Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

GLOSA: Je Kickstarter útulek pro nostalgiky, či líheň nápadů?

Kickstarter je úžasná platforma, na světlo světa se dostávají věci jako třeba 3D propiska pro malování v prostoru nebo funkční hooverboard. Proč ale mají největší úspěch hry, které nepřinášejí nic nového?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V79á34c58l59a82v 33K85a47r14a74s 1167481106551

R^

0/0
2.6.2015 14:25

P87a11v45e55l 49K75u80r54a52l 5921184160640

Peter Molyneux, je od určité doby absolutní zárukou selhání...

+3/0
2.6.2015 9:16

T95o98m65á43š 70J79a33r35e86š 4492794260

Nevyšlo něco jako předělávka Original War ? Tato hra mě hodně bavila ale nenašel jsem žádný tak pěkně udělaný klon s vývojem každé jednotky a obtížností která nenudí ale baví a zárověň netrápí :)

+2/0
2.6.2015 8:46

M55a65r18e18k 21Z75a57h91r30a16d94i98l 6544569855481

Já jsem se teda v těch posledních misích docela trápil :) ...

+1/0
2.6.2015 11:04

M86i25c52h93a85l 34V30e14r42n94e81r 8237226167174

Problém s Kickstarterem spočívá určitě z velké části v tom, že od něj hráči čekali obrovskou a náhlou revoluci, a ona je nakonec pozvolná a méně viditelná. Ale je tu - třeba kdo má Steam, tak vidí, jak v poslední době roste obrovské množství indie her, a jsou mezi nimi nostalgické kousky i pokusy o něco nového. Takže Kickstarter možná nezbořil systém velkých vydavatelství, ale pomohl vyšlapat cestu menším vývojářům a nadšencům. To se dá ocenit, ne?:-)

+3/0
2.6.2015 7:38

J84a88n 89P40r67o68k77o93p 2103876105686

V tom s tebou souhlasim predrazene dojeni znacek mi take vadi. Presto si CoD (jakykoliv dil) zahraju radsi nez treba zmineneho Dooma. Je to tim ze autori osekali to co nejvic otravovalo a zjednodusili principy samotne hry. Treba takovy Xcom ..... trojku Xcoma jsem ani poradne nemohl hrat, protoze mi vadila, az prilisna komlexnost a neprehlednost (nemluve o neustalym zadavani prikazu porad dokola), naproti tomu novy Xcom je uzasny. To co se mi libilo na jednicce (rychla akce a jednoduchost) je tu ve vylepsene grafice. Souhlasim s autorem, ze to chce invence v postupech, ovladani a automatizovani ...... Proste vse otravne dat pryc :). Kdyz si vzpomenu na Dunu a oznacovani jednotek po jedne ..... Opravdu si radsi zahraju Red alerta 2 ;)

+1/0
2.6.2015 6:05

J95a53k18u56b 31P92e18e82t 7923638552951

I já souhlasim s tebou. I když já si raději na odreagování zahraju Dooma, momentálně tedy brutaldooma než jakýkoliv díl CoD a po netu jsem zůstal u CoD 2. S tou Dunou máš taky pravdu, ale na druhou stranu to chtělo sakra soustředění a přesnosti, abys odrazil nějákej velkej útok nebo ho naopak provedl, takže to bylo sice otravné, ale alespoˇobtížnější.A právě obtížnost většina nových her postrádá. Novej Xcom se mi líbil, ale přišel mi až přehnaně jednoduchej, dohrál jsem ho ještě ten den co jsem ho koupil (na nejvyšší obtížnost + ironman) a mám v něm na Steamu nahráno nějákých 6 hodin, takže jsem byl celkem naštvanej. Chápu vydavatele, že chtějí dělat hry, který si koupí co nejvíce lidí, aby měli co nejvyšší zisky, ale dnes to v herním PRŮMYSLU vypadá, že už jde fakt jen a jen o peníze. Remake Xcomu, Resident Evila a teď novej Doom jsou také v podstatě dojení licence, ale rozdíl je v tom, že tohle ty "nostalgici" chtějí. Třeba takový Rise of the triad měl u těchto lidí úspěch a to je fakt stará hra jen s novou grafikou. Wolfenstain to samé - návrat lékárniček a pořádná kosba :) Pak jsou tu hry typu Uncharted, Last of Us, ale řadím sem i nového Tomb Raidera, jsou spíše interaktivní filmy než hry (prolezlý animacema, cutscénama a naskriptovanejma pohybama postav v závislosti na místě ve hře), hlavně u Uncharted stačí  většinu času držet šipku dopředu a občas zmáčknout skok a to se střídá s minihrama kdy musíte postřílet pár nepřátel, aby to zas pokračovalo. Jako film dobrý, ale jako hra....

Jestli se Doom opravdu vrátí ke kořenům a bude to pořádná akce bez autohealu,s hromadou nepřátel, kteří neváhají jít jeden po druhém pokud se omylem zasáhnou a z grafiky si sednem na pr...l, tak budu chrochtat blahem. Jo musíš dojit krávu, která se chce nechat podojit jinak tě kopne do ksichtu :D

Fallout 1,5 Ressurection taky nepřinesl absolutně nic nového, ale zahraju si ho raději než fallout 3 nebo New Vegas (to se týká toho Pillars of Eternity jak se píše v článku).

0/0
2.6.2015 7:16

M51i32c23h35a97l 62V51e83r45n26e15r 8687866877174

Prostě každému sedne něco jiného. Já vzpomínám na X-COM Apocalypse s láskou právě kvůli tomu složitějšímu systému - podobně jako v Jagged Alliance 2 se totiž daly použít řady různých postupů, opravdu taktizovat a vyzrát na nepřátele díky vlastnímu myšlení. Nový X-COM není špatný, ale v duchu moderních AAA her je tak jednoduchý (aby byl přístupný všem), že je průchod hrou příliš nalinkovaný a mise začnou splývat a nudit.

+1/0
2.6.2015 7:32

J54a85k37u51b 34V88a80l21e56š 8200126737393

Naistalujte si xcom long war (modifikace) a uvidíte co je to bránit zemi :D

Nebo si pořiďte Xenonauts :D

0/0
2.6.2015 8:36

M29i52c60h87a47l 66V27e41r70n24e52r 8267516837634

Xenonauts bych chtěl určitě vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu nedostal:-) A hrozně mě mrzí, jak nemastně neslaně dopadly Jagged Alliance Back in Action a Flashback. Mimochodem Flashback byl jedním z těch horších produktů Kickstarteru, který cílil hlavně na nostalgii hráčů.

0/0
2.6.2015 9:17

M37i65r30o48s76l17a80v 40K67r73a74h83u93l22í20k 6607674424

Xcom na impossible a ironman za 6h tak to jste bedna nebo ultra haluzak a po pravde tomu absolutne neverim :-) chytani ufonu, trefit spravneho vojaka, vycvicit ho v psionice. Ne sorry tomu fakt neverim :-)

Ale zjednodusene ovladani ma to ano.

0/0
2.6.2015 15:41

J98a33k56u77b 47P50e54e27t 7913118682841

No verit nemusite,kazdopadnejeto fakt :-) vojaku jsem mel hromadu, plnil jsem hlavnemise kde jetjako odmena vojak (v prubehu hry maji i vyssi hodnosti) a finalniho emzakajsem zabil, tak trapne - proste jsem ovladl mutona co stal vedle nej jako osobni straz a zabil ho. V podstate od chvile kdy jsem mel k dispozici drony, tak to bylo uz uplne jednoduchy...

0/0
2.6.2015 23:40

J67a69k61u24b 89P18e42e94t 7923988612771

Já myslim, že rozdíl tu je. Hodně lidem vadí právě dojení značek. Kolik bylo dílů Dooma, Half-lifu, Diabla, AvP... ? A kolik je dílů CoD, Assassina... ? Právě u starých her byly rozdíly v jednotlivých dílech obrovské, dnes je to pořád stejná hra dokola a ještě nám je prodávaj po kouskách (DLC).

+7/0
2.6.2015 2:42
Foto

H84o14n53z53a 16S80r12p 9814533922948

Tak rozdíl mezi Doomem 1 a 2 bych obrovským určitě nenazval, Half Life 2 byl jeden z prvních titulů, který DLC obsahoval a už i přídavky k prvnímu dílu mají svojí délkou a cenou blíže k DLC než ke klasickému datadisku

+2/0
2.6.2015 7:30

J15a25k86u20b 13P55e75e47t 7943718962221

Jo, čekal jsem, že to s tim Doomem někdo řekne. U Dooma jsem měl na mysli spíše rozdíl mezi 1,2 (jakožto jedné hry) a 3 jakožto nové. Pokud vím tak k HL 2 vyšla epizoda 1 a 2, ale jestli se nepletu, tak se nedaly koupit hned jak vyšla hra samotná, ale udělali je až po delší době ne? A oba přídavky k prvnímu dílu (Blue Shift, Opposing force) bych klidně datadiskem nazval...a taky vyšly až po nějáké době. Tady jde spíš o to, že hru mají hotovou, ale následně jí rozkouskujou a prodaj po částech, tak se přece vydělá víc.

0/0
2.6.2015 7:50
Foto

H59o93n85z78a 25S66r68p 9804303472528

To už je zase na jinou diskusi, jsou DLC a DLC... Blue Shift se svými cca 3 hodinami za tehdejší cenu byl horší koupí než třeba "dnešní" Left Behind k Last of Us

+1/0
2.6.2015 8:02

J33a92k43u73b 24P20e57e75t 7883628542741

Ale Blue Shift navíc přinesl i vylepšení grafiky ne? (volitelně instalovatelný) - detailnější postavy a zbraně...dnes bysme i za toto zaplatili zvlášť :)

0/0
2.6.2015 15:04

M14i86r61o66s57l96a36v 64K65r34a19h67u74l89í24k 6437104324

to ano, ale zase na druhou stranu, detailnější modely atd šly nasosat od "domácích kutilů" a v lepší kvalitě.

0/0
3.6.2015 10:53

M55i52r80o31s52l45a88v 44K28r70a16h19u52l47í55k 6177344214

Oppossing Force bych asi jako datadisk uznal

Blue Shift byl opravdu nějak moc krátký :-)

0/0
2.6.2015 16:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.