Diskuze

Vyšla hra Pillars of Eternity, duchovní nástupce Baldur’s Gate

Téměř čtyři miliony dolarů v komunitním financování a zhruba dva a půl roku vývoje byly třeba ke vzniku titulu titulu Pillars of Eternity, který se vrací k principům her na hrdiny ze staré školy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P30a59v93e85l 29K32a39f34k66a

31. 3. 2015 13:48

PoE jsem podpořil na KickStarteru a od té doby netrpělivě čekal a čekal...

Ale vyplatilo se. Doba starých klasik typu Baldurs Gate 1+2, Neverwinter Nights 1+2, Icenwind Dale, Planescape Torment apod. je totiž zpátky :). S novou grafikou, D&D pravidly (i když upravenými), a obtížnotí při které dá opravdu hodně práce neumřít v každém boji :). Hodně textů, zajímavý příběh, morální rozhodnutí které mají vliv na to co se děje poté... Tohle se prostě hodně povedlo... R^

0 0
možnosti

Navíc se mi líbí, že tam není level scaling. Prostě si myslím, že ke správnému RPG patří nutnost občas z nějakého místa prchat a přitom si říci: "Jen počkej, přijdu si pro tebe za pár levelů s kompletní družinou a pořádnou výbavou." :-)Zažil jsem to třeba brzy po záčátku v medvědí jeskyni.

0 0
možnosti

Jupí, další BG klon... a tentokrát neobšlehli jen zdlouhavý gameplay, ale dokonce i 15 let starou grafiku, bomba! .... sto milionů je asi málo na to udělat trochu progresivnější projekt :/

0 0
možnosti

Hry jsem odehrál pořádný kousek a líbí se mi. Ta grafika je mnohem propracovanější, i když samozřejmě nedosahuje detailu moderních 3D her. To si ale izometrické RPG nebere za cíl. A nejedná se o prostý BG klon. Autoři sakra dobře věděli, co dělají. V mnoha směrech se inspirovali, ale přinesli do hry spoustu originálních prvků. Nebyli svázáni pravidli D&D. Inspirovali se hlavně koncepty, které byly v BG dobré, a obustili ty, které byly pro většinu hráčů spíše otravné a nepomáhaly hratelnosti.

0 0
možnosti

P60a47v51e54l 38L39o13v17e79c

27. 3. 2015 18:12

Pár překlepů už v úvodu??? Stane se, ale zrovna u takovéto hry?;-)

Téměř čtyři miliony dolarů v komunitním financování a zhruba dva a půl roku vývoje btyly třeba ke vzniku titulu titulu Pillars of Eternity, který se vrací k principům her na hrdiny ze staré školy.

0 0
možnosti

Moje první letošní Vánoce vycházejí už na březen. :-)

Kupujte ale raději na GOG. Tam je základní edice asi o 10 éček levnější a bez otravných DRM.

3 0
možnosti