- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I mě vemi mrzí, že hru odflákli. Hlavní hrdinka je určitě zajímavá postava AC universa a doba jejího působení lákavá - proto mě výsledek mrzí.
Cina nebo Japonsko by si zaslouzilo plnohodnotny dil. Jejich architektura je krasna a s enginem unity by to byla nadhera pro oci.
"Inspirace" je slabé slovo. Ta hra je UPLNĚ totožná s Mark of the Ninja ve všech aspektech kromě zábavnosti. Až na pár drobných změn jsou herní mechaniky zcela totožné, dokonce i cutscény jsou dělané v podobném art stylu. Prostě je to kompletně okopírovaná hra se vším všudy, akorát navlečena do kabátku AC a z nějakého důvodu úplně nudná :/
Ja jsem byl doted zastancem toho, ze s kazdym dilem AC se jeho kvalita zlepsuje (u trojky delam, ze nikdy nevysla ). Ale po odflaknutem Unity, ktery me nudil snad vic nez AC III a po chronicles musim rict, ze uz to zdimani znacky opravdu prehaneji. Meli by znat svuj strop
ACIII je pro me nejlepsi dil serie, ale zabil ho naprosto odflaknuty gameplay, optimalizace a neskutecne odflaknute vedlejsi mise.
ACIII by si zaslouzilo remake v enginu Unity.
Unity posunulo serii spravnym smerem co se tyce gamepley imho.
Coop je vyborny a jediny duvod proc jej nehraji je ten, ze se s providerem nemuzu domluvit na otevreni portu. Podle infa od ubi to pry otevreli, ale mam stale NAT strict takze je to nehratelne. Je to trapny lag fest a neskutecne me to s*ere!
Unity ma svoje mouchy, ale byla to skvela hra a Victory bude imho vyladene Unity (stejne jako ACIII a ACIV)
Na ACC si pockam na slevu. Vzhledem ke spatne recenzi tak ta cena pujde brzo dolu :-)
Grammar nazi okenko.
V ramecku Jak to vlastně bylo.
... tvůrci jako omluvu hráčům vydaly ... Autore, oprav to :)