Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se na půlminutové video ze zrušené verze Doom 4

O vývoji čtvrtého dílu série Doom začali jeho autoři mluvit již v roce 2008 a o dva roky později měli titul odhalit. Slib však nesplnili a hra se před třemi lety dočkala restartu. Obrázky i videa tak teprve začínají vyplouvat na povrch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13a35n 13H22a26b35á37s79k69o 4134777911383

Je fakt, ze to DOOMa nepripomina ani malinko ;-D To uz me vic oslovil ten 4 vterinovy trailer na gameplay ;-D Ale musi se jim nechat to, ze to nedelaji pro sebe, ale pro nas. Proste mohli rict tohle je novy DOOM a basta. Je to reboot, tak bude uplne jinej. Hrozne se na to tesim :-)

0/0
20.5.2015 10:18

M94i49c61h50a10l 92B89a25ž91a19n23t 3906662803956

Tak s tímhle si třeba hlavu nelámali, když tvořili Gothic 3 či Gothic 4.

0/0
20.5.2015 7:10
Foto

T27o69m84á74š 64G49r78e44š34š81o 8633520

Gothic 3 byl náhodou dobrej, pořád to byl ten svět, stejný monstra apod, jen 50x větší. :D

Arcanii dělalo jiný studio, takže je pochopitelný že to bylo jiný.

+1/0
20.5.2015 7:48

M97i67c30h93a90l 93B52a76ž11a45n26t 3876922723376

Ale je to silně nedotažené. :\ Třeba když proti tobě jde 5 bojovníků, jsou schopní 4 z nich tancovat kolem tebe, dokud toho jednoho nezabiješ. Nejsilnější potvorou je vlk, nebezpečný i na levelu 30, pokud jsou aspoň dva. Bojový systém vůbec má mouchy. 

A tu Arcanii, o tom vím, jedná se v podstatě o využití značky Gothic pro PR jiné hry :\ trapas.

+2/0
20.5.2015 7:51
Foto

T93o21m22á54š 44G39r19e19š83š37o 8233510

No tvůrci by to dotáhli, ale vydavatelství Jowood na ně strašně tlačili a už to chtěli mít mermomocí venku, sami Piranha Bytes to později potvrdili.

Podle mě byl nejsilnější divočák, kterej rozdával kousance jak rotační kulomet. :D

Soubojovej systém nebyl dokonalej, to určitě ne. Proto taky vyšel obrovskej komunitní patch, kterej už tu hru dotahuje do podoby, jakou měla mít od začátku. :)

+2/0
20.5.2015 9:24

T59o60m25á79š 85K57i94j32a94s 4967275290475

No, divočák je na tom levelu 30 nebezpečný pořád ;) Ale pravda, hraju s alternativním vyvážením toho community patche.

0/0
20.5.2015 9:55

M89i78c59h10a81l 91B12a36ž55a66n31t 3786462343426

Mám ho, právě to hraju. Zkoušel jsem zaponout to alternativní vyvážení a to mi zas přišlo nehratelné. Jestliže jsem říkal, že G3 je snadný, tak s tím vyvážením to bylo skoro nehratelné. Na střední obtížnosti na levelu 20 bylo pořád dobrodružství vydat se z bodu A do bodu B, když nevíš, co tam bude. Hlavně to, jak tě mrchožrout srazí na zem, vlk dává damage jak .... No a největší úlet mi přijde kooperace tvých teammatů. Třeba když bojuješ po boku Gorna - nedává svým nepřátelům žádnou damage, oni jemu taky ne, ale tebe rozsekají celkem lehce. To platí u všech takových situací. 

Ta hra má obrovský potenciál a svým způsobem mě to baví. Ale tyto věci mě neskutečně štvou, protože G1 a 2 (addon) jsem obdivoval s nábožnou úctou a byli to nejlepší hry mého dětství. G3 i se všema patchema vedle ně postavit nemůžu, protože bych je urazil.

+3/0
20.5.2015 10:31

T88o82m91á80š 49K44i91j60a31s 4587685920705

Přesně tak, sražení na zem je otřesné, zvládne to skoro každá bestie. Každopádně ani po patchích není na růžích ustláno, po osvobození pouhých dvou měst na mě náhodně útočí orkové (a nahánějí mě přes celou mapu) a dokonce mi Hasassinové odmítají dávat úkoly, asi se zprávy ze středního regionu šíří rychlostí světla ;).

+1/0
20.5.2015 10:37

M77i40c75h91a73l 64B64a78ž19a37n91t 3356852953916

To je nejlepší :D takhle jsem osvobodil Monteru. Zabil jsem strážné a pak mě naháněli přes půl Myrtany, ale ve skupinkách třeba po pěti a po šesti. Tak jsem je tahal krajinou a oni se třeba šli řezat raději s vlky než se mnou, tak jsem šel proti dvěma a takhle pořád dokola. V Lolku se tomu říká špatný focus :D

+1/0
20.5.2015 11:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.