Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konkurence SimCity láme rekordy jejího vydavatelství

Titul Cities: Skylines sází na nápravu chyb kritizované hry SimCity z roku 2013 a soudě podle prvních zpráv se sázka vydavateli vyplatila. Projekt totiž zaštítila menší společnost Paradox Interactive, pro kterou hra stanovuje nové rekordy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65a48v16e33l 38D49i19n16k72o49v 5321655626906

S Dayz porovnavat nevim jestli ma smysl. Dayz spada do zanru ktery neni pro kazdeho a navic je v alfa testovani, takze nehotova hra.

+1/0
14.3.2015 11:37

M76a91r65e86k 97Š61i93m87o84n 7460453437954

Hra je to dobrá, ale, jak bych to řekl, v angličtině pro to mají slovo "uninspired". Přílišná sázka na jistotu, v podstatě kopie toho, co už tu dávno několikrát bylo. Strategická hloubka bohužel spíše nízká, ani nemluvím o tristně nízké obtížnosti, tu jde napravit mody. Poslední SimCity bylo zcela nehratelné kvůli malé ploše, kdyby plochy nabídlo ca. 4-9 násobek, byla by to pro mě lepší hra - hra s odvahou udělat něco jinak.

+2/0
13.3.2015 17:52

M34a66r46e75k 11Š37e32b62e40s64t17a 2143841603807

malá pocha nebyl ten problém, problém byl simulování obyvatel, to, že neměli jasně danné domovy a práce ale chodily do nejblíže volných a dalších mnoho mnoho nesmyslů!!! Skylines simulují obyvatele naprosto skvěle, ba co víc, oni dokonce simulují jejich auta která krásně parkují u krajnice před barákem nebo v parkovištích u větších bytů....a to je jen střípek ze skvělého Skylines, které díky komunitě a dlc bude jistě neskutečně vyšperkovanej klenot...

Jinak co byste chtěl vymyslet na budovatelské strategii, simulátoru města jiného? :D Já chci to co funguje a Skylines fungují skvěle .)

+7/−2
13.3.2015 21:30

M75a70r32e57k 93Š87i76m94o87n 7300673867214

Samozřejmě každému dle jeho gusta. Simulace obyvatel v SimCity samozřejmě byl také problém, ale podle mého to nebyl gamebreaker. Ta simulace nějakým základním způsobem fungovala, běžný hráč nemusel limity nějak zásadně pocítit. Dle mého názoru skutečně jediným gamebreakerem byla velikost měst. Myslím, že jste ke Skylines stejně nekritický, jako pohříchu drtivá většina recenzentů. Snad tisíce příspevků na diskusních fórwch paradoxu poměrně jasně dokládají, že ani tady simulace v podstatě nefunguje a že i další aspekty hry (zejména strategická hloubka) jsou bohužel nedostatečné. To všechno samozřejmě mohou napravit mody, otázka je, jak flexibilní a škálovatelný engine bude.

0/0
16.3.2015 19:29

J45i53ř13í 72S71o76j25k64a 5298862891168

cože, bez multiplayeru ;-D;-D;-D;-D;-D tak to si můžou strčit ..

0/−16
13.3.2015 14:35

M79i73c45h37a58l 81P22a10v23l21á23t 9233873494179

No jak vidite, mj. kvuli nevnucovani MP je ta hra dost popularni uz kratce po vydani. Na rozdil od noveho SC, ktere vedlo ke krachu Maxisu. :o)

+14/0
13.3.2015 14:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.