- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych si chtěl přečíst rozhovor s Gordonem Freemanem z Half-Lifu.
,,A co během čekání vlastně děláte?"
,,...."
Mně náhodou 90. léta, co se týče herních časopisů, taky chybí. Vlastně šlo o prolínání publicistického a beletristického stylu, dneska to je čistě jen o publicistice, ale vytrácí se pak z toho to, že autoři do tvorby časopisu dávali cosi navíc (i když to ve výsledku nebylo tak "profi" z hlediska informativního).
Souhlasím. Ale zase na druhou stranu časem budou publicisté do tohoto stylu zase tlačeni, protože co se týče informovanosti, tak jim bere práci strýček google, tetička wiki a banda děcek z metacritic.
Původně chtěli udělat rozhovor s Dukem, ale byl příliš sprostý a pořád sahal Laře na prsa, tak ho museli vyvést...
Nepřipadáte si už na to procházení zatuchlých kobek stará? Přeci jen čtrnáct let v záři reflektorů není málo.
2015 - 1996 = 14
A přitom o Tomb Raideru se dá napsat super článek... - o nenažraných studiích, demotivovaných vývojářích, vydávání nedokončených her "bo marketing" - http://arstechnica.com/gaming/2015/03/it-felt-like-robbery-tomb-raider-and-the-fall-of-core-design/
Jedina zajimava vec na cele herni a filmove serii je situovani casti deje do chramu Ta Prohm. Ten rozhodne stoji za to navstivit!
Z mého pohledu platí co bylo trapné v 90 letech bude trapné i nyní...
Tradice rozhovorů s fiktivními postavami z 90. let by myslím měly zůstat v 90. letech, tady nepomohla ani vtipná kaše.
Tohle nebyla vtipná kaše. To byly vtipné instantní nudle od Vietnamského obchodníka s trapností.