Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konkurence SimCity láme rekordy jejího vydavatelství

Titul Cities: Skylines sází na nápravu chyb kritizované hry SimCity z roku 2013 a soudě podle prvních zpráv se sázka vydavateli vyplatila. Projekt totiž zaštítila menší společnost Paradox Interactive, pro kterou hra stanovuje nové rekordy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P24a77v77e96l 14D35i15n71k21o24v 5931415826596

S Dayz porovnavat nevim jestli ma smysl. Dayz spada do zanru ktery neni pro kazdeho a navic je v alfa testovani, takze nehotova hra.

+1/0
14.3.2015 11:37

M32a13r79e25k 97Š47i68m52o58n 7520173647684

Hra je to dobrá, ale, jak bych to řekl, v angličtině pro to mají slovo "uninspired". Přílišná sázka na jistotu, v podstatě kopie toho, co už tu dávno několikrát bylo. Strategická hloubka bohužel spíše nízká, ani nemluvím o tristně nízké obtížnosti, tu jde napravit mody. Poslední SimCity bylo zcela nehratelné kvůli malé ploše, kdyby plochy nabídlo ca. 4-9 násobek, byla by to pro mě lepší hra - hra s odvahou udělat něco jinak.

+2/0
13.3.2015 17:52

M19a62r23e46k 36Š97e43b26e85s78t97a 2763971963637

malá pocha nebyl ten problém, problém byl simulování obyvatel, to, že neměli jasně danné domovy a práce ale chodily do nejblíže volných a dalších mnoho mnoho nesmyslů!!! Skylines simulují obyvatele naprosto skvěle, ba co víc, oni dokonce simulují jejich auta která krásně parkují u krajnice před barákem nebo v parkovištích u větších bytů....a to je jen střípek ze skvělého Skylines, které díky komunitě a dlc bude jistě neskutečně vyšperkovanej klenot...

Jinak co byste chtěl vymyslet na budovatelské strategii, simulátoru města jiného? :D Já chci to co funguje a Skylines fungují skvěle .)

+7/−2
13.3.2015 21:30

M24a58r68e85k 68Š39i63m89o76n 7330653287674

Samozřejmě každému dle jeho gusta. Simulace obyvatel v SimCity samozřejmě byl také problém, ale podle mého to nebyl gamebreaker. Ta simulace nějakým základním způsobem fungovala, běžný hráč nemusel limity nějak zásadně pocítit. Dle mého názoru skutečně jediným gamebreakerem byla velikost měst. Myslím, že jste ke Skylines stejně nekritický, jako pohříchu drtivá většina recenzentů. Snad tisíce příspevků na diskusních fórwch paradoxu poměrně jasně dokládají, že ani tady simulace v podstatě nefunguje a že i další aspekty hry (zejména strategická hloubka) jsou bohužel nedostatečné. To všechno samozřejmě mohou napravit mody, otázka je, jak flexibilní a škálovatelný engine bude.

0/0
16.3.2015 19:29

J59i74ř19í 67S14o75j31k98a 5878672221738

cože, bez multiplayeru ;-D;-D;-D;-D;-D tak to si můžou strčit ..

0/−16
13.3.2015 14:35

M31i87c30h53a42l 77P95a26v66l47á72t 9433763594969

No jak vidite, mj. kvuli nevnucovani MP je ta hra dost popularni uz kratce po vydani. Na rozdil od noveho SC, ktere vedlo ke krachu Maxisu. :o)

+14/0
13.3.2015 14:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.