Diskuze

GLOSA: Je Kickstarter útulek pro nostalgiky, či líheň nápadů?

Kickstarter je úžasná platforma, na světlo světa se dostávají věci jako třeba 3D propiska pro malování v prostoru nebo funkční hooverboard. Proč ale mají největší úspěch hry, které nepřinášejí nic nového?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peter Molyneux, je od určité doby absolutní zárukou selhání...

3 0
možnosti

Nevyšlo něco jako předělávka Original War ? Tato hra mě hodně bavila ale nenašel jsem žádný tak pěkně udělaný klon s vývojem každé jednotky a obtížností která nenudí ale baví a zárověň netrápí :)

2 0
možnosti

Já jsem se teda v těch posledních misích docela trápil :) ...

1 0
možnosti

Problém s Kickstarterem spočívá určitě z velké části v tom, že od něj hráči čekali obrovskou a náhlou revoluci, a ona je nakonec pozvolná a méně viditelná. Ale je tu - třeba kdo má Steam, tak vidí, jak v poslední době roste obrovské množství indie her, a jsou mezi nimi nostalgické kousky i pokusy o něco nového. Takže Kickstarter možná nezbořil systém velkých vydavatelství, ale pomohl vyšlapat cestu menším vývojářům a nadšencům. To se dá ocenit, ne?:-)

3 0
možnosti

J83a98n 61P54r25o55k38o65p

2. 6. 2015 6:05

V tom s tebou souhlasim predrazene dojeni znacek mi take vadi. Presto si CoD (jakykoliv dil) zahraju radsi nez treba zmineneho Dooma. Je to tim ze autori osekali to co nejvic otravovalo a zjednodusili principy samotne hry. Treba takovy Xcom ..... trojku Xcoma jsem ani poradne nemohl hrat, protoze mi vadila, az prilisna komlexnost a neprehlednost (nemluve o neustalym zadavani prikazu porad dokola), naproti tomu novy Xcom je uzasny. To co se mi libilo na jednicce (rychla akce a jednoduchost) je tu ve vylepsene grafice. Souhlasim s autorem, ze to chce invence v postupech, ovladani a automatizovani ...... Proste vse otravne dat pryc :). Kdyz si vzpomenu na Dunu a oznacovani jednotek po jedne ..... Opravdu si radsi zahraju Red alerta 2 ;)

1 0
možnosti

J16a81k77u75b 97P78e19e28t

2. 6. 2015 7:16

I já souhlasim s tebou. I když já si raději na odreagování zahraju Dooma, momentálně tedy brutaldooma než jakýkoliv díl CoD a po netu jsem zůstal u CoD 2. S tou Dunou máš taky pravdu, ale na druhou stranu to chtělo sakra soustředění a přesnosti, abys odrazil nějákej velkej útok nebo ho naopak provedl, takže to bylo sice otravné, ale alespoˇobtížnější.A právě obtížnost většina nových her postrádá. Novej Xcom se mi líbil, ale přišel mi až přehnaně jednoduchej, dohrál jsem ho ještě ten den co jsem ho koupil (na nejvyšší obtížnost + ironman) a mám v něm na Steamu nahráno nějákých 6 hodin, takže jsem byl celkem naštvanej. Chápu vydavatele, že chtějí dělat hry, který si koupí co nejvíce lidí, aby měli co nejvyšší zisky, ale dnes to v herním PRŮMYSLU vypadá, že už jde fakt jen a jen o peníze. Remake Xcomu, Resident Evila a teď novej Doom jsou také v podstatě dojení licence, ale rozdíl je v tom, že tohle ty "nostalgici" chtějí. Třeba takový Rise of the triad měl u těchto lidí úspěch a to je fakt stará hra jen s novou grafikou. Wolfenstain to samé - návrat lékárniček a pořádná kosba :) Pak jsou tu hry typu Uncharted, Last of Us, ale řadím sem i nového Tomb Raidera, jsou spíše interaktivní filmy než hry (prolezlý animacema, cutscénama a naskriptovanejma pohybama postav v závislosti na místě ve hře), hlavně u Uncharted stačí  většinu času držet šipku dopředu a občas zmáčknout skok a to se střídá s minihrama kdy musíte postřílet pár nepřátel, aby to zas pokračovalo. Jako film dobrý, ale jako hra....

Jestli se Doom opravdu vrátí ke kořenům a bude to pořádná akce bez autohealu,s hromadou nepřátel, kteří neváhají jít jeden po druhém pokud se omylem zasáhnou a z grafiky si sednem na pr...l, tak budu chrochtat blahem. Jo musíš dojit krávu, která se chce nechat podojit jinak tě kopne do ksichtu :D

Fallout 1,5 Ressurection taky nepřinesl absolutně nic nového, ale zahraju si ho raději než fallout 3 nebo New Vegas (to se týká toho Pillars of Eternity jak se píše v článku).

0 0
možnosti

J91a48k40u57b 54P70e27e63t

2. 6. 2015 2:42

Já myslim, že rozdíl tu je. Hodně lidem vadí právě dojení značek. Kolik bylo dílů Dooma, Half-lifu, Diabla, AvP... ? A kolik je dílů CoD, Assassina... ? Právě u starých her byly rozdíly v jednotlivých dílech obrovské, dnes je to pořád stejná hra dokola a ještě nám je prodávaj po kouskách (DLC).

7 0
možnosti
Foto

Tak rozdíl mezi Doomem 1 a 2 bych obrovským určitě nenazval, Half Life 2 byl jeden z prvních titulů, který DLC obsahoval a už i přídavky k prvnímu dílu mají svojí délkou a cenou blíže k DLC než ke klasickému datadisku

2 0
možnosti