Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Mortal Kombat X je festival krve a brutality, škoda PC problémů

Bojovka Mortal Kombat X přináší bohatý obsah, propracované herní mechanismy, poctivou porci nezbytné brutality i zajímavé nové postavy. Pokud jste vlastníky PlayStation 4 nebo Xboxu One, neváhejte. Ale na PC by asi bylo lepší chvíli vydržet. Proč? Jednoduše proto, že hra není příliš optimalizovaná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M10a87r30t20i74n 79Č70e88r17n97í64k 3454195173395

Toto, to je MK, kdo by to hrál na PC ;-D

0/0
21.4.2015 21:17
Foto

J76a28k52u52b 83R32a66i60d47a 5228856169204

Mortal je super, akorát bych jen dodal, že Kombat Pack se sice dá koupit, ale ty bonusové postavy ještě hráč nedostane, dokud nebudou hotové.

0/0
21.4.2015 14:46
Foto

L75u19k95á30š 71N46a29v23a75r80a 2908518941219

To je ta prasárna dnešních herních společností. Udělat to hlavně na konzole a pak to nějak natáhnout na počítač a snad to nějak zkousne. Ano, zkousne, protože PC je nejuniverzálnější ze všech platforem a tím pádem rozjede i špatně optimalizované hry, ale je to snad takový problém to pořádně otestovat a napravit mouchy, než to horkou nití nacpu do distribuce? Jak je vidět i u GTA V, PC hráči jsou ochotní čekat výměnou za kvalitnější hraní, než na konzolích. Jsem opravdu zvědav, kdy si s námi některé společnosti konečně přestanou vytírat díry.

Jinak se mi recenze moc líbila. Hlavně obrat ,,obraz se začal cukat jako černý pasažér při kontrole jízdenek" mě upřímně pobavil. Díky moc. R^

+13/−3
21.4.2015 10:07

P34e66t76e30r 63B51i59e80l60y 6975361456

u mortal kombatu by som to prasarnou nenazyval. Uz dlhe roky primarne vychadzal len na konzole, zlom nastal az pred tusim dvomi (?) rokmi vydanim MK:Completed Edition pre PC, a uz aj tam to s optimalizaciou bolo ach jaj....konzoly su pre vyvajorov vacsi kseft (napr. 1800 KC pre XO vs 600-700KC pre PC). je to sice na draka-ale bohuzial tak to je. :-(

0/0
21.4.2015 10:18

M87a43r36e81k 97Š87e73b59e23s96t11a 2433721723867

myslím, že částka která jde samotným vývojářům je víceméně stejná jak z Pc tak z konzolové verze, jen na té dražší je namontováno více poplatků pro sony, Ms a vydavatele - vývojář z toho zas tak nadšenej není že konzolovka stojí dvakrát tolik, on dvakrát tolik nedostane....

+3/−1
21.4.2015 11:43
Foto

R26a10d46e61k 10V87o20j41á93č70e90k 5323639603944

Ono taky udělat hru pro jeden HW (konzole) který je ve všech domácnostech stejný je snažší, než ji optimalizovat pro nespočet množství ovladačů a procesorů, což je případ PC - je to časově i finančně nákladnější. To ovšem neomlouvá totálně zprasenou optimalizaci MKX.

+1/0
21.4.2015 13:46

M58i97c93h36a57l 84P85a92v82l12á77t 9443973364649

Ono kdyz se to dela poradne, zas o tolik slozitejsi to neni. Ale dost casto je to bastl, ktery by bez zasahu lidi z nV a AMD ani nefungoval.

+1/0
21.4.2015 16:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.