Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Omrkněte nové obrázky ze strategie Might & Magic Heroes VII

Další díl fantasy tahové strategie Might & Magic Heroes vzniká exkluzivně na PC. Jak vývojáři na hře zapracovali, můžete posoudit i z nových obrázků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62o80s46e50f 55J68u91h65á52s68z 1209112608

Na nový díl se těším, jako vždy si ho vyzkouším, a pak vynesu ortel.

Prozatímní dojmy:

+ více surovin

+ návrat magic guildy

+ návrat karavan (není to sice úplně nejlepší, ale lepší než v 6)

- minimapa je pořád hnusná (včetně symbolů z 6)

- teleportovací brány

- mapa světa (města a doly menší než příšery a hrdinové...wtf??)

+1/−1
4.2.2015 11:28

M88i28c92h14a58l 49P33a61v17l27á20t 9363193624209

Pardon, souhlasim!

0/0
5.2.2015 13:16

T41i50b36o89r 96V18i36z75v31a88r66y 9734354433805

Už jsem přešel na King 's Bounty... Už pětka byla slabá,

+1/−2
3.2.2015 21:35

M63a49r90c18e58l 67H41r42o40c27h 9529369452

King's Bounty se mínusuje? 8-o

0/0
4.2.2015 20:52

K69a20r40e92l 58J60a25n26d78a 3223921340239

Meh. 5 ani 6 jsem nedohrál, sedmička má být stejný utahaný koncept. 2. a 3. díl vládne.

+9/0
3.2.2015 19:35
Foto

J96a13n 47V83l23a89d80y53k77a 2292288593944

U dvojky jsme s kamarádem proseděli snad rok

+1/0
3.2.2015 20:36

M77a97r19c18e47l 69H71r65o64c89h 9959189232

Tak u trojky čistého herního času. ;-D

+4/0
3.2.2015 21:10
Foto

J20a26n 12V50l55a65d93y61k63a 2922588263374

trojku jsem hrál asi taky rok a nedohrál, nějak se mi rozbil komp a pak už jsem se k tomu bohužel nevrátil.... přemýšlím, že to napravím

+1/0
3.2.2015 21:18

M71a82r66c50e91l 80H96r79o61c15h 9179419512

Já jí hrál víc jak rok, možná dva kde se u kámošů dalo, tehdejší 486ka neutáhla. Novej počítač a konečně jsem si užíval legendární- ještě jeden tah a už určitě půjdu spát. ;-D

0/0
3.2.2015 21:24
Foto

J30a68n 57V17l17a39d70y13k72a 2772128313634

;-D jojo, a pak to přeskočilo na ještě jeden tah a už pujdu do školy....

já hrál dvojku na pentium 1,3

Kamarád byl u nás pečenej vařenej, pouštěli jsme si do kola Offspringy-Smash a vždycky, když někde náhodou zaslechnu nějakou píseň z toho alba, vidim Černý draky

+1/0
3.2.2015 22:34

V33á97c40l84a49v 92D80v75o85r15s24k72ý 8196971377604

Na 3ku se už asi nikdy žádná verze nedosáhne.:-) Ale jsem zvědav, určitě si velmi rád zahraji. Dle obrázku to vypadý spíš na pokračování trendu, který nastavila 6ka, která nebyla marná s inovací boje, ale předchozí 5.díl byl mnohem lepší. Uvidíme, milerád se nechám překvapit

+4/0
3.2.2015 19:19

G15a19b70r97i35e95l 45H54o56r62t86e22n 9631929803444

Trojka je na Steamu v HD edici, pokud by to nějaký fanoušek ještě nevěděl... Já to nevěděl.;-)

0/−3
3.2.2015 18:42

H86y67n81e66k 93T22r21o35j65a64n 1251531843969

NEBRAT! Klasický H3 Complete buď mít odjakživa na CD nebo koupit na GOG a stáhnout si zdarma HD mod od Baratorche!

+4/0
4.2.2015 1:44

J18a12n 19K97o62h17l 4133957661864

Vůbec to nevypadá hezky :-) Trojka nej.. čtyřka slušná. Potom už to nešlo snad ani hrát..

+2/0
3.2.2015 18:15

L53u83k31á61š 79W26a81g15n69e37r 7147365418424

Trojka jednoznačně nej, s tím souhlasím, ale čtyřku bych naopak zařadil na opačnej konec jako nejhorší. Každopádně sem zvědavej na sedmičku, určitě zkusím.

0/0
4.2.2015 11:44

K48u92b82í15k 43C20h51l60u56m47e60c77k24ý 5112841777484

Od V, se mi zdají ty Heroes furt stejný :/ Třetí díl zůstává bezkonkurenční a na II a IV jsem strávil, také pár dní života :)

+5/0
3.2.2015 11:06

R30a80d38e81k 72B59ě41h19a82v59ý 4548265793704

II a III byly podle meho posledni verze, ktere staly za to. 

Od IV (a obecne od 3d mapy) je ta hra uplne nanic a pro mne se ztratila hratelnost. Ve trojce to proste odsypalo, system vlastnosti byl snadny a pochopitelny. Pak uz to bylo strasny.

+3/0
3.2.2015 13:45

J76o68s70e15f 79J12u69h84á24s36z 1959452708

IV byl největší paskvil, nejspíš to bylo i díky tomu kontrastu III vs IV - přesto to mělo určitý kouzlo. Možnost krytí slabších jednotek za silnější, hrdinové v poli, naopak armády bez hrdinů. Docela to bylo i dobrý.

5ku jsem dohrál (skoro) celou (nedal jsem kampaň za Dungeon) + datadisky a teď hraju 6ku a skutečně mi to připadá to samý bledě zeleným.

Invaze démonů byla podle mě i v té pětce, takže celkem deja vu, navíc u 6ky Dynastie úplně nesmyslná, doteď nevím, jak používat pety (hlavně že jsem si ho koupil na uPlay za uPoints) a nejvíc mi chybí "starter bonus" na každý mapě.

Rád vzpomínám na H3, kdy jsem si na začátku mapy vždycky vybral, jestli chci artefakt, suroviny nebo třeba 10 medůz do začátku.

0/0
4.2.2015 11:36

L83u65k25á95š 37Š30m17a33h96e58l 2697874602734

Uvidíme... zatím mám pocit, že trojky jsou nepřekonatelné (i když pětka taky jde), naopak čtyřka byla hrůza... šestka nic moc.

+4/0
3.2.2015 11:05

K31u82b64í35k 79C84h70l91u16m18e30c82k17ý 5622151537414

V čem byla IV hrůza? Popravdě jsem na IV nahrál nejvíc hodin sám. II a III jsme hráli vždy ve 2,3 lidech.

+1/0
3.2.2015 11:09

L46u11k75á75š 92Š85m32a33h19e56l 2737284972824

Přiznávám, že jsem to hrál jen asi 3 hodiny u kámoše a pak si to kvůli tomu nepořídil... systém dovedností mi přišel šíleně složitý a zároveň omezující, armády bez hrdinů mi přišly jako prvek dost k ničemu a matoucí a jinak už sám nevím, je to přece jen už drahně let, vím že se mi nelíbil ani systém boje. (Taky si pamatuji, že mi dost vadilo, že šlo hrdinu zabít, vím, že je to iracionální, že je jinak nesmrtelný...)

+1/−1
3.2.2015 11:57

K53u15b79í85k 30C88h55l21u74m77e76c56k93ý 5232291677114

Mě se právě líbilo to, že hrdina byl jako jednotka. A když se dobře vyexpil, byla to silnější jednotka, než černej drak. Ale je fakt, že po trojce to byla velká změna, která se ne všem mohla líbit. Mě zase úplně zklamala V, a popravdě také nevím proč. Ale shodneme se na tom, že III už asi nic nepřekoná.

+2/0
3.2.2015 12:06

M78o64n21i68k21a 84H80a45b60a40n25o33v20a 7518933327636

Já jsem nepřešla přes tu otřesnou grafiku. Zatímco trojky byly vymazlené, tak když jsem viděla, že například všechna města ve čtverce jsou prakticky stejná (stejně hnusná), jako by potřebovali jenom rychle vydělat prachy s dalším dílem, tak jsem to také nezkoušela. III > V > II

0/0
3.2.2015 12:41

T25o13m30á42š 26K96i30j70a32s 4977285970725

Souhlasím, ve čtyřce, ačkoli třeba hudbu z ní miluji, byla z části šitá horkou jehlou. Nicméně to, co se ze hry stalo v pětce nepochopím. Ano, chození s hrdinou na mapě bylo ve 3D efektní, ale stylizace příšer do japanu, odklon od pseudotolkienovského světa (hobiti atp.) k andělům s obřími tlustými anime meči, to je humus.

Anime patří do anime, v HOMAM byli vždy andělé těmi našimi které známe, s planoucími meči, proti ďáblům s kosou, prostě western klasika. 

Posun v pětce proto vnímám jen jako snahu zalíbit se větším trhům v asii ve stylu "hleďte jaký jsme Vám udělali řízek, sice chutná jako kachna na švestkách, o to vám bude bližší". Řízek to ale není.;-O

+4/0
3.2.2015 12:50

K13u65b18í76k 19C16h39l71u68m34e44c35k88ý 5722321107324

No asi jsi přesně popsal, co se mi na V nelíbilo.

+1/0
3.2.2015 13:00

M83a53r91c78e20l 97H34r83o81c43h 9509459222

Já jsem IVky dřív nemusel, ale dneska se k nim rád vracím, protože to, čím byly jiné, je dělá zajímavější. Hrdinu šlo zabít- o to větší taktizování, jak ho ochránit. Skill tree, který umožňoval při kombinaci dvou hlavních schopností tvořit jinou třídu hrdiny se zajímavými bonusy. Výběr jen jedné ze dvou jednotek, opět super na taktizování, kdo se ke komu a proti komu hodí. Vzájemné napadání jednotek v souboji, takže nutnost používání first-strike a summonů... Pravda, trvalo mi dlouho, než jsem si IV oblíbil, ale stálo to za to.

Na druhou stranu, III si taky doteď zahraji, ale to je tak na to pustit si nějakou hudbu nebo mluvené slovo, seriál, co znám nazpaměť a bez přemýšlení klikat, když to přeženu, jak Diablo. Expert earth magic, expert wisdom, mass slow, town portal, implosion a zase scénář o ničem. ;-)

+3/0
3.2.2015 21:22
Foto

J65a81n 71V57l73a17d56y11k45a 2642608943894

souhlasím

+1/0
3.2.2015 22:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.