Diskuze

Když se nechováte jako hlupáci, populární hra vás odmění

Titul League of Legends spadá do žánru s nejvíc nepřátelskou herní komunitou. V těchto hrách se totiž soupeří až několik desítek minut v týmech po pěti lidech. A výsledky schopných hráčů často k zemi táhnou ostatní členové týmu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"... populární hra vás odmění."

Proč není v nadpise uvedeno, o jakou hru jde? Prokliky?

0 0
možnosti

Úroveň komunity souvisí s hrou. Čím atraktivnější pro mladší, tím horší komunita. LoL hraju cca rok a je to zatim nejhorší asi ze všeho. V EVE Online se s tim téměř nepotkáte a ted hraju WoT a musím říct, že jsem docela překvapenej, proti LoL je to uplně v klidu, asi to děcka taky moc neláká.

0 0
možnosti

WoT je taky docela zasažené, ale tam to není tak problematické, protože jste v areně zavření maximálně 15 minut. Já osobně jsem už třeba stačil naplnit ignorelist dvakrát. Nejhorší je to promazávání, abych v něm měl místo. Možná by nebylo na škodu udělat tam něco jako zásobník FIFO.

Ve WoT nepotřebujete informativní pokec ve hře. Ignore se tam praktikuje zásadně proti spamu, protože na rozhovory nemáte čas. Takže když někdo zemře a začne mluvit o noobech, jde automaticky do ignore. Má v garáži vybírat nový tank a ne přesvědčovat lidi na netu, že jsou špatní. Ten list mám veliký... prakticky každou bitvu se mi objeví nějaký ignorovaný hráč. Ale zase byste nevěřili, jak klidnou hru mám.

1 1
možnosti

Všechny PVP hry mají +- otřesnou komunitu.

První problém jsou lidi - asi je to touha být nejlepší a všem to natřít.

druhý problém je špatný matchmaking.

špatný matchmaking totiž dokáže vytočit i normálně klidného hráče. Ono když je hráč podprůměrný / průměrný a dostává jako oponenty lidi s nadprůměrným skillem tak vás to nebaví a při trošku horší náladě pak můžou rupnout i nervy. Ale na to se člověk musí naučit alt+F4 a nenechat se vytočit.

Kooperativní módy by teoreticky měly být lepší, ale třeba WoW je ukázka toho, že to tak není. WoW komunita je převážně: Čas jsou peníze, takže pokud jste v partě a "zdržujete" tak vás kicknou. WoW jsem dal jako příklad, ale stává se to podle mě v každém MMO (ESO jako poslední zkušenost - prolítnout dungem a nenechají vás ani si projít quest dialog). Z tohodle důvodu už mě MMOčka přestávají bavit. 

Abych si to užil, tak musím hrát sólo a to si myslím je už lepší hrát single player hry.

Poslední dobou preferuji SP hry a jsem mnohem ale mnohem spokojenější. Má to příběh, můžu si to hrát svým tempem a nikdo mi hru nekazí a jako bonus to můžu kdykoli vypnout a pokračovat tam kde jsem to vypnul :)

4 0
možnosti

být nejlepší a všem to natřít není problém. Přesněji by se to dalo nazvat velkým egem. Podobně jako u řidičů na silnicích, kteří si myslí, že už jsou nejlepší a tudíž mají největší právo jet po této silnici a touto rychlostí. A vůbec jim to tu patří. Ve hře jsou v této skupině i nedospělí a pak je to horší. Jinak už tradičně oprašuju svůj wow account při novém datadisku a v podstatě téměř vůbec nechodím jakékoliv náhodně skládané party a vyhýbám se hráčům které neznám. Nechodím prostě cokoliv tak často, ale zase mám plno času na vedlejší single obsah kterého je nyní už tuna. Stejně jako na diskuzích idnes, tedy politických :-) poznáte i ve hře to nejhorší z lidí schovaných v bezpečí anonymity. Radou tak není vyhýbat se MMO, ale být v gildě a znát lidi i z reálu.

2 0
možnosti

Mno mám téměř od počátku alfu Heroes of the Storm ... a jak tam pouštějí stále více lidí, tak je krásně vidět, jak postupně kvalitně upadá "morálka". 

Na počátku když tam bylo málo lidí, na zápasy se čekalo dlouho, reconnect byl nemožný, a nadávání bylo velmi málo - lidi to tak nežrali a spíš řešili bugy / nedodělky / balance atd...  

Teď ... snad neprojde hra, kdy by někdo nenadával jak špaček. (A to je jen komunikace s vlastním týmem - s protitýmem se komunikovat nedá). A bohužel se začíná rozmáhat "sabotovací AFK" ...

Asi by to chtělo nějaký hlasovací systém "votekick" s historií, ale i to má své mezery...

1 0
možnosti

Spoustu názorů vychází z praxe a tak taky přihodím svou troškou do mlýna.

LoL jsem hrál cca rok a půl, zažil dvě různé sezóny, spoustu remodelů mechanismů atd..

Hra sama o sobě je skvělá a Riot odvádí dobrou práci. Mechanismy, postavy, balancování atd. + vzhledy postav, wardek atd.. se vším si očividně dalo hodně lidí práci a odměnou je skutečně dobrá hra.

Problém je bohužel již zmíněná komunita a občas nelogické chování herních mechanismů. Komunita = drtivá většina hráčů jsou uzlíčky nenávisti, čekající na sebemenší signál ke spuštění urážek a variacím sabotování hry (feed, afk, nekooperace, stealing atd).

Bohužel aktuálně nefunguje systém, který by tyto sabotéry oddělil od slušných hráčů a oni tím pádem kazí radost a hru ostatním. Určitě jsem nebyl první a ani poslední z hráčů, kteří nakonec LoL opustili kvůli lidem. Mám pochopení pro ty, kteří to neumí, ale snaží se. Nemám však pochopení pro cokoliv jiného. Tak jsem řekl svým 80 postavám, 70 skinům pá a už si užívají herního důchodu :-)

1 0
možnosti

Tak teoreticky to jde. Stačí, když se strojová inteligence zaměří na sprostá slova a v okamžiku, když se ve hře projeví jejich zvýšená kadence, tak viník dostane záporný rating sprostoty :-) a naopak. Na základě toho se budou skládat hry a výsledkem bude to, že největší hováda se budou flamem vzájemně držet na dně tabulky.

Když už některé firmy takhle dokázaly oddělit cheatery od nepodvádějících hráčů, tak rating za kecy by měl být raz dva...

2 0
možnosti

Hraju spis HoN ale princip je totozny.

Jak uz tu nekdo psal nejvetsi sranda je ze jakmile nekomu rupnou nervy a zacne flamovat svoje spoluhrace v chatu tak to vetsinou vede k prohre daneho teamu i kdyz je to kolakrat za jednu pitomos ktera by jinak match temer neovlivnila.

Jakmile se ale v chatu zacnou obevovat stohy flametextu tak vim ze uz je defakto rozhodnuto. Lidi co se navzajem flamuji maji totiz hodne omezene moznosti produktivni spoluprace a navic je rozdil kdyz na vas nekdo skoci zatimco jste pripraven a nebo kdyz mate zrovna otevrene chat okno a snazite se vymyslet co nejorigilanejsi urazku na souloz s matkou sveho spoluhrace :D

Jeden cas jsme se tohle s kamosema snazivali dokonce uplatnit jako nasi vyhodu. Tzn. budto jsme jemnym postuchovanim podporovali flamovani teamu co stal proti nam a nebo jsme naopak na okolo delali jak se flamujem navzajem a nespolupracujem.

Ale vzhledem k tomu ze v soucasnoti je flame v HoNku defakto standard co casto zacina uz s prvni vlnou creepu a jeste pred prvnim killem tak tahle podla taktita ztratila smysl :D

0 0
možnosti

Problém opět "překvapivě" pramení v lidech (hráčích) a Riot asi nemá moc velkou šanci dělat něco jiného, než motivovat k lepšímu chování, protože jak tu již bylo řečeno, dokud bude mít z hráčů penízky, budou postihy minimální. Sám jsem chvíli hlasoval v tribunálu a z 230 případů tam mám 1 permaban. Převážnou většinu tvoří varování.... Je pravda, že někteří hráči reportují jen za to, že je někdo totálně rozjel na lince, tak mu tam prostě hodí "Verbal abuse" a má lepší pocit, což je nevýhoda tohoto systému reportů. Problém umocňuje i anonymita hráčů a "internet hero" syndrom. Často mi přijde, že si hráči neuvědomují, že nadávat a rozčilovat se je obrovsky kontraproduktivní a VELMI často se kvůli tomu prohrává, buď někdo začne vyloženě trolit nebo jde AFK či jenom prostě rezignuje a nespolupracuje. 

Když zavzpomínám, tak dříve jsem asi také trochu nadával, zvlášť když do mě někdo rýpal, ale nikdy jsem neměl žádný ban ani omezení chatu. Osobně se snažím spíše podporovat, když se zadaří tak "gj" a když se neraří, tak prostě nic nebo " :( ". Nevím jestli je to tím, že lolko hraji už dlouho nebo tím, že jsem vyrostl, ale tak nějak jsem se nad to všechno povznesl, nicméně rankedy mě dokážou trochu vystresnout, proto je radši nehraju, protože jsem vždycky smutný, když i ve vyšších divizích člověk potká negativní spoluhráče. Nejradši hraju s kamarády na Teamspeaku, nejhorší moje nadávka je"ty jsi polský" myšleno ze srandy.

Nechci tady zabředávat do téma výchovy dětí, protože jsem sám skoro ještě dítě, ale dnešní děti opravdu ztrácí respekt ke všemu, jsou sprostší a když není po jejich tak se naštvou (se mi zdá ..). Když to smícháme s anonymitou a bezpečím pokojíčku, dostaneme nebezpečný koktejl, který už asi okusil každý, ale podle mého nikdo by si ho znovu nedal. :)

Člověk by měl hrát aby se odreagoval a odpočinul si, ještě abych se u toho nervoval, to tak, na to mám jiné věci.

PS: Doufal jsem, že dostaneme od Riotu dáreček k Vánocům, Dota minulý rok dávala !! REPORT ! :D

1 0
možnosti

hry hraje velmi velké procento dětí. Většina dětí v reálném světě lže, zapírá, shazuje vinu na druhé a podvádí. V míře úměrné přísné výchově či věku. Ta nejlepší rada psychologů jak děti vychovávat zní "vysvětlete jim, že to je špatné". Proč si někdo myslí, že ve hře kde téměř neexistuje postih za takové chování, to ty děti nebudou dělat? Anonymita násobí jakékoliv špatné chování. Navíc z nevychovaných dětí vyrůstají nevychovaní dospělí. S tímhle nic tvůrci hry neudělají. Dokud budou mít z hráčů peníze, tedy navždycky, tak to zůstane u banů a kosmetických odměn, které jsou každému ukradené.

2 1
možnosti

Když LoLko začínalo, bylo tvořené jednou z nejpřívětivějších komunit. Když někdo udělal prokazatelnou chybu, nebylo mu nadáváno, ale lidi se spíš snažili radit. RIOT se dokonce svého času holebal, že tam jsou velmi slušní hráči. Ale to samé zažilo i HoN, WoT, DotA2 a další.

Čím je pokles morální úrovně způsobený? Musíme hledat především mechanismy, jakými komunita vzniká.

V prvních okamžicích působení jakékoli hry na trhu totiž není žádná hra vyhledávaná masovým publikem. Na "objevu" se podílejí především nerdi, kteří mají přehled o novinkách, velice často se nějakým způsobem podílejí i na samotné tvorbě (především betatestem) a mají na hru nějakou přímější vazbu. Pak je tu část publika, která je na nerdy napojená. Tyto dvě skupiny jsou velmi slušné a mají technologické znalosti (takže si ani nestěžují na lagy, protože ví, jak to funguje, poctivě reportují bugy apod.), takže atmosféra mezi nimi je velice přátelská.

Těchto lidí je na světě odhaduji tak dvacet třicet milionů a pohybují se mezi novými tituly, jež se zrovna rodí, občas u něčeho vytvrdnou, ale snaží se objevovat, často se z nich rekrutují tvůrci nezávislých titulů apod.

Pak je tu druhá skupina - hráči naverbovaní reklamou. Samozřejmě, i zde se mohou vyskytovat slušní lidé, stejně jako se ve výše jmenovaných skupinách vyskytují černé ovce. Jenže majorita je tvořená převážně nevyzralými osobnostmi. Ano, přesně tak - dětmi.

Mě je třeba přes třicet a vnímám ten generační odstup s čím dál větší intenzitou. Rebelie, kterou dřív hraní bylo, se proměnilo v rebelii v rebelii. Hraní v hraní. Naši potomci objevují nové a nové cesty, jak nás občurat stejně, jako jsme to my dělali našim rodičům. Ale zatímco my jsme se ve vzdoru sjednocovali, oni propadají vzdoru ultimátnímu. Oni vs. svět. Zatímco jejich uživatelské znalosti rostou, nevědí, jak s nimi nakládat. Dostávají se do konfliktu s lidmi, které už nikdy více neuvidí, protože budou zamutováni, takže je jim jedno, jak se chovají.

Ale jak to vyřešit netuším.

16 1
možnosti

To je super definice, hraní v hraní. R^

2 0
možnosti

Tohle je velký problém tohoto typu her. Na 20-60+ minut vás zavřou do "arény" s partou různě vyšinutých lidí. Sám mám vypnutý chat s enemy týmem a abych byl co nejméně spojen s verbální komunikací našeho týmu mám hodně zmenšený chat aby nepoutal pozornost. Snažím se co nejvíc komunikovat pomocí "pingování". Ve hře je naštěstí ještě preventivní tlačítku "mute", kterým se dá ztlumit to nej z nejtoxičtějších hráčů. Ale stejně se té negativní energii nedá vyhnout. Téměř v každém módu se tohle stane. Od normálnem přes ARAM, ale nejhorší je to samozřejmě v rankedech. Někdy je mi až špatně z toho co si nadávající vymýšlejí. Obcování s mojí matkou? To je běžná rutina. Co mi ale dokáže zvednout ze židle a zkazit i povedenou hru je někdo, kdo přeje závažná onemocnění typu rakoviny vašim blízkým, vám atd. Tohle je opravdu nechutné. Navíc systém "reportů" se mi nezdá moc efektivní. Tribunal byl zrušen, komunita se už nechrání sama a osobně si myslím, že je to ve hře dost poznat. Člověk by si řekl, že na středním až vyšším elu už to začne být trochu více fér, ale kdepak. Trollů, chronických nadávačů popř. leaverů spíše přibývá a já se jen ptám jak je možné, že se v ranked systému drží na takových pozicích. Byla doba, kdy se v Goldu hrálo na slušné úrovni. Ta je asi nenávratně pryč. Nevím jak je to na jiných hrách jako je Dota 2, HoN a dalších. Slušnou komunitu z vlastní zkušenosti má Smite. Tam sem se nesetkal s nějakým větším nadáváním i když hru vyloženě kazíte. Ale asi je to tím, že je to velice čerstvá hra. 

A ke slíbenému Mystery giftu. Tohle je skvělý nápad od RIOT. Odměnit ty slušné hráče, tak uvidíme jak se jim to povede. :-)

0 0
možnosti

u Smite uz sem se za tu chvili co sme t hral s nadavanim setkal, hlavne pri picku to je peklo, vsichni si napickuji mage a carry ci jeste  jungle carry a na vas jeci co to berete a jaktoze pro ne neberete support

0 0
možnosti