Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Koprodukce je běžná při vzniku filmů, ale může se uplatnit i u her

V herním průmyslu existuje citelný odpor k modelu koprodukce, mnohdy využívaném u filmu. Tvrdí to Guillaume De Fondaumiere, který je jedním ze dvou ředitelů herní společnosti Quantic Dream.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T87o37m55á41š 25T91ö29k96ö97l95y 7976180301834

Já jen, že jsem asi úplnej nevzdělanec, ale musel jsem si najít co to přesně koprodukce je :) . Tak tady to je i pro ostatní:

koprodukce - společná, sdružená výroba

Tedy v případě her spojení dvou a více studií z různých zemí. Nebo ne spojení ale spolupráce na jednom projektu.

0/0
30.4.2015 17:57

P66e37t98r 22Z57á11l59e16s74n35ý 3754544140161

No, zaprvé už to je v názvu, zadruhé byl v článku názorný příklad, neměl jsem s tím problém.

0/0
30.4.2015 22:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.