Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lady Sylvanas je další hrdinkou v Heroes of the Storm

Fandové arénové strategie Heroes of the Storm se mohou těšit na další obsah: tvůrci odhalili novou hrdinku, bitevní pole a několik změn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48o78s14e48f 85J66u85h57á82s83z 1649122628

Mno tak jsem chtěl dát HotS šanci, ale ono to je stále v betě, navíc uzavřené. Tak smůla :-)

0/0
12.3.2015 12:50

J81o84s77e76f 35J58u74h35á23s44z 1149632548

Dotaz na Andreje Brace (nebo kohokoliv dalsiho se zkusenostmi z MOBY) - hral jste / hrajete jeste HotS? Zajimalo by me aktualni srovnani s LoL a dotou - osobně jsem hrál LoL, DOTU zatím ne - a HotS má podle mého zajímavé hrdiny, podle popisku zajimave mapy, system odmenovani a predevsim Blizzard je pro me zarukou kvality

0/0
10.3.2015 12:25
Foto

M46i18c75h34a77l 84J65a82n83o48v98á42č 8107766785793

Nejsem hrac doty, ani lolka, ani doty 2, ale parkrat jsem si to zahral... Za sebe muzu rict, ze tohle je daleko lepsi, nez cokoliv, co vyslo driv. Z prostych duvodu. Jednak tu nejsou zadne itemy - takze si clovek nemusi pamatovat kombinace predmetu/buildy a podobne. A za druhe a to hlavne - kazda mapa ma sve vlastni mechaniky ve stylu: v noci sbirej seminka ze zabitych pescialnich mobu, kdyz jich tym posbira 100, vysumon uber bosse ovladaneho jednim z hracu atd., mercenary campy po vybiti proste jdou pushnout lajnu. Je to daleko pristupnejsi pro nove hrace a pritom porad dost vybalancovane, aby zkusenejsi hrac tezce pojizdel nooby. A navic ta hra neni jen o postupu v lajnach, ale naopak je vetsinou dulezitejsi hrat podle mechanik mapy.

+pristupnejsi pro nove hrace nez konkurence

+neni to jen o pushovani lajn

-odemykani hrdinu trva docela dlouho, pokud je teda clovek nekupuje za penize

-nic vic

+1/0
10.3.2015 15:22

M52i54r70o68s67l42a78v 20Š57n12o44b73e15l 2355448989

LoL - jednoduchšia, akčnejšia, viac odpúšťa chyby, prístupnejšia pre nových hráčov, penalizácia za smrť žiadna, za reálne peniaze sa dá kúpiť "výhoda" alebo odomknúť hrdinovia (ktorá sa však dá dobehnúť aj bez platenia), priemerný zápas trvá asi 35 minút

DOTA2 - zložitejšia (oproti LoL), viac sa kladie dôraz na zloženie teamu a rozdelenie úloh, smrť je penalizovaná stratou zlata, noví hráči to majú zložitejšie, za reálne peniaze sa dajú kúpiť len kozmetické veci - hrdinovia sú dostupní všetci od začiatku, priemerný zápas trvá približne 40 minút 

HotS - dva hlavné rozdiely oproti LoL/DOTA: Hra je zameraná na plnenie úlohy na mape, ktorá sa periodicky objavuje (napr. pozbierajte X mincí, zaplaťte s nimi kapitánovi a on pošle salvu na nepriateľské budovy. Alebo obsaďte dva oltáre, čím si odomknete možnosť zmeniť jedného hrdinu na epického bojovníka...) a priemerná hra trvá asi tak 20 minút (čo je 1/2 oproti predošlým hrám).

Inak všeobecné rozdiely: - hra je najjednoduchšia oproti predchádzajúcim, v hre neexistujú predmety, existuje úroveň v rámci teamu (tj. skúsenosti sú spoločné a všetci hrdinovia v teame majú rovnakú úroveň), hrdinovia pri prechode na niektoré úrovne môžu zvoliť "talent", ktorým si formujú postavu (asi pokus o náhradu chýbajúcich predmetov), pričom talenty ovplyvňujú schopnosti (či už aktívne alebo pasívne), na 10. úrovni je možné zvoliť si jednu z dvoch ultimátnych vlastností.

+1/0
10.3.2015 15:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.