- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak bojeschopnost plnoplátu bez koně byla 3 minuty pak se jedinec unaví. Souboje byli hlavně o únavě a pokud meli skutečně meče a plátovou zbroj tak smrtelný úder byl většinou když jede z bojovníků už ležel na zemi vysílen. Zato takovej morgenstern nebo nějaký řemdich to dokázalo prorazit lebku a sundat protivníka celkem rychle.
Ten hype je podobný jako u Mafie2. Snad to nebude mít stejnej osud.
Nevim nevim, mam z toho spíš obavy... podle mého názoru "realističnost" měla u her nějakou hodnotu naposled před 10ti lety. Dneska dobrou hru nedělá přeci vůbec to, jak moc je realistická. Ba právě naopak, většina studií ukazuje, že lidé se uchylují ke hrám s očekáváním zkušenosti, která je spíše opakem reality (proto je populární sci-fi a fantasy). Ze stejného důvodu taky moc nefrčí věci jako Wii, Kinect apod. - tj technologie, které mají přinést realističtější zážitek z hraní. Mainstream hráč chce prostě u hry pohodlně sedět, bavit se u ní, a je mu celkem jedno, že balistika kulek přesně neodpovídá skutečnosti. Historicky vzato přilišná snaha o realističnost hrám spíše škodí.
jeste by ne, chci sizahrat a nejele neco co si normalne nemuzu prozit a v realu si skutecne asi na drakovi nezaletam, kdezto v airbusu treba sance je
Zase se ukazuje jak "čecháčci" umí převážně jenom kritizovat a hledat chyby. Zatímco aby místo toho přáli téhle české skupině vývojářů úspěch, ten člověk co vede studio a potažmo i vývoj hry je jeden z nejlepších českých herních vývojářů, který stojí za pár celosvětově úspěšnýma hrama, takže si myslím, že asi ví co dělá. K tomu na Kickstartru vybrali na vývoj hry za pár hodin víc než potřebovali, takže vaše "hejty" jsou absolutně bezpředmětné, když tolik lidí z celého světa v této hře vidí obrovský potenciál.
Jestli tam nejsou černí otroci, tak se to v USA jako nekorektní neujme.
(viz předchozí stížnosti na podobné středověké hry v Evropě)
To je nesmysl. Podle grafu zveřejněného před rokem tvořily příspěvky od lidí z USA zhruba čtvrtinu celého objemu příspěvků. Ty výtky ohledně černochů Vávra (šéf týmu) zmiňoval, ale spíš jako takovou humornou zajímavost - týkalo se to spíš lidí, co nepochopili, že se jedná o historickou, ne fantasy hru, anebo neměli ponětí o historii českých zemí (což se asi dá pochopit).
Mount and blade to strčí do kapsy
Tím myslíš, že tato hra strčí do kapsy Mount and blade, nebo že Mount and blade strčí do kapsy tuto hru
No a ve hře pak zabliká trojúhelníček, signalizující, že má hráč stisknout tlačítko s trojúhelníčkem, aby provedl výpad, což bude velmi zábavné.
ne tak zábavné jako kliknout na levý tlačítko myši pro útok a pravý pro obranu jak je to ve všech hrách TES.
Tak ten dlouhý souboj bylo 7 švihnutí meče, 1 kop, a dva údery hruškou. To zas tak dlouhé není.
Tak bez brnění to souboj na 2-3 seky asi skutečně byl, ale s brněním člověk tak nějak vydrží víc.Spousta potenciálních smrtelných úderů sjede po pancíři. Nicméně asi pro efekt souboj vyšperkovali
Všechno to záleží na tom, jak to půjde nebo nepůjde ovládat. Najít ten správný poměr realističnosti a hratelnosti, no, nezávidím jim to. Je to v tom obrovský potenciál jak celou hru naprosto pohřbít.
Ale ukázka je super, hlavně ta first person část...
Právě ta first person část spoustu lidí odkojených na MMORPG odradí. Na to ostatně dojel i Elder scroll online.