Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

GLOSA: Je Kickstarter útulek pro nostalgiky, či líheň nápadů?

Kickstarter je úžasná platforma, na světlo světa se dostávají věci jako třeba 3D propiska pro malování v prostoru nebo funkční hooverboard. Proč ale mají největší úspěch hry, které nepřinášejí nic nového?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V64á73c22l74a44v 16K96a88r76a25s 1477451436911

R^

0/0
2.6.2015 14:25

P24a59v16e16l 70K26u67r97a37l 5641134330510

Peter Molyneux, je od určité doby absolutní zárukou selhání...

+3/0
2.6.2015 9:16

T78o45m45á39š 71J87a26r15e54š 4292974490

Nevyšlo něco jako předělávka Original War ? Tato hra mě hodně bavila ale nenašel jsem žádný tak pěkně udělaný klon s vývojem každé jednotky a obtížností která nenudí ale baví a zárověň netrápí :)

+2/0
2.6.2015 8:46

M69a49r39e58k 42Z36a81h30r74a58d95i81l 6374179945691

Já jsem se teda v těch posledních misích docela trápil :) ...

+1/0
2.6.2015 11:04

M48i15c24h47a78l 13V73e46r97n78e11r 8157716137964

Problém s Kickstarterem spočívá určitě z velké části v tom, že od něj hráči čekali obrovskou a náhlou revoluci, a ona je nakonec pozvolná a méně viditelná. Ale je tu - třeba kdo má Steam, tak vidí, jak v poslední době roste obrovské množství indie her, a jsou mezi nimi nostalgické kousky i pokusy o něco nového. Takže Kickstarter možná nezbořil systém velkých vydavatelství, ale pomohl vyšlapat cestu menším vývojářům a nadšencům. To se dá ocenit, ne?:-)

+3/0
2.6.2015 7:38

J53a60n 85P72r76o96k58o96p 2163696955696

V tom s tebou souhlasim predrazene dojeni znacek mi take vadi. Presto si CoD (jakykoliv dil) zahraju radsi nez treba zmineneho Dooma. Je to tim ze autori osekali to co nejvic otravovalo a zjednodusili principy samotne hry. Treba takovy Xcom ..... trojku Xcoma jsem ani poradne nemohl hrat, protoze mi vadila, az prilisna komlexnost a neprehlednost (nemluve o neustalym zadavani prikazu porad dokola), naproti tomu novy Xcom je uzasny. To co se mi libilo na jednicce (rychla akce a jednoduchost) je tu ve vylepsene grafice. Souhlasim s autorem, ze to chce invence v postupech, ovladani a automatizovani ...... Proste vse otravne dat pryc :). Kdyz si vzpomenu na Dunu a oznacovani jednotek po jedne ..... Opravdu si radsi zahraju Red alerta 2 ;)

+1/0
2.6.2015 6:05

J58a69k85u43b 88P59e18e19t 7833808912341

I já souhlasim s tebou. I když já si raději na odreagování zahraju Dooma, momentálně tedy brutaldooma než jakýkoliv díl CoD a po netu jsem zůstal u CoD 2. S tou Dunou máš taky pravdu, ale na druhou stranu to chtělo sakra soustředění a přesnosti, abys odrazil nějákej velkej útok nebo ho naopak provedl, takže to bylo sice otravné, ale alespoˇobtížnější.A právě obtížnost většina nových her postrádá. Novej Xcom se mi líbil, ale přišel mi až přehnaně jednoduchej, dohrál jsem ho ještě ten den co jsem ho koupil (na nejvyšší obtížnost + ironman) a mám v něm na Steamu nahráno nějákých 6 hodin, takže jsem byl celkem naštvanej. Chápu vydavatele, že chtějí dělat hry, který si koupí co nejvíce lidí, aby měli co nejvyšší zisky, ale dnes to v herním PRŮMYSLU vypadá, že už jde fakt jen a jen o peníze. Remake Xcomu, Resident Evila a teď novej Doom jsou také v podstatě dojení licence, ale rozdíl je v tom, že tohle ty "nostalgici" chtějí. Třeba takový Rise of the triad měl u těchto lidí úspěch a to je fakt stará hra jen s novou grafikou. Wolfenstain to samé - návrat lékárniček a pořádná kosba :) Pak jsou tu hry typu Uncharted, Last of Us, ale řadím sem i nového Tomb Raidera, jsou spíše interaktivní filmy než hry (prolezlý animacema, cutscénama a naskriptovanejma pohybama postav v závislosti na místě ve hře), hlavně u Uncharted stačí  většinu času držet šipku dopředu a občas zmáčknout skok a to se střídá s minihrama kdy musíte postřílet pár nepřátel, aby to zas pokračovalo. Jako film dobrý, ale jako hra....

Jestli se Doom opravdu vrátí ke kořenům a bude to pořádná akce bez autohealu,s hromadou nepřátel, kteří neváhají jít jeden po druhém pokud se omylem zasáhnou a z grafiky si sednem na pr...l, tak budu chrochtat blahem. Jo musíš dojit krávu, která se chce nechat podojit jinak tě kopne do ksichtu :D

Fallout 1,5 Ressurection taky nepřinesl absolutně nic nového, ale zahraju si ho raději než fallout 3 nebo New Vegas (to se týká toho Pillars of Eternity jak se píše v článku).

0/0
2.6.2015 7:16

M32i69c35h83a95l 38V12e28r69n86e91r 8837836557194

Prostě každému sedne něco jiného. Já vzpomínám na X-COM Apocalypse s láskou právě kvůli tomu složitějšímu systému - podobně jako v Jagged Alliance 2 se totiž daly použít řady různých postupů, opravdu taktizovat a vyzrát na nepřátele díky vlastnímu myšlení. Nový X-COM není špatný, ale v duchu moderních AAA her je tak jednoduchý (aby byl přístupný všem), že je průchod hrou příliš nalinkovaný a mise začnou splývat a nudit.

+1/0
2.6.2015 7:32

J96a70k18u65b 49V72a42l77e76š 8490196247713

Naistalujte si xcom long war (modifikace) a uvidíte co je to bránit zemi :D

Nebo si pořiďte Xenonauts :D

0/0
2.6.2015 8:36

M81i53c87h44a75l 15V80e51r73n87e71r 8317736677664

Xenonauts bych chtěl určitě vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu nedostal:-) A hrozně mě mrzí, jak nemastně neslaně dopadly Jagged Alliance Back in Action a Flashback. Mimochodem Flashback byl jedním z těch horších produktů Kickstarteru, který cílil hlavně na nostalgii hráčů.

0/0
2.6.2015 9:17

M39i10r98o50s15l75a62v 10K86r19a82h68u82l95í92k 6167284874

Xcom na impossible a ironman za 6h tak to jste bedna nebo ultra haluzak a po pravde tomu absolutne neverim :-) chytani ufonu, trefit spravneho vojaka, vycvicit ho v psionice. Ne sorry tomu fakt neverim :-)

Ale zjednodusene ovladani ma to ano.

0/0
2.6.2015 15:41

J92a14k97u15b 48P94e48e79t 7133258292431

No verit nemusite,kazdopadnejeto fakt :-) vojaku jsem mel hromadu, plnil jsem hlavnemise kde jetjako odmena vojak (v prubehu hry maji i vyssi hodnosti) a finalniho emzakajsem zabil, tak trapne - proste jsem ovladl mutona co stal vedle nej jako osobni straz a zabil ho. V podstate od chvile kdy jsem mel k dispozici drony, tak to bylo uz uplne jednoduchy...

0/0
2.6.2015 23:40

J76a77k51u67b 20P20e20e19t 7253308752761

Já myslim, že rozdíl tu je. Hodně lidem vadí právě dojení značek. Kolik bylo dílů Dooma, Half-lifu, Diabla, AvP... ? A kolik je dílů CoD, Assassina... ? Právě u starých her byly rozdíly v jednotlivých dílech obrovské, dnes je to pořád stejná hra dokola a ještě nám je prodávaj po kouskách (DLC).

+7/0
2.6.2015 2:42
Foto

H35o44n87z95a 96S81r90p 9904773242558

Tak rozdíl mezi Doomem 1 a 2 bych obrovským určitě nenazval, Half Life 2 byl jeden z prvních titulů, který DLC obsahoval a už i přídavky k prvnímu dílu mají svojí délkou a cenou blíže k DLC než ke klasickému datadisku

+2/0
2.6.2015 7:30

J73a35k12u92b 11P19e37e81t 7953718882491

Jo, čekal jsem, že to s tim Doomem někdo řekne. U Dooma jsem měl na mysli spíše rozdíl mezi 1,2 (jakožto jedné hry) a 3 jakožto nové. Pokud vím tak k HL 2 vyšla epizoda 1 a 2, ale jestli se nepletu, tak se nedaly koupit hned jak vyšla hra samotná, ale udělali je až po delší době ne? A oba přídavky k prvnímu dílu (Blue Shift, Opposing force) bych klidně datadiskem nazval...a taky vyšly až po nějáké době. Tady jde spíš o to, že hru mají hotovou, ale následně jí rozkouskujou a prodaj po částech, tak se přece vydělá víc.

0/0
2.6.2015 7:50
Foto

H91o15n54z34a 95S18r77p 9834873762388

To už je zase na jinou diskusi, jsou DLC a DLC... Blue Shift se svými cca 3 hodinami za tehdejší cenu byl horší koupí než třeba "dnešní" Left Behind k Last of Us

+1/0
2.6.2015 8:02

J71a68k14u90b 17P27e46e52t 7853988362221

Ale Blue Shift navíc přinesl i vylepšení grafiky ne? (volitelně instalovatelný) - detailnější postavy a zbraně...dnes bysme i za toto zaplatili zvlášť :)

0/0
2.6.2015 15:04

M40i45r84o16s31l28a66v 48K52r48a26h16u57l89í84k 6467534284

to ano, ale zase na druhou stranu, detailnější modely atd šly nasosat od "domácích kutilů" a v lepší kvalitě.

0/0
3.6.2015 10:53

M46i11r88o46s34l64a39v 49K33r90a87h53u52l95í15k 6167274214

Oppossing Force bych asi jako datadisk uznal

Blue Shift byl opravdu nějak moc krátký :-)

0/0
2.6.2015 16:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.