89S98t72r77o10u13h31a83l 4895328312514

WoT je taky docela zasažené, ale tam to není tak problematické, protože jste v areně zavření maximálně 15 minut. Já osobně jsem už třeba stačil naplnit ignorelist dvakrát. Nejhorší je to promazávání, abych v něm měl místo. Možná by nebylo na škodu udělat tam něco jako zásobník FIFO.

Ve WoT nepotřebujete informativní pokec ve hře. Ignore se tam praktikuje zásadně proti spamu, protože na rozhovory nemáte čas. Takže když někdo zemře a začne mluvit o noobech, jde automaticky do ignore. Má v garáži vybírat nový tank a ne přesvědčovat lidi na netu, že jsou špatní. Ten list mám veliký... prakticky každou bitvu se mi objeví nějaký ignorovaný hráč. Ale zase byste nevěřili, jak klidnou hru mám.

+1/−1
8.1.2015 14:14

M49i74r42o20s31l79a51v 12K67r64a26h12u54l88í26k 6517204764

Všechny PVP hry mají +- otřesnou komunitu.

První problém jsou lidi - asi je to touha být nejlepší a všem to natřít.

druhý problém je špatný matchmaking.

špatný matchmaking totiž dokáže vytočit i normálně klidného hráče. Ono když je hráč podprůměrný / průměrný a dostává jako oponenty lidi s nadprůměrným skillem tak vás to nebaví a při trošku horší náladě pak můžou rupnout i nervy. Ale na to se člověk musí naučit alt+F4 a nenechat se vytočit.

Kooperativní módy by teoreticky měly být lepší, ale třeba WoW je ukázka toho, že to tak není. WoW komunita je převážně: Čas jsou peníze, takže pokud jste v partě a "zdržujete" tak vás kicknou. WoW jsem dal jako příklad, ale stává se to podle mě v každém MMO (ESO jako poslední zkušenost - prolítnout dungem a nenechají vás ani si projít quest dialog). Z tohodle důvodu už mě MMOčka přestávají bavit. 

Abych si to užil, tak musím hrát sólo a to si myslím je už lepší hrát single player hry.

Poslední dobou preferuji SP hry a jsem mnohem ale mnohem spokojenější. Má to příběh, můžu si to hrát svým tempem a nikdo mi hru nekazí a jako bonus to můžu kdykoli vypnout a pokračovat tam kde jsem to vypnul :)

+4/0
8.1.2015 13:14

J30i40ř54í 24Ř22e27h60o98ř 9378888246818

být nejlepší a všem to natřít není problém. Přesněji by se to dalo nazvat velkým egem. Podobně jako u řidičů na silnicích, kteří si myslí, že už jsou nejlepší a tudíž mají největší právo jet po této silnici a touto rychlostí. A vůbec jim to tu patří. Ve hře jsou v této skupině i nedospělí a pak je to horší. Jinak už tradičně oprašuju svůj wow account při novém datadisku a v podstatě téměř vůbec nechodím jakékoliv náhodně skládané party a vyhýbám se hráčům které neznám. Nechodím prostě cokoliv tak často, ale zase mám plno času na vedlejší single obsah kterého je nyní už tuna. Stejně jako na diskuzích idnes, tedy politických :-) poznáte i ve hře to nejhorší z lidí schovaných v bezpečí anonymity. Radou tak není vyhýbat se MMO, ale být v gildě a znát lidi i z reálu.

+2/0
8.1.2015 13:43

M55i64r57o36s70l39a35v 40K24r67a79h85u45l87í41k 6187604974

tak to máte jistě pravdu. Ale po pravdě co jsem za poslední rok hrál převážně SP hry : Skyrim, Assassin´s Creed, Deus Ex:HR, FarCry3 a mnoho dalších a teď hraji posledního Hitmana a užívám si to fakt mnohem více jak online hry.

z online jsem si nejvíc užil FC3 v coop modu s kamošem.

Nový datadistk k WoWku určitě vyzkouším, ale až padne jeho cena dolů. Přijde mi to příliš předražené, když ještě platíme předplatné. Mohli by konečně zavést to hodinové předplatné pro občasné hráče.

0/0
8.1.2015 13:52

T57o41m67á47š 22M54a31t19ě30j 9285968133282

Mno mám téměř od počátku alfu Heroes of the Storm ... a jak tam pouštějí stále více lidí, tak je krásně vidět, jak postupně kvalitně upadá "morálka". 

Na počátku když tam bylo málo lidí, na zápasy se čekalo dlouho, reconnect byl nemožný, a nadávání bylo velmi málo - lidi to tak nežrali a spíš řešili bugy / nedodělky / balance atd...  

Teď ... snad neprojde hra, kdy by někdo nenadával jak špaček. (A to je jen komunikace s vlastním týmem - s protitýmem se komunikovat nedá). A bohužel se začíná rozmáhat "sabotovací AFK" ...

Asi by to chtělo nějaký hlasovací systém "votekick" s historií, ale i to má své mezery...

+1/0
8.1.2015 12:50

J52o74s78e50f 44J55u89h40á88s80z 1799502888

Spoustu názorů vychází z praxe a tak taky přihodím svou troškou do mlýna.

LoL jsem hrál cca rok a půl, zažil dvě různé sezóny, spoustu remodelů mechanismů atd..

Hra sama o sobě je skvělá a Riot odvádí dobrou práci. Mechanismy, postavy, balancování atd. + vzhledy postav, wardek atd.. se vším si očividně dalo hodně lidí práci a odměnou je skutečně dobrá hra.

Problém je bohužel již zmíněná komunita a občas nelogické chování herních mechanismů. Komunita = drtivá většina hráčů jsou uzlíčky nenávisti, čekající na sebemenší signál ke spuštění urážek a variacím sabotování hry (feed, afk, nekooperace, stealing atd).

Bohužel aktuálně nefunguje systém, který by tyto sabotéry oddělil od slušných hráčů a oni tím pádem kazí radost a hru ostatním. Určitě jsem nebyl první a ani poslední z hráčů, kteří nakonec LoL opustili kvůli lidem. Mám pochopení pro ty, kteří to neumí, ale snaží se. Nemám však pochopení pro cokoliv jiného. Tak jsem řekl svým 80 postavám, 70 skinům pá a už si užívají herního důchodu :-)

+1/0
8.1.2015 12:27

D25r85a43h36o80m72í66r 28S37t26r33o24u96h20a24l 4255188262204

Tak teoreticky to jde. Stačí, když se strojová inteligence zaměří na sprostá slova a v okamžiku, když se ve hře projeví jejich zvýšená kadence, tak viník dostane záporný rating sprostoty :-) a naopak. Na základě toho se budou skládat hry a výsledkem bude to, že největší hováda se budou flamem vzájemně držet na dně tabulky.

Když už některé firmy takhle dokázaly oddělit cheatery od nepodvádějících hráčů, tak rating za kecy by měl být raz dva...

+2/0
8.1.2015 12:40

T95o69m75á66š 92M22a61t67ě26j 9515668103772

1) slovníky se lidi vždycky naučí obcházet ("U fcukin aaaazzholey")

2) heuristiku nenaprogamuješ ("běž obskákat svoji mámu")

3) AFK/jinou sabotáž prostě neošetříš (jednoduchý timer na AFK lidi vždycky nějak obejdou, a navíc musíš nějak ošetřit, aby to nekolidovalo s normální hrou)

+1/0
8.1.2015 12:54

D66r41a14h41o93m43í83r 70S32t55r84o56u50h33a20l 4415928302734

Hehe, čím víc lidí si myslí, že to nejde, tím líp...

0/0
8.1.2015 13:00

T64o71m34á77š 28M26a66t68ě86j 9595158603212

Tuhle myšlenku jsem nepochopil.

0/0
8.1.2015 13:05

D73r65a23h28o52m82í21r 75S31t76r21o97u53h20a18l 4655218432164

heuristická analýza naprogramovat jde, stejně jako i analýza deformací slov. Samozřejmě, je to výkonově náročnější.

Když se ale nasadí i to jednoduché odchytávání faků, tak to podle mě pomůže.

+1/0
8.1.2015 13:21

T20o73m78á14š 11M68a78t62ě74j 9275268123442

Ok nebudu to tolik zjednodušovat. Nějaká heuristika naprogramovat jde ... jenže nebude zdaleka dokonalá (viz současné "dospělé systémy" speach-to-text / automatické překlady / osobní asistenti typu Siri / Cortana - kolikrát nepoznají, co po nich chceš (i když jim to dáš písemně), a to, že chceš znásilnit jejich výrobní linku nepochopí už vůbec) - nehledě na potřebný výkon (všichni tito asistenti si pomáhají serverem a obrovskou databází po síti). O jazykových mutacích nemluvě. 

Slovníky používá většina her blizzardu třeba (profanity filter)... ale to odhalí jen naprosté minimum...

+1/0
8.1.2015 13:30

J95o78s95e39f 59J53u27h74á77s89z 1539952128

Mno upřímně, pokud někdo psal ve hře noob this, noob that atd. a přitom hrál dál, tak mi to ve finále nevadilo tolik jako někdo, kdo to úmyslně feedoval nebo stál v základně / byl afk. Na druhou stranu velmi často docházelo ke kombinaci výše uvedeného :))

+2/0
8.1.2015 13:25

F17i27l23i57p 78T92ř93e26b15a 6633910438236

Tohle krásně funguje v Dotě. Dřív, v době bety, se každý druhý prohraný zápas změnil na teamový flamewar.

Pak Valve zavedlo low priority na základě opakovaných reportů, Flameři hrají jen s dalšími flamery, a je klid R^

No, většinou....

0/0
12.1.2015 13:38

F50i24l41i22p 56K59o93r95v19a24s 8386693804830

Třebas mě přijde, že hra se dá dost dobře ovlivnit. Obzvláště když je někdo sabotér, tak to nebrat. Mě se osvědčilo na kohokoli kdo má tendenci trollit zareagovat způsobem co odpovídá větě "are you f* serious?" ...ne naštvaně, ale prostě otráveně. Hlavně, když má tendenci hejtovat, tak nemá smysl dávat najevo jakoukoliv formou emocionální reakci - krom pozitivních. 

Když někdo reaguje negativně na nějakou akci, tak objektivně odsoudit vinu (říct ano, tohle se mu nepodařilo), a pokud tam ta chyba neni zas říct, kde chyba byla (pokud někde byla), anebo proč tam chyba nebyla. 

...hraju většinou 0-1 hru denně, skoro dycky ranked, v gold a na EUW. s totálnim flame sem se setkal ve svym týmu naposledy docela dávno...

0/0
8.1.2015 16:05

P61e91t97r 11S23v57o71b75o61d67a 7982131534

Hraju spis HoN ale princip je totozny.

Jak uz tu nekdo psal nejvetsi sranda je ze jakmile nekomu rupnou nervy a zacne flamovat svoje spoluhrace v chatu tak to vetsinou vede k prohre daneho teamu i kdyz je to kolakrat za jednu pitomos ktera by jinak match temer neovlivnila.

Jakmile se ale v chatu zacnou obevovat stohy flametextu tak vim ze uz je defakto rozhodnuto. Lidi co se navzajem flamuji maji totiz hodne omezene moznosti produktivni spoluprace a navic je rozdil kdyz na vas nekdo skoci zatimco jste pripraven a nebo kdyz mate zrovna otevrene chat okno a snazite se vymyslet co nejorigilanejsi urazku na souloz s matkou sveho spoluhrace :D

Jeden cas jsme se tohle s kamosema snazivali dokonce uplatnit jako nasi vyhodu. Tzn. budto jsme jemnym postuchovanim podporovali flamovani teamu co stal proti nam a nebo jsme naopak na okolo delali jak se flamujem navzajem a nespolupracujem.

Ale vzhledem k tomu ze v soucasnoti je flame v HoNku defakto standard co casto zacina uz s prvni vlnou creepu a jeste pred prvnim killem tak tahle podla taktita ztratila smysl :D

0/0
8.1.2015 12:24

D64a12v84i78d 33C94h60u82d60o36m75s21k83ý 4558514221310

Problém opět "překvapivě" pramení v lidech (hráčích) a Riot asi nemá moc velkou šanci dělat něco jiného, než motivovat k lepšímu chování, protože jak tu již bylo řečeno, dokud bude mít z hráčů penízky, budou postihy minimální. Sám jsem chvíli hlasoval v tribunálu a z 230 případů tam mám 1 permaban. Převážnou většinu tvoří varování.... Je pravda, že někteří hráči reportují jen za to, že je někdo totálně rozjel na lince, tak mu tam prostě hodí "Verbal abuse" a má lepší pocit, což je nevýhoda tohoto systému reportů. Problém umocňuje i anonymita hráčů a "internet hero" syndrom. Často mi přijde, že si hráči neuvědomují, že nadávat a rozčilovat se je obrovsky kontraproduktivní a VELMI často se kvůli tomu prohrává, buď někdo začne vyloženě trolit nebo jde AFK či jenom prostě rezignuje a nespolupracuje. 

Když zavzpomínám, tak dříve jsem asi také trochu nadával, zvlášť když do mě někdo rýpal, ale nikdy jsem neměl žádný ban ani omezení chatu. Osobně se snažím spíše podporovat, když se zadaří tak "gj" a když se neraří, tak prostě nic nebo " :( ". Nevím jestli je to tím, že lolko hraji už dlouho nebo tím, že jsem vyrostl, ale tak nějak jsem se nad to všechno povznesl, nicméně rankedy mě dokážou trochu vystresnout, proto je radši nehraju, protože jsem vždycky smutný, když i ve vyšších divizích člověk potká negativní spoluhráče. Nejradši hraju s kamarády na Teamspeaku, nejhorší moje nadávka je"ty jsi polský" myšleno ze srandy.

Nechci tady zabředávat do téma výchovy dětí, protože jsem sám skoro ještě dítě, ale dnešní děti opravdu ztrácí respekt ke všemu, jsou sprostší a když není po jejich tak se naštvou (se mi zdá ..). Když to smícháme s anonymitou a bezpečím pokojíčku, dostaneme nebezpečný koktejl, který už asi okusil každý, ale podle mého nikdo by si ho znovu nedal. :)

Člověk by měl hrát aby se odreagoval a odpočinul si, ještě abych se u toho nervoval, to tak, na to mám jiné věci.

PS: Doufal jsem, že dostaneme od Riotu dáreček k Vánocům, Dota minulý rok dávala !! REPORT ! :D

+1/0
8.1.2015 11:42

J13i43ř49í 32Ř22e41h52o71ř 9928428986928

hry hraje velmi velké procento dětí. Většina dětí v reálném světě lže, zapírá, shazuje vinu na druhé a podvádí. V míře úměrné přísné výchově či věku. Ta nejlepší rada psychologů jak děti vychovávat zní "vysvětlete jim, že to je špatné". Proč si někdo myslí, že ve hře kde téměř neexistuje postih za takové chování, to ty děti nebudou dělat? Anonymita násobí jakékoliv špatné chování. Navíc z nevychovaných dětí vyrůstají nevychovaní dospělí. S tímhle nic tvůrci hry neudělají. Dokud budou mít z hráčů peníze, tedy navždycky, tak to zůstane u banů a kosmetických odměn, které jsou každému ukradené.

+2/−1
8.1.2015 10:55

D51r65a59h88o59m90í52r 53S22t52r90o56u87h10a18l 4475748472464

Když LoLko začínalo, bylo tvořené jednou z nejpřívětivějších komunit. Když někdo udělal prokazatelnou chybu, nebylo mu nadáváno, ale lidi se spíš snažili radit. RIOT se dokonce svého času holebal, že tam jsou velmi slušní hráči. Ale to samé zažilo i HoN, WoT, DotA2 a další.

Čím je pokles morální úrovně způsobený? Musíme hledat především mechanismy, jakými komunita vzniká.

V prvních okamžicích působení jakékoli hry na trhu totiž není žádná hra vyhledávaná masovým publikem. Na "objevu" se podílejí především nerdi, kteří mají přehled o novinkách, velice často se nějakým způsobem podílejí i na samotné tvorbě (především betatestem) a mají na hru nějakou přímější vazbu. Pak je tu část publika, která je na nerdy napojená. Tyto dvě skupiny jsou velmi slušné a mají technologické znalosti (takže si ani nestěžují na lagy, protože ví, jak to funguje, poctivě reportují bugy apod.), takže atmosféra mezi nimi je velice přátelská.

Těchto lidí je na světě odhaduji tak dvacet třicet milionů a pohybují se mezi novými tituly, jež se zrovna rodí, občas u něčeho vytvrdnou, ale snaží se objevovat, často se z nich rekrutují tvůrci nezávislých titulů apod.

Pak je tu druhá skupina - hráči naverbovaní reklamou. Samozřejmě, i zde se mohou vyskytovat slušní lidé, stejně jako se ve výše jmenovaných skupinách vyskytují černé ovce. Jenže majorita je tvořená převážně nevyzralými osobnostmi. Ano, přesně tak - dětmi.

Mě je třeba přes třicet a vnímám ten generační odstup s čím dál větší intenzitou. Rebelie, kterou dřív hraní bylo, se proměnilo v rebelii v rebelii. Hraní v hraní. Naši potomci objevují nové a nové cesty, jak nás občurat stejně, jako jsme to my dělali našim rodičům. Ale zatímco my jsme se ve vzdoru sjednocovali, oni propadají vzdoru ultimátnímu. Oni vs. svět. Zatímco jejich uživatelské znalosti rostou, nevědí, jak s nimi nakládat. Dostávají se do konfliktu s lidmi, které už nikdy více neuvidí, protože budou zamutováni, takže je jim jedno, jak se chovají.

Ale jak to vyřešit netuším.

+16/−1
8.1.2015 9:15

K87a30r19e54l 77J98a20n25d78a 3723461800339

To je super definice, hraní v hraní. R^

+2/0
8.1.2015 9:21

M67a50r60e42k 34Z55a33h65r90a31d78i59l 6304959415641

Třeba by se to redukovalo vyhrazením některých titulů (či jen konkrétních serverů v rámci titulu) osobám starším např. 18 let, či inteligenčním testem :) (ano, i to by šlo ochcat, ale hůř)...

0/0
8.1.2015 9:27

L52u51d62ě55k 67R61á56j62e44c50k43ý 7818907410384

Ale to pro vývojáře není zajímavé - pro vývojáře bude vždycky lepší pětkrát větší, trochu nenávistná komunita, než pětinová komunita slušňáků. Tohle požadují jen hráči, a to ještě jen někteří.

+2/0
8.1.2015 9:53

A42d79a53m 75Š64p42i67l85l41a23r 8899647632286

Tohle je velký problém tohoto typu her. Na 20-60+ minut vás zavřou do "arény" s partou různě vyšinutých lidí. Sám mám vypnutý chat s enemy týmem a abych byl co nejméně spojen s verbální komunikací našeho týmu mám hodně zmenšený chat aby nepoutal pozornost. Snažím se co nejvíc komunikovat pomocí "pingování". Ve hře je naštěstí ještě preventivní tlačítku "mute", kterým se dá ztlumit to nej z nejtoxičtějších hráčů. Ale stejně se té negativní energii nedá vyhnout. Téměř v každém módu se tohle stane. Od normálnem přes ARAM, ale nejhorší je to samozřejmě v rankedech. Někdy je mi až špatně z toho co si nadávající vymýšlejí. Obcování s mojí matkou? To je běžná rutina. Co mi ale dokáže zvednout ze židle a zkazit i povedenou hru je někdo, kdo přeje závažná onemocnění typu rakoviny vašim blízkým, vám atd. Tohle je opravdu nechutné. Navíc systém "reportů" se mi nezdá moc efektivní. Tribunal byl zrušen, komunita se už nechrání sama a osobně si myslím, že je to ve hře dost poznat. Člověk by si řekl, že na středním až vyšším elu už to začne být trochu více fér, ale kdepak. Trollů, chronických nadávačů popř. leaverů spíše přibývá a já se jen ptám jak je možné, že se v ranked systému drží na takových pozicích. Byla doba, kdy se v Goldu hrálo na slušné úrovni. Ta je asi nenávratně pryč. Nevím jak je to na jiných hrách jako je Dota 2, HoN a dalších. Slušnou komunitu z vlastní zkušenosti má Smite. Tam sem se nesetkal s nějakým větším nadáváním i když hru vyloženě kazíte. Ale asi je to tím, že je to velice čerstvá hra. 

A ke slíbenému Mystery giftu. Tohle je skvělý nápad od RIOT. Odměnit ty slušné hráče, tak uvidíme jak se jim to povede. :-)

0/0
8.1.2015 8:09

M33i97c49h88a28l 47T18o92m38á70n21e82k 9987859706

u Smite uz sem se za tu chvili co sme t hral s nadavanim setkal, hlavne pri picku to je peklo, vsichni si napickuji mage a carry ci jeste  jungle carry a na vas jeci co to berete a jaktoze pro ne neberete support

0/0
8.1.2015 9:16

M20a82r31e18k 39Z46a31h87r26a87d87i87l 6184949695351

Podle mě tu komunikaci ve hře moc prožíváte. Anonymní člověk (rozumněj provokatér recesista, ubožák či zoufalec - viz internetové diskuse) si dovolí napsat (a ve hrách třeba i udělat) hovadiny už z principu, ale rozumný člověk na ně nereaguje, dokáže je sám ignorovat a mávnout nad tim rukou. Kdybych se měl stresovat nad každym puberťákem, kterej si na internetu a ve hrách procvičuje na ostatních nový slovíčka, který se zrovna naučil od zkušenějších spolužáků, tak už jsem po třech mrtvicích. Nejlepší lék je nenechat se vyprovokovat...

+3/0
8.1.2015 9:22

A48d65a97m 79Š31p20i83l51l52a19r 8939707592476

Naopak :) Myslím si, že jsem ve hře velmi klidný hráč. Jen mi to štve vnitřně. A to z jednoduchého důvodu. Když se takhle začne kecat tak se půlka týmu začne soustředit místo na monitor na klávesnici a je z toho free IP/LP pro enemy tým. Jde mi jen o můj čas. Ten chci investovat do zábavy a kvalitní hry. Moc mi netěší, že principy hry mi neskutečně baví, mám tam několik oblíbených postav, ale kazí mi to spoluhráči/protihráči. Bohužel je to ten typ hry, která se jinak než proti lidem hrát nedá :-)

0/0
8.1.2015 19:48

K93a31r84e86l 55J52a78n80d41a 3203921610279

Ze stejných důvodů hraju už jen výhradně Aram; když se objeví toxic, a děje se to v 1/2 - 1/3 případů, prostě ho v tabu vypnu a není nutný se při krátký hře stresovat. Zabít 40 minut v classic s kašparem co sóluje/trollí/sabotuje, na to už jsem starej.

+3/0
8.1.2015 1:03

M10i12c59h29a15l 29T75o50m56á59n29e71k 9407609216

na tohle mi prislo nejhrosi HoN z tohoto typu her, ale taky ho povazuju za nejtezsi dota klon, ale jestli se masoveji rozjede Smite, kde navic je potreba spelly mirit a zase uhybat, tak tam to bude jeste horsi,

0/0
8.1.2015 2:32

M34a86r92e21k 92Z54a37h50r93a86d19i82l 6794959865271

A to je přesně důvod, proč nemám rád multiplayerový co-op hry - furt se ti někdo se.e do toho, jak to máš hrát... :-P

0/0
8.1.2015 8:01

K47a21r26e31l 33J52a16n44d51a 3533271280799

No je to už v názvu - co-op ;-)

0/0
8.1.2015 9:21

M16a57r31e78k 21Z42a65h67r76a63d41i54l 6914499935121

No, kooperace se dá uskutečnit i spojením dvou (a více) vzájemných individualit (individuálních postupů vedoucích k jednomu cíli). To mnozí nechápou... ;-)

0/0
8.1.2015 10:27

D63r50a15h58o13m82í32r 74S16t81r56o52u25h48a95l 4275358202624

Nejsem si tím úplně jistý :-). Postupú může být víc, ale jeden z nich musí být vybrán jako společný.

Jinak víte, jak se jmenuje postup dvou osob různými cestami ke stejnému cíli?

Kapitalismus

0/0
8.1.2015 13:58

K27a45r58e23l 71J42a84n62d22a 3593721930359

Spíš nechápete na co jsem narážel - s "mid only/mid or troll/mid or afk" se prostě hrát nedá.

0/0
8.1.2015 19:07

A55d79a35m 81Š52p27i10l57l53a47r 8559457352826

A to v ARAMce vyloženě o nic nejde a všichni ví, že to skončí do 30minut. Ale normál(blind, draft) a pak rankedy...to je fakt o nervy. S koncem sezony to už není v polovině, ale tak v 80% případů, že jeden z 10 hráčů je fakt vážný troll, který zkazí hru tobě a nebo enemy. Nejraději bych chodil premade 5 pořád, ale málokdy se sejdeme s kamarády v tomhle počtu. Škola, práce...už toho času taky není tolik. Nejčastěji chodím duo na bot já supp kamarád adc (když se teda zadaří a nedostanem flame hned v picku championů ;-D;-D;-D ) Ale úplně sám jsem hru nepustil už strašně dlouho. A to jen z důvodu, že nechci bejt jen sám v té negativní atmosféře :-)

+2/0
8.1.2015 8:16

M21a33r47t92i57n 74P23o83c49h45m15a55n 6448409502

Ja to tak mel minulej rok, ale pred Vanoci jsem se vratil k rankedum a za mesic to vytahl ze silveru do platiny. Sice je offseason, ale myslim, ze mi ten rok v ARAMech pomohl v mechanice jednotlivych sampionu a lepsimu prehledu v teamfightech. Porad je tam hodne negativni atmosfera, ale cim jses vys, tak se to lepsi a asi i diky tomu, ze nyni cca 75% her je viteznych, tak ten flame neni tak castej. Ale celkove to je asi nejvetsi problem te hry. I kdyz v ostatnich MOBA titulech je to uplne to samy.

+1/0
8.1.2015 8:32

M46i22l93a31n 83Š58t88ě91p26á90n52e67k 8456272865148

Njn, když jsem s dotou začínal, tak to bylo fakt peklo. Naštěstí jsme byli dva kámoši na koleji a tak jsem ty flamy rozdýchal. Sám bych asi utekl, jako malý kluk. Otrkal jsem se za ta léta a dneska mě to netankuje. Prostě si hraju pro radost a ostatní ať si píšou, co chcou. Ale řekl bych, že v Dota2 je to neporovnatelně lepší, než to bývalo v Dotě1. Ale zase průměrný pub pick v Dotě2 by si proti průměrnému pub picku v Dotě1 ani neškrtl.

+1/0
8.1.2015 9:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.