Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Ori and the Blind Forest je nádherná hra, která chytne za srdce

Pokud máte kladný vztah k hopsačkám, krásně kreslené grafice a příběhům prodchnutým emocemi, potom byste neměli Ori and the Blind Forest v žádném případě minout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T81o39m83á61š 86H64e39j72d29a 7672268506795

Mňo dle grafiky a příběhu je hra zřejmě inspirována Miyazakim, proto bych si ji rád zahrál.V

+1/0
13.3.2015 19:21

M82a39r54t30i25n 66B96e50n74e56š 3342397354129

Musim říct, že jsem velice překvapen tim vysokým hodnocením, co tato hra napříč internetem získává :O ... ano, audiovizuální stránka je excelentní, ale to mi trochu nestačí. Gameplay je uplně obyčejný a nezajímavý, a nebýt famózního uměleckého zpracování, byla by to totální nuda. Prostě typická plošinovka a navíc bez nápadu. Možná jsem jen měl přehnaná očekávání, protože jsem se na hru docela těšil, ale stejně si myslim, že ta hodnocení jsou značně nadsazená. Navzdory tomu, jak roztomile tato hra působí, si 90% skutečně nezaslouží :/

0/0
13.3.2015 19:04

P15a50v84e87l 86V38a16n48č40á14k 3604555584775

Všechny plošinovky jsou vlastně to samé, tohle ji odliší a proto to hodnocení. To je celé - víc bych v tom nehledal. proto třeba Gabriel Knight - Beast Within dostal excelent hodnocení a přitom to byla "jen" adventura ... ale obsahovala na svou dobu úžasné hodiny hraného filmu, který byl úžasný.

0/0
17.3.2015 12:33

M73a41r81t96i96n 67B49e28n71e13š 3742947874259

No, to právě neni pravda. Všechny plošinovky nejsou stejné. To je jako tvrdit, že všechny RPG jsou stejné. I u žánru, jako je plošinovka, se dá posoudit, zda je zábavná nebo ne, a Ori je prostě totálně nudná plošinovka. Např. takový Trine 2 (podobný žánr - též plošinovka do značné míry založena na umělecké stránce) je nesrovnatelně lepší a zábavnější hra.

0/0
19.3.2015 12:11

P17e81t58r 32M61i61k33e31s 9448782380218

uz se tesim, az vyjde verze pro x360. Krasne vizualne udelane plosinovky mam rad a tohle jasne beru...

+1/0
13.3.2015 12:21

M73i43r97o50s68l69a18v 28K75r42a73h37u42l66í61k 6857774804

Hezká recenze. Plošinovku jsem dlouho nehrál, takže tohle si asi koupím. Grafiky to vypadá hezky a pokud to bude mít dle recenze i hezký hudební doprovod tak není co řešit. :-)

Teď jen nevím zda mi to někde v recenzi uniklo, ale kolik je cca herní doba na dohrání?

+1/0
13.3.2015 10:33
Foto

O23n91d49ř89e41j 58Z55a38c92h 3953530513962

Záleží na šikovnosti: uvádí se 10+, pomalejší k 14 (k těm patřím i já), ale někdo to prolítnul i za 7 hodin. Jsou tam ovšem i achievementy jako dokončení hry pod tři hodiny či bez smrti (jasně, při nové hře už člověk ví, co čekat a kam běžet).

0/0
13.3.2015 10:57

M13i67r84o93s16l30a31v 44K15r86a69h49u73l17í30k 6887944104

Díky, za info. To je na hopsačku hodně solidní herní doba.R^

0/0
13.3.2015 13:21

V46l52a62d65i46m70í83r 12K48r94i40s75t21e73n 7336442705698

Dobrý den, co jsem přečetl pár uživatelských minirecenzí ,  přirovnávají to k metroid hrám. Co si pod tím přesně mám představit, netuším (metroid) jsem hrál. Mně to připomíná dle recenze spíše Raymana bez kuliček.  K čemu je to bližší? Nevadila by mi ani jedna varianta obě hry mám rád.

0/0
13.3.2015 16:45
Foto

O56n71d55ř65e56j 46Z17a14c79h 3503660513342

Dobrý den, tvůrci hru sami zařazují do kategorie "Metroidvania", což je složenina "Metroid" a "Castlevania" a odkazuje to na otevřený průzkum rozlehlého 2D světa (tj. neběžíte jen zleva doprava a vracíte se na dříve nepřístupná místa). U Oriho ovšem akcentují právě hopsání s lehkými RPG prvky.

+1/0
13.3.2015 17:31

V48l97a94d17i97m43í47r 31K23r19i13s80t36e13n 7386742945258

Děkuji za informaci , já mám s Metroidvanií osobně kromě toho spojené s tunami nepřátel a bosy ,  prostředí  až jako druhotný nepřítel, (clock tower v castlevanii je spíše taková výjimka), Rayman a spol spíše to prostředí jako primární adrenalin.

0/0
13.3.2015 18:34

M39i45c60h41a32l 54T80o95m26á57n42e90k 9437449966

nema to zapor a nedotalo to 100% zajimave :P

+2/0
13.3.2015 0:41

M69i90c76h26a66l 35M10o33t48y43č62k51a 4833290421779

Staci si precist posledni odstavec, porad je to jenom plosinovka :) Ale vypada krasne. To je jedna z her, ke ktere bych se chtel dostat, jako malej kluk. To by byl neopakovatelny zazitek

+2/0
13.3.2015 10:13
Foto

O38n84d34ř37e15j 73Z16a75c50h 3353120263882

Na nic výrazného, co by si vysloužilo zmínku v záporech, jsem nenarazil, ale na stovku to přesto není. V novém systému bych dal 5/5, čímž by tyhle problémy odpadly.

+1/0
13.3.2015 10:27

M87i32c75h67a83l 66M21o61t58y37č88k38a 4223220971699

System 5 z peti mi prijde malo diverzni, kdyz uz jsme u toho (pokud je to v planu). Sedmi nebo desetibodova skala by byla idealni

+1/0
13.3.2015 10:34
Foto

O12n95d76ř83e78j 13Z15a18c17h 3913950843112

Současný systém by byl ideální, kdyby všechny hry recenzoval jeden člověk a mohl jemně odlišovat - což není možné. Procenta svádí k hádkám, proč nějaká hra získala třeba o tři procenta víc a podobně. Nakonec jsme dospěli k tomu, že pětibodová stupnice nám umožní tohle částečně eliminovat a zároveň každý bod stupnice lépe definovat a odlišit. Stará hodnocení u starých recenzí by zůstala, technicky by to šlo přejít na nový systém rychle. Chtěl bych ovšem přepracovat i tabulku u recenze a tady zatím nemáme jasno, co všechno by tam mělo nebo nemělo být.

+1/0
13.3.2015 11:13

M74i40c33h83a43l 59M21o85t82y10č62k30a 4263790571449

Ja to chapu a vlastne jsem prekvapen, ze se podobna zmena nestala uz davno :) Na druhou stranu vim, jak me osobne treba irituje petibodove hodnoceni na csfd, kde tri jsou casto malo a ctyri moc :)

+2/0
13.3.2015 11:16

P98e91t60r 18L16i47n39h35a42r20t 2848264674603

Pokud se můžu přidat, pět bodů je podle mě málo. Spíš bych se přikláněl k sedmi nebo (nejlépe) k desetibodové hranici.

0/0
13.3.2015 15:17

J91a69n 36V59á83c95l65a54v77í62k 3862826291959

Tak třeba už takový detail, že zapnu hru a vypne se Kinect, může trochu zamrzet a přitom to působí jako zbytečná chyba. Podobně hra prý občas trochu cukne a to nejen na Xboxu, ale i na high-end PC sestavách.

0/0
13.3.2015 17:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.