Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hra pobouřila rasisty. Barvu pleti vám přidělí náhodně

V moderních videohrách si zpravidla volíte vzhled, případně všichni vypadají stejně. Hra Rust však konvence odmítá respektovat. Po nové aktualizaci vám tak při prvním přihlášení přiřadí vzhled a barvu pleti, které nelze změnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59á96n 20G30u55l44a 1989761707889

Ten bolševikcý titulek je zároveň důkazem toho, že bonusweb už dávno není stránkou o hrách, ale jenom další oddělení multikulti nalejvárny z rodiny idnes.

0/0
29.3.2015 12:13
Foto

B29o74h74u51m87i77l 62C73a52h87a 7641896693523

Jak to jen slušně napsat...,za rasistu se nepovažuji..mhh,ale nelíbí se  mi ,že nejde změnit ta postava.

0/0
29.3.2015 12:11

P73e76t53r 67P76a81v56l60a21t33a 7196600527361

Hmm, mě by se líbilo hrát sám za sebe, s reálnými parametry těla i vlastním obličejem. Myslím, ze by to bylo v takové hře zajímavé i z pohledu sociálního experimentu, protože by do značné míry padla anonymita hráče. 

Tohle by mě asi vadilo. Rasista nejsem, i když věci jako politická korektnost nebo pozitivní diskriminace mi vadí. Je to jen schovávání se před realitou, a ve skutečnosti kryptorasismus.

0/0
29.3.2015 10:03

M98i29c59h78a12l 74D41v40o88ř81á17k 9655819957470

hmm, ... zase budu za rasistu, ale právě z tohohle důvodu jsem nebyl schopný hrát GTA: San Andreas. 

Nu nic experiment to je zajímavý, ale financovat jim ho nebudu.

0/0
29.3.2015 0:18

M55i79l69o36s66l55a78v 89S40t98r88e41j68č62e51k 2417373353363

"beard" neni jen bradka. V danem kontextu bych rekl, ze se jedna o plnovous.

0/0
28.3.2015 1:52

M73a32r38t85i86n 94H20a43v86l70í60k 4200105597223

Zajímavá myšlenka.

0/0
27.3.2015 7:20

M64a52r49c33e84l 79H30r39o28c78h 9239429722

https://www.youtube.com/watch?v=6CmzT4OV-w0

I'm not saying that white people are better. I am saying being white is CLEARLY better. ;-D

+1/0
26.3.2015 23:10

R76a47d50o78v40a55n 32D24l27u93g82o41s56z 3226901288796

Daleko více by mne zajímalo, kdo má problémy s jinou vizáži. Zda reálně bílému vadí tmavší skin, či reálně tmavšímu vadí světlejší skin. 

Z okolí nabývám toho dojmu, že pravdou bude spíše možnost b). Většinové obyvatelstvo na odpor vůči barvě pleti rezignovalo pro obavy z perzekuce státu. Kdežto menšiny jinobarevného vzevření jsou v preferenci svého zevnějšku (a tedy v negaci zevnějšku ostatních) prozměnu tou samou státní složkou podporování. Tj. rasismus naruby.

+1/−1
26.3.2015 22:31

P88e88t80r 55K96ř98í90ž 2143504551521

Zajimalo by me, jak je to s temi titulky. Mate v idnes/bw armadu z***u co vymysleji pro kazdy clanek co nejvic zavadejici a bulvarni titulek nebo je kazdy redaktor bw i pysnym autorem titulku ?

0/−2
26.3.2015 22:28
Foto

M92a20r17t72i61n47a 65K49o30u81c78k53á 6378967476585

Hm, Rust si si svým způsobem hraje na osud a blíží se tak realitě, kdy se do světa rodíte. Také si předem nemůžete určit, komu a do jaké rodiny se narodíte a jak budete vypadat. Kolizi vidím v RP, kdy budou mít možná někteří lidé z prvu problém se ztotožnit se svým avatarem. Tento koncept dává hernímu stylu nové rozměry. Možná se opět vrátím na chvíli k hraní, abych ten pocit zažila :)

+1/−1
26.3.2015 20:17
Foto

M66a91r38t67i39n20a 48K88o34u61c27k78á 6478597736895

si, zprvu*

0/0
26.3.2015 20:18

M10a78r31t16i85n 19P78r18a56c50h97a96ř 9195449

Jestli se Vám to zamlouvá, tak si přijďte ke mně do obchodu koupit nějaké tričko - nejdřív mi zaplatíte, a já Vám pak vyberu barvu a potisk. Na pozdější reklamace neberu zřetel.

+3/−1
26.3.2015 21:49
Foto

M52a57r59t49i34n22a 21K87o23u82c71k27á 6478107306855

Jedná li se o hráče, kteří hru již zakoupili a vydavatel nemá tuto změnu herního pojetí ošetřenou ve smlouvě, při které hráči souhlasí při koupi hry  a není tam tedy zmínka o změně herního stylu pak je to problém.

Pokud se jedná o nové hráče, tak ty již vědí do čeho jdou a hru si nemusí koupit. Mně se to líbí a tak si ji pořídím. Takže Vaše analogie je pouze platná pro stávající hráče, kteří neměli o této změně potuchy.

Hodnotila jsem pouze to, o co se Rust snaží a čemu se to dá přirovnat a proč se mi to tedy líbí, nikoliv právní stránku věci, co se stane s hráči, kteří již vstoupili do jinak "žánrově RP" pojaté hry

0/0
26.3.2015 22:03
Foto

M12a70r17t88i53n57a 75K40o71u57c22k29á 6218877216505

se kterou hráči souhlasí*

0/0
26.3.2015 22:04
Foto

M79a89r18t68i29n96a 34K61o77u22c65k48á 6448677706775

Pokud o tom předem vědí, nemusí si Vaše tričko kupovat, stejně jako u hry.

0/0
29.3.2015 4:43
Foto

M87a69r48t37i89n29a 90K94o81u28c77k75á 6988917756355

Tolik hloupých dává plus, přitom je to chybná analogie. Naopak se mi to právě líbí a jsem s tím obeznámena, takže proč bych reklamovala hru?  Reklamovat mohou jenom ti, co hru koupili a pak jim vydavatel změnil zcela koncept hry. Ti, kdo nesouhlasí nemusí hru kupovat. Mně se to líbí, protože když se rodíme do světa, taky si nevybíráme. Mohu si nyní vyzkoušet pocit zahrát si avatara, který nekoresponduje s mým já. Dalšímu se to nelíbí, tak si hru prostě nekoupí. jako u všech her. Problém bude jen se stávajícími hráči, kterým koncept hry změnili po nákupu. Jde o to, co měli v obchodních podmínkách.

0/0
29.3.2015 4:55

J70a30n 47V57á90c60l65a14v45í55k 3212406911369

Je to do značné miry žánrová kolize - představa, ze mi třeba Dragon Age přidělí jednu postavu, za kterou jedinou budu smět hrát, by se mi určitě moc nelíbila.

+1/0
26.3.2015 19:13

P95a14t85r43i41k 50S48p82i60t59z97b23a86r11t 1294586614855

Když měla hra možnost postavu vytvořit, vždy jsem se snažil aby to bylo mé Ideální já, pokud mi tohle hra přidělí připraví mi o jeden z mnoha zážitků a to je tvorba mého charakteru

0/0
26.3.2015 18:36

J45a39n 76P23u30l22e86c 4368137441915

Vím o jednom pražském náckovi, který raději málem vykrvácel, než aby se nechal ošetřit od černého doktora. Lidé dokáží být neskutečně pitomí. ;-D

+4/−1
26.3.2015 17:31

T43i18b59o12r 54V31i72z89v64a60r34y 9854864693875

Požaduji lékaře bílé pleti! Znám :-)

0/0
26.3.2015 21:12
Foto

M59a77r73t64i83n86a 92K35o94u61c59k81á 6828727566145

:) To známe. Přišla jsem k pacientovi prohmatat mu pooperační ránu na peritoneu (na břiše) a najednou z něj vypadlo: "ještě, že jste to Vy, bál jsem se, že přijde zase ten černoch". Tak mu říkám, "pan přednosta kliniky nyní nemá čas, tak jsem bohužel musela zaskočit já. Omlouvám se, ale nemohu Vám dát erudovaný názor, jak se operace zdařila, ale jen Vám vizuálně zkontrolovat ránu, zda-li se dobře hojí. Operoval Vás pan přednosta." Jednalo se o apendix, ale pán se viditelně po této informaci orosil :D I když byl hloupý, tak mi ho bylo líto a tak jsem ho uklidnila, že pan přednosta je ten nejlepší, který jej mohl operovat", ale nevím, jestli ho to uklidnilo, když byl vlastně černý.

0/−1
26.3.2015 21:55

R47a14d90o26v50a47n 20D42l78u55g67o95s35z 3206531888536

To byl opravdu šikovný pan přednosta. Onen člověk se bál oprávněně, když jste mu kontrolovala peritoneum (vnitřní strukturu zvenčí neviditelnou) ;-D

0/0
26.3.2015 22:23
Foto

M41a62r18t61i47n59a 14K50o82u64c49k93á 6498887266185

Peritoneum nebo-li dutina břišní se samozřejmě vždy kontroluje pohmatem a pacienta se lékař ptá, kde ho to bolí a kde a zkušený lékař zjistí dle hmatu, zda-li někde nevzníka nežádoucí kontraindikace, vnitřní hematom, zápal atd. apod., i dle pacientovi reakce. Vizuálně můžete zkontrolvoat jen povrch rány. Pohmatem kontrolujete vnitřní strukturu a na základě Vaší diagnostiky i pacientových reakcí, určíte zda-li je třeba udělat sono břicha apod.

0/0
26.3.2015 22:30

R55a86d80o95v53a47n 21D66l41u84g37o28s95z 3986831188696

Přišla jste prohmatat ránu na peritoneu. Rána na stěně břišní nebyla? ;-)Věřím v dobrý úmysl, jen byl nevhodně podán. Pohledem může zkušený lékař zjistit více - například sekrece z rány, drénu. Pohmat je důležitým vyšetřovacím prvkem, nikoliv nejdůležitějším. Vyšetřujeme komplexně všemi smysly. Taková maličkost jako laboratorní výsledky indikující vzestup zánětlivých markerů a podchycení v počátcích, kdy pacient nemusí mít ani onu bolest, jsou také důležité. 

Co se pacienta týče, každý má právo na volbu ošetřujícího lékaře, operátera etc. Výsměch pacientovi pro strach z lidí s jinou barvou pleti může být zcela racionální z pohledu pacienta. Tedy vaše posměšná reakce není na místě a měla byste být vůči pacientům tolerantnější. 

Vyčítáte předsudky jedněch, načež sama máte předsudky. Rozkol společnosti.

0/0
26.3.2015 22:46
Foto

M38a51r20t47i51n98a 54K85o75u66c82k69á 6478397656515

Krystova noho, na co si tu hrajete?

Mluvila jsem o kontrole peritonea pohmatem. Tudíš ano šaháte na břicho a kontrolujete dutinu břišní, jaký to paradox, že? To, že Vy potřebujete dokonalou stylizaci v diskuzi na idnes je Váš problém, ale činíte tak jenom proto, že jsem Vás vyvedla z omylu.  Samozřejmě je důležité komplexní vyšetření, které jsem i udělala, ale o tom snad vůbec nebyla řeč ani pointa příspěvku. Jenže vy jste to uvedl jenom proto, abyste nevypadal za vola a pohladil si své ego....

Jestli chcete ale vést odborný seminář mimo téma v diskuzi, klidně si můžeme přes mail masírovat ego do alejuja.

Jinak samozřejmě, že chápu jeho předsudky a obavy a tím, že jsem mu vysvětlila, jak se věci mají, jsem je rozptýlala, takže klíd pane chytrá horákyně. Jen jsem to s pobavením rozvedla tyto obavy pacientů a pobavit se nad tím mohu a mohu mít i proto pochopení. To vy mi jen falešným argumentem, které mu se říká straw man podsouváte něco, co si nemyslím.

To Vy z toho děláte evidentně více než to je, čímž vytváříte paradoxně napětí.

0/−2
26.3.2015 23:00
Foto

M87a78r33t71i92n10a 93K51o51u30c62k31á 6858537826795

Kristova* atd. :D

0/0
26.3.2015 23:02
Foto

M41a33r21t47i16n69a 13K86o36u19c77k79á 6378957936555

1. Žádnou chybu jsem nenapsala. Vy jste si to špatně vyložil, to Vy jste mě chybně obvinil.

2. Hned jsem Vám to také vysvětlila, jak jsem to myslela s peritoneum a zcela slušně.

3. Následně jste mě i hned obvinil, že si tím chci získat nadvládu. Takže zase Vaše uražené ego, z toho, že jste se zmýlil a podsunul mi opět něco, co není pravda, a co si nemyslím.

4.Začal jste řešit, jak by mělo vypadat komplexní vyšetření, abyste ukázal co. Proč proboha? Vždyť o tom můj  příspěvek vůbec nebyl.

Samozřejmě jsem komplexní vyšetření udělala, ale proč to psát v diskuzi o hrách, kdy se usměvně bavíme o některých reakcích?

Kvůli Vám, protože jsem si dovolila Vám osvětlit, že se mýlíte v tom, jak jsem to myslela s peritoneum..

Začal jste si tu honit triko a odvádět zcela diskuzi od tématu a  obviňovat mě z nekomplexního vyšetření atd. apod., aniž by to byla pravda. Bezdůvodně jste mě začal osočovat, ze všeho možného.

0/0
27.3.2015 11:52

R71a75d17o30v60a45n 76D38l56u67g95o31s46z 3326101318826

Doufám, že stejně arogantně vystupujete u vyšetření při poukazu na vaši chybu. Kristová noho.

Pokud se pouštíte na veřejné diskusi do rádobyodborných témat, kde se snažíte nad laiky získat virtuální nadvládu popisem rádoby vyšetření, čiňte tak s domněním, že diskusi se účastní i další věci znalí a na případné chyby vás upozorní, nebo raději nečiňte vůbec.

Chápu. Napsat vyšetřila jsem břicho pacientovi po operaci slepého střeva nezní až tak odborně, erudovaně. 

Pokud tedy nechcete zabíhat do podrobnosti, propříště s tím sama nezačínejte. Pokud už začnete, neškolte a neurážejte druhé diskutéry.

Děkuji, za nepřínosný rozhovor, evidentně nemáte s lékařstvím nic společného.

+2/−2
26.3.2015 23:22
Foto

M12a38r23t27i28n45a 28K75o45u45c83k31á 6248237546355

Aha, takže já chci získat nadvládu, ale Vy jste tu vypustil hromadu cizích slov v diskuzi a jako první mě napadl.

Jaký to paradox. Co mi to zase podsouváte? Já řekla ze začátku jedno cizí slovo peritoneum (na břichu). Uvedla jsem jedno cizí slovo a to se nesmí jo? A proč bych chtěla mít nadvládu, když jsem s tím diskutujícím souhlasila? Co mi to podsouváte.

Jediný, kdo je tu arogantní jste Vy, který mě chěl mylně shodit, protože si myslel, že nevím, o čem mluvím a na něco si hraji a mylně mluvím o peritoneu na břiše, ale přitom výraz na břiše měl znamenat kam se pohmatem sahá na ránu, aby se zjistila vnitřní struktura.

Jako první jsem Vám jasně vysvětila o jaké vyšetření se jednalo, a že se mýlíte. Do závorky jsem dala jen v rychlosti na břiše a ano měla jsem tam uvést pohmatem na břiše, což jsem Vám hned vysvětlila.

Ničeho jsem tím nechtěla dosáhnout :D Nadvlády? Proč, proboha? Tak někdo, kdo to nezná se může poučit a šašek jako Vy si hned bude myslet, že si hraju na něco víc a chci získat nadvládu v diskuzi :D.

Lékaři takhle prostě mluví   To Vy jste mě napadl, že jsem to myslela jinak začal tady máchat markery a rozvedl, jaké vyšetření je ještě potřeba, protože jste si myslel, že na Vás útočím. Nikoliv, Vy jste zaútočil na mě, když jste zpochybnil mé vyšetření pacienta.

Teď mě napadáte znova, že arogantně vystupuji k pacientům a nemám s lékařstvím nic společné. Víš, co jdi se svými ad hominem k šípku. Hlavně, že jsi měl potřebu útočit na cizí ego a předem někoho siudit, i když ses mýlil a teď mě poučuješ o aroganci?

Zameť si před svým prahem...

+1/−1
26.3.2015 23:37

R16a59d19o45v62a29n 94D56l82u89g47o72s81z 3506131188556

8-o A něco k tématu vaší nadřazenosti a výsměchu vůči pacientovi byste neměla? Cit:,,I když byl hloupý, tak mi ho bylo líto a tak jsem ho uklidnila, že pan přednosta je ten nejlepší, který jej mohl operovat", ale nevím, jestli ho to uklidnilo, když byl vlastně černý." 

Nepočítaje smajlík před citací zjevně značící výsměch onomu pacientovi.

Hezky se snažíte stylizovat do role lékaře, leč marně. Ostentativně útočný ton vašich reakcí budiž toho důkazem ve spojitosti s nutkavou touhou obhajovat své tvrzení a urážet diskutéra.

Kdybyste vystudovala medicínu, již v 1. ročníku se medici učí, aby byli co nejkonkrétnější. Pokud operujete, či pouze vyšetřujete stejně, jako zde přispíváte, chraň nás ruka Boží.

+1/−2
26.3.2015 23:50
Foto

M95a35r67t80i37n52a 40K88o53u25c10k92á 6168427536515

Ha, opět soudíte, jste nějaká místní etická komise?  Nadsázka Vám asi nic neříká co? Obyčejné pobavení se v diskuzi. V herní diskuzi :) Od začátku bylo vlákno k pobavení. To Vy děláte z komára velblouda. Smajlík byl prostě úsměv nad tím, jak to často chodí. Neustále je to sranda, ale vždy je uklidníme a často se i té chytré reakce chytnou a pobaveně si uvědomí svou hloupou poznámku :)

Já se chci tady uvolnit, to Vy mi neustále podsouváte, abych se chovala hyperkoretnně. To Vy mi neustále zdůrazňujete, jaká jsem, aniž byste mě znal hodnotíte, jak se chovám k pacientům atd.  Podle toho, jak se uvolním na diskuzi na idnes v tématu o hře a hlavně potom, když mě Vaše ctěné etické blahorodí napadne v diskuzi tím, kdo jsem, jaká jsem atd. a jak bych zde měla neměla psát ...

Jak paradoxně to zní od člověka, který v příspěvku výše napadá systémovou hyperkoreknost, která škodí, ale sám ji chce po mě a sám mě podle toho soudí, aniž by mě znal. Jasně, že mě to naštve.

Proč bych to měla zkrývat. Tady se uvolním. To ty si tady hraješ na moralistu a rytíře etiky. Takže kdo se někým dělá a kdo koho soudí a kdo má předsudky?

Zameť si před svým prahem.

0/0
27.3.2015 0:01

P94e39t72r 90K85ř30í82ž 2423654441371

zajimavy pripad grafomanie ;-)

+3/−1
27.3.2015 0:10
Foto

M97a54r92t93i42n74a 75K28o87u85c54k78á 6168787566185

Umím všema deseti, takže prostě píši rychle. Navíc se mi zdá, že Radovan nepochopil, že pacient byl běloch a stěžoval si na černého přednostu kliniky.

0/0
27.3.2015 0:13

R14a94d63o76v57a92n 31D85l20u39g27o69s75z 3516341248916

Martina nepochopila, že pacient má právo si vybírat a důvěřovat dle svého uvážení - ať už dle pohlaví, nebo barvy pleti. Může, je to pacient, nikoliv politiky, který musí být politicky korektní.

Stejné právo bude mít žena muslimka, nechtějíc vyšetření mužem. A nebudu se zde jako Martina infantilně (pro Martinu - dětinský) smát jejímu požadavku. ;-D 

Poté kdo má předsudky co Martinko...

+1/−1
27.3.2015 0:17
Foto

M25a42r43t60i30n67a 27K39o24u64c64k49á 6608667226385

No Radovane, já to vím, to ty mi podsouváš, že to nevím a máš neustále potřebu mě zesměšňovat. dle vyhlášky 372/2011 Sb., o zdravotnických službách má právo pacient na výběr svého lékaře.

0/0
27.3.2015 0:20

R21a78d47o12v67a79n 14D33l16u82g12o57s16z 3516451608406

Což takhle zpět k meritu našeho vlákna - A něco k tématu vaší nadřazenosti a výsměchu vůči pacientovi byste neměla? Cit:,,I když byl hloupý, tak mi ho bylo líto a tak jsem ho uklidnila, že pan přednosta je ten nejlepší, který jej mohl operovat", ale nevím, jestli ho to uklidnilo, když byl vlastně černý." 

Nepočítaje smajlík před citací zjevně značící výsměch onomu pacientovi.

0/0
27.3.2015 0:28
Foto

M85a89r45t23i57n82a 36K45o46u42c37k66á 6468597726155

Ach jo Radovane,  pacientovi jsem samozřejmě přistoupila já, protože jsme o jeho problému věděli a respektovali ho, takže asi tak... Prostě to byl příběh pro pobavení, co lidi dělají. To, že ty si to bereš osobně a pak tu lidi napadáš v diskuzi a předhozuješ mi kde co není můj problém.

O tom pointa ale příspěvku nebyla, pointa byla taková, že pacient hodnotil schopnost lékaře dle jeho barvy kůže, z čehož jsem ho slušně vyvedla z omylu.  Dokonce se nám později omluvil a celé to skončilo při vizitě, kdy jsme se všichni zasmáli.

V diskuzi se pak nad tím pobavila v příběhu,že  to je běžné a připadá mi to hloupé. To je tak vše. Ty jsi z toho vyvodil všechno možné i nemožné a začal mě morálně, eticky i odborně soudit a špekulovat nad každým slovem.

Naštvalo mě to a mám potřebu logicky se bránit, když mi někdo něco předhozuje, ještě v herní diskuzi, anž by mě znal :)

Je to stejně sranda, jak jsme se tady rozepsali :) Ale mě to paradoxně hrozně uvolnilo od napětí v práci :)

0/0
27.3.2015 0:34

R40a63d72o86v22a34n 45D37l20u53g46o65s69z 3336711288136

;-D Děkuji, bavím se squěle. Především tvými reakce, kdy používáš to, co sama kritizuješ. Asi jsi nikdy neviděla kritiku, viď;-D 

Prozatím celou dobu reaguji na tvé příspěvky, nic víc, nic míň. 

Nutno podotknout, že v úvodním příspěvku nebylo o strachu z neodbornosti z tvé strany ani Ň. Pochopil jsem reakci pacienta jako obavy z neznámého při kontaktu s netypickým čechem v nemocnici, kor má-li negativní zkušenosti s jinými etniky. 

Proto považuji pobaveni za ne zcela vhodné a je stejně urážející pro pacienta z mého pohledu, jako z vašeho byl údiv onoho pacienta na černého lékaře. 

Bavit se lze různě, avšak vše má své hranice. Že je nyní moderní zesměšňovat občany s jiným pohledem na svět neznamená, že je to správné. ;-)

A už vypněte tu hru - Medical centre, ne, opravdu nejste lékařka ;-)

0/0
27.3.2015 0:47
Foto

M19a73r75t75i25n62a 94K20o65u30c46k75á 6668697336385

Radovane, celou dobu tady pouze používáš ad-hominem, nic víc. Celou dobu děláš z komára velblouda a soudíš lidi. Neustále píšeš o tom, co jsem a kdo nejsem.

Teď chceš zase někomu určovat hranice, jak by se měl v herní diskuzi vyjadřovat. Jsi nějaká etická komise? Jako bych si měla hlídat každé slovo a příběj nekořenit?

Není to paradoxní od člověka, co si v diskuzi stěžuje na hhyperkorektnost systému, ale sám ji vyžaduje a soudí lidi, dle jednoho příspěvku na diskuzi?

Dokonce mi vyčítáš arogatnost, ale kdyz mi sám určíš na internetu diagnzu, tak se mi vysměješ? Kdybych byla opravdu nemocná, tak by to bylo správné se mi takto vysmívat?

Ty mi chceš hovořit o etice? :)

0/0
27.3.2015 0:58
Foto

M51a74r87t72i73n27a 61K54o18u13c14k45á 6708757236705

Hru Medical centre neznám. Díky za tip. Ráda se uvolním u dobré hry, ale radši mám výlety s mou dcerou. Jinak výraz "squěle" používá má  dvanáctiletá dcera také :)

0/0
27.3.2015 1:05
Foto

M18a62r36t84i96n39a 25K11o76u75c56k13á 6978617526825

Jestli studuješ medicínu Radovane a myslíš si, že musí lékaři mluvit i v soukromí pokaždé stejně profesionálně jako v práci, tak z téhle iluze také vyrosteš. Po každodení profesní důstojnosti, tě to nakonec dohoní a potřebuješ se čas od času pořádně uvolnit a mluvit normálně. Všichni jsme jen lidé a bylo by to spíše ku škodě se neuvolnit a otravoval bys tím jen své blízké okolí, tou přebujelou korektností. Je to pokrytecká blbost Radovane, kort v diskuzi na idnes ve hrách. Pacientovi se nikdo nevysmíval a  nikdo se tomu ani nedivil. Lidé podle tvých představ by mě možná děsili mnohem víc. Nebylo by to moc přirozené. Že ty si tu hraješ na heretika a mravokárce, kvůli mému pobavení nad těmito pacienty, je tvůj problém.

0/0
27.3.2015 2:19
Foto

M23a36r28t57i83n55a 39K90o22u30c66k22á 6588597486885

Všechno to jsou průpovídky, kterým se normální člověk jenom pousměje a někteří aktivisté hned berou kladivo na čarodějnice a mluví o morálce, etice a bůh ví, kde všude by se měl člověk hlídat a nosit jejich hyperkoretní slovnik v hlavě, aby náhodou něco nepochopili jinak a pak druhé soudí a rovnají ostatní dle svých představ. Vůbec se Clarksonově sarkasmu nedivím. Nepatříš náhodou také mezi jeho odpůrce?

0/0
27.3.2015 2:53

P17a75v66e13l 42D47r41o22t58á85r 7943964709584

Tohle je naprostý nesmysl.

Ještě by to mohlo platit u zubaře nebo obvoďáka, ale aby si mohl pacient vybírat, kdo konkrétní ho má operovat?? To jak co - až já budu potřebovat operaci, tak si objednám, aby přijel chirurg z Prahy?

0/0
29.3.2015 10:39

R55a56d59o30v31a43n 57D64l85u61g32o45s72z 3756711138516

Ukázkový případ ostentativní reakce s obsedantně kompulzivní poruchou. I takové psychiatrie zná. Lidé se snaží vydávat za kde co, kor na anonymním internetu. ;-)

0/0
27.3.2015 0:14
Foto

M27a37r66t94i32n93a 49K50o75u94c16k97á 6968607426295

No jasně Radovane, halvně, že si tady celé komplexní vyšetření a diagnostiku rozvedl sám a neustále mluvíš o tom, co se učí na prvním ročníku, jak lékaři jednají atd. Takže, kdo má potřebu se někým dělat?

0/0
27.3.2015 0:18

R63a74d20o62v38a37n 15D41l52u89g14o79s96z 3746641498556

Čtěte po sobě pořádně, už se v tom ztrácíte. Rád bych se vrátil k meritu vlákna - A něco k tématu vaší nadřazenosti a výsměchu vůči pacientovi byste neměla? Cit:,,I když byl hloupý, tak mi ho bylo líto a tak jsem ho uklidnila, že pan přednosta je ten nejlepší, který jej mohl operovat", ale nevím, jestli ho to uklidnilo, když byl vlastně černý." 

Nepočítaje smajlík před citací zjevně značící výsměch onomu pacientovi.

0/0
27.3.2015 0:29
Foto

M43a76r69t14i62n33a 61K20o78u55c48k51á 6658877116895

ad  o vlákno výše) Smajlík před citací znamená výsměch? To je pro mě novina. To jsem ani nevěděla, ale nejsem tak zběhlá v diskuzích.

0/0
27.3.2015 0:43

R25a18d11o60v49a23n 89D31l35u52g42o88s68z 3536111408656

V případě, že jsi lékař, je ti etika očividně cizí, když dokážeš pro pobavení publika exhibovat na příběhu z domnělé práce, veřejně zostuzovat svého pacienta jen proto, že má jiný, nekorektní (tzn. ne nutně nesprávný) pohled na svět v porovnání s tím tvým. V součtu s tím, že se veřejně vysmíváš pacientovi za zákonnou možnost volby lékaře - nechce černého, tak nechce. Jen vy zde z toho děláte halo ;-D

Opravdu nevěřím že jsi kdy byla nebo jsi lékařem. Pokus dobrý, za mě Rv Příště se snaž více a možná ti to někdo sežere. Ty peritoneum jedno, říznuté pábením;-D

0/0
27.3.2015 0:12
Foto

M52a63r83t71i25n10a 51K58o52u58c80k65á 6888857116135

To je ale tvůj domnělý pohled a straw man, který mě podsouváš.To ty z toho děláš v diskuzi haló. Nás to pobaví si o pacientech vyprávět, ty z toho děláš vědu a soudíš každé slovo.

Pokud nevíš, co je pábení, tak je to tvůj problém. Opět používáš ad-hominem a opět mě soudíš a říkáš, co si jak myslím, co jsem a nejsem a jak jsem, co myslela.

0/0
27.3.2015 0:16

R89a80d65o63v87a16n 30D85l47u77g19o89s72z 3506351548186

Těší mne, že uznáváte mou pravdu čímž negujete tu svou. Děkuji. A propos - bludy jsou léčitelné, ale to jistě jako "lékař" víte. ;-D

0/0
27.3.2015 0:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.