- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Úplně ideální by bylo, kdyby na začátku hry si každý hráč připevnil na hlavu USB devítku s jedním nábojem...
Ale pořád to je lepší než hra Lose/Lose - tam při zabití nepřítele hra vymaže náhodný soubor v počítači.
v případě smrti bude hra smazána a cd-key zablokován.
Asi nejsem vizionář, ten koncept dle mého nemůže fungovat, alespoň jak je tady prezentován. U diváka není příliš silná motivace se dívat, když by raději chtěl hrát, což s omezeným počtem serverů a hráčů dělá nestravitelný koktejl.
Chápal bych koncept, offline hry, kde byste trénoval, spoustu hrdinů ala DOTA jen kooperativní průchod dungeonem. A ta online verze by fungovala stylem, tým (hráči )kteří se dostanou na "konec" dostanou peníze, diváci by při levelování(průchodem do dalšího patra) kromě monster hlasovali jaké handicapy by jednotlivý hráči postupně dostávali, mimo jiných "sázek na různé věci" , dle úspěšnosti tipů by byl žebříček , který by byl rozhodující při případném nahrazení vypadnuvšího. To by motivovalo jak hráče, aby vyhrál peníze, diváky z čiré škodolibosti, jak hráčům zavařili, prvek gamblingu bez gamblingu, a šance sám se stát hráčem a vyhrát peníze Přenos a cena by se zaplatil ingame reklamou, která by byla přímo ve streamu.
no pokud divaci vybiraji schpnosti pri prechodu na novy level a zaroven maji moznost nahradit padleho bojovnika ve hre, tak to je hodne dobry napad jak ty lidi udrzet cucet na hru...
Tenhle koncept dává pojmu "interaktivní film" úplně nový rozměr. Líbí se mi hlavně ta myšlenka výměny pozice diváka a hráče.
Ta míra obtížnosti trochu připomíná Darkest Dungeon. Ale jinak by mě zajímalo jaká bude u hry vůbec pravděpodobnost, že si člověk zahraje. Podle mě docela malá a v publiku bude solidní přetlak.
Zalezi jaka bude zivotnost hracu. Pokud budou padat jak svestky... :)
Chtělo by to nějakou hru, kterou když prohrajete, tak vám to smaže profil na facebooku :)
No, divák bude dost ve střetu zájmů, když má volit dovednosti hráčům, při jejichž smrti bude mít šanci se sám stát hráčem, hádám i s nějakou tou odměnou... Aby se to nezvrhlo ve vytváření nejhorších možných buildů. Jinak by to mohla být zábava.
Samozrejme ze se to zvrhne v trollovani kdy tam kazdy bude hracum hazet ty nejhorsi monstra a stavet ty nejhorsi buildy a davat mu pro nej ty nejvic na prd dovednosti.