- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
PoE jsem podpořil na KickStarteru a od té doby netrpělivě čekal a čekal...
Ale vyplatilo se. Doba starých klasik typu Baldurs Gate 1+2, Neverwinter Nights 1+2, Icenwind Dale, Planescape Torment apod. je totiž zpátky :). S novou grafikou, D&D pravidly (i když upravenými), a obtížnotí při které dá opravdu hodně práce neumřít v každém boji :). Hodně textů, zajímavý příběh, morální rozhodnutí které mají vliv na to co se děje poté... Tohle se prostě hodně povedlo...
Navíc se mi líbí, že tam není level scaling. Prostě si myslím, že ke správnému RPG patří nutnost občas z nějakého místa prchat a přitom si říci: "Jen počkej, přijdu si pro tebe za pár levelů s kompletní družinou a pořádnou výbavou." Zažil jsem to třeba brzy po záčátku v medvědí jeskyni.
Jupí, další BG klon... a tentokrát neobšlehli jen zdlouhavý gameplay, ale dokonce i 15 let starou grafiku, bomba! .... sto milionů je asi málo na to udělat trochu progresivnější projekt :/
Hry jsem odehrál pořádný kousek a líbí se mi. Ta grafika je mnohem propracovanější, i když samozřejmě nedosahuje detailu moderních 3D her. To si ale izometrické RPG nebere za cíl. A nejedná se o prostý BG klon. Autoři sakra dobře věděli, co dělají. V mnoha směrech se inspirovali, ale přinesli do hry spoustu originálních prvků. Nebyli svázáni pravidli D&D. Inspirovali se hlavně koncepty, které byly v BG dobré, a obustili ty, které byly pro většinu hráčů spíše otravné a nepomáhaly hratelnosti.
Pár překlepů už v úvodu??? Stane se, ale zrovna u takovéto hry?;-)
Téměř čtyři miliony dolarů v komunitním financování a zhruba dva a půl roku vývoje btyly třeba ke vzniku titulu titulu Pillars of Eternity, který se vrací k principům her na hrdiny ze staré školy.
Moje první letošní Vánoce vycházejí už na březen. :-)
Kupujte ale raději na GOG. Tam je základní edice asi o 10 éček levnější a bez otravných DRM.