Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Omrkněte nové obrázky ze strategie Might & Magic Heroes VII

Další díl fantasy tahové strategie Might & Magic Heroes vzniká exkluzivně na PC. Jak vývojáři na hře zapracovali, můžete posoudit i z nových obrázků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10o10s10e10f 10J10u10h10á10s10z 1109102108

Na nový díl se těším, jako vždy si ho vyzkouším, a pak vynesu ortel.

Prozatímní dojmy:

+ více surovin

+ návrat magic guildy

+ návrat karavan (není to sice úplně nejlepší, ale lepší než v 6)

- minimapa je pořád hnusná (včetně symbolů z 6)

- teleportovací brány

- mapa světa (města a doly menší než příšery a hrdinové...wtf??)

+1/−1
4.2.2015 11:28

M10i10c10h10a10l 10P10a10v10l10á10t 9103103104109

Pardon, souhlasim!

0/0
5.2.2015 13:16

T10i10b10o10r 10V10i10z10v10a10r10y 9104104103105

Už jsem přešel na King 's Bounty... Už pětka byla slabá,

+1/−2
3.2.2015 21:35

M10a10r10c10e10l 10H10r10o10c10h 9109109102

King's Bounty se mínusuje? 8-o

0/0
4.2.2015 20:52

K10a10r10e10l 10J10a10n10d10a 3103101100109

Meh. 5 ani 6 jsem nedohrál, sedmička má být stejný utahaný koncept. 2. a 3. díl vládne.

+9/0
3.2.2015 19:35
Foto

J10a10n 10V10l10a10d10y10k10a 2102108103104

U dvojky jsme s kamarádem proseděli snad rok

+1/0
3.2.2015 20:36

M10a10r10c10e10l 10H10r10o10c10h 9109109102

Tak u trojky čistého herního času. ;-D

+4/0
3.2.2015 21:10
Foto

J10a10n 10V10l10a10d10y10k10a 2102108103104

trojku jsem hrál asi taky rok a nedohrál, nějak se mi rozbil komp a pak už jsem se k tomu bohužel nevrátil.... přemýšlím, že to napravím

+1/0
3.2.2015 21:18

M10a10r10c10e10l 10H10r10o10c10h 9109109102

Já jí hrál víc jak rok, možná dva kde se u kámošů dalo, tehdejší 486ka neutáhla. Novej počítač a konečně jsem si užíval legendární- ještě jeden tah a už určitě půjdu spát. ;-D

0/0
3.2.2015 21:24
Foto

J10a10n 10V10l10a10d10y10k10a 2102108103104

;-D jojo, a pak to přeskočilo na ještě jeden tah a už pujdu do školy....

já hrál dvojku na pentium 1,3

Kamarád byl u nás pečenej vařenej, pouštěli jsme si do kola Offspringy-Smash a vždycky, když někde náhodou zaslechnu nějakou píseň z toho alba, vidim Černý draky

+1/0
3.2.2015 22:34

V10á10c10l10a10v 10D10v10o10r10s10k10ý 8106101107104

Na 3ku se už asi nikdy žádná verze nedosáhne.:-) Ale jsem zvědav, určitě si velmi rád zahraji. Dle obrázku to vypadý spíš na pokračování trendu, který nastavila 6ka, která nebyla marná s inovací boje, ale předchozí 5.díl byl mnohem lepší. Uvidíme, milerád se nechám překvapit

+4/0
3.2.2015 19:19

G10a10b10r10i10e10l 10H10o10r10t10e10n 9101109103104

Trojka je na Steamu v HD edici, pokud by to nějaký fanoušek ještě nevěděl... Já to nevěděl.;-)

0/−3
3.2.2015 18:42

H10y10n10e10k 10T10r10o10j10a10n 1101101103109

NEBRAT! Klasický H3 Complete buď mít odjakživa na CD nebo koupit na GOG a stáhnout si zdarma HD mod od Baratorche!

+4/0
4.2.2015 1:44

J10a10n 10K10o10h10l 4103107101104

Vůbec to nevypadá hezky :-) Trojka nej.. čtyřka slušná. Potom už to nešlo snad ani hrát..

+2/0
3.2.2015 18:15

L10u10k10á10š 10W10a10g10n10e10r 7107105108104

Trojka jednoznačně nej, s tím souhlasím, ale čtyřku bych naopak zařadil na opačnej konec jako nejhorší. Každopádně sem zvědavej na sedmičku, určitě zkusím.

0/0
4.2.2015 11:44

K10u10b10í10k 10C10h10l10u10m10e10c10k10ý 5102101107104

Od V, se mi zdají ty Heroes furt stejný :/ Třetí díl zůstává bezkonkurenční a na II a IV jsem strávil, také pár dní života :)

+5/0
3.2.2015 11:06

R10a10d10e10k 10B10ě10h10a10v10ý 4108105103104

II a III byly podle meho posledni verze, ktere staly za to. 

Od IV (a obecne od 3d mapy) je ta hra uplne nanic a pro mne se ztratila hratelnost. Ve trojce to proste odsypalo, system vlastnosti byl snadny a pochopitelny. Pak uz to bylo strasny.

+3/0
3.2.2015 13:45

J10o10s10e10f 10J10u10h10á10s10z 1109102108

IV byl největší paskvil, nejspíš to bylo i díky tomu kontrastu III vs IV - přesto to mělo určitý kouzlo. Možnost krytí slabších jednotek za silnější, hrdinové v poli, naopak armády bez hrdinů. Docela to bylo i dobrý.

5ku jsem dohrál (skoro) celou (nedal jsem kampaň za Dungeon) + datadisky a teď hraju 6ku a skutečně mi to připadá to samý bledě zeleným.

Invaze démonů byla podle mě i v té pětce, takže celkem deja vu, navíc u 6ky Dynastie úplně nesmyslná, doteď nevím, jak používat pety (hlavně že jsem si ho koupil na uPlay za uPoints) a nejvíc mi chybí "starter bonus" na každý mapě.

Rád vzpomínám na H3, kdy jsem si na začátku mapy vždycky vybral, jestli chci artefakt, suroviny nebo třeba 10 medůz do začátku.

0/0
4.2.2015 11:36

L10u10k10á10š 10Š10m10a10h10e10l 2107104102104

Uvidíme... zatím mám pocit, že trojky jsou nepřekonatelné (i když pětka taky jde), naopak čtyřka byla hrůza... šestka nic moc.

+4/0
3.2.2015 11:05

K10u10b10í10k 10C10h10l10u10m10e10c10k10ý 5102101107104

V čem byla IV hrůza? Popravdě jsem na IV nahrál nejvíc hodin sám. II a III jsme hráli vždy ve 2,3 lidech.

+1/0
3.2.2015 11:09

L10u10k10á10š 10Š10m10a10h10e10l 2107104102104

Přiznávám, že jsem to hrál jen asi 3 hodiny u kámoše a pak si to kvůli tomu nepořídil... systém dovedností mi přišel šíleně složitý a zároveň omezující, armády bez hrdinů mi přišly jako prvek dost k ničemu a matoucí a jinak už sám nevím, je to přece jen už drahně let, vím že se mi nelíbil ani systém boje. (Taky si pamatuji, že mi dost vadilo, že šlo hrdinu zabít, vím, že je to iracionální, že je jinak nesmrtelný...)

+1/−1
3.2.2015 11:57

K10u10b10í10k 10C10h10l10u10m10e10c10k10ý 5102101107104

Mě se právě líbilo to, že hrdina byl jako jednotka. A když se dobře vyexpil, byla to silnější jednotka, než černej drak. Ale je fakt, že po trojce to byla velká změna, která se ne všem mohla líbit. Mě zase úplně zklamala V, a popravdě také nevím proč. Ale shodneme se na tom, že III už asi nic nepřekoná.

+2/0
3.2.2015 12:06

M10o10n10i10k10a 10H10a10b10a10n10o10v10a 7108103107106

Já jsem nepřešla přes tu otřesnou grafiku. Zatímco trojky byly vymazlené, tak když jsem viděla, že například všechna města ve čtverce jsou prakticky stejná (stejně hnusná), jako by potřebovali jenom rychle vydělat prachy s dalším dílem, tak jsem to také nezkoušela. III > V > II

0/0
3.2.2015 12:41

T10o10m10á10š 10K10i10j10a10s 4107105100105

Souhlasím, ve čtyřce, ačkoli třeba hudbu z ní miluji, byla z části šitá horkou jehlou. Nicméně to, co se ze hry stalo v pětce nepochopím. Ano, chození s hrdinou na mapě bylo ve 3D efektní, ale stylizace příšer do japanu, odklon od pseudotolkienovského světa (hobiti atp.) k andělům s obřími tlustými anime meči, to je humus.

Anime patří do anime, v HOMAM byli vždy andělé těmi našimi které známe, s planoucími meči, proti ďáblům s kosou, prostě western klasika. 

Posun v pětce proto vnímám jen jako snahu zalíbit se větším trhům v asii ve stylu "hleďte jaký jsme Vám udělali řízek, sice chutná jako kachna na švestkách, o to vám bude bližší". Řízek to ale není.;-O

+4/0
3.2.2015 12:50

K10u10b10í10k 10C10h10l10u10m10e10c10k10ý 5102101107104

No asi jsi přesně popsal, co se mi na V nelíbilo.

+1/0
3.2.2015 13:00

M10a10r10c10e10l 10H10r10o10c10h 9109109102

Já jsem IVky dřív nemusel, ale dneska se k nim rád vracím, protože to, čím byly jiné, je dělá zajímavější. Hrdinu šlo zabít- o to větší taktizování, jak ho ochránit. Skill tree, který umožňoval při kombinaci dvou hlavních schopností tvořit jinou třídu hrdiny se zajímavými bonusy. Výběr jen jedné ze dvou jednotek, opět super na taktizování, kdo se ke komu a proti komu hodí. Vzájemné napadání jednotek v souboji, takže nutnost používání first-strike a summonů... Pravda, trvalo mi dlouho, než jsem si IV oblíbil, ale stálo to za to.

Na druhou stranu, III si taky doteď zahraji, ale to je tak na to pustit si nějakou hudbu nebo mluvené slovo, seriál, co znám nazpaměť a bez přemýšlení klikat, když to přeženu, jak Diablo. Expert earth magic, expert wisdom, mass slow, town portal, implosion a zase scénář o ničem. ;-)

+3/0
3.2.2015 21:22
Foto

J10a10n 10V10l10a10d10y10k10a 2102108103104

souhlasím

+1/0
3.2.2015 22:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.