Diskuze

KOMENTÁŘ: Obhajuje neobhajitelné. Pět lží a podvodů proslulého vývojáře

Když jsme v roce 2012 napsali, že snílek, blázen i lhář shání peníze na nový projekt, byla to nadsázka. Naráželi jsme na pověst herního návrháře Petera Molyneuxe, jenž často entuziasticky sliboval prvky, které se v jeho titulech neobjevily.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pisálek, který v životě nedokázal víc, než sestavit pár neobratných vět do druhořadých článků, věru nemůže pochopit strasti a peripetie kreativního procesu. Ve své neopodstatněné nadutosti s lehkostí uráží velikány, které nazývá lháři, aniž by věděl, co slovo lež znamená, a surfuje na vlně nenávisti, kterou by ani sám neuměl spustit. Rv

0 3
možnosti

Opět to dětinské "tak si to zkus udělat líp"... vážně? Být snílek je jedna věc, ale plnit závazky je věc druhá a za neschopnost plnit se má tvrdě platit

2 0
možnosti

J18a34n 34K59o42h94l

25. 2. 2015 14:40

Fable 3 taky dělal Molyneux? To byla dokonalá hra.. v nečem. V řadě jiných ohledů byla zase problematická.. Každopádně pokud si něčím nejsem jistý, tak to nebudu podporovat. To se týká i dneska tak rozšířených předobjednávek.. Udělal jsem v životě jenom dvě výjimky - u Kingdom Come a pak u Cities: Skylines, které mi zatím přijde jako skvělý nástupce S4 obsahující všechny ty věci, které mi v Simcity chyběly už od začátku (tekoucí voda, mosty nad sebou, trasy pro autobusy, podpora pro modifikace a tvorbu nových map a podobně). I když si to možná ani zatím nezahraju, bude to chtít hodně velký upgrade..

0 0
možnosti

Problém je i trochu v tom, že nemálo lidí považuje přispění na Kickstarteru za předobjednávku, což tak prostě není.

1 0
možnosti

Sem sám, anebo v Molyneuxovi shledávám podobnost s jedním českým nejmenovaným politikem, který prý z politiky odešel ...ale přesto teďka zastává politickou funkci?

1 1
možnosti

Stejně nechápu jak do něj mohli rvát prachy. Peter Molyneux rozhodně nedělá normální hry. Nikdy jsem pořádně nepochopil kdo ty jeho gamesy hraje, ale vím naprosto jistě, že zrovna jemu bych nedal ani 20ník.

1 3
možnosti

Magic Carpet, Populous, Dungeon Keeper, Black & White,.. No kdo by to hral, ze? :o))))))))

Neni moc lidi, kteri by meli za sebou takovy soupis pecek nejvetsich.

7 1
možnosti
Foto

No, bodejť by se ho Schaffer nezastal, když směřuje ke stejnýmu průšvihu. Broken Age mělo být původně hotovo v říjnu 2012 !! Blížíme se konci první čtvrtletí 2015, zatím máme 3 hodinový demo a hra už se ňáký ten pátek prodává ve Steamových výprodejích. Být backer asi trhal vlasy...

8 0
možnosti

R24u44d54a 82S36l72a90v65í34k

25. 2. 2015 18:06

Jestli problém nebude v tom, že se prodává v těch výprodejích.

0 1
možnosti

22 lidí dělalo na tomhle 2 roky? Na hře téměř bez grafiky (to co tam je zvládne jediný modelář a navíc to bylo vidět už v kampani na KS), která neobsahuje žádný obsah, který by bylo nutné extra vytvářet nad tento základní koncept?

Z mé zkušenosti je to možné, ale pouze, pokud se to samé dělá několikrát. Tj. pokud se mění návrh, pokud se střídají technologie a po každé změně se začíná od nějakého bodu nanovo. 

Jenže návrh by měl být hotový a o technologiích by mělo být jasno už během kampaně a zkušený vývojář jako Molyneux by měl mít dostatek soudnosti, aby ani jedno v průběhu vývoje zásadně (a hlavně bez podrobného vysvětlení) neměnil.

6 0
možnosti