Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se na půlminutové video ze zrušené verze Doom 4

O vývoji čtvrtého dílu série Doom začali jeho autoři mluvit již v roce 2008 a o dva roky později měli titul odhalit. Slib však nesplnili a hra se před třemi lety dočkala restartu. Obrázky i videa tak teprve začínají vyplouvat na povrch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J24a82n 36H27a26b94á61s74k71o 4554707621143

Je fakt, ze to DOOMa nepripomina ani malinko ;-D To uz me vic oslovil ten 4 vterinovy trailer na gameplay ;-D Ale musi se jim nechat to, ze to nedelaji pro sebe, ale pro nas. Proste mohli rict tohle je novy DOOM a basta. Je to reboot, tak bude uplne jinej. Hrozne se na to tesim :-)

0/0
20.5.2015 10:18

M69i65c62h66a72l 31B21a58ž11a30n97t 3886552103446

Tak s tímhle si třeba hlavu nelámali, když tvořili Gothic 3 či Gothic 4.

0/0
20.5.2015 7:10
Foto

T66o83m39á76š 89G12r67e89š76š83o 8763970

Gothic 3 byl náhodou dobrej, pořád to byl ten svět, stejný monstra apod, jen 50x větší. :D

Arcanii dělalo jiný studio, takže je pochopitelný že to bylo jiný.

+1/0
20.5.2015 7:48

M92i40c68h75a54l 66B91a49ž18a42n63t 3556122233486

Ale je to silně nedotažené. :\ Třeba když proti tobě jde 5 bojovníků, jsou schopní 4 z nich tancovat kolem tebe, dokud toho jednoho nezabiješ. Nejsilnější potvorou je vlk, nebezpečný i na levelu 30, pokud jsou aspoň dva. Bojový systém vůbec má mouchy. 

A tu Arcanii, o tom vím, jedná se v podstatě o využití značky Gothic pro PR jiné hry :\ trapas.

+2/0
20.5.2015 7:51
Foto

T23o61m38á37š 69G93r27e17š86š25o 8923720

No tvůrci by to dotáhli, ale vydavatelství Jowood na ně strašně tlačili a už to chtěli mít mermomocí venku, sami Piranha Bytes to později potvrdili.

Podle mě byl nejsilnější divočák, kterej rozdával kousance jak rotační kulomet. :D

Soubojovej systém nebyl dokonalej, to určitě ne. Proto taky vyšel obrovskej komunitní patch, kterej už tu hru dotahuje do podoby, jakou měla mít od začátku. :)

+2/0
20.5.2015 9:24

T12o12m75á84š 81K94i33j27a27s 4427545520325

No, divočák je na tom levelu 30 nebezpečný pořád ;) Ale pravda, hraju s alternativním vyvážením toho community patche.

0/0
20.5.2015 9:55

M63i59c35h33a29l 83B73a76ž62a54n38t 3486552173146

Mám ho, právě to hraju. Zkoušel jsem zaponout to alternativní vyvážení a to mi zas přišlo nehratelné. Jestliže jsem říkal, že G3 je snadný, tak s tím vyvážením to bylo skoro nehratelné. Na střední obtížnosti na levelu 20 bylo pořád dobrodružství vydat se z bodu A do bodu B, když nevíš, co tam bude. Hlavně to, jak tě mrchožrout srazí na zem, vlk dává damage jak .... No a největší úlet mi přijde kooperace tvých teammatů. Třeba když bojuješ po boku Gorna - nedává svým nepřátelům žádnou damage, oni jemu taky ne, ale tebe rozsekají celkem lehce. To platí u všech takových situací. 

Ta hra má obrovský potenciál a svým způsobem mě to baví. Ale tyto věci mě neskutečně štvou, protože G1 a 2 (addon) jsem obdivoval s nábožnou úctou a byli to nejlepší hry mého dětství. G3 i se všema patchema vedle ně postavit nemůžu, protože bych je urazil.

+3/0
20.5.2015 10:31

T75o32m80á59š 60K93i89j47a42s 4567805590785

Přesně tak, sražení na zem je otřesné, zvládne to skoro každá bestie. Každopádně ani po patchích není na růžích ustláno, po osvobození pouhých dvou měst na mě náhodně útočí orkové (a nahánějí mě přes celou mapu) a dokonce mi Hasassinové odmítají dávat úkoly, asi se zprávy ze středního regionu šíří rychlostí světla ;).

+1/0
20.5.2015 10:37

M94i31c79h16a85l 15B16a43ž90a82n66t 3416292953486

To je nejlepší :D takhle jsem osvobodil Monteru. Zabil jsem strážné a pak mě naháněli přes půl Myrtany, ale ve skupinkách třeba po pěti a po šesti. Tak jsem je tahal krajinou a oni se třeba šli řezat raději s vlky než se mnou, tak jsem šel proti dvěma a takhle pořád dokola. V Lolku se tomu říká špatný focus :D

+1/0
20.5.2015 11:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.