Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se na půlminutové video ze zrušené verze Doom 4

O vývoji čtvrtého dílu série Doom začali jeho autoři mluvit již v roce 2008 a o dva roky později měli titul odhalit. Slib však nesplnili a hra se před třemi lety dočkala restartu. Obrázky i videa tak teprve začínají vyplouvat na povrch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a90n 68H41a56b18á72s31k24o 4174377581733

Je fakt, ze to DOOMa nepripomina ani malinko ;-D To uz me vic oslovil ten 4 vterinovy trailer na gameplay ;-D Ale musi se jim nechat to, ze to nedelaji pro sebe, ale pro nas. Proste mohli rict tohle je novy DOOM a basta. Je to reboot, tak bude uplne jinej. Hrozne se na to tesim :-)

0/0
20.5.2015 10:18

M83i78c28h39a92l 51B98a59ž39a82n28t 3246362683466

Tak s tímhle si třeba hlavu nelámali, když tvořili Gothic 3 či Gothic 4.

0/0
20.5.2015 7:10
Foto

T39o67m43á63š 26G49r37e28š28š14o 8483550

Gothic 3 byl náhodou dobrej, pořád to byl ten svět, stejný monstra apod, jen 50x větší. :D

Arcanii dělalo jiný studio, takže je pochopitelný že to bylo jiný.

+1/0
20.5.2015 7:48

M32i87c80h70a44l 90B29a95ž70a23n63t 3946952393936

Ale je to silně nedotažené. :\ Třeba když proti tobě jde 5 bojovníků, jsou schopní 4 z nich tancovat kolem tebe, dokud toho jednoho nezabiješ. Nejsilnější potvorou je vlk, nebezpečný i na levelu 30, pokud jsou aspoň dva. Bojový systém vůbec má mouchy. 

A tu Arcanii, o tom vím, jedná se v podstatě o využití značky Gothic pro PR jiné hry :\ trapas.

+2/0
20.5.2015 7:51
Foto

T28o41m38á57š 37G92r46e62š77š77o 8693240

No tvůrci by to dotáhli, ale vydavatelství Jowood na ně strašně tlačili a už to chtěli mít mermomocí venku, sami Piranha Bytes to později potvrdili.

Podle mě byl nejsilnější divočák, kterej rozdával kousance jak rotační kulomet. :D

Soubojovej systém nebyl dokonalej, to určitě ne. Proto taky vyšel obrovskej komunitní patch, kterej už tu hru dotahuje do podoby, jakou měla mít od začátku. :)

+2/0
20.5.2015 9:24

T19o67m38á89š 21K73i47j59a13s 4177945470535

No, divočák je na tom levelu 30 nebezpečný pořád ;) Ale pravda, hraju s alternativním vyvážením toho community patche.

0/0
20.5.2015 9:55

M91i76c27h42a95l 29B10a31ž52a96n34t 3106712203966

Mám ho, právě to hraju. Zkoušel jsem zaponout to alternativní vyvážení a to mi zas přišlo nehratelné. Jestliže jsem říkal, že G3 je snadný, tak s tím vyvážením to bylo skoro nehratelné. Na střední obtížnosti na levelu 20 bylo pořád dobrodružství vydat se z bodu A do bodu B, když nevíš, co tam bude. Hlavně to, jak tě mrchožrout srazí na zem, vlk dává damage jak .... No a největší úlet mi přijde kooperace tvých teammatů. Třeba když bojuješ po boku Gorna - nedává svým nepřátelům žádnou damage, oni jemu taky ne, ale tebe rozsekají celkem lehce. To platí u všech takových situací. 

Ta hra má obrovský potenciál a svým způsobem mě to baví. Ale tyto věci mě neskutečně štvou, protože G1 a 2 (addon) jsem obdivoval s nábožnou úctou a byli to nejlepší hry mého dětství. G3 i se všema patchema vedle ně postavit nemůžu, protože bych je urazil.

+3/0
20.5.2015 10:31

T94o93m44á17š 65K22i59j80a60s 4557355140845

Přesně tak, sražení na zem je otřesné, zvládne to skoro každá bestie. Každopádně ani po patchích není na růžích ustláno, po osvobození pouhých dvou měst na mě náhodně útočí orkové (a nahánějí mě přes celou mapu) a dokonce mi Hasassinové odmítají dávat úkoly, asi se zprávy ze středního regionu šíří rychlostí světla ;).

+1/0
20.5.2015 10:37

M64i55c67h37a30l 62B88a48ž53a84n60t 3446722943196

To je nejlepší :D takhle jsem osvobodil Monteru. Zabil jsem strážné a pak mě naháněli přes půl Myrtany, ale ve skupinkách třeba po pěti a po šesti. Tak jsem je tahal krajinou a oni se třeba šli řezat raději s vlky než se mnou, tak jsem šel proti dvěma a takhle pořád dokola. V Lolku se tomu říká špatný focus :D

+1/0
20.5.2015 11:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.