- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Plně se ztotožňuji s autorem.Jo to byli časy kdy jsme s bráchou pařili i celý den v kuse.Ale postupem na to měl člověk čím dál tím míň času.Od doby co se nám narodil kluk jsem rád že si dám každý týden cca 3 hoďky hraní.Tím chci říct,že si spíše vybírám hry z kratší dobou hraní které za něco stojí.Takže Order který má kolem 7-8 hodin pro mě úplně ideální a nevadí mi že se jedná spíše o interaktivní film.Těším se až se k tomu jednou dostanu.
Já bych hodnotil i velikost her. Hra za 1500,- přece nemůže mít míň jak 60GB, to by jinak byla holá krádež!
On je to spíš celkem drahý interaktivní film, možná proto s tím má hodně lidí problém. Chtěli hru a dostali film..
I "interaktivní film" je možné brát jako herní žánr. A je na každém hráči, aby si vybral, který žánr mu nejvíce sedí případně na který má momentálně chuť.
V článku je položena otázka, po jaké hře člověk sáhne, když je vyflusnutý, nemá čas a chce se jen odreagovat. Mě v tomhle ohledu nedávno docela dost chytlo Chivalry: Medieval Warfare. Nenáročné prolití trochy krve, nějaké to napětí, zkrátka mix tak akorát na hraní dlouhé půl hodiny až třeba dvě hodiny.
Akorát mě tedy děsí, že ani recenzent počítačových her nemá čas pořádně pařit počítačové hry. Když jsem byl malý, tak to bylo právě z toho důvodu mé vysněné povolání. :D
Glosa mi mluví z "duše". Už nemám čas a prostor abych se mohl do hry ponořit a užít si jí. Proto jsem na nějakou dobu zakotvil u jednoduchých her na mobily.
U The Order: 1886 ale kritika spočívala i v tom, že už z těch krátkých pár hodin herní doby zabíralo skutečné hraní jen malou část, protože většinu tvořily filmečky nudné průchody lokacemi, kde se nedalo nic dělat, a mor nynější generace her - QTE.
Není samozřejmě vždy možné u her, filmů, knih či hudby používat přímou úměru mezi délkou trvání díla a hodnotou. Ale pokud je něco krátké, musí to vyvážit invence autorů, silná atmosféra nebo dramatické podání. Jako například u vámi jmenované hry Gone Home nebo Among the Sleep. Jenže The Order měl jenom pěknou grafiku, a jinak nepřinášel nic extra nového nebo zajímavého.
Mě osobně The Order bavila a vůbec nelituji že jsem koupil limitku.
Souhlasím s tím, že hra může být krátká, ale pořád musí něco nabýdnout...proč si pořizovat drahou hru, kterou dohraji za cca 7-8 hodin, budu z ní úplně paf (grafika, hudba, příběh) když nebudu mít důvod jí hrát znovu?
Proč bych měl mít chuť hrát tu hru znovu? Když jdu do kina na film, tak na něj většinou taky hned nejdu znova.
Já mám celkem jednoduché pravidlo. Jsem ochotný dát deset korun za hodinu hraní. To znamená, že když dám za hru například tisícovku, očekávám, že v ní strávím aspoň sto hodin. A pokud to podle recenzí (a zkušenosti, přece jen mám něco odpařené) vypadá, že by se poměr cena/výkon nevyplatil, buď čekám, až bude hra ve slevě nebo si ji prostě nekoupím. A světe div se, pořád mám co hrát a jsem spokojený :-).
Gone Home je blbost, ale poměrně levná blbost. Kolik že stál Order, který má tak debilní konec, že i stupidní seriály typu Ordinace mají lepší? 1400? Za kolik už ho lidí projeli ? 5,5 hodiny a z toho 2 hodiny a 36 minut nepřeskočitelné cutscény...Takové glosy si nechte na nějaký blogísek, ale ne takto...
P.S: Krátká hra nemusí být špatná, pokud nabídne zajímavý děj, adekvátní cenu a nebude za Vás polovinu hry hrát hra samotná a další polovinu tvořit krátké akční pasáže a QTE......