Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

GLOSA: Je Kickstarter útulek pro nostalgiky, či líheň nápadů?

Kickstarter je úžasná platforma, na světlo světa se dostávají věci jako třeba 3D propiska pro malování v prostoru nebo funkční hooverboard. Proč ale mají největší úspěch hry, které nepřinášejí nic nového?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V70á17c86l56a62v 19K35a96r43a27s 1797551656261

R^

0/0
2.6.2015 14:25

P95a94v86e62l 14K44u32r57a36l 5491744650840

Peter Molyneux, je od určité doby absolutní zárukou selhání...

+3/0
2.6.2015 9:16

T37o64m24á51š 37J38a69r47e45š 4372174380

Nevyšlo něco jako předělávka Original War ? Tato hra mě hodně bavila ale nenašel jsem žádný tak pěkně udělaný klon s vývojem každé jednotky a obtížností která nenudí ale baví a zárověň netrápí :)

+2/0
2.6.2015 8:46

M74a56r26e44k 25Z91a97h66r51a56d21i92l 6174799815801

Já jsem se teda v těch posledních misích docela trápil :) ...

+1/0
2.6.2015 11:04

M23i79c46h81a96l 33V96e42r29n75e52r 8277956787604

Problém s Kickstarterem spočívá určitě z velké části v tom, že od něj hráči čekali obrovskou a náhlou revoluci, a ona je nakonec pozvolná a méně viditelná. Ale je tu - třeba kdo má Steam, tak vidí, jak v poslední době roste obrovské množství indie her, a jsou mezi nimi nostalgické kousky i pokusy o něco nového. Takže Kickstarter možná nezbořil systém velkých vydavatelství, ale pomohl vyšlapat cestu menším vývojářům a nadšencům. To se dá ocenit, ne?:-)

+3/0
2.6.2015 7:38

J66a79n 33P38r86o15k22o20p 2563756975426

V tom s tebou souhlasim predrazene dojeni znacek mi take vadi. Presto si CoD (jakykoliv dil) zahraju radsi nez treba zmineneho Dooma. Je to tim ze autori osekali to co nejvic otravovalo a zjednodusili principy samotne hry. Treba takovy Xcom ..... trojku Xcoma jsem ani poradne nemohl hrat, protoze mi vadila, az prilisna komlexnost a neprehlednost (nemluve o neustalym zadavani prikazu porad dokola), naproti tomu novy Xcom je uzasny. To co se mi libilo na jednicce (rychla akce a jednoduchost) je tu ve vylepsene grafice. Souhlasim s autorem, ze to chce invence v postupech, ovladani a automatizovani ...... Proste vse otravne dat pryc :). Kdyz si vzpomenu na Dunu a oznacovani jednotek po jedne ..... Opravdu si radsi zahraju Red alerta 2 ;)

+1/0
2.6.2015 6:05

J79a52k30u43b 57P56e87e33t 7643908352411

I já souhlasim s tebou. I když já si raději na odreagování zahraju Dooma, momentálně tedy brutaldooma než jakýkoliv díl CoD a po netu jsem zůstal u CoD 2. S tou Dunou máš taky pravdu, ale na druhou stranu to chtělo sakra soustředění a přesnosti, abys odrazil nějákej velkej útok nebo ho naopak provedl, takže to bylo sice otravné, ale alespoˇobtížnější.A právě obtížnost většina nových her postrádá. Novej Xcom se mi líbil, ale přišel mi až přehnaně jednoduchej, dohrál jsem ho ještě ten den co jsem ho koupil (na nejvyšší obtížnost + ironman) a mám v něm na Steamu nahráno nějákých 6 hodin, takže jsem byl celkem naštvanej. Chápu vydavatele, že chtějí dělat hry, který si koupí co nejvíce lidí, aby měli co nejvyšší zisky, ale dnes to v herním PRŮMYSLU vypadá, že už jde fakt jen a jen o peníze. Remake Xcomu, Resident Evila a teď novej Doom jsou také v podstatě dojení licence, ale rozdíl je v tom, že tohle ty "nostalgici" chtějí. Třeba takový Rise of the triad měl u těchto lidí úspěch a to je fakt stará hra jen s novou grafikou. Wolfenstain to samé - návrat lékárniček a pořádná kosba :) Pak jsou tu hry typu Uncharted, Last of Us, ale řadím sem i nového Tomb Raidera, jsou spíše interaktivní filmy než hry (prolezlý animacema, cutscénama a naskriptovanejma pohybama postav v závislosti na místě ve hře), hlavně u Uncharted stačí  většinu času držet šipku dopředu a občas zmáčknout skok a to se střídá s minihrama kdy musíte postřílet pár nepřátel, aby to zas pokračovalo. Jako film dobrý, ale jako hra....

Jestli se Doom opravdu vrátí ke kořenům a bude to pořádná akce bez autohealu,s hromadou nepřátel, kteří neváhají jít jeden po druhém pokud se omylem zasáhnou a z grafiky si sednem na pr...l, tak budu chrochtat blahem. Jo musíš dojit krávu, která se chce nechat podojit jinak tě kopne do ksichtu :D

Fallout 1,5 Ressurection taky nepřinesl absolutně nic nového, ale zahraju si ho raději než fallout 3 nebo New Vegas (to se týká toho Pillars of Eternity jak se píše v článku).

0/0
2.6.2015 7:16

M51i58c83h24a48l 49V80e70r72n95e54r 8237826517934

Prostě každému sedne něco jiného. Já vzpomínám na X-COM Apocalypse s láskou právě kvůli tomu složitějšímu systému - podobně jako v Jagged Alliance 2 se totiž daly použít řady různých postupů, opravdu taktizovat a vyzrát na nepřátele díky vlastnímu myšlení. Nový X-COM není špatný, ale v duchu moderních AAA her je tak jednoduchý (aby byl přístupný všem), že je průchod hrou příliš nalinkovaný a mise začnou splývat a nudit.

+1/0
2.6.2015 7:32

J75a10k68u89b 16V97a90l26e88š 8980416947693

Naistalujte si xcom long war (modifikace) a uvidíte co je to bránit zemi :D

Nebo si pořiďte Xenonauts :D

0/0
2.6.2015 8:36

M17i54c94h75a54l 91V86e37r31n96e71r 8167936377694

Xenonauts bych chtěl určitě vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu nedostal:-) A hrozně mě mrzí, jak nemastně neslaně dopadly Jagged Alliance Back in Action a Flashback. Mimochodem Flashback byl jedním z těch horších produktů Kickstarteru, který cílil hlavně na nostalgii hráčů.

0/0
2.6.2015 9:17

M82i97r16o60s15l61a21v 32K94r11a28h43u59l42í93k 6257174544

Xcom na impossible a ironman za 6h tak to jste bedna nebo ultra haluzak a po pravde tomu absolutne neverim :-) chytani ufonu, trefit spravneho vojaka, vycvicit ho v psionice. Ne sorry tomu fakt neverim :-)

Ale zjednodusene ovladani ma to ano.

0/0
2.6.2015 15:41

J20a62k27u11b 78P68e89e63t 7653538122961

No verit nemusite,kazdopadnejeto fakt :-) vojaku jsem mel hromadu, plnil jsem hlavnemise kde jetjako odmena vojak (v prubehu hry maji i vyssi hodnosti) a finalniho emzakajsem zabil, tak trapne - proste jsem ovladl mutona co stal vedle nej jako osobni straz a zabil ho. V podstate od chvile kdy jsem mel k dispozici drony, tak to bylo uz uplne jednoduchy...

0/0
2.6.2015 23:40

J82a22k69u30b 42P90e91e80t 7883188942311

Já myslim, že rozdíl tu je. Hodně lidem vadí právě dojení značek. Kolik bylo dílů Dooma, Half-lifu, Diabla, AvP... ? A kolik je dílů CoD, Assassina... ? Právě u starých her byly rozdíly v jednotlivých dílech obrovské, dnes je to pořád stejná hra dokola a ještě nám je prodávaj po kouskách (DLC).

+7/0
2.6.2015 2:42
Foto

H10o74n35z58a 36S94r37p 9814633612828

Tak rozdíl mezi Doomem 1 a 2 bych obrovským určitě nenazval, Half Life 2 byl jeden z prvních titulů, který DLC obsahoval a už i přídavky k prvnímu dílu mají svojí délkou a cenou blíže k DLC než ke klasickému datadisku

+2/0
2.6.2015 7:30

J74a52k81u29b 47P69e51e94t 7673298962271

Jo, čekal jsem, že to s tim Doomem někdo řekne. U Dooma jsem měl na mysli spíše rozdíl mezi 1,2 (jakožto jedné hry) a 3 jakožto nové. Pokud vím tak k HL 2 vyšla epizoda 1 a 2, ale jestli se nepletu, tak se nedaly koupit hned jak vyšla hra samotná, ale udělali je až po delší době ne? A oba přídavky k prvnímu dílu (Blue Shift, Opposing force) bych klidně datadiskem nazval...a taky vyšly až po nějáké době. Tady jde spíš o to, že hru mají hotovou, ale následně jí rozkouskujou a prodaj po částech, tak se přece vydělá víc.

0/0
2.6.2015 7:50
Foto

H16o72n39z98a 12S33r36p 9654123662948

To už je zase na jinou diskusi, jsou DLC a DLC... Blue Shift se svými cca 3 hodinami za tehdejší cenu byl horší koupí než třeba "dnešní" Left Behind k Last of Us

+1/0
2.6.2015 8:02

J11a13k42u40b 37P70e26e30t 7433318382941

Ale Blue Shift navíc přinesl i vylepšení grafiky ne? (volitelně instalovatelný) - detailnější postavy a zbraně...dnes bysme i za toto zaplatili zvlášť :)

0/0
2.6.2015 15:04

M77i60r71o54s20l46a22v 37K12r12a56h29u85l96í95k 6357574374

to ano, ale zase na druhou stranu, detailnější modely atd šly nasosat od "domácích kutilů" a v lepší kvalitě.

0/0
3.6.2015 10:53

M94i79r17o56s80l25a14v 39K24r34a50h98u63l95í76k 6777614484

Oppossing Force bych asi jako datadisk uznal

Blue Shift byl opravdu nějak moc krátký :-)

0/0
2.6.2015 16:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.