Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

TOP 5 TÝDNE: nesmírně obtížná česká hra na hrdiny či zákaz Minecraftu

Česká adventura Návrat do doby temna má spád a podle recenze je vcelku povedená. V dalších aktualitách české studio Bohemia Interactive prozradilo, jak se mu žije po úspěchu zombie hry DayZ, Minecraft chtějí zakázat v Turecku a začíná testování World of Warships.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27i94ř69í 45K84o73p49ř31i60v44a 3124210689928

Jeste, ze deticky jsou vegetariani a maso se vyrabi z mouky. Pokrytecke az hruza.

0/0
16.3.2015 8:02

O85n92d59ř53e63j 50F48i66g66u88r87a 5299599708508

World of Warship je bomba. Bavi mne to vice nez tanky, kde se porad snazi balancovat a je to horsi a horsi.

+1/0
15.3.2015 8:02

M32i63r73o83s48l84a37v 72H46r48u85š25k66a 2795198489443

Přesně tak, nikdy me nenapadlo ze mě budou lode bavit.

0/0
15.3.2015 12:34

H35o47n72z86a 21P52a19n39s66k33ý 3293222310100

Jsou tam chybky a mohli by trochu předělat model poškození - jedna bomba co proletí do skladiště munice nebo přesně mířené torpédo - a KO pro hrače. Nebo ještě lépe, běžel by mu odpočet, než se mu po smrtícím zásahu loď potopí.. Opustit loď a zredukovat si tak ceny za opravy aspoň o trochu? Nebo bojovat a střílet, dokud nebude loď celá pod vodou (nereálné, ale ta hra si na realističnost moc nehraje, tak co). HP model je oproti wot a wowp více skousnutelný, ale i tak mi přijde, že hra je postavená na principu "dokud máš aspoň 1% života, jsi bojeschopný".. Pokud se to lidem hraje dobře, proč ne, ale uvítal bych při 50% poškození 50% bojeschopnost a při hp pod 20% defacto už jen sledování hráče, jak jeho ocelový mazlík jde pomalu ke dnu, nebo přesněji, možnosti hráče by při 20% měly být drasticky omezené.. To co je aktuálně ve hře mi přijde dobré, ale stále nedostatečné.

0/0
15.3.2015 14:35
Foto

T74o17m38á73š 29G16r69e35š79š44o 8243160

osobně si počkám, až lodě jednou přidaj do War Thunderu. Gaijin umí dělat model poškození.

+3/0
15.3.2015 15:23

M29a25r11t18i17n 61B20a64r40t54o70ň 7270846718898

Tak si predstavte, ze kdyz jde lod ke dnu, tak ji v realu zbyva jeste asi 20% "HP". Nechapu, proc by hraci meli sedet a koukat jak je jejich lod nepouzitelna (coz i muze byt, pri poskozeni vetsiho mnozstvi modulu) a pritom ji zbyva jeste 20%. Dale nechapu proc si stezujete na mnoho HP a pritom se Vam nezda, ze by lod mohla jit ke dnu po jednom zasahu torpeda nebo bomby. Bismarcku stacila jedina salva, vlastne jediny nestastny granat, aby potopil Hooda (tipuju, ze Hood by mohl byt tak tier 6, tj tak 40k HP). Myslim, ze WoWp ma velmi dobry model poskozeni, u tanku nebo letadel je to problem, protoze vetsina tanku ci letadel je po jednom zasahu odepsana (zalezi tedy co na co a cim strilelo), ale minimalne 50% hracu si na ultra realisticnost modelu poskozeni nepotrpi, me osobne by nebavilo navstevovat garaz vzdy po prvni rane, kterou schytam (a ze se to stava i ve WoT). Je to jen hra ne trenazer ČSLA ;-)

Co mi trochu vadi je hodnota kamuflaze torpedoborcu, i kdyz je ode me na kilometr porad mi problikava a mizi (asi nejaky cek na detekci), je to velice uvalene a prilis nerealisticke i na tento typ hry. Sila torped je podle OK, jen malo lodi by dokazalo preckat zasah 4 torped z jedne salvy a pokud ano, tak by uz jen cekaly na dorazku, takze to je zcela v poradku.

0/0
15.3.2015 20:24

H70o41n56z51a 46P73a48n23s64k35ý 3203412940550

Temi 20% a lodi jdouci pomalu ke dnu jsem myslel spise to, ze lod uz je defacto plovouci vrak, ktery ma vetsinu del vyrazenych, znicene kormidlo, polovicni vykon kotlu, ctvrtinu posadky mrtvou, pozar na palube, znicenou radiokomunikaci.. Ze uz zkratka jen ceka na dorazku. Spatne jsem se vyjadril.

A k tomu modelu poškození wot a wowp, no nevím nevím. I když mi svítí x věcí červeně, tank furt jede. A i letadlo letí s malými změnami.

Kdežto ve war thunderu je to trochu jinak.. Tam jde na jednu ránu udělat z tanku čoudící konzervu, na druhou jí odpálit věž a tedy ji dorazit.. Letadlu se dá jedinou dobře trefenou střelou zničit motor, klapku, urvat křídlo, zabít pilota.. Což s výjimkou posledního je skoro jistá smrt..Ale pitvat to tu nehodlám, WT má s wot společné tanky z 2. světové a s wowp letadla z 2.světové. Herní model, realističnost a další faktory.. Liší se tak moc, že by to bylo zbytečné. Každý model zkrátka funguje nějak.

0/0
16.3.2015 1:44

M91a36r17t31i59n 71B18a57r89t55o93ň 7640896448488

Souhlasim. Ja jsem tim myslel, ze ve skutecnosti staci k vyrazeni jeden zasah do tanku nebo letadla (spatne jsem se vyjadril), coz by pro mnoho hracu byla nuda (treba pro me). Chapu, ze existuji  "masochiste" (imho), kterým tato realisticnost vyhovuje. War Gaming proste dela arkadove veci, ne simulatory. Cimz se dostavam k tomu, ze zcela souhlasim s tim, ze WoT a WT jsou rozdilne hry se stejnou tematikou a nema moc smysl je srovnavat.

0/0
19.3.2015 12:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.