Diskuze

VIDEO: Česká středověká hra láká na unikátní bojový systém

Titul Kingdom Come: Deliverance chce být originální svou mírou realističnosti. Jedním ze specifik hry má být bojový systém, který autoři označují za výjimečný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Tak bojeschopnost plnoplátu bez koně byla 3 minuty pak se jedinec unaví. Souboje byli hlavně o únavě a pokud meli skutečně meče a plátovou zbroj tak smrtelný úder byl většinou když jede z bojovníků už ležel na zemi vysílen. Zato takovej morgenstern nebo nějaký řemdich to dokázalo prorazit lebku a sundat protivníka celkem rychle.

0 1
možnosti
JN

J41o20z54e27f 59N87o77v49ý

7. 6. 2015 9:13

Ten hype je podobný jako u Mafie2. Snad to nebude mít stejnej osud.

1 0
možnosti
MB

Nevim nevim, mam z toho spíš obavy... podle mého názoru "realističnost" měla u her nějakou hodnotu naposled před 10ti lety. Dneska dobrou hru nedělá přeci vůbec to, jak moc je realistická. Ba právě naopak, většina studií ukazuje, že lidé se uchylují ke hrám s očekáváním zkušenosti, která je spíše opakem reality (proto je populární sci-fi a fantasy). Ze stejného důvodu taky moc nefrčí věci jako Wii, Kinect apod. - tj technologie, které mají přinést realističtější zážitek z hraní. Mainstream hráč chce prostě u hry pohodlně sedět, bavit se u ní, a je mu celkem jedno, že balistika kulek přesně neodpovídá skutečnosti. Historicky vzato přilišná snaha o realističnost hrám spíše škodí.

0 2
možnosti
MT

jeste by ne, chci sizahrat a nejele neco co si normalne nemuzu prozit a v realu si skutecne asi na drakovi nezaletam, kdezto v airbusu treba sance je

0 1
možnosti
MP

Zase se ukazuje jak "čecháčci"  umí převážně jenom kritizovat a hledat chyby. Zatímco aby místo toho přáli téhle české skupině vývojářů úspěch, ten člověk co vede studio a potažmo i vývoj hry je jeden z nejlepších českých herních vývojářů, který stojí za pár celosvětově úspěšnýma hrama, takže si myslím, že asi ví co dělá. K tomu na Kickstartru vybrali na vývoj hry za pár hodin víc než potřebovali, takže vaše "hejty" jsou absolutně bezpředmětné, když tolik lidí z celého světa v této hře vidí obrovský potenciál.

4 0
možnosti
ZJ

Jestli tam nejsou černí otroci, tak se to v USA jako nekorektní neujme.

(viz předchozí stížnosti na podobné středověké hry v Evropě)

0 0
možnosti
MV

To je nesmysl. Podle grafu zveřejněného před rokem tvořily příspěvky od lidí z USA zhruba čtvrtinu celého objemu příspěvků. Ty výtky ohledně černochů Vávra (šéf týmu) zmiňoval, ale spíš jako takovou humornou zajímavost - týkalo se to spíš lidí, co nepochopili, že se jedná o historickou, ne fantasy hru, anebo neměli ponětí o historii českých zemí (což se asi dá pochopit).

0 0
možnosti
MR

Mount and blade to strčí do kapsy:-P

0 1
možnosti
AS

Tím myslíš, že tato hra strčí do kapsy Mount and blade, nebo že Mount and blade strčí do kapsy tuto hru???

12 0
možnosti
JK

No a ve hře pak zabliká trojúhelníček, signalizující, že má hráč stisknout tlačítko s trojúhelníčkem, aby provedl výpad, což bude velmi zábavné.

0 1
možnosti
PK

ne tak zábavné jako kliknout na levý tlačítko myši pro útok a pravý pro obranu ;-D jak je to ve všech hrách TES.

0 0
možnosti
OB

O11n87d86ř80e91j 88B32o35k

6. 6. 2015 9:44

Tak ten dlouhý souboj bylo 7 švihnutí meče, 1 kop, a dva údery hruškou. To zas tak dlouhé není.

6 0
možnosti
OB

O48n15d12ř47e65j 43B42o73k

6. 6. 2015 9:39

Tak bez brnění to souboj na 2-3 seky asi skutečně byl, ale s brněním člověk tak nějak vydrží víc.Spousta potenciálních smrtelných úderů sjede po pancíři. Nicméně asi pro efekt souboj vyšperkovali;-)

3 0
možnosti
HT

Všechno to záleží na tom, jak to půjde nebo nepůjde ovládat. Najít ten správný poměr realističnosti a hratelnosti, no, nezávidím jim to. Je to v tom obrovský potenciál jak celou hru naprosto pohřbít.

Ale ukázka je super, hlavně ta first person část...

9 0
možnosti

Právě ta first person část spoustu lidí odkojených na MMORPG odradí. Na to ostatně dojel i Elder scroll online.

0 0
možnosti