Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Omrkněte nové obrázky ze strategie Might & Magic Heroes VII

Další díl fantasy tahové strategie Might & Magic Heroes vzniká exkluzivně na PC. Jak vývojáři na hře zapracovali, můžete posoudit i z nových obrázků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71o35s87e22f 46J23u33h12á97s31z 1459912188

Na nový díl se těším, jako vždy si ho vyzkouším, a pak vynesu ortel.

Prozatímní dojmy:

+ více surovin

+ návrat magic guildy

+ návrat karavan (není to sice úplně nejlepší, ale lepší než v 6)

- minimapa je pořád hnusná (včetně symbolů z 6)

- teleportovací brány

- mapa světa (města a doly menší než příšery a hrdinové...wtf??)

+1/−1
4.2.2015 11:28

M93i47c94h56a21l 50P15a60v20l39á83t 9963323124589

Pardon, souhlasim!

0/0
5.2.2015 13:16

T33i18b16o77r 78V79i76z42v36a60r29y 9584434473225

Už jsem přešel na King 's Bounty... Už pětka byla slabá,

+1/−2
3.2.2015 21:35

M56a20r62c57e31l 66H84r83o19c15h 9809789602

King's Bounty se mínusuje? 8-o

0/0
4.2.2015 20:52

K95a13r25e24l 20J73a77n88d25a 3663231370279

Meh. 5 ani 6 jsem nedohrál, sedmička má být stejný utahaný koncept. 2. a 3. díl vládne.

+9/0
3.2.2015 19:35
Foto

J14a68n 95V90l91a71d22y97k81a 2732438743804

U dvojky jsme s kamarádem proseděli snad rok

+1/0
3.2.2015 20:36

M91a48r34c95e72l 97H11r25o46c32h 9459159472

Tak u trojky čistého herního času. ;-D

+4/0
3.2.2015 21:10
Foto

J69a68n 32V41l53a49d29y14k61a 2262878283224

trojku jsem hrál asi taky rok a nedohrál, nějak se mi rozbil komp a pak už jsem se k tomu bohužel nevrátil.... přemýšlím, že to napravím

+1/0
3.2.2015 21:18

M18a65r62c23e39l 80H49r39o80c39h 9639289922

Já jí hrál víc jak rok, možná dva kde se u kámošů dalo, tehdejší 486ka neutáhla. Novej počítač a konečně jsem si užíval legendární- ještě jeden tah a už určitě půjdu spát. ;-D

0/0
3.2.2015 21:24
Foto

J24a36n 11V67l45a59d84y54k12a 2522748503294

;-D jojo, a pak to přeskočilo na ještě jeden tah a už pujdu do školy....

já hrál dvojku na pentium 1,3

Kamarád byl u nás pečenej vařenej, pouštěli jsme si do kola Offspringy-Smash a vždycky, když někde náhodou zaslechnu nějakou píseň z toho alba, vidim Černý draky

+1/0
3.2.2015 22:34

V92á54c76l40a32v 45D77v59o88r44s61k32ý 8926631657174

Na 3ku se už asi nikdy žádná verze nedosáhne.:-) Ale jsem zvědav, určitě si velmi rád zahraji. Dle obrázku to vypadý spíš na pokračování trendu, který nastavila 6ka, která nebyla marná s inovací boje, ale předchozí 5.díl byl mnohem lepší. Uvidíme, milerád se nechám překvapit

+4/0
3.2.2015 19:19

G67a22b59r34i91e12l 93H79o37r42t67e16n 9221879723194

Trojka je na Steamu v HD edici, pokud by to nějaký fanoušek ještě nevěděl... Já to nevěděl.;-)

0/−3
3.2.2015 18:42

H86y93n62e50k 16T28r50o43j35a91n 1481451513949

NEBRAT! Klasický H3 Complete buď mít odjakživa na CD nebo koupit na GOG a stáhnout si zdarma HD mod od Baratorche!

+4/0
4.2.2015 1:44

J29a46n 23K23o16h38l 4693687611734

Vůbec to nevypadá hezky :-) Trojka nej.. čtyřka slušná. Potom už to nešlo snad ani hrát..

+2/0
3.2.2015 18:15

L45u51k18á44š 91W81a32g73n59e82r 7767705548474

Trojka jednoznačně nej, s tím souhlasím, ale čtyřku bych naopak zařadil na opačnej konec jako nejhorší. Každopádně sem zvědavej na sedmičku, určitě zkusím.

0/0
4.2.2015 11:44

K32u49b71í26k 98C10h63l58u38m41e23c30k92ý 5972811437494

Od V, se mi zdají ty Heroes furt stejný :/ Třetí díl zůstává bezkonkurenční a na II a IV jsem strávil, také pár dní života :)

+5/0
3.2.2015 11:06

R28a42d87e14k 64B19ě15h51a52v69ý 4748855673284

II a III byly podle meho posledni verze, ktere staly za to. 

Od IV (a obecne od 3d mapy) je ta hra uplne nanic a pro mne se ztratila hratelnost. Ve trojce to proste odsypalo, system vlastnosti byl snadny a pochopitelny. Pak uz to bylo strasny.

+3/0
3.2.2015 13:45

J57o91s74e90f 65J66u52h69á60s20z 1869232758

IV byl největší paskvil, nejspíš to bylo i díky tomu kontrastu III vs IV - přesto to mělo určitý kouzlo. Možnost krytí slabších jednotek za silnější, hrdinové v poli, naopak armády bez hrdinů. Docela to bylo i dobrý.

5ku jsem dohrál (skoro) celou (nedal jsem kampaň za Dungeon) + datadisky a teď hraju 6ku a skutečně mi to připadá to samý bledě zeleným.

Invaze démonů byla podle mě i v té pětce, takže celkem deja vu, navíc u 6ky Dynastie úplně nesmyslná, doteď nevím, jak používat pety (hlavně že jsem si ho koupil na uPlay za uPoints) a nejvíc mi chybí "starter bonus" na každý mapě.

Rád vzpomínám na H3, kdy jsem si na začátku mapy vždycky vybral, jestli chci artefakt, suroviny nebo třeba 10 medůz do začátku.

0/0
4.2.2015 11:36

L31u70k88á33š 90Š25m43a57h38e65l 2437674392654

Uvidíme... zatím mám pocit, že trojky jsou nepřekonatelné (i když pětka taky jde), naopak čtyřka byla hrůza... šestka nic moc.

+4/0
3.2.2015 11:05

K74u55b40í87k 72C69h22l64u38m27e17c26k76ý 5952581807774

V čem byla IV hrůza? Popravdě jsem na IV nahrál nejvíc hodin sám. II a III jsme hráli vždy ve 2,3 lidech.

+1/0
3.2.2015 11:09

L26u50k43á82š 79Š63m45a82h69e34l 2697284362414

Přiznávám, že jsem to hrál jen asi 3 hodiny u kámoše a pak si to kvůli tomu nepořídil... systém dovedností mi přišel šíleně složitý a zároveň omezující, armády bez hrdinů mi přišly jako prvek dost k ničemu a matoucí a jinak už sám nevím, je to přece jen už drahně let, vím že se mi nelíbil ani systém boje. (Taky si pamatuji, že mi dost vadilo, že šlo hrdinu zabít, vím, že je to iracionální, že je jinak nesmrtelný...)

+1/−1
3.2.2015 11:57

K32u35b10í77k 23C30h31l24u53m62e66c41k71ý 5252741477464

Mě se právě líbilo to, že hrdina byl jako jednotka. A když se dobře vyexpil, byla to silnější jednotka, než černej drak. Ale je fakt, že po trojce to byla velká změna, která se ne všem mohla líbit. Mě zase úplně zklamala V, a popravdě také nevím proč. Ale shodneme se na tom, že III už asi nic nepřekoná.

+2/0
3.2.2015 12:06

M98o57n87i27k26a 95H82a93b91a93n15o12v45a 7528453127856

Já jsem nepřešla přes tu otřesnou grafiku. Zatímco trojky byly vymazlené, tak když jsem viděla, že například všechna města ve čtverce jsou prakticky stejná (stejně hnusná), jako by potřebovali jenom rychle vydělat prachy s dalším dílem, tak jsem to také nezkoušela. III > V > II

0/0
3.2.2015 12:41

T83o89m75á28š 44K60i55j11a96s 4807265480915

Souhlasím, ve čtyřce, ačkoli třeba hudbu z ní miluji, byla z části šitá horkou jehlou. Nicméně to, co se ze hry stalo v pětce nepochopím. Ano, chození s hrdinou na mapě bylo ve 3D efektní, ale stylizace příšer do japanu, odklon od pseudotolkienovského světa (hobiti atp.) k andělům s obřími tlustými anime meči, to je humus.

Anime patří do anime, v HOMAM byli vždy andělé těmi našimi které známe, s planoucími meči, proti ďáblům s kosou, prostě western klasika. 

Posun v pětce proto vnímám jen jako snahu zalíbit se větším trhům v asii ve stylu "hleďte jaký jsme Vám udělali řízek, sice chutná jako kachna na švestkách, o to vám bude bližší". Řízek to ale není.;-O

+4/0
3.2.2015 12:50

K30u17b31í86k 70C70h47l23u16m38e27c82k31ý 5352261227184

No asi jsi přesně popsal, co se mi na V nelíbilo.

+1/0
3.2.2015 13:00

M20a30r39c84e40l 83H70r27o64c95h 9429259292

Já jsem IVky dřív nemusel, ale dneska se k nim rád vracím, protože to, čím byly jiné, je dělá zajímavější. Hrdinu šlo zabít- o to větší taktizování, jak ho ochránit. Skill tree, který umožňoval při kombinaci dvou hlavních schopností tvořit jinou třídu hrdiny se zajímavými bonusy. Výběr jen jedné ze dvou jednotek, opět super na taktizování, kdo se ke komu a proti komu hodí. Vzájemné napadání jednotek v souboji, takže nutnost používání first-strike a summonů... Pravda, trvalo mi dlouho, než jsem si IV oblíbil, ale stálo to za to.

Na druhou stranu, III si taky doteď zahraji, ale to je tak na to pustit si nějakou hudbu nebo mluvené slovo, seriál, co znám nazpaměť a bez přemýšlení klikat, když to přeženu, jak Diablo. Expert earth magic, expert wisdom, mass slow, town portal, implosion a zase scénář o ničem. ;-)

+3/0
3.2.2015 21:22
Foto

J25a65n 55V10l73a96d79y57k81a 2742638713774

souhlasím

+1/0
3.2.2015 22:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.