Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyšla hra Pillars of Eternity, duchovní nástupce Baldur’s Gate

Téměř čtyři miliony dolarů v komunitním financování a zhruba dva a půl roku vývoje byly třeba ke vzniku titulu titulu Pillars of Eternity, který se vrací k principům her na hrdiny ze staré školy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P34a97v58e12l 73K56a96f66k91a 8934703631365

PoE jsem podpořil na KickStarteru a od té doby netrpělivě čekal a čekal...

Ale vyplatilo se. Doba starých klasik typu Baldurs Gate 1+2, Neverwinter Nights 1+2, Icenwind Dale, Planescape Torment apod. je totiž zpátky :). S novou grafikou, D&D pravidly (i když upravenými), a obtížnotí při které dá opravdu hodně práce neumřít v každém boji :). Hodně textů, zajímavý příběh, morální rozhodnutí které mají vliv na to co se děje poté... Tohle se prostě hodně povedlo... R^

0/0
31.3.2015 13:48

K39a41r55e48l 49C30h74a32r75v90á26t 3406557480

Navíc se mi líbí, že tam není level scaling. Prostě si myslím, že ke správnému RPG patří nutnost občas z nějakého místa prchat a přitom si říci: "Jen počkej, přijdu si pro tebe za pár levelů s kompletní družinou a pořádnou výbavou." :-)Zažil jsem to třeba brzy po záčátku v medvědí jeskyni.

0/0
31.3.2015 14:21

M10a85r97t25i19n 91B68e76n82e75š 3862777984389

Jupí, další BG klon... a tentokrát neobšlehli jen zdlouhavý gameplay, ale dokonce i 15 let starou grafiku, bomba! .... sto milionů je asi málo na to udělat trochu progresivnější projekt :/

0/0
30.3.2015 21:20

K26a22r61e81l 31C40h13a14r55v15á45t 3656397350

Hry jsem odehrál pořádný kousek a líbí se mi. Ta grafika je mnohem propracovanější, i když samozřejmě nedosahuje detailu moderních 3D her. To si ale izometrické RPG nebere za cíl. A nejedná se o prostý BG klon. Autoři sakra dobře věděli, co dělají. V mnoha směrech se inspirovali, ale přinesli do hry spoustu originálních prvků. Nebyli svázáni pravidli D&D. Inspirovali se hlavně koncepty, které byly v BG dobré, a obustili ty, které byly pro většinu hráčů spíše otravné a nepomáhaly hratelnosti.

0/0
31.3.2015 8:18

L58a17d41i71s27l18a95v 79S92o77k61o71l 1660622575782

42? Určitě: D

0/0
29.3.2015 8:31

P60a71v31e46l 15L63o38v43e18c 2254446951408

Pár překlepů už v úvodu??? Stane se, ale zrovna u takovéto hry?;-)

Téměř čtyři miliony dolarů v komunitním financování a zhruba dva a půl roku vývoje btyly třeba ke vzniku titulu titulu Pillars of Eternity, který se vrací k principům her na hrdiny ze staré školy.

0/0
27.3.2015 18:12

K91a79r53e61l 42C28h75a44r25v59á89t 3416457280

Moje první letošní Vánoce vycházejí už na březen. :-)

Kupujte ale raději na GOG. Tam je základní edice asi o 10 éček levnější a bez otravných DRM.

+3/0
27.3.2015 16:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.